DUBTE DE LES TEMPES....TE POSITIU!!
DUBTE DE LES TEMPES....TE POSITIU!!
hola noies tinc un petit dubte el divendres vaig anar al ginecoleg perque fa un any que ho provem i no encertem, i em va dir que em prengues la temperatura cada dia se'ns falta amb la regla i tot. Al ano ja sabeu al forat del cul, fa dos dies que ho faig i em surt 37,3...i la veritat no se si es alta o baixa es que el dia 3 m'havia de venir la regla.
ja se que nomes fa un dia pero la tempe no es molt alta?? no tic refredada ni res
gracies per adenlantat
ja se que nomes fa un dia pero la tempe no es molt alta?? no tic refredada ni res
gracies per adenlantat
laura_28 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 07, 2009 7:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Re: DUBTE DE LES TEMPES???
La temperatura anal es més alta que la que et prens a sota el braç... aixi que 37ºC no es alta... nosé pel que fa al cicle com va però en tot cas es considera febre a partir de 37,5ºC o 38ºC!!
Espero haver-te ajudat una mica! I molta sort en la busqueda
Espero haver-te ajudat una mica! I molta sort en la busqueda
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

WALID & INÈS
gracies!!! res que de seguida ja tinc esperances...merci
Ai Laura fa de mal dir, perque no tenim tempes teves per comparar...si fóssin meves serien altíssimes, però clar
De totes meneres, ja te la prens abans d'aixecar-te?
Les que ens prenen la temperatura per fer les gràfiques, ja sigui bucal, anal o vaginal, ho fem després d'unes hores de repós i abans quasi bé d'obrir els ulls, peruè el que prnen és la temperatura basal que és la del cos en repós.
Tan de bo, que sigui perquè hi ha panxona!! En breu sortiràs de dubtes. Tens pensat fer-te un TE??
De totes meneres, ja te la prens abans d'aixecar-te?Les que ens prenen la temperatura per fer les gràfiques, ja sigui bucal, anal o vaginal, ho fem després d'unes hores de repós i abans quasi bé d'obrir els ulls, peruè el que prnen és la temperatura basal que és la del cos en repós.
Tan de bo, que sigui perquè hi ha panxona!! En breu sortiràs de dubtes. Tens pensat fer-te un TE??
Buscant Des del 2008
17 Cicles

CONTROLTEMP. http://www.fertilityfriend.com/home/250783
Buscant des de Novembre del 2013

17 Cicles

CONTROLTEMP. http://www.fertilityfriend.com/home/250783
Buscant des de Novembre del 2013

t'explico m'havia de venir el dia 3 i com que soc irregular no hagues fet cabal si des de fa dos dies tinc aquestes tempes, si me les prenc al mati...
el mes passat vaig començar pero ho feia a l'aixella i era 36,1...35,9 pero vaig anar al gine i em va dir que res d'aixo per darrera i que ho fes cada dia inclus quan tingui la regla per saber si ovulo o no.
ni idea...he pensat si dema no ve la regla anire a comprar-me un clearblue a si fos que si no m'ho creuria....vaig anar divendres al ginecoleg per infertilitat femenina , ja que fa un any que busquem...si estigues de sort ja us ho diria jajaja
el mes passat vaig començar pero ho feia a l'aixella i era 36,1...35,9 pero vaig anar al gine i em va dir que res d'aixo per darrera i que ho fes cada dia inclus quan tingui la regla per saber si ovulo o no.
ni idea...he pensat si dema no ve la regla anire a comprar-me un clearblue a si fos que si no m'ho creuria....vaig anar divendres al ginecoleg per infertilitat femenina , ja que fa un any que busquem...si estigues de sort ja us ho diria jajaja
laura_28 ha escrit:hola noies tinc un petit dubte el divendres vaig anar al ginecoleg perque fa un any que ho provem i no encertem, i em va dir que em prengues la temperatura cada dia se'ns falta amb la regla i tot. Al ano ja sabeu al forat del cul, fa dos dies que ho faig i em surt 37,3...i la veritat no se si es alta o baixa es que el dia 3 m'havia de venir la regla.
gracies per adenlantat
37.3 SEMBLA ALTA, NO?
PER QUÈ NO HO PREGUNTES AL POST DE LES GRAFIQUERES?
ELLES SÓN UNES EXPERTES!
- Ítaca
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Hola!
Jo sóc ex-grafiquera!
Home, 37,3 trobo q és alta si t'havia de venir la regla el dia 3... Jo sóc de tempes altes, i quan vaig tenir el +, la meva tempe seguia a 37,3 (altres messos ja m'havia caigut en picat cap els 36.7). Amb això no vull donar-te falses esperances, eh?
Que les q hem fet gràfiques durant molt de temps, les hem vist de tots colors! Però no pinta malament...
A veure si hi ha sort!
Jo sóc ex-grafiquera!
Home, 37,3 trobo q és alta si t'havia de venir la regla el dia 3... Jo sóc de tempes altes, i quan vaig tenir el +, la meva tempe seguia a 37,3 (altres messos ja m'havia caigut en picat cap els 36.7). Amb això no vull donar-te falses esperances, eh?
Que les q hem fet gràfiques durant molt de temps, les hem vist de tots colors! Però no pinta malament...
A veure si hi ha sort!
merci, ja us informare a veure que surt, encara no he comprat cap TE pero no em faig masses esperances ja que el meu cicle sempre es irregular
pero merci ja us ho dire quan ho sapiga
pero merci ja us ho dire quan ho sapiga
Itac@ ha escrit:Hola!
Jo sóc ex-grafiquera!
A veure si hi ha sort!
TE POSITIU!!!!
- angelina
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Que guay!!! Molt be!!!!
ENHORABONA!!!!!!! Quina gran noticia! ara toca cuidar-te eh!!! Un petó molt fort ens mantindràs al dia eh!!! Ara has de canviar el titol del post guapa!!
ENHORABONA!!!!!!! Quina gran noticia! ara toca cuidar-te eh!!! Un petó molt fort ens mantindràs al dia eh!!! Ara has de canviar el titol del post guapa!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

WALID & INÈS

WALID & INÈS
Re: DUBTE DE LES TEMPES....TE POSITIU!!
enhorabona, laura...
jejejeje... jo ahir em vaig prendre les tempes, i estava a 36,7...
jejejeje... jo ahir em vaig prendre les tempes, i estava a 36,7...
- Ítaca
laura_28 ha escrit:Itac@ ha escrit:Hola!
Jo sóc ex-grafiquera!
A veure si hi ha sort!
TE POSITIU!!!!
Eiiiiiiiiiiiiiii, Enhorabona!!!!!
Me n'alegro molt maca!!!! A vegades les tempes ens juguen males passades, però la majoria dels cops no fallen!!!
Hola!!! jo tambè tinc un dubte: fa uns dos dies que per curiositat m´he mirat la temperatura anal, avui és dia 7 i m´ahuria de venir el dia 9-10, és a idr , falten 2-3 dies màxim. La tempe és de 37.3-37.5ºC, la meva pregunta és: quants dies abans baixa en picat la temperatura?? un dia o vais dies abans??? no se si em podeu ajudar???
De fet estic pensant en fer temperatures el més que bé, sembla un mètode força natural. M´ha agradat.
De fet estic pensant en fer temperatures el més que bé, sembla un mètode força natural. M´ha agradat.

kelra ha escrit:la meva pregunta és: quants dies abans baixa en picat la temperatura?? un dia o vais dies abans??? no se si em podeu ajudar???
A veure Kelra en principi sol baixar un dia abans de la warry tot i que hi han moltes noies (m'inclueixo) que la tempe els hi baixa el mateix dia que ha de venir la warry.
Tot i aixi encara que et prenguis la tempe aquests dos dies no sabem quina es la teva tempe habitual però ja et dic que si fos la meva estaria ben
amb aquesta super tempe. Molta sort i espero que no haguis de passar el post de les gratiqueres.
kelra ha escrit:Hola!!! jo tambè tinc un dubte: fa uns dos dies que per curiositat m´he mirat la temperatura anal, avui és dia 7 i m´ahuria de venir el dia 9-10, és a idr , falten 2-3 dies màxim. La tempe és de 37.3-37.5ºC, la meva pregunta és: quants dies abans baixa en picat la temperatura?? un dia o vais dies abans??? no se si em podeu ajudar???
hola mira jo de fet em vaig començar a pendre la tempe el dia que em tenia que venir i estava a 37.3...jo de tu em faria un TE per surtir de dubtes una abraçada!!!
kelra ha escrit:Hola!!! jo tambè tinc un dubte: fa uns dos dies que per curiositat m´he mirat la temperatura anal, avui és dia 7 i m´ahuria de venir el dia 9-10, és a idr , falten 2-3 dies màxim. La tempe és de 37.3-37.5ºC, la meva pregunta és: quants dies abans baixa en picat la temperatura?? un dia o vais dies abans??? no se si em podeu ajudar???
home, sembla bastant alta, no?
Gràcies!!! nenes, no em vull fer il.lusions, ja que només me l´he mirada un parell de dies, i encara em falten un parell per venir la warry. A més no tinc cap psímproma important, xorradetes...
A més, si la tempe pot baixar el mateix dia de la warry, encara amb més raó, no fa falta fer cas. Gràcies. Soc molt nova, però m´encanta aquest forum. Gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A més, si la tempe pot baixar el mateix dia de la warry, encara amb més raó, no fa falta fer cas. Gràcies. Soc molt nova, però m´encanta aquest forum. Gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Ítaca
Kelra, no facis cas a aquestes tempes... és a dir, per mi les tempes dels dies d'abans de la warry de poc em servien, més q res, pq sempre tenia la tempe alta fins el mateix dia q m'havia de venir, q aleshores ben bé baixava de cop 0.5º... ara, si segueixes amb la tempe alta, 1 o 2 dies després de quan t'ha de venir la warry, doncs, és probable q estiguis
(com ens ha passat a la laura_28 i a mi)...Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |