aviam si aquest mes...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Indiana
Entrades: 2
Membre des de: dt. jul. 10, 2012 3:48 pm

aviam si aquest mes...

EntradaAutor: Indiana » dl. set. 10, 2012 6:58 pm

Hola soc l'Ingrid, ja fa temps que em bull possar al forum pero estava esperant de quedar-m'hi. Visc a Anglaterra pero soc de Barcelona, perdoneu per els accents al escriure pero el meu teclat no te accents ;-) ja que es teclat angles ;-)
aviam si aquest mes ... tenim sort i ens quedem embarassats. Ja fa mes d'un any que vem decidir de ser pares, caram i quan t'hi poses llavors no t'hi quedes si ho arribem a saber em posso abans ;-). Ja he probat el tema dels dies de fertilitat, el test per saber els dies, siferentes poses... caram i no hi ha manera. hem estat de vacancetes aquests dies, ens hem agafat uns dies per estar solets, estem ven relaxats, aviam si aquest mes si.
el que m'ha fet de posar-mi al forum, ha sigut que he pensat que no seria l'unica que estic pasant per aixo i que almenys amb el xat una es pot desfogar,

apa noies ja us poso al corrent si aquest mes si ;-)
dinser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

Re: aviam si aquest mes...

EntradaAutor: dinser » dl. set. 10, 2012 7:20 pm

Curiosament jo em dic com tu i també estic buscant un bebé. Si vols passa't pel post de buscadores de setembre que som moltes que estem com tu.

Ojalà aquest sigui el mes. I sinó el post de grafiqueres de setembre també està molt bé perquè t'ajuda a poder entendre els cicles i els moments d'ovulació.

Petonets Ingrid.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Indiana
Entrades: 2
Membre des de: dt. jul. 10, 2012 3:48 pm

Re: aviam si aquest mes...

EntradaAutor: Indiana » dl. set. 24, 2012 12:42 pm

moltissimes gracies ;-)

Torna a “Buscant un embaràs”