Test d'ovulació Clearblue

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Ponchan
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 07, 2012 3:53 pm

Re: Test d'ovulació Clearblue

EntradaAutor: Ponchan » dt. jul. 02, 2013 3:02 pm

és més car que molts altres (igual que els tests d'embaraç), si mires per internet en trobaras de més bé de preu! això si, potser no són tan ven presentats =)
Imatge
Ganga
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

EntradaAutor: Ganga » dt. jul. 02, 2013 3:12 pm

Jo n'he provat dels dos, d'intenet i els Clearblue.
Els primers em va costar tant de desxifrar si la ratlla hi era o no hi era o era forta o ovulava o no....va ser comprar els Clearblue i a la primera pam! sí potser casualitat pensaràs...però per buscar el segon vaig tornar-lo a utilitzar (els que em van sobrar) i pam! a la primera també!.
Veus la careta i no tens dubtes!
Sort!
Els tests d'embaràs però no els vaig utilitzar d'aquesta marca ja que les setmanes no m'importava saber-les..ja te les diu el gine a la primera visita...
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
futuramami29
Entrades: 397
Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm

EntradaAutor: futuramami29 » dc. jul. 03, 2013 7:29 am

Ganga ha escrit:Jo n'he provat dels dos, d'intenet i els Clearblue.
Els primers em va costar tant de desxifrar si la ratlla hi era o no hi era o era forta o ovulava o no....va ser comprar els Clearblue i a la primera pam! sí potser casualitat pensaràs...però per buscar el segon vaig tornar-lo a utilitzar (els que em van sobrar) i pam! a la primera també!.
Veus la careta i no tens dubtes!
Sort!
Els tests d'embaràs però no els vaig utilitzar d'aquesta marca ja que les setmanes no m'importava saber-les..ja te les diu el gine a la primera visita...

Ganga, quantes proves es poden fer!?!? Al test d'ovulació quantes tires venen!?!?
Imatge
Imatge
Gambeta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dt. març 12, 2013 9:24 am

EntradaAutor: Gambeta » dc. jul. 03, 2013 7:35 am

Jo faig servir els CB també perquè em passaria el mateix que dieu, mai estaria segura de si la ratlla es molt o poc marcada. Els CB son clars, o surt positiu o no.

Hi van 7 tires amb cada test, i que jo sàpiga, no venen tires soltes.
Ganga
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

EntradaAutor: Ganga » dc. jul. 03, 2013 1:32 pm

bones!
si al paquet hi van 7 tires i l'aparell per posar-les on hi surt la cara....no es vènen tests sols així que si els gastes hauras de tornar a comprar la caixa sencera. JO VAIG TENIR SORT i vaig tenir 1 caixa pels dos fills!. Els he tingut molt seguits i encara no havien caducat. :ok:
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
futuramami29
Entrades: 397
Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm

EntradaAutor: futuramami29 » dc. jul. 03, 2013 2:24 pm

Uooooo gràcies!!! Me'l compraré si aquest mes no faig panxu jejejejeje
Imatge
Imatge
marsai
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 8:58 pm

EntradaAutor: marsai » dc. jul. 03, 2013 10:46 pm

Hola noies, doncs jo discrepo.
Son molt cars per lo que son realment.
Jo vaig comprar de tira x internet que estàn genial de preu i amb una bona sensibilitat.
No us ha de preocupar si la ratlla surt molt o poc marcada, pq en el moment que hi ha ombreta hi ha embaràs, pq ja està detectant l'hormona. A diferéncia del TO que detecten la LH i sí que influiex el nivell del marcat.

En el meu cas, vaig fer un parell de tira en amb un marge de 2 dies i al veure una mica d'ombra, vaig comprar el clearblue pq em feia ilu veure la careta i confirmar el temps real d'embaràs! peró ja esperava el positiu.
PANXUPACTE DEURES: Abmo :-()), Paparra :-()), Xinxa :-()), Marsai :-()), Tiri :-()), Annieee :-()), Llentieta :-()) , Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980

http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
Araneta
:: zebra
Entrades: 1754
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 1:45 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Araneta » dt. jul. 16, 2013 1:05 pm

Hola!

A mi tb crec que hem van fallar... en aquell temps no era grafiquera, però amb el que em va durar el cicle dedueixo que no vaig ovular quan deia... i el que em va fotre més, que al mes següent el trasto aquell se'm va espatllar i no el vaig poder fer servir més... Com hem quedaven 3 tires encara les vaig regalar a una altre cercadora, però em vaig comprar els de tira que diu la Marsai i amb aquests perfecte!
L'Aran es fa gran :cnen: Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/424654

Panxupacte twins d'abril '13: Laia :-()) i Araneta :-())

Panxupacte DEURES COMPLERT!! :-()) : Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

EntradaAutor: carlotayeric » dt. jul. 16, 2013 1:09 pm

Yo lo hice dos meses el primer mes no me salió cara sonriente el segundo mes si e hicimos Diana!!! Así que yo estoy encantada
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
petita83
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

EntradaAutor: petita83 » dt. jul. 16, 2013 2:42 pm

Bones...
Nosaltres amb el primer embaràs vam utilitzar el CB i va ser encertar a la primera.
Amb el segon...,com venia del raspat i les hormones no estaven molt per la feina, vam calcular al mig mes -soc bastant regular- i altre cop vam encertar.
Quan ens hi tornem a posar...no sé q farem, suposo q d'entrada passarem d gastar els 20ipico euros.
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Araneta
Entrades: 1754
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 1:45 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Araneta » dt. jul. 16, 2013 4:16 pm

petita83 ha escrit:Bones...
Nosaltres amb el primer embaràs vam utilitzar el CB i va ser encertar a la primera.
Amb el segon...,com venia del raspat i les hormones no estaven molt per la feina, vam calcular al mig mes -soc bastant regular- i altre cop vam encertar.
Quan ens hi tornem a posar...no sé q farem, suposo q d'entrada passarem d gastar els 20ipico euros.

Petita quina punteria!! No us cal res a vosaltres!! :love: Però jo et diria que abans de gastar-te molts quartos provis els de tira que venen per amazon o qualsevol altre pàgina, molt baratets i van super bé!! :ok:
L'Aran es fa gran :cnen: Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/424654

Panxupacte twins d'abril '13: Laia :-()) i Araneta :-())

Panxupacte DEURES COMPLERT!! :-()) : Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta
petita83
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

EntradaAutor: petita83 » dt. jul. 16, 2013 7:42 pm

Araneta ha escrit:
petita83 ha escrit:Bones...

Petita quina punteria!! No us cal res a vosaltres!! :love: Però jo et diria que abans de gastar-te molts quartos provis els de tira que venen per amazon o qualsevol altre pàgina, molt baratets i van super bé!! :ok:

Araneta sóc massa controladora...i ja havia pensat dels de tira, però a no ser que tinguem complicacions per quedar-nos aquest tercer cop...crec que ni me'ls plantejaré -tampoc el CB- perquè si no arribo a tenir clara la interpretació de la ratlleta sé que no pararé de repetir-ho XDDDD
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
nora3012
Entrades: 166
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 6:01 pm

EntradaAutor: nora3012 » dv. jul. 19, 2013 5:55 pm

Doncs, a mi CB em va anar bé, per sort tot i la meva irregularitat ho vam encertar... ben bé no se quin dia, però, jo anava controlant l'ovulació i en dos mesos vaig veure la carita :), aleshores sabiem que voltant els dies 16-18 tenia l'ovulació... la resta va ser fer deures, i la veritat no ens podem queixar perquè a la primera... Jo les recomano més que las de la rayita, perquè... a vegades surt mes o menys i no es té la certeza de si és o no és....
Marga_2
Entrades: 162
Membre des de: dj. abr. 25, 2013 7:25 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dl. ago. 05, 2013 10:29 am

Llavors, pel que dieu algunes de vosaltres, tmb funciona si ets molt irregular? Jo és q no sé mai quan m'ha de venir la W, el meu cos fa el q li dona la gana... si funciona, potser ho provo.
Nanuka1987
Entrades: 307
Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Nanuka1987 » dg. ago. 18, 2013 7:13 pm

Hola noies! Tinc un dubte...o molts sobre el TO de CB o de qualsevol altre marca. Us explico i pregunto:

Ara tinc 25 anys, quan em va veninr la regla tenia cicles de 30-31 dies. Als 19 vaig començar a pendre pastilles anticonceptives amb les quals tenia cicles de 28. Ara ja fa 6 mesos que no les prenc i he tornat als meus cicles de 30-31.
Bé, al juliol vam decidir ser cercadors, em va venir el 13 de Juny i un altre cop el 13 de Juliol, C31 dies. No vam fer SW ni SM i ara, el 15 d'Agost m'ha vingut la W, es a dir, he tingut un cicle de C33 dies.

La meva pregunta ara que entrem en el segon mes de cerca és: Com puc calcular el dia d'ovulació si sempre havia tingut C30-31 i aquest més he tingut C33? Ja no puc fer "el cuento de la vieja" no?

Llavors em plantejo comprar-me un TO de CB (o d'una altra marca, no tinc preferència) He llegit que porta 7 tires però...quan he de començar a provar les tires? Com funciona el tema?

Sento ser tan inexperta...jejeje

Gràcies avançades si més no, per "escoltar-me"!

Petonarros cercadores!
Imatge
Pipeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 582
Membre des de: dt. maig 28, 2013 4:47 pm

EntradaAutor: Pipeta » dl. ago. 19, 2013 10:58 am

Els mes econòmics son els de tira, els pots comprar a Home Health a través d'amazon o de la seva web (depèn del que compris surt millor a un lloc o a un altre):

http://www.amazon.es/s/ref=pd_lpo_k2_dp_sr_sq_top?ie=UTF8&index=blended&keywords=test%20ovulacion&pf_rd_p=248914747&pf_rd_s=lpo-top-stripe&pf_rd_t=201&pf_rd_i=B00AQK0JO6&pf_rd_m=A1AT7YVPFBWXBL&pf_rd_r=0RR5GXTW3HX1JBYA56ZJ

http://www.homehealth-uk.com/

Així podràs veure clarament quan es produeix la teva ovulació, perque les que no som regulars 100% es una mica complicat! Ah, si prefereixes els clearblue, aqui venen el pack amb 20 tiretes, molt més còmode que no nomès amb 7!!! ;)
TE+ 09/10 http://www.fertilityfriend.com/home/452074
06/11 El cor et va a tot drap!!
05/12 Eco 12 setmanes perfecte :)
23/12 Sembles una nena
16/01 Amniocentesis feta! -> 04/02 Resultats ok!
22/01 Morfologica OK,
17/03 Ja peses 1097gr
20/06 Per fi ets amb nosaltres!
Imatge
jpd1980
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

EntradaAutor: jpd1980 » dl. ago. 19, 2013 11:31 am

Si, jo estic utilitzant els d' Amazon i van molt bé!! per si us serveix la meva opinió!!!! Estic contenta, no m'ha sortit encara ningú defectuós!!
Imatge
Imatge
Imatge
Nanuka1987
Entrades: 307
Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Nanuka1987 » dl. ago. 19, 2013 1:04 pm

Gràcies noies! Em decideixo a comprar un TO! Però em surgeix un altre dubte...

És fa cada dia? O no?

I si no...quan començo a utilitzar-les?

I quan les inicii...dis si dia no? O cada dia?

Mil gràcies!
Imatge
Marga_2
Entrades: 162
Membre des de: dj. abr. 25, 2013 7:25 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dl. ago. 19, 2013 3:27 pm

Jo tampoc sé ben bé com va... explique-nos-ho, please!
X cert, m'he instal·lat al telèfon l'app de womanlog i està força bé.
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

EntradaAutor: illeta25 » dl. ago. 19, 2013 6:07 pm

Si Si que algú ens ho expliqui.... sóc novata amb aquest tema! ?-) ?-) jeje
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants