aviam si aquest mes...
aviam si aquest mes...
Hola soc l'Ingrid, ja fa temps que em bull possar al forum pero estava esperant de quedar-m'hi. Visc a Anglaterra pero soc de Barcelona, perdoneu per els accents al escriure pero el meu teclat no te accents
ja que es teclat angles 
aviam si aquest mes ... tenim sort i ens quedem embarassats. Ja fa mes d'un any que vem decidir de ser pares, caram i quan t'hi poses llavors no t'hi quedes si ho arribem a saber em posso abans
. Ja he probat el tema dels dies de fertilitat, el test per saber els dies, siferentes poses... caram i no hi ha manera. hem estat de vacancetes aquests dies, ens hem agafat uns dies per estar solets, estem ven relaxats, aviam si aquest mes si.
el que m'ha fet de posar-mi al forum, ha sigut que he pensat que no seria l'unica que estic pasant per aixo i que almenys amb el xat una es pot desfogar,
apa noies ja us poso al corrent si aquest mes si
ja que es teclat angles 
aviam si aquest mes ... tenim sort i ens quedem embarassats. Ja fa mes d'un any que vem decidir de ser pares, caram i quan t'hi poses llavors no t'hi quedes si ho arribem a saber em posso abans
. Ja he probat el tema dels dies de fertilitat, el test per saber els dies, siferentes poses... caram i no hi ha manera. hem estat de vacancetes aquests dies, ens hem agafat uns dies per estar solets, estem ven relaxats, aviam si aquest mes si. el que m'ha fet de posar-mi al forum, ha sigut que he pensat que no seria l'unica que estic pasant per aixo i que almenys amb el xat una es pot desfogar,
apa noies ja us poso al corrent si aquest mes si

Re: aviam si aquest mes...
Curiosament jo em dic com tu i també estic buscant un bebé. Si vols passa't pel post de buscadores de setembre que som moltes que estem com tu.
Ojalà aquest sigui el mes. I sinó el post de grafiqueres de setembre també està molt bé perquè t'ajuda a poder entendre els cicles i els moments d'ovulació.
Petonets Ingrid.
Ojalà aquest sigui el mes. I sinó el post de grafiqueres de setembre també està molt bé perquè t'ajuda a poder entendre els cicles i els moments d'ovulació.
Petonets Ingrid.
Re: aviam si aquest mes...
moltissimes gracies 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |