Nit de Sant Joan
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Re: Nit de Sant Joan
Bona Sort per la nit de Sant Joan i tant debò els teus somnis es compleixin aquesta nit tan magica 

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
Pitisu, em sembla molt bona idea aquest post!!
Jo no hi crec massa, pero cada nit de sant joan, amb els meus amics, escrivim cadascú un desig en un paper i a mitjanit el cremem amb una espelma. El de l'any passat, tant el meu com el del meu company deien "tenir un fill/a" i mira, a hores d'ara encara no s'ha acomplert, pero he estat embarassada...
També tinc la casa plena de bruixes (les col·lecciono) i quan desitjo molt una cosa poso un paper a sota de la bruixa que més m'agrada (no sempre es la mateixa, depen del moment) fins que succeeix allò que diu el paper i llavors el cremo. Aixo em va funcionar amb les opos, l'any passat.
Aquesta nit de sant joan ho intentaré tot: paperet sota el cul de la bruixa que em va ajudar a aprovar les opos, paperet sota una bola de vidre que em van regalar fa anys i diuen que el desig s'ha de renovar amb cada lluna plena, paperet amb els amics i cremada amb espelma,... A més, tinc la pedra de la fertilitat a la tauleta de nit i un cridador d'angels penjat al coll. Ja no sé què més fer!!
Pero mira, he trobat aquest ritual per internet:
Ritual para quedar embarazada
Cogeremos un huevo de gallina de cáscara blanca, y la mujer que desea quedar embarazada, deberá rezar tres Padrenuestros mirando el huevo, tras lo cual con un pincel delgado o un rotulador rojo, escribirá el nombre del niño o niña que desea tener, sobre el huevo.
Después deberá poner debajo de la cama el huevo, y mantenerlo allí nueve días (como los meses de la gestación), tras lo cual cogerá unas gotas de agua bendita de una pila bautismal y "bautizará" o sea dejará caer algunas gotas sobre el huevo.
Seguidamente Y de noche, enterrará este en la tierra, en recuerdo de la Diosa Gea o Madre Tierra, para seguidamente pedir de corazón quedar embarazada.
No se jo si aguantarà molt l'ou sota el llit...
tenint en compte que tinc un llit d'estil "tatami", tocant a terra!! jejeje

Jo no hi crec massa, pero cada nit de sant joan, amb els meus amics, escrivim cadascú un desig en un paper i a mitjanit el cremem amb una espelma. El de l'any passat, tant el meu com el del meu company deien "tenir un fill/a" i mira, a hores d'ara encara no s'ha acomplert, pero he estat embarassada...
També tinc la casa plena de bruixes (les col·lecciono) i quan desitjo molt una cosa poso un paper a sota de la bruixa que més m'agrada (no sempre es la mateixa, depen del moment) fins que succeeix allò que diu el paper i llavors el cremo. Aixo em va funcionar amb les opos, l'any passat.
Aquesta nit de sant joan ho intentaré tot: paperet sota el cul de la bruixa que em va ajudar a aprovar les opos, paperet sota una bola de vidre que em van regalar fa anys i diuen que el desig s'ha de renovar amb cada lluna plena, paperet amb els amics i cremada amb espelma,... A més, tinc la pedra de la fertilitat a la tauleta de nit i un cridador d'angels penjat al coll. Ja no sé què més fer!!
Pero mira, he trobat aquest ritual per internet:
Ritual para quedar embarazada
Cogeremos un huevo de gallina de cáscara blanca, y la mujer que desea quedar embarazada, deberá rezar tres Padrenuestros mirando el huevo, tras lo cual con un pincel delgado o un rotulador rojo, escribirá el nombre del niño o niña que desea tener, sobre el huevo.
Después deberá poner debajo de la cama el huevo, y mantenerlo allí nueve días (como los meses de la gestación), tras lo cual cogerá unas gotas de agua bendita de una pila bautismal y "bautizará" o sea dejará caer algunas gotas sobre el huevo.
Seguidamente Y de noche, enterrará este en la tierra, en recuerdo de la Diosa Gea o Madre Tierra, para seguidamente pedir de corazón quedar embarazada.
No se jo si aguantarà molt l'ou sota el llit...
tenint en compte que tinc un llit d'estil "tatami", tocant a terra!! jejeje

ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA

nenes jo em vaig portar una deesade la fertilitat del viatge de nuvis, no una DOS!!! una al menjador i una a la tauleta de llit...em sebla que aquests deus estranys passen de mi!!!!!
nena febrer 2013
Bebe juny 2016
Bebe juny 2016
Hola guapes, nosaltres per cap d'any del 2007 amb uns amics vam voler fer com escenes de teatre on tots havíem de disfressar-nos inspirant-.nos amb el que volíem aconseguir l'any 2008. Era una manera de visualitzar el què volíem i compartir-ho. Jo em vaig posar una panxeta de mentida jeje, ja que haviem decidit que al 2008 començaríem a buscar un bebe.Bé, ens ho vem passar genial, vam riure molt i jo al gener em vaig quedar embarassada! sempre recordarem aquell dia.
un petonet i sort amb els vostres deitjos,guapes!!!!
un petonet i sort amb els vostres deitjos,guapes!!!!
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
La nit de Sant Joan és una nit molt màgica,per mi la més màgica de l'any,és la nit de les bruixes i la més curta de totes... ES ESPECIAL!!
Estic segura que si us ajudeu amb aquests rituals i pensaments positius es poden aconseguir tots els desitjos que us proposeu.NOMÉS CAL SOMIAR...
Sort a totes!
- sunset1980
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm
Tant de bo se'ns compleixin els nostres desitjos!! Demà serà una nit màgica així que aprofitem-la per desitjar amb totes les nostres forces el que més volem en aquests moments!!! 

Us explico el que m'ha dit una molt bona amiga,
El dia de la verbena, agafeu un paper i escribiu 3 desitjos i els emboliqueu en una fulla de llorer amb un fil i el deixeu a l'habitació, en un altre escribiu tres coses dolentes o que volgueu que marxin de la vostra vida i el cremeu. (el ritual es pot fer tres dies abans o tres dies despres de St Joan).
Espero es compleixin tots els desitjos que demanem guapes!!!!!!!!!
El dia de la verbena, agafeu un paper i escribiu 3 desitjos i els emboliqueu en una fulla de llorer amb un fil i el deixeu a l'habitació, en un altre escribiu tres coses dolentes o que volgueu que marxin de la vostra vida i el cremeu. (el ritual es pot fer tres dies abans o tres dies despres de St Joan).
Espero es compleixin tots els desitjos que demanem guapes!!!!!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |