Histerosalpingografia i avortament?
Histerosalpingografia i avortament?
Bona tarda noies!
Avui he anat a fer-me la histerosalpingografia i el metge m'ha insistit molt que aquest mes a fer servir gometa, que no puc quedar-me embarassada fins que em vingui la regla i em netegi les trompes del colorant, perquè sinó, el mateix colorant podria provocar un avortament...
Però el que em te una mica mosca esque sóc la única del mon mundial que li han dit això, i ja no se que fer!!!
Ja que moltes altres heu comentat que heu aconseguit la
precisament el mes de fer la histero i tampoc estic per anar perdent oportunitats després d'un any i 2 mesos de cerca...
Així que us demano la vostra opinió!!!!
Moltes gràcies!!!!

Avui he anat a fer-me la histerosalpingografia i el metge m'ha insistit molt que aquest mes a fer servir gometa, que no puc quedar-me embarassada fins que em vingui la regla i em netegi les trompes del colorant, perquè sinó, el mateix colorant podria provocar un avortament...
Però el que em te una mica mosca esque sóc la única del mon mundial que li han dit això, i ja no se que fer!!!
Ja que moltes altres heu comentat que heu aconseguit la
precisament el mes de fer la histero i tampoc estic per anar perdent oportunitats després d'un any i 2 mesos de cerca...Així que us demano la vostra opinió!!!!
Moltes gràcies!!!!

Re: Histerosalpingografia i avortament?
Hola,fa molt temps que segueixo aquest forum i la veritat és que participo poc. Però aquest tema em toca d´aprop,i m´he quedat una mica parada. Jo justament em vaig quedar embarassada després de fer-me aquesta prova. I en cap moment em van dir que pogués ser perillós,si no tot el contrari.Em van animar a provar..ja que la segúent menstruació començava amb tractament per fer una IA.
Em va dir que si em trobava bé i en tenia ganes ,que tenia possibilitats de quedar.I vaig fer diana.Però ni metge ,ni ginecòleg,ni llevadora ,en cap moment em van dir res de possible avortament.
Avui justament m´han fet eco de les 20 setmanes,i tot està perfecte.No se que dir-te ni que aconsellar-te,podries consultar la teva llevadora. Espero que tot et vagi molt bé.
Em va dir que si em trobava bé i en tenia ganes ,que tenia possibilitats de quedar.I vaig fer diana.Però ni metge ,ni ginecòleg,ni llevadora ,en cap moment em van dir res de possible avortament.
Avui justament m´han fet eco de les 20 setmanes,i tot està perfecte.No se que dir-te ni que aconsellar-te,podries consultar la teva llevadora. Espero que tot et vagi molt bé.
Moltes gracies Ramona!
La veritat es que jo la majoria de comentaris que he llegit son casos com el teu, pero per altra banda quan t'ho diu un metge...
Per aixo dubto una mica...
Pero tindre en compte la teva experiencia, i tant!! Merci de debo!!!
La veritat es que jo la majoria de comentaris que he llegit son casos com el teu, pero per altra banda quan t'ho diu un metge...
Per aixo dubto una mica...
Pero tindre en compte la teva experiencia, i tant!! Merci de debo!!!
Per cert, ENHORABONA per aquestes 20 setmanes!!! Deu ser inexplicable veure com va creixent vida dins teu... :D
Ja sabeu si porteu un proncep o una princesa?
Et desitjo un final d'embaras magnific!!!
Ja sabeu si porteu un proncep o una princesa?
Et desitjo un final d'embaras magnific!!!
Hola!
Jo em vaig fer la prova fa temps i no em van dir pas que no tingués relacions. Al contrari... que si em trobava bé i en tenia ganes doncs que endavant.
Jo no em vaig quedar embarassada fins uns mesos mes tard... espero que tinguis més sort! Sino, sé que no consola perquè a mi no em consolava, però arribarà!!! Jo vaig trigar 18 mesos a quedar-m'hi i ara tinc un nen de 8 mesos i mig
Anim!!!
Jo em vaig fer la prova fa temps i no em van dir pas que no tingués relacions. Al contrari... que si em trobava bé i en tenia ganes doncs que endavant.
Jo no em vaig quedar embarassada fins uns mesos mes tard... espero que tinguis més sort! Sino, sé que no consola perquè a mi no em consolava, però arribarà!!! Jo vaig trigar 18 mesos a quedar-m'hi i ara tinc un nen de 8 mesos i mig
Anim!!!
Hola Mimi,
Jo, després d'un any buscant, em vaig quedar embarassada el mes que em vaig fer la prova i, segons els meus càlculs, vam fer diana el primer o segon dia de relacions després de la prova. A mi no m'havien dit res d'abstinència. Ara estic de 21+5 i, de moment, tot va bé.
No sé si cada centre fa servir uns líquids diferents o què. Quan vaig anar a veure el gine per dir-li que estava embarassada, ell mateix em va dir que la prova hi havia ajudat...
Tu que ets grafiquera, si mires al FF, a l'apartat de "chart gallery" hi ha un filtre de "HSG cycle", que vol dir precisament això: cicle de la histerosalpingografia.
A quin centre t'ho fas?
De tota manera, jo crec que la gràcia de la histero és que, si hi ha una petita obstrucció, el líquid a pressió l'elimina. O sigui que al segon cicle també tens més probabilitats d'encertar-la.
SIgui com sigui, que vagi moooolt bé la prova! A mi no em va fer gaire res.
Jo, després d'un any buscant, em vaig quedar embarassada el mes que em vaig fer la prova i, segons els meus càlculs, vam fer diana el primer o segon dia de relacions després de la prova. A mi no m'havien dit res d'abstinència. Ara estic de 21+5 i, de moment, tot va bé.
No sé si cada centre fa servir uns líquids diferents o què. Quan vaig anar a veure el gine per dir-li que estava embarassada, ell mateix em va dir que la prova hi havia ajudat...
Tu que ets grafiquera, si mires al FF, a l'apartat de "chart gallery" hi ha un filtre de "HSG cycle", que vol dir precisament això: cicle de la histerosalpingografia.
A quin centre t'ho fas?
De tota manera, jo crec que la gràcia de la histero és que, si hi ha una petita obstrucció, el líquid a pressió l'elimina. O sigui que al segon cicle també tens més probabilitats d'encertar-la.
SIgui com sigui, que vagi moooolt bé la prova! A mi no em va fer gaire res.
Moltes gràcies per les vostres respostes Mireia11, Pitisu, i Vesnà!!!
A mi la meva ginecòloga quan em va fer el volant per fer-me-la també em va insinuar que aquell mes res de
, i ahir m'ho va dir el DR. que me la va fer...
Vesnà, jo m'ho vaig fer a l'Hospital Montserrat de Lleida i que jo sàpiga em van posar Iode, però no se si es el mateix que us van posar a vosaltres...
De moment em decidit que res de pendre precaucions perquè a més, em van trobar una trompa obstruïda i ja seria casualitat que aquest mes ovuli pel costat bo, i esperarem a veure que diu la ginecòloga, però com que em veig amb un peu a RA, trobo una mica absurd gastar diners amb gometes...
De nou moltes mercès!!! Us vaig informant!!!
A mi la meva ginecòloga quan em va fer el volant per fer-me-la també em va insinuar que aquell mes res de
, i ahir m'ho va dir el DR. que me la va fer...
Vesnà, jo m'ho vaig fer a l'Hospital Montserrat de Lleida i que jo sàpiga em van posar Iode, però no se si es el mateix que us van posar a vosaltres...
De moment em decidit que res de pendre precaucions perquè a més, em van trobar una trompa obstruïda i ja seria casualitat que aquest mes ovuli pel costat bo, i esperarem a veure que diu la ginecòloga, però com que em veig amb un peu a RA, trobo una mica absurd gastar diners amb gometes...
De nou moltes mercès!!! Us vaig informant!!!
Mimi, jo me la vaig fer al mateix lloc que tu i en cap moment em van comentar res d'això... jo no patiria... 
Enla ha escrit:Mimi, jo me la vaig fer al mateix lloc que tu i en cap moment em van comentar res d'això... jo no patiria...
Gràcies preciosa!!!! Aquestes paraules són les que necessitava!!!!
Així aquest cicle a cremar "l'ultim" cartutxo, a veure si som del gran tant per cent que s'hi queden el cicle de la histero, que ja que hem tingut que passar per això, que serveixi d'alguna cosa, no????

