**GRAFIQUERES DE SETEMBRE - Fem pujar la temperatura!**
Re: **GRAFIQUERES DE SETEMBRE - Fem pujar la temperatura!**
Oscmar ha escrit:Jo noies no porto bones noticies, aquest matí la tempe estava a 36.5 així que ja no pintava gens bé, però al aixecar-me ja tenia la warry amb mi![]()
![]()
, en fi noies que me'n vaig cap a l'octubre.
, la meva està encara més baixa...Octubre ens espera Oscmar! Un petonàs molt fort, carinyetRe: **GRAFIQUERES DE SETEMBRE - Fem pujar la temperatura!**
alexia ha escrit:MOW la baixadota de la teva gràfica tb pinta b...hi ha baixades d'implantació similarsSORT
jo segueixo tb en desespero... 8DPO...tinc Fases Lútees llargues i no em vull ilusionar abans del 16DPO![]()
)
Bon dia Alexia!
Ah, si? Ni idea...la veritat és que a mi aquesta baixada acompanyada amb els símptomes pre-warry no em te gens emocionada però en fi...sense decaure que per aixó estic aquí amb vosaltres, per encomanar i contagiar-m'he d'energía positiva!
Una Fases lútea llarga, és bona? M'expliques una mica?
Noies m'acaben de donar visita a Sant Pau pel 13 d'octubre, així que ja me'n vaig directament al novembre, ufff, que llarg se'm farà això.
Oscmar, maca...
I com és això del novembre? Vaig una mica perduda.
I com és això del novembre? Vaig una mica perduda.Re: **GRAFIQUERES DE SETEMBRE - Fem pujar la temperatura!**
M'he fet 3 inseminacions sense medicació, simplement controlant la temperatura per les gràfiques i ells em programaven 3 dies alterns durant la sexy-week per fer les inseminacions, però no ha hagut sort, en aquesta última de setembre em van dir que si no aconseguiem l'embaraç había de demanar visita i potser em repetirien alguna prova o si no ja em dirien les pautes i la medicació que hauré de prendre per a fer 3 inseminacions més amb medicació. La visita me l'han donada del 13 d'octubre així que aquest més ja no em dóna temps, doncs per la visita estaré a la sexy-week.
Com jo estic bé fan aixó de les 3 IA sense medicació perquè així redueixen les possibilitats d'embaraç múltiple però no ha estat possible, qui sap potser el meu destí és que em vingui bessonada
jejeje
Com jo estic bé fan aixó de les 3 IA sense medicació perquè així redueixen les possibilitats d'embaraç múltiple però no ha estat possible, qui sap potser el meu destí és que em vingui bessonada
jejejeRe: **GRAFIQUERES DE SETEMBRE - Fem pujar la temperatura!**
Vaja, no sabia exactament el teu cas.
T'envio un MP.
T'envio un MP.

Hola wapes..
Oscmar.. em sap greu qu passi sdirectament al novembre.. però a veure si hi ha més sort i potser per partida doble...
ànims!
Ja he felicitat a l'Alez però ho torno a fer aqui!!!
QUIN SUBIDON!!!
Mara, jo penso que serien una molt bona amfitriona de grafiqueres.. en serio.. tens experiència i ets la canya!!!!

Oscmar.. em sap greu qu passi sdirectament al novembre.. però a veure si hi ha més sort i potser per partida doble...
ànims!
Ja he felicitat a l'Alez però ho torno a fer aqui!!!
QUIN SUBIDON!!!
Mara, jo penso que serien una molt bona amfitriona de grafiqueres.. en serio.. tens experiència i ets la canya!!!!

smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
- brunadenit
- :: zebra

- Entrades: 1361
- Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm
ALEZZZZZZ! FElicitats! Quer fuerte, les 2 jefes han caigut juntetes!
Jo avui ja subidón. l'FF ja marca l'ovulació. comença el desespero.
No tinc més temps. Petons oscmar i tots les que us ha vingut la regla i molts ànims a les sexy week! MUA!
Jo avui ja subidón. l'FF ja marca l'ovulació. comença el