Test d'ovulació Clearblue
Re: Test d'ovulació Clearblue
és més car que molts altres (igual que els tests d'embaraç), si mires per internet en trobaras de més bé de preu! això si, potser no són tan ven presentats =)
Jo n'he provat dels dos, d'intenet i els Clearblue.
Els primers em va costar tant de desxifrar si la ratlla hi era o no hi era o era forta o ovulava o no....va ser comprar els Clearblue i a la primera pam! sí potser casualitat pensaràs...però per buscar el segon vaig tornar-lo a utilitzar (els que em van sobrar) i pam! a la primera també!.
Veus la careta i no tens dubtes!
Sort!
Els tests d'embaràs però no els vaig utilitzar d'aquesta marca ja que les setmanes no m'importava saber-les..ja te les diu el gine a la primera visita...
Els primers em va costar tant de desxifrar si la ratlla hi era o no hi era o era forta o ovulava o no....va ser comprar els Clearblue i a la primera pam! sí potser casualitat pensaràs...però per buscar el segon vaig tornar-lo a utilitzar (els que em van sobrar) i pam! a la primera també!.
Sort!
Els tests d'embaràs però no els vaig utilitzar d'aquesta marca ja que les setmanes no m'importava saber-les..ja te les diu el gine a la primera visita...
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
La patufa quasi 3!
- futuramami29
- :: conillet

- Entrades: 397
- Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm
Ganga ha escrit:Jo n'he provat dels dos, d'intenet i els Clearblue.
Sort!
Ganga, quantes proves es poden fer!?!? Al test d'ovulació quantes tires venen!?!?
Jo faig servir els CB també perquè em passaria el mateix que dieu, mai estaria segura de si la ratlla es molt o poc marcada. Els CB son clars, o surt positiu o no.
Hi van 7 tires amb cada test, i que jo sàpiga, no venen tires soltes.
Hi van 7 tires amb cada test, i que jo sàpiga, no venen tires soltes.
bones!
si al paquet hi van 7 tires i l'aparell per posar-les on hi surt la cara....no es vènen tests sols així que si els gastes hauras de tornar a comprar la caixa sencera. JO VAIG TENIR SORT i vaig tenir 1 caixa pels dos fills!. Els he tingut molt seguits i encara no havien caducat.
si al paquet hi van 7 tires i l'aparell per posar-les on hi surt la cara....no es vènen tests sols així que si els gastes hauras de tornar a comprar la caixa sencera. JO VAIG TENIR SORT i vaig tenir 1 caixa pels dos fills!. Els he tingut molt seguits i encara no havien caducat.
El rei de la casa 7anys i mig!
La patufa quasi 3!
La patufa quasi 3!
- futuramami29
- :: conillet

- Entrades: 397
- Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm
Uooooo gràcies!!! Me'l compraré si aquest mes no faig panxu jejejejeje
Hola noies, doncs jo discrepo.
Son molt cars per lo que son realment.
Jo vaig comprar de tira x internet que estàn genial de preu i amb una bona sensibilitat.
No us ha de preocupar si la ratlla surt molt o poc marcada, pq en el moment que hi ha ombreta hi ha embaràs, pq ja està detectant l'hormona. A diferéncia del TO que detecten la LH i sí que influiex el nivell del marcat.
En el meu cas, vaig fer un parell de tira en amb un marge de 2 dies i al veure una mica d'ombra, vaig comprar el clearblue pq em feia ilu veure la careta i confirmar el temps real d'embaràs! peró ja esperava el positiu.
Son molt cars per lo que son realment.
Jo vaig comprar de tira x internet que estàn genial de preu i amb una bona sensibilitat.
No us ha de preocupar si la ratlla surt molt o poc marcada, pq en el moment que hi ha ombreta hi ha embaràs, pq ja està detectant l'hormona. A diferéncia del TO que detecten la LH i sí que influiex el nivell del marcat.
En el meu cas, vaig fer un parell de tira en amb un marge de 2 dies i al veure una mica d'ombra, vaig comprar el clearblue pq em feia ilu veure la careta i confirmar el temps real d'embaràs! peró ja esperava el positiu.
PANXUPACTE DEURES: Abmo
, Paparra
, Xinxa
, Marsai
, Tiri
, Annieee
, Llentieta
, Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980
http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
, Paparra
, Xinxa
, Marsai
, Tiri
, Annieee
, Llentieta
, Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980 http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
Hola!
A mi tb crec que hem van fallar... en aquell temps no era grafiquera, però amb el que em va durar el cicle dedueixo que no vaig ovular quan deia... i el que em va fotre més, que al mes següent el trasto aquell se'm va espatllar i no el vaig poder fer servir més... Com hem quedaven 3 tires encara les vaig regalar a una altre cercadora, però em vaig comprar els de tira que diu la Marsai i amb aquests perfecte!
A mi tb crec que hem van fallar... en aquell temps no era grafiquera, però amb el que em va durar el cicle dedueixo que no vaig ovular quan deia... i el que em va fotre més, que al mes següent el trasto aquell se'm va espatllar i no el vaig poder fer servir més... Com hem quedaven 3 tires encara les vaig regalar a una altre cercadora, però em vaig comprar els de tira que diu la Marsai i amb aquests perfecte!
L'Aran es fa gran

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta - carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
Yo lo hice dos meses el primer mes no me salió cara sonriente el segundo mes si e hicimos Diana!!! Así que yo estoy encantada
Bones...
Nosaltres amb el primer embaràs vam utilitzar el CB i va ser encertar a la primera.
Amb el segon...,com venia del raspat i les hormones no estaven molt per la feina, vam calcular al mig mes -soc bastant regular- i altre cop vam encertar.
Quan ens hi tornem a posar...no sé q farem, suposo q d'entrada passarem d gastar els 20ipico euros.
Nosaltres amb el primer embaràs vam utilitzar el CB i va ser encertar a la primera.
Amb el segon...,com venia del raspat i les hormones no estaven molt per la feina, vam calcular al mig mes -soc bastant regular- i altre cop vam encertar.
Quan ens hi tornem a posar...no sé q farem, suposo q d'entrada passarem d gastar els 20ipico euros.

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.
http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
petita83 ha escrit:Bones...
Petita quina punteria!! No us cal res a vosaltres!!
Però jo et diria que abans de gastar-te molts quartos provis els de tira que venen per amazon o qualsevol altre pàgina, molt baratets i van super bé!! L'Aran es fa gran

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Re: Test d'ovulació Clearblue
Araneta ha escrit:petita83 ha escrit:Bones...
Petita quina punteria!! No us cal res a vosaltres!!Però jo et diria que abans de gastar-te molts quartos provis els de tira que venen per amazon o qualsevol altre pàgina, molt baratets i van super bé!!
Araneta sóc massa controladora...i ja havia pensat dels de tira, però a no ser que tinguem complicacions per quedar-nos aquest tercer cop...crec que ni me'ls plantejaré -tampoc el CB- perquè si no arribo a tenir clara la interpretació de la ratlleta sé que no pararé de repetir-ho XDDDD

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.
http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Doncs, a mi CB em va anar bé, per sort tot i la meva irregularitat ho vam encertar... ben bé no se quin dia, però, jo anava controlant l'ovulació i en dos mesos vaig veure la carita :), aleshores sabiem que voltant els dies 16-18 tenia l'ovulació... la resta va ser fer deures, i la veritat no ens podem queixar perquè a la primera... Jo les recomano més que las de la rayita, perquè... a vegades surt mes o menys i no es té la certeza de si és o no és....
Llavors, pel que dieu algunes de vosaltres, tmb funciona si ets molt irregular? Jo és q no sé mai quan m'ha de venir la W, el meu cos fa el q li dona la gana... si funciona, potser ho provo.
- Nanuka1987
- :: tortuga

