Utrogestan (progesterona)

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mireia11
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dc. maig 12, 2010 9:02 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Utrogestan (progesterona)

EntradaAutor: Mireia11 » dt. set. 28, 2010 2:17 pm

Hola!

Tinc un dubte! a veure si em podeu ajudar sisplau.....
Tinc ovaris poliquistics, i porto 5 mesos (amb aquest) prenent omifin. El cicle passat la gine em va receptar utrogestan, del 15 al 24 del cicle cada nit.

La pregunta és.... si no segur si he ovulat i prenc el utrogestan, aquest evita l'ovulació o igualment ovularia??
Alguna s'ha quedat embarazada prenent utrogestan?

Espero que em pogueu ajudar perquè estic feta un embolic.

Gràcies! :-()-)
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Utrogestan (progesterona)

EntradaAutor: juliet » dt. set. 28, 2010 2:32 pm

l'utrogestan o el proggefix (és el mateix) és progesterona i serveix per compensar el dèficit que pots tenir i equilibrar el cicle hormonal i amb això ajudar a aconseguir un embaràs, si els problemes no són altres.
Un cop et quedes embarassada és l'hormona que fa que l'úter estigui ben "nodrit" i ajudi a l'embrió a "enganxar-se" i tirar endavant.
A les FIV es recepta uns dies abans de fer el "transfer" d'embrions i suposo que igual a la IA.
De manera natural l'hormona ja fa la "seva feina", però de vegades per motius varis es necessita un "extra".
Ara mateix jo no estic buscant cap embaràs, però la ginecóloga me l'ha receptat perquè tenia pèrdues entre regles.
Quan tinguis visita al ginecòleg pregunta-li tots els dubtes, així segur que estaràs més tranquil.la.
Molta sort!!
Imatge
Imatge
Mami2010
:: lleona
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dj. set. 17, 2009 11:43 am

EntradaAutor: Mami2010 » dt. set. 28, 2010 3:37 pm

Mire, t'he respòs a l'altre post, però et posso el que he trobat en un altre fòrum:
Mira:
- la progesterona la fabrica el cuerpo despues de ovular o cuando estamos embarazadas, si no estamos embarazadas provoca la menstruacion y si lo estamos ayuda a q el feto se agarre. Lo cual quiere decir q al tomarla en pastillas nuestro cuerpo la detecta y si no estamos preñis provoca una "regla artificial" pero no quiere decir q hayamos ovulado.

- tomando progesterona tampoco nos vale el metodo de tomarnos la temperatura para saber cuando ovulamos, ya q es esta hormona la q hace q suba la tempe y como la estamos tomando artificialmente nos daria una subida de temperatura "falsa".

- Si la tomas antes de ovular inhibe la ovulación.

- es cierto que puede dar "falsos positivos" en los Test de ovulacion pero nunca falsos negativos y los falsos positivos son poco probables (yo no tuve ese problema)

Mi consejo esq te hagas un mes los test de ovulacion para saber si ovulas y q dias, y si ves que durante todo el ciclo ningun test te dá postivo pide visita a tu gine y exagerale un poco para que te hagan caso y te busquen un buen tratamiento o te manden omifin, al final todas terminamos con él. Y esq q no entiendo para q nos mandan progesterona xq nos provoca una regla pero no podemos contar con q ovulemos... y cuando la mandan para "regularnos" al dejarla volvemos a ser irregulares... creo q realmente solo funciona cuando la tomas junto con otro medicamento como el omifin... ya q este ayuda a ovular y luego el otro te provoca la regla.

Sobretodo, si llegas a tomarlo toma siempre la progesterona cuando estes segura de q ya has ovulado, Espero haberte ayudado! si tienes mas dudas preguntame lo que necesites, y ya te digo que esta no es sólo mi experiencia sinó la de otras muxas chicas, ojala pronto consigamos nuestro sueño! Saludos y muxa suerte!
Imatge
Imatge

Comencem l'any amb bones noticies!! 01/01/2014: TE+
http://www.fertilityfriend.com/home/47df45
Mireia11

EntradaAutor: Mireia11 » dt. set. 28, 2010 3:46 pm

gracies noies!!!

He trucat a la gine (i a un altre per si de cas)i tots dos diuen que no inhibeix la ovulacion, que sino no el donarien a fertilitat..... Em quedo mes tranquila!
nin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 611
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 9:04 am

EntradaAutor: nin » dt. set. 28, 2010 9:21 pm

Hola mireia
Jo he estat prenen ultrogestan durant 2 anys degut a que vaig patir 3 abortaments i el metge me la va donar per ajudar a l´embrio a agafar-se be.
L´ultrogestan o progesterona es l´hormona que el teu cos genera en l´embaraç ,aquesta no afecta en absolut a un embarç , al contari l´ajuda. Jo m´he quedat 3 cops embaraçada prenen-lo i amb l´ultim finalment el resultat es la meva princesa.
Respecte a saber si ovulas jo feia graficas i encare que diuen que la progesterona fa pujar la tempe a mi no me la variava gaire aixi que ja evus cada dona es un mon.
Pero per aixo no pateixis ovularas igualment i tambe et pots quedar embaraçada-
url=http://www.reglette-signature.info]Imatge[/url]
Mireia11

EntradaAutor: Mireia11 » dj. set. 30, 2010 6:57 pm

NIN gracies per la experiencia! Tant de bo aviat pugui donar-vos la noticia!
Si aquest mes no tinc sort poder probi de fer les grafiques, encara que no en tinc massa idea....
rakebcn
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 311
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 8:20 pm

EntradaAutor: rakebcn » dv. oct. 08, 2010 2:52 pm

quina dosis premeu?? a mi em van receptar un ovul a la nit, despres de ovular
pero hi ha noies que el prenen cada 8 hores
aire
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 12:17 am

EntradaAutor: aire » dt. des. 28, 2010 12:58 pm

Hola a totes,
Jo estic prenent el progeffik, ja que tinc SOP i els meus cicles son molt i molt llargs.... llavors la gine em va dir que me la prenguès ja que em faria venir la regla, que aquest medicament no impedia l'embaraç, ja que al contrari feia mes elevada la implantació. Ella em va recomanar fer les grafiques, perque així podría saber si ovulava o no...
El tractamente que segueixo es el seguent.. del 14è al 26è dia del cicle, 2 comprimits de 100mg.. En teoria avui estic en el 29è dia del cicle i la warry no fa acte de presenci...així que si aixo tampoc funciona me hare el Harakiri directament!!!!!!!jajajajajaja

Petons per a totes
02/03/2012 LA MARIONA JA ES AQUÍ!!!!!

viewtopic.php?f=115&t=27920&p=1410021#p1410021

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::