Nit de Sant Joan

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Nit de Sant Joan

EntradaAutor: angelina » ds. juny 20, 2009 7:36 pm

Bona Sort per la nit de Sant Joan i tant debò els teus somnis es compleixin aquesta nit tan magica : lasito :
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
raqrodser
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

EntradaAutor: raqrodser » ds. juny 20, 2009 8:41 pm

Pitisu, em sembla molt bona idea aquest post!!
Jo no hi crec massa, pero cada nit de sant joan, amb els meus amics, escrivim cadascú un desig en un paper i a mitjanit el cremem amb una espelma. El de l'any passat, tant el meu com el del meu company deien "tenir un fill/a" i mira, a hores d'ara encara no s'ha acomplert, pero he estat embarassada...
També tinc la casa plena de bruixes (les col·lecciono) i quan desitjo molt una cosa poso un paper a sota de la bruixa que més m'agrada (no sempre es la mateixa, depen del moment) fins que succeeix allò que diu el paper i llavors el cremo. Aixo em va funcionar amb les opos, l'any passat.
Aquesta nit de sant joan ho intentaré tot: paperet sota el cul de la bruixa que em va ajudar a aprovar les opos, paperet sota una bola de vidre que em van regalar fa anys i diuen que el desig s'ha de renovar amb cada lluna plena, paperet amb els amics i cremada amb espelma,... A més, tinc la pedra de la fertilitat a la tauleta de nit i un cridador d'angels penjat al coll. Ja no sé què més fer!!
Pero mira, he trobat aquest ritual per internet:

Ritual para quedar embarazada
Cogeremos un huevo de gallina de cáscara blanca, y la mujer que desea quedar embarazada, deberá rezar tres Padrenuestros mirando el huevo, tras lo cual con un pincel delgado o un rotulador rojo, escribirá el nombre del niño o niña que desea tener, sobre el huevo.

Después deberá poner debajo de la cama el huevo, y mantenerlo allí nueve días (como los meses de la gestación), tras lo cual cogerá unas gotas de agua bendita de una pila bautismal y "bautizará" o sea dejará caer algunas gotas sobre el huevo.

Seguidamente Y de noche, enterrará este en la tierra, en recuerdo de la Diosa Gea o Madre Tierra, para seguidamente pedir de corazón quedar embarazada.

No se jo si aguantarà molt l'ou sota el llit... :sex-|: :sex-|: :sex-|: :sex-|: tenint en compte que tinc un llit d'estil "tatami", tocant a terra!! jejeje :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
pisuke
:: lleona
:: lleona
Entrades: 948
Membre des de: dj. set. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: pisuke » ds. juny 20, 2009 8:44 pm

nenes jo em vaig portar una deesade la fertilitat del viatge de nuvis, no una DOS!!! una al menjador i una a la tauleta de llit...em sebla que aquests deus estranys passen de mi!!!!!
nena febrer 2013
Bebe juny 2016
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » ds. juny 20, 2009 9:26 pm

Hola guapes, nosaltres per cap d'any del 2007 amb uns amics vam voler fer com escenes de teatre on tots havíem de disfressar-nos inspirant-.nos amb el que volíem aconseguir l'any 2008. Era una manera de visualitzar el què volíem i compartir-ho. Jo em vaig posar una panxeta de mentida jeje, ja que haviem decidit que al 2008 començaríem a buscar un bebe.Bé, ens ho vem passar genial, vam riure molt i jo al gener em vaig quedar embarassada! sempre recordarem aquell dia.
un petonet i sort amb els vostres deitjos,guapes!!!!
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » ds. juny 20, 2009 9:28 pm

>.-<: >.-<: La nit de Sant Joan és una nit molt màgica,per mi la més màgica de l'any,és la nit de les bruixes i la més curta de totes... ES ESPECIAL!! >.-<: >.-<:

Estic segura que si us ajudeu amb aquests rituals i pensaments positius es poden aconseguir tots els desitjos que us proposeu.NOMÉS CAL SOMIAR...

Sort a totes! :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
sunset1980
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: sunset1980 » dl. juny 22, 2009 8:29 pm

Tant de bo se'ns compleixin els nostres desitjos!! Demà serà una nit màgica així que aprofitem-la per desitjar amb totes les nostres forces el que més volem en aquests moments!!! :cnena:
Imatge
manu23
Entrades: 1233
Membre des de: dv. juny 09, 2006 4:00 pm
Ubicació: valles oriental

EntradaAutor: manu23 » dl. juny 22, 2009 9:30 pm

Us explico el que m'ha dit una molt bona amiga,

El dia de la verbena, agafeu un paper i escribiu 3 desitjos i els emboliqueu en una fulla de llorer amb un fil i el deixeu a l'habitació, en un altre escribiu tres coses dolentes o que volgueu que marxin de la vostra vida i el cremeu. (el ritual es pot fer tres dies abans o tres dies despres de St Joan).

Espero es compleixin tots els desitjos que demanem guapes!!!!!!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::