- Entrades: 307
- Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Hola noies! Tinc un dubte...o molts sobre el TO de CB o de qualsevol altre marca. Us explico i pregunto:
Ara tinc 25 anys, quan em va veninr la regla tenia cicles de 30-31 dies. Als 19 vaig començar a pendre pastilles anticonceptives amb les quals tenia cicles de 28. Ara ja fa 6 mesos que no les prenc i he tornat als meus cicles de 30-31.
Bé, al juliol vam decidir ser cercadors, em va venir el 13 de Juny i un altre cop el 13 de Juliol, C31 dies. No vam fer SW ni SM i ara, el 15 d'Agost m'ha vingut la W, es a dir, he tingut un cicle de C33 dies.
La meva pregunta ara que entrem en el segon mes de cerca és: Com puc calcular el dia d'ovulació si sempre havia tingut C30-31 i aquest més he tingut C33? Ja no puc fer "el cuento de la vieja" no?
Llavors em plantejo comprar-me un TO de CB (o d'una altra marca, no tinc preferència) He llegit que porta 7 tires però...quan he de començar a provar les tires? Com funciona el tema?
Sento ser tan inexperta...jejeje
Gràcies avançades si més no, per "escoltar-me"!
Petonarros cercadores!
Ara tinc 25 anys, quan em va veninr la regla tenia cicles de 30-31 dies. Als 19 vaig començar a pendre pastilles anticonceptives amb les quals tenia cicles de 28. Ara ja fa 6 mesos que no les prenc i he tornat als meus cicles de 30-31.
Bé, al juliol vam decidir ser cercadors, em va venir el 13 de Juny i un altre cop el 13 de Juliol, C31 dies. No vam fer SW ni SM i ara, el 15 d'Agost m'ha vingut la W, es a dir, he tingut un cicle de C33 dies.
La meva pregunta ara que entrem en el segon mes de cerca és: Com puc calcular el dia d'ovulació si sempre havia tingut C30-31 i aquest més he tingut C33? Ja no puc fer "el cuento de la vieja" no?
Llavors em plantejo comprar-me un TO de CB (o d'una altra marca, no tinc preferència) He llegit que porta 7 tires però...quan he de començar a provar les tires? Com funciona el tema?
Sento ser tan inexperta...jejeje
Gràcies avançades si més no, per "escoltar-me"!
Petonarros cercadores!

Els mes econòmics son els de tira, els pots comprar a Home Health a través d'amazon o de la seva web (depèn del que compris surt millor a un lloc o a un altre):
http://www.amazon.es/s/ref=pd_lpo_k2_dp_sr_sq_top?ie=UTF8&index=blended&keywords=test%20ovulacion&pf_rd_p=248914747&pf_rd_s=lpo-top-stripe&pf_rd_t=201&pf_rd_i=B00AQK0JO6&pf_rd_m=A1AT7YVPFBWXBL&pf_rd_r=0RR5GXTW3HX1JBYA56ZJ
http://www.homehealth-uk.com/
Així podràs veure clarament quan es produeix la teva ovulació, perque les que no som regulars 100% es una mica complicat! Ah, si prefereixes els clearblue, aqui venen el pack amb 20 tiretes, molt més còmode que no nomès amb 7!!! ;)
http://www.amazon.es/s/ref=pd_lpo_k2_dp_sr_sq_top?ie=UTF8&index=blended&keywords=test%20ovulacion&pf_rd_p=248914747&pf_rd_s=lpo-top-stripe&pf_rd_t=201&pf_rd_i=B00AQK0JO6&pf_rd_m=A1AT7YVPFBWXBL&pf_rd_r=0RR5GXTW3HX1JBYA56ZJ
http://www.homehealth-uk.com/
Així podràs veure clarament quan es produeix la teva ovulació, perque les que no som regulars 100% es una mica complicat! Ah, si prefereixes els clearblue, aqui venen el pack amb 20 tiretes, molt més còmode que no nomès amb 7!!! ;)
TE+ 09/10 http://www.fertilityfriend.com/home/452074
06/11 El cor et va a tot drap!!
05/12 Eco 12 setmanes perfecte :)
23/12 Sembles una nena
16/01 Amniocentesis feta! -> 04/02 Resultats ok!
22/01 Morfologica OK,
17/03 Ja peses 1097gr
20/06 Per fi ets amb nosaltres!

06/11 El cor et va a tot drap!!
05/12 Eco 12 setmanes perfecte :)
23/12 Sembles una nena
16/01 Amniocentesis feta! -> 04/02 Resultats ok!
22/01 Morfologica OK,
17/03 Ja peses 1097gr
20/06 Per fi ets amb nosaltres!
Si, jo estic utilitzant els d' Amazon i van molt bé!! per si us serveix la meva opinió!!!! Estic contenta, no m'ha sortit encara ningú defectuós!!
- Nanuka1987
- :: tortuga

- Entrades: 307
- Membre des de: dt. ago. 13, 2013 5:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Gràcies noies! Em decideixo a comprar un TO! Però em surgeix un altre dubte...
És fa cada dia? O no?
I si no...quan començo a utilitzar-les?
I quan les inicii...dis si dia no? O cada dia?
Mil gràcies!
És fa cada dia? O no?
I si no...quan començo a utilitzar-les?
I quan les inicii...dis si dia no? O cada dia?
Mil gràcies!

Jo tampoc sé ben bé com va... explique-nos-ho, please!
X cert, m'he instal·lat al telèfon l'app de womanlog i està força bé.
X cert, m'he instal·lat al telèfon l'app de womanlog i està força bé.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |