I si no entra a l'escola que jo vull què passarà?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
sarins
:: gosset
Entrades: 446
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 3:33 pm

I si no entra a l'escola que jo vull què passarà?

EntradaAutor: sarins » ds. feb. 20, 2016 3:17 pm

Quin dilema.. acabo de visitar Els encants... m'he enamorat. El projecte les instal.lacions l'equip i tot el concepte en general. Es el que jo vull. La pega es que de les 50 places ofertades per a p3, ja hi ha 25 de germans i pel que he vist a la reunio n'hi haura al voltant de les 80 families interesades o mes.
Jo nomes tinc 30 punts per proximitat. Per tant menys del 10% de probabilitat d'entrar.
Ja se q no hi ha res mes al barri similar i em sera difivil triar altra pero la meva preocupacio es si el nen no entra a els encants com a primera opcio quina garantia tinc q entri a una altra opcio de les q trii?
I si per buscar un impossible em toca una concertada o una escola q no m'agradi gens o estigui lluny de casa?
Edtic feta un embolic trista i decebuda per la manera en que esta muntat el sistema perque francament es molt injust q el meu fill timgui meny opcions q una familia monoparental o nombrosa o nen celiac o amb renda una mica mes baixa q la meva... que ja ho es molt de baixa...
Sabeu com funciona el tema de les segones opcions?
Gracies
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-()) -Boop-CRIS86 :-())-Witchy :-()) -Judy* :-()) -Lexi-clarivcl :-())

grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
unparetranquil
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dv. feb. 19, 2016 7:46 am

Re: I si no entra a l'escola que jo vull què passarà?

EntradaAutor: unparetranquil » ds. feb. 20, 2016 7:02 pm

Si no vols una escola concertada, no en posis cap a la llista.
La resta d'escoles del teu barri segur que tampoc estan malament, no et deixis enlluernar. Posa-les i creua els dits.
En el pitjor dels casos, que tinguis un molt mal número, segur que alguna escola pública propera hi ha a la que puguis entrar.
turuleta
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

EntradaAutor: turuleta » ds. feb. 20, 2016 8:39 pm

Jo soc del parer q es millor apurar el tiro...els numeros q presentes pinten una mica malament...no nhi ha cap q tagradi amb mes possibilitats?
Imatge
Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » ds. feb. 20, 2016 9:11 pm

Sarins a la meva zona (poblenou) aixo es molt habitual ja q les escoles mes innovsdores concentren tota la demanda i queden fora moltisims pares i cada any molts gent es troba q no te plaça a cap de les escoles q ha posat eb llista. Quan aixo passa, ensenyament t adjudica d ofici una plaça a alguna escola de la teva zona. Si no has posat cap concertada a la llista en prinvipi no t enviaran a cap concertada. Xo clar et poden donar una molt lluny... Jo estic igual i em fa molta rabia
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

EntradaAutor: Maroa » dg. feb. 21, 2016 9:24 am

El meu humil consell és el següent: si no entreu a l'escola que voleu i no us agrada la que us ha tocat, estigueu alerta i insistiu per entrar al a que voleu vosaltres. Sempre hi ha baixes, sempre. Si no és a P3, serà a P4 o a P5 però sempre hi ha algun nen que marxa per algun motiu i llavors és la vostra: moveu-vos perquè aquella plaça sigui per vosaltres. Sort!
bronte68
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

EntradaAutor: bronte68 » dg. feb. 21, 2016 12:24 pm

Jo et diría que apostis pel que vols, ja se que només queden 25 places disponibles però a algú li han de tocar, així que perquè no a tu? El que si et recomanaria és que triis una segona opció més o menys viable. Si poses en segona opció una escola amb una oferta/demanda similar ja no entres segur, així doncs tria una que et faci més o menys el pes i que "normalement" no omplin en 1a opció; d'aquesta manera t'assegures que no t'enviin molt lluny o a una escola que no t'agrada gens.

També et diría que no cal omplir les 10 opcions i no posis MAI una escola que no t'agrada, si et toca i l'has posat a la llista ho tens xungo per reclamar, en canvi si poses 4 o 5, no et toca cap i t'assignen una d'ofici tens més arguments per a una reclamació.

Molta sort!
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
sarins

EntradaAutor: sarins » dg. feb. 21, 2016 2:38 pm

Moltes gracies per les vostres respostes. Intentare mantenir la calma i que sigui el que hagi de ser. Mirare la resta d'escoles i triare amb el cap i una mica amb el cor tambe esperem q hi hagi sort. Us anire informant.
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins :-()) -Boop-CRIS86 :-())-Witchy :-()) -Judy* :-()) -Lexi-clarivcl :-())

Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

EntradaAutor: Shasha » dv. feb. 26, 2016 10:06 pm

T'has mirat la fructuos gelabert, m'han dit que també té un projecte innovador... I diria que et queda per la zona
sarins

EntradaAutor: sarins » ds. feb. 27, 2016 4:21 pm

Hola shasha. El Fructuos Gelabert no esta al llistat de col.legis de la meva area d'influencia... nomes em queda mirar mes escoles de les d'educacio tradicional i esperar q m'enamori alguna... la pega es q de totes n'hi ha mil opinions. Gent q la recomana i gent q diu que ni se m'acudeixi... tot plegat un neguit...

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::