Espero que estigueu dins d'aquest %

Enla ha escrit:Espero que estigueu dins d'aquest %![]()
![]()
![]()
Moltes gràcies!!!!

Molta sort Mimi!
Jo també sóc de les que es van quedar embarassades el mes de fer-me la prova, al 13 mesos d'intentar-ho! Vinga, molts ànims!!!!
Jo també sóc de les que es van quedar embarassades el mes de fer-me la prova, al 13 mesos d'intentar-ho! Vinga, molts ànims!!!!
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Doncs jo quan em vaig fer la histerosalpingografia també em van aconsellar, és més, ho va ficar a la recepta! que prenguessim precaucions aquell cicle. Amb el meu home vam fer conya dient que el mes següent aniriem perquè ens receptés quedar-nos embarassats...
I sempre havia sentit que després d'aquesta prova de contrast era millor no quedar-s'hi... sí que és veritat que el pas del líquid pot desobstruir una mica i facilitar després l'embaràs; però pel líquid aquest aconsellen no quedar-t'hi aquell mes...
Amb la histeroscòpia, de fet, no sé que em van dir...
Que tinguis sort!
I sempre havia sentit que després d'aquesta prova de contrast era millor no quedar-s'hi... sí que és veritat que el pas del líquid pot desobstruir una mica i facilitar després l'embaràs; però pel líquid aquest aconsellen no quedar-t'hi aquell mes...
Amb la histeroscòpia, de fet, no sé que em van dir...
Que tinguis sort!

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
El meu cas era per inseminació artificial, i també em van dir que esperés. No sé, millor fer-ne cas, ja sé que arribats a un punt totes estem molt impacients, però per un mes...A més, fins a cert un punt és lògic, és un líquid que ves a saber que és...i al menys a mi, fins al cap d'uns dies no em vaig recuperar de les molèsties, aixíq que tampoc se't farà tan llarg.
Vinga, que ho aconseguirem un més abans o després!!!
Vinga, que ho aconseguirem un més abans o després!!!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Jo també me la vaig fer i a mi el radiòleg no em va dir res de pendre precaucions, tot i que com jo sóc d'RA tampoc haguès servit de res...
De totes formes, em sembla que el contrast que posen pot ser de diferents tipus, potser depèn del tipus de contrast que es faci servir es recomana pendre o no precaucions...
De totes formes, em sembla que el contrast que posen pot ser de diferents tipus, potser depèn del tipus de contrast que es faci servir es recomana pendre o no precaucions...
Moltes gràcies a totes!!
Ara m'esteu fent dubtar una mica
Si que el DR em va recomanar abstinència, però també em va dir que la regla pot fer taps mucosos que poden obstruïr les trompes, i clar, si m'espero al proper cicle pot ser que hi tornem a ser, i aquest se del cert que hi ha via lliure en una trompa, ja que el colorant hi va passar com una fletxa...
Ains, crec que m'esperaré a veure que em diu la gine, tot i que ja m'espero que ella també em dirà que aquest mes res de res...
Les que us l'heu fet i no us van dir res d'evitar embaràs, sabeu si el contrast era IODE??? Jo això si que ho se del cert perquè em van preguntar si n'era al·lèrgica, i tal...
Jops, ja se que ja no ve d'un mes, però fa una peresa haver de prendre precaucions a aquestes alçades...
Ara m'esteu fent dubtar una mica
Si que el DR em va recomanar abstinència, però també em va dir que la regla pot fer taps mucosos que poden obstruïr les trompes, i clar, si m'espero al proper cicle pot ser que hi tornem a ser, i aquest se del cert que hi ha via lliure en una trompa, ja que el colorant hi va passar com una fletxa...
Ains, crec que m'esperaré a veure que em diu la gine, tot i que ja m'espero que ella també em dirà que aquest mes res de res...
Les que us l'heu fet i no us van dir res d'evitar embaràs, sabeu si el contrast era IODE??? Jo això si que ho se del cert perquè em van preguntar si n'era al·lèrgica, i tal...
Jops, ja se que ja no ve d'un mes, però fa una peresa haver de prendre precaucions a aquestes alçades...
Mimi ... se que les teves ganes són máximes ... pero si el ginecòlec t'ha dit que no, es per alguna cosa ... o parla amb un altre metge o espera't ... jo es el que faria sense cap mena de dubte. petons i ànims !
Jo me la vaig fer fa una setmana a la clínica del pilar de barcelona. Ni el gine ni el radiòleg em van dir res d'abstinència i de fet, no n'he fet pas
Potser sí que depèn del tipus de contrast que et posin, però si tots dos t'ho van dir específicament...no sé, jo els faria cas...
Potser sí que depèn del tipus de contrast que et posin, però si tots dos t'ho van dir específicament...no sé, jo els faria cas...
Bon dia! També es la primera vegada que ho escolto. Jo me la vaig fer el dilluns de la setmana pasada i no hem van dir res de la protecció.
Vas tacar despres de la proba? Jo vaig tacar uns tres o quatre dies i suposso que aixó fa que es netegi tot.
A més, com tu, vaig llegir a moltes noies que deien que es van quedar despres de la proba..
No et preocupis per aixó, suposo que el metge ho fa per si de cas sortis alguna cosa malament.
Vas tacar despres de la proba? Jo vaig tacar uns tres o quatre dies i suposso que aixó fa que es netegi tot.
A més, com tu, vaig llegir a moltes noies que deien que es van quedar despres de la proba..
No et preocupis per aixó, suposo que el metge ho fa per si de cas sortis alguna cosa malament.

airenm ha escrit:Bon dia! També es la primera vegada que ho escolto. Jo me la vaig fer el dilluns de la setmana pasada i no hem van dir res de la protecció.
Si, el mateix dia de la prova vaig tenir una mini regla però amb sang vermella, i ahir i avui encara taco marronet...
El metge que m'ho va fer em va dir que molt del colorant el perdria aquests dies, però que millor esperar a passar la regla pq llavors ja faria net del tot. Tampoc se si m'ho va dir a mi pq m'han trobat una trompa obstruïda, però no crec perquè m'ho va dir abans de començar la prova...
Fins divendres que tinc visita a la gine, no serà definitiu, però hem decidit amb el mimo que farem cas dels professionals i aquest mes esperarem, que si ens ho van dir serà per algo, no?
Total, després de 14 mesos, ja no en ve d'un...
Moltes gràcies a totes per les vostres respostes, s'agraeix molt aquest recolzament!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |