Histerosalpingografia i avortament?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

Re: Histerosalpingografia i avortament?

EntradaAutor: airenm » dc. juny 20, 2012 9:23 am

Bon dia! També es la primera vegada que ho escolto. Jo me la vaig fer el dilluns de la setmana pasada i no hem van dir res de la protecció.
Vas tacar despres de la proba? Jo vaig tacar uns tres o quatre dies i suposso que aixó fa que es netegi tot.
A més, com tu, vaig llegir a moltes noies que deien que es van quedar despres de la proba..
No et preocupis per aixó, suposo que el metge ho fa per si de cas sortis alguna cosa malament. :--/)
Imatge
Imatge
Imatge
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: Histerosalpingografia i avortament?

EntradaAutor: mimi82 » dc. juny 20, 2012 10:13 am

airenm ha escrit:Bon dia! També es la primera vegada que ho escolto. Jo me la vaig fer el dilluns de la setmana pasada i no hem van dir res de la protecció.
Vas tacar despres de la proba? Jo vaig tacar uns tres o quatre dies i suposso que aixó fa que es netegi tot.
A més, com tu, vaig llegir a moltes noies que deien que es van quedar despres de la proba..
No et preocupis per aixó, suposo que el metge ho fa per si de cas sortis alguna cosa malament. :--/)

Si, el mateix dia de la prova vaig tenir una mini regla però amb sang vermella, i ahir i avui encara taco marronet...
El metge que m'ho va fer em va dir que molt del colorant el perdria aquests dies, però que millor esperar a passar la regla pq llavors ja faria net del tot. Tampoc se si m'ho va dir a mi pq m'han trobat una trompa obstruïda, però no crec perquè m'ho va dir abans de començar la prova...

Fins divendres que tinc visita a la gine, no serà definitiu, però hem decidit amb el mimo que farem cas dels professionals i aquest mes esperarem, que si ens ho van dir serà per algo, no?

Total, després de 14 mesos, ja no en ve d'un... :love: :love:

Moltes gràcies a totes per les vostres respostes, s'agraeix molt aquest recolzament!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::