Escola fora del poble
Escola fora del poble
Hola! estem fets un embolic amb l'elecció de l'escola, el nostre nen comença P3 al setembre, vivim a un poble i l'escola que més ens agrada de moment està al poble del costat (3km). A mi el q em fa dubtar son els futurs amics, l'entorn social, no fer amics al poble i aquestes coses. Alguna amb experiencia? Algú q porti els nens a altres pobles i em pot explicar quina és la seva experiència?
- papallona84
- :: conillet

- Entrades: 352
- Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm
Re: Escola fora del poble
Hola!!
A mi em passa el mateix tot i q no comença fins a Setembre 2015..
A ver si algu ens explica experiences!
A mi em passa el mateix tot i q no comença fins a Setembre 2015..
A ver si algu ens explica experiences!
- juditferrer
- :: puça

- Entrades: 13
- Membre des de: dj. des. 12, 2013 7:21 am
Hola!
jo l'any passat em vaig trobar amb el mateix dilema. L'escola que ens agradava per la nostra filla està a 5 km del nostre poble i també em feia pena desvincular-la a nivell escolar del seu entorn, però no volia renunciar tampoc al que per a mi és "una millor educació".
Al final he trobat com una "solució intermitja". Us explico, està cursant p3 a l'escola del poble del costat però un dia a la setmana realitza una activitat extraescolar (psicomotricitat) amb els seus antics companys de la llar d'infants (que són del nostre poble). Quan encara feia bo a la tarda, al arribar de l'escola anàvem al parc on hi havia els altres nens del poble i ho tornarem a fer de cara el bon temps. Crec que compaginarem uns dies amb els nens de l'escola i uns dies al nostre poble. A l'estiu, el casal de juliol així com un curset de natació també el realitzarà al nostre poble. A la seva festa d'aniversari vam convidar tant companys de l'escola actual com companys de psicomotricitat.
També us haig de dir, que tot i això, he notat que ja no es relaciona tant amb els nens del poble...abans quan ens trobavem pel carrer tot eren petons i abraçades amb altres nens i nenes i ara amb prou feines se saluden. Però l'altra dia al poble van celebrar una festa de carnestoltes i és veritat que va ballar i jugar amb els del poble.
L'any vinent, a p4 ja farà dues extraescolars per setmana amb els seus antics companys.
I aquesta és la "manera" que hem trobat perquè mantingui relació amb els nens i nenes del poble on vivim sense renunciar a l'escola que ens agrada.
Espero que us hagi servit la meva experiència.
jo l'any passat em vaig trobar amb el mateix dilema. L'escola que ens agradava per la nostra filla està a 5 km del nostre poble i també em feia pena desvincular-la a nivell escolar del seu entorn, però no volia renunciar tampoc al que per a mi és "una millor educació".
Al final he trobat com una "solució intermitja". Us explico, està cursant p3 a l'escola del poble del costat però un dia a la setmana realitza una activitat extraescolar (psicomotricitat) amb els seus antics companys de la llar d'infants (que són del nostre poble). Quan encara feia bo a la tarda, al arribar de l'escola anàvem al parc on hi havia els altres nens del poble i ho tornarem a fer de cara el bon temps. Crec que compaginarem uns dies amb els nens de l'escola i uns dies al nostre poble. A l'estiu, el casal de juliol així com un curset de natació també el realitzarà al nostre poble. A la seva festa d'aniversari vam convidar tant companys de l'escola actual com companys de psicomotricitat.
També us haig de dir, que tot i això, he notat que ja no es relaciona tant amb els nens del poble...abans quan ens trobavem pel carrer tot eren petons i abraçades amb altres nens i nenes i ara amb prou feines se saluden. Però l'altra dia al poble van celebrar una festa de carnestoltes i és veritat que va ballar i jugar amb els del poble.
L'any vinent, a p4 ja farà dues extraescolars per setmana amb els seus antics companys.
I aquesta és la "manera" que hem trobat perquè mantingui relació amb els nens i nenes del poble on vivim sense renunciar a l'escola que ens agrada.
Espero que us hagi servit la meva experiència.
JUDIT
Això havia pensat, en apuntar-ho a les activitats extraescolars aquí al poble i al parc tb venir aquí, pero penso q potser no arriben a ser amics al nomes compartir alguna horeta a la setmana q tingui coneguts si pero no amics, aix aixo es molt dificil
Jo vaig anar a l'escola del poble veí des de sempre i feia activitats extraescolars al meu poble!! Avantatges??? Moltissimes des de meu punt de vista!!! Tenia dues colles diferents i variades!! Aquests pobles tan petits que no tenen escoles o només una, acostumen a ser més tancats com el meu, i el fet de sortir em feia veure (ja de més grandeta) que hi havia món fora del poble!! Jo n'estic encantada d'haver-ho viscut així!! Ara tinc un grupet d'amics del poble i un del cole! :)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |