I si no entra a l'escola que jo vull què passarà?
I si no entra a l'escola que jo vull què passarà?
Quin dilema.. acabo de visitar Els encants... m'he enamorat. El projecte les instal.lacions l'equip i tot el concepte en general. Es el que jo vull. La pega es que de les 50 places ofertades per a p3, ja hi ha 25 de germans i pel que he vist a la reunio n'hi haura al voltant de les 80 families interesades o mes.
Jo nomes tinc 30 punts per proximitat. Per tant menys del 10% de probabilitat d'entrar.
Ja se q no hi ha res mes al barri similar i em sera difivil triar altra pero la meva preocupacio es si el nen no entra a els encants com a primera opcio quina garantia tinc q entri a una altra opcio de les q trii?
I si per buscar un impossible em toca una concertada o una escola q no m'agradi gens o estigui lluny de casa?
Edtic feta un embolic trista i decebuda per la manera en que esta muntat el sistema perque francament es molt injust q el meu fill timgui meny opcions q una familia monoparental o nombrosa o nen celiac o amb renda una mica mes baixa q la meva... que ja ho es molt de baixa...
Sabeu com funciona el tema de les segones opcions?
Gracies
Jo nomes tinc 30 punts per proximitat. Per tant menys del 10% de probabilitat d'entrar.
Ja se q no hi ha res mes al barri similar i em sera difivil triar altra pero la meva preocupacio es si el nen no entra a els encants com a primera opcio quina garantia tinc q entri a una altra opcio de les q trii?
I si per buscar un impossible em toca una concertada o una escola q no m'agradi gens o estigui lluny de casa?
Edtic feta un embolic trista i decebuda per la manera en que esta muntat el sistema perque francament es molt injust q el meu fill timgui meny opcions q una familia monoparental o nombrosa o nen celiac o amb renda una mica mes baixa q la meva... que ja ho es molt de baixa...
Sabeu com funciona el tema de les segones opcions?
Gracies
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
- unparetranquil
- :: puça

- Entrades: 7
- Membre des de: dv. feb. 19, 2016 7:46 am
Re: I si no entra a l'escola que jo vull què passarà?
Si no vols una escola concertada, no en posis cap a la llista.
La resta d'escoles del teu barri segur que tampoc estan malament, no et deixis enlluernar. Posa-les i creua els dits.
En el pitjor dels casos, que tinguis un molt mal número, segur que alguna escola pública propera hi ha a la que puguis entrar.
La resta d'escoles del teu barri segur que tampoc estan malament, no et deixis enlluernar. Posa-les i creua els dits.
En el pitjor dels casos, que tinguis un molt mal número, segur que alguna escola pública propera hi ha a la que puguis entrar.
Jo soc del parer q es millor apurar el tiro...els numeros q presentes pinten una mica malament...no nhi ha cap q tagradi amb mes possibilitats?
Sarins a la meva zona (poblenou) aixo es molt habitual ja q les escoles mes innovsdores concentren tota la demanda i queden fora moltisims pares i cada any molts gent es troba q no te plaça a cap de les escoles q ha posat eb llista. Quan aixo passa, ensenyament t adjudica d ofici una plaça a alguna escola de la teva zona. Si no has posat cap concertada a la llista en prinvipi no t enviaran a cap concertada. Xo clar et poden donar una molt lluny... Jo estic igual i em fa molta rabia
El meu humil consell és el següent: si no entreu a l'escola que voleu i no us agrada la que us ha tocat, estigueu alerta i insistiu per entrar al a que voleu vosaltres. Sempre hi ha baixes, sempre. Si no és a P3, serà a P4 o a P5 però sempre hi ha algun nen que marxa per algun motiu i llavors és la vostra: moveu-vos perquè aquella plaça sigui per vosaltres. Sort!
Jo et diría que apostis pel que vols, ja se que només queden 25 places disponibles però a algú li han de tocar, així que perquè no a tu? El que si et recomanaria és que triis una segona opció més o menys viable. Si poses en segona opció una escola amb una oferta/demanda similar ja no entres segur, així doncs tria una que et faci més o menys el pes i que "normalement" no omplin en 1a opció; d'aquesta manera t'assegures que no t'enviin molt lluny o a una escola que no t'agrada gens.
També et diría que no cal omplir les 10 opcions i no posis MAI una escola que no t'agrada, si et toca i l'has posat a la llista ho tens xungo per reclamar, en canvi si poses 4 o 5, no et toca cap i t'assignen una d'ofici tens més arguments per a una reclamació.
Molta sort!
També et diría que no cal omplir les 10 opcions i no posis MAI una escola que no t'agrada, si et toca i l'has posat a la llista ho tens xungo per reclamar, en canvi si poses 4 o 5, no et toca cap i t'assignen una d'ofici tens més arguments per a una reclamació.
Molta sort!
Moltes gracies per les vostres respostes. Intentare mantenir la calma i que sigui el que hagi de ser. Mirare la resta d'escoles i triare amb el cap i una mica amb el cor tambe esperem q hi hagi sort. Us anire informant.
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
T'has mirat la fructuos gelabert, m'han dit que també té un projecte innovador... I diria que et queda per la zona
Hola shasha. El Fructuos Gelabert no esta al llistat de col.legis de la meva area d'influencia... nomes em queda mirar mes escoles de les d'educacio tradicional i esperar q m'enamori alguna... la pega es q de totes n'hi ha mil opinions. Gent q la recomana i gent q diu que ni se m'acudeixi... tot plegat un neguit...
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
Qui està connectat