DUBTE DE LES TEMPES....TE POSITIU!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
laura_28
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

DUBTE DE LES TEMPES....TE POSITIU!!

EntradaAutor: laura_28 » dg. oct. 04, 2009 9:50 pm

hola noies tinc un petit dubte el divendres vaig anar al ginecoleg perque fa un any que ho provem i no encertem, i em va dir que em prengues la temperatura cada dia se'ns falta amb la regla i tot. Al ano ja sabeu al forat del cul, fa dos dies que ho faig i em surt 37,3...i la veritat no se si es alta o baixa es que el dia 3 m'havia de venir la regla.

ja se que nomes fa un dia pero la tempe no es molt alta?? no tic refredada ni res

gracies per adenlantat
laura_28 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 07, 2009 7:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: DUBTE DE LES TEMPES???

EntradaAutor: angelina » dg. oct. 04, 2009 10:11 pm

La temperatura anal es més alta que la que et prens a sota el braç... aixi que 37ºC no es alta... nosé pel que fa al cicle com va però en tot cas es considera febre a partir de 37,5ºC o 38ºC!!

Espero haver-te ajudat una mica! I molta sort en la busqueda
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
laura_28
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dg. oct. 04, 2009 10:27 pm

gracies!!! res que de seguida ja tinc esperances...merci
MILU
:: tigre
:: tigre
Entrades: 773
Membre des de: dl. des. 22, 2008 1:13 pm
Ubicació: Alt Empordà

EntradaAutor: MILU » dg. oct. 04, 2009 10:39 pm

Ai Laura fa de mal dir, perque no tenim tempes teves per comparar...si fóssin meves serien altíssimes, però clar ?-) De totes meneres, ja te la prens abans d'aixecar-te?
Les que ens prenen la temperatura per fer les gràfiques, ja sigui bucal, anal o vaginal, ho fem després d'unes hores de repós i abans quasi bé d'obrir els ulls, peruè el que prnen és la temperatura basal que és la del cos en repós.

Tan de bo, que sigui perquè hi ha panxona!! En breu sortiràs de dubtes. Tens pensat fer-te un TE??
Buscant Des del 2008
17 Cicles

Imatge

CONTROLTEMP. http://www.fertilityfriend.com/home/250783

Buscant des de Novembre del 2013
Imatge
laura_28
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dg. oct. 04, 2009 10:48 pm

t'explico m'havia de venir el dia 3 i com que soc irregular no hagues fet cabal si des de fa dos dies tinc aquestes tempes, si me les prenc al mati...
el mes passat vaig començar pero ho feia a l'aixella i era 36,1...35,9 pero vaig anar al gine i em va dir que res d'aixo per darrera i que ho fes cada dia inclus quan tingui la regla per saber si ovulo o no.

ni idea...he pensat si dema no ve la regla anire a comprar-me un clearblue a si fos que si no m'ho creuria....vaig anar divendres al ginecoleg per infertilitat femenina , ja que fa un any que busquem...si estigues de sort ja us ho diria jajaja
raquel79
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: raquel79 » dl. oct. 05, 2009 4:40 pm

laura_28 ha escrit:hola noies tinc un petit dubte el divendres vaig anar al ginecoleg perque fa un any que ho provem i no encertem, i em va dir que em prengues la temperatura cada dia se'ns falta amb la regla i tot. Al ano ja sabeu al forat del cul, fa dos dies que ho faig i em surt 37,3...i la veritat no se si es alta o baixa es que el dia 3 m'havia de venir la regla.

ja se que nomes fa un dia pero la tempe no es molt alta?? no tic refredada ni res

gracies per adenlantat

37.3 SEMBLA ALTA, NO?
PER QUÈ NO HO PREGUNTES AL POST DE LES GRAFIQUERES?
ELLES SÓN UNES EXPERTES!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dl. oct. 05, 2009 8:07 pm

Hola!
Jo sóc ex-grafiquera!
Home, 37,3 trobo q és alta si t'havia de venir la regla el dia 3... Jo sóc de tempes altes, i quan vaig tenir el +, la meva tempe seguia a 37,3 (altres messos ja m'havia caigut en picat cap els 36.7). Amb això no vull donar-te falses esperances, eh?
Que les q hem fet gràfiques durant molt de temps, les hem vist de tots colors! Però no pinta malament...

A veure si hi ha sort!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
laura_28
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dl. oct. 05, 2009 8:14 pm

merci, ja us informare a veure que surt, encara no he comprat cap TE pero no em faig masses esperances ja que el meu cicle sempre es irregular

pero merci ja us ho dire quan ho sapiga
laura_28
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dt. oct. 06, 2009 2:31 pm

Itac@ ha escrit:Hola!
Jo sóc ex-grafiquera!
Home, 37,3 trobo q és alta si t'havia de venir la regla el dia 3... Jo sóc de tempes altes, i quan vaig tenir el +, la meva tempe seguia a 37,3 (altres messos ja m'havia caigut en picat cap els 36.7). Amb això no vull donar-te falses esperances, eh?
Que les q hem fet gràfiques durant molt de temps, les hem vist de tots colors! Però no pinta malament...

A veure si hi ha sort!

TE POSITIU!!!!
angelina
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dt. oct. 06, 2009 3:51 pm

Que guay!!! Molt be!!!!

ENHORABONA!!!!!!! Quina gran noticia! ara toca cuidar-te eh!!! Un petó molt fort ens mantindràs al dia eh!!! Ara has de canviar el titol del post guapa!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
raquel79

Re: DUBTE DE LES TEMPES....TE POSITIU!!

EntradaAutor: raquel79 » dc. oct. 07, 2009 8:27 am

enhorabona, laura...
jejejeje... jo ahir em vaig prendre les tempes, i estava a 36,7... :ufs:
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dc. oct. 07, 2009 9:02 am

laura_28 ha escrit:
Itac@ ha escrit:Hola!
Jo sóc ex-grafiquera!

A veure si hi ha sort!

TE POSITIU!!!!

Eiiiiiiiiiiiiiii, Enhorabona!!!!!
Me n'alegro molt maca!!!! A vegades les tempes ens juguen males passades, però la majoria dels cops no fallen!!!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
kelra
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:58 am

EntradaAutor: kelra » dc. oct. 07, 2009 11:20 am

Hola!!! jo tambè tinc un dubte: fa uns dos dies que per curiositat m´he mirat la temperatura anal, avui és dia 7 i m´ahuria de venir el dia 9-10, és a idr , falten 2-3 dies màxim. La tempe és de 37.3-37.5ºC, la meva pregunta és: quants dies abans baixa en picat la temperatura?? un dia o vais dies abans??? no se si em podeu ajudar???

De fet estic pensant en fer temperatures el més que bé, sembla un mètode força natural. M´ha agradat. :ok:
Imatge
Jurdi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dc. oct. 07, 2009 11:38 am

kelra ha escrit:la meva pregunta és: quants dies abans baixa en picat la temperatura?? un dia o vais dies abans??? no se si em podeu ajudar???

A veure Kelra en principi sol baixar un dia abans de la warry tot i que hi han moltes noies (m'inclueixo) que la tempe els hi baixa el mateix dia que ha de venir la warry.

Tot i aixi encara que et prenguis la tempe aquests dos dies no sabem quina es la teva tempe habitual però ja et dic que si fos la meva estaria ben :-()) amb aquesta super tempe.

Molta sort i espero que no haguis de passar el post de les gratiqueres.
Imatge
laura_28
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dc. oct. 07, 2009 12:08 pm

kelra ha escrit:Hola!!! jo tambè tinc un dubte: fa uns dos dies que per curiositat m´he mirat la temperatura anal, avui és dia 7 i m´ahuria de venir el dia 9-10, és a idr , falten 2-3 dies màxim. La tempe és de 37.3-37.5ºC, la meva pregunta és: quants dies abans baixa en picat la temperatura?? un dia o vais dies abans??? no se si em podeu ajudar???

De fet estic pensant en fer temperatures el més que bé, sembla un mètode força natural. M´ha agradat. :ok:

hola mira jo de fet em vaig començar a pendre la tempe el dia que em tenia que venir i estava a 37.3...jo de tu em faria un TE per surtir de dubtes una abraçada!!!
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. oct. 07, 2009 12:26 pm

kelra ha escrit:Hola!!! jo tambè tinc un dubte: fa uns dos dies que per curiositat m´he mirat la temperatura anal, avui és dia 7 i m´ahuria de venir el dia 9-10, és a idr , falten 2-3 dies màxim. La tempe és de 37.3-37.5ºC, la meva pregunta és: quants dies abans baixa en picat la temperatura?? un dia o vais dies abans??? no se si em podeu ajudar???

home, sembla bastant alta, no?
kelra
Entrades: 435
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:58 am

EntradaAutor: kelra » dc. oct. 07, 2009 12:47 pm

Gràcies!!! nenes, no em vull fer il.lusions, ja que només me l´he mirada un parell de dies, i encara em falten un parell per venir la warry. A més no tinc cap psímproma important, xorradetes...
A més, si la tempe pot baixar el mateix dia de la warry, encara amb més raó, no fa falta fer cas. Gràcies. Soc molt nova, però m´encanta aquest forum. Gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dc. oct. 07, 2009 4:53 pm

Kelra, no facis cas a aquestes tempes... és a dir, per mi les tempes dels dies d'abans de la warry de poc em servien, més q res, pq sempre tenia la tempe alta fins el mateix dia q m'havia de venir, q aleshores ben bé baixava de cop 0.5º... ara, si segueixes amb la tempe alta, 1 o 2 dies després de quan t'ha de venir la warry, doncs, és probable q estiguis :-()) (com ens ha passat a la laura_28 i a mi)...
ImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::