Escola fora del poble

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Nelly2010
:: zebra
Entrades: 1055
Membre des de: dj. jul. 01, 2010 6:40 pm

Escola fora del poble

EntradaAutor: Nelly2010 » dj. feb. 27, 2014 8:56 am

Hola! estem fets un embolic amb l'elecció de l'escola, el nostre nen comença P3 al setembre, vivim a un poble i l'escola que més ens agrada de moment està al poble del costat (3km). A mi el q em fa dubtar son els futurs amics, l'entorn social, no fer amics al poble i aquestes coses. Alguna amb experiencia? Algú q porti els nens a altres pobles i em pot explicar quina és la seva experiència?
papallona84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm

Re: Escola fora del poble

EntradaAutor: papallona84 » dj. feb. 27, 2014 10:32 am

Hola!!
A mi em passa el mateix tot i q no comença fins a Setembre 2015..
A ver si algu ens explica experiences!
Imatge
Imatge
juditferrer
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. des. 12, 2013 7:21 am

EntradaAutor: juditferrer » dj. feb. 27, 2014 11:48 am

Hola!
jo l'any passat em vaig trobar amb el mateix dilema. L'escola que ens agradava per la nostra filla està a 5 km del nostre poble i també em feia pena desvincular-la a nivell escolar del seu entorn, però no volia renunciar tampoc al que per a mi és "una millor educació".
Al final he trobat com una "solució intermitja". Us explico, està cursant p3 a l'escola del poble del costat però un dia a la setmana realitza una activitat extraescolar (psicomotricitat) amb els seus antics companys de la llar d'infants (que són del nostre poble). Quan encara feia bo a la tarda, al arribar de l'escola anàvem al parc on hi havia els altres nens del poble i ho tornarem a fer de cara el bon temps. Crec que compaginarem uns dies amb els nens de l'escola i uns dies al nostre poble. A l'estiu, el casal de juliol així com un curset de natació també el realitzarà al nostre poble. A la seva festa d'aniversari vam convidar tant companys de l'escola actual com companys de psicomotricitat.
També us haig de dir, que tot i això, he notat que ja no es relaciona tant amb els nens del poble...abans quan ens trobavem pel carrer tot eren petons i abraçades amb altres nens i nenes i ara amb prou feines se saluden. Però l'altra dia al poble van celebrar una festa de carnestoltes i és veritat que va ballar i jugar amb els del poble.
L'any vinent, a p4 ja farà dues extraescolars per setmana amb els seus antics companys.
I aquesta és la "manera" que hem trobat perquè mantingui relació amb els nens i nenes del poble on vivim sense renunciar a l'escola que ens agrada.
Espero que us hagi servit la meva experiència.
JUDIT
Nelly2010
Entrades: 1055
Membre des de: dj. jul. 01, 2010 6:40 pm

EntradaAutor: Nelly2010 » dj. feb. 27, 2014 1:01 pm

Això havia pensat, en apuntar-ho a les activitats extraescolars aquí al poble i al parc tb venir aquí, pero penso q potser no arriben a ser amics al nomes compartir alguna horeta a la setmana q tingui coneguts si pero no amics, aix aixo es molt dificil
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » dj. feb. 27, 2014 2:22 pm

Jo vaig anar a l'escola del poble veí des de sempre i feia activitats extraescolars al meu poble!! Avantatges??? Moltissimes des de meu punt de vista!!! Tenia dues colles diferents i variades!! Aquests pobles tan petits que no tenen escoles o només una, acostumen a ser més tancats com el meu, i el fet de sortir em feia veure (ja de més grandeta) que hi havia món fora del poble!! Jo n'estic encantada d'haver-ho viscut així!! Ara tinc un grupet d'amics del poble i un del cole! :)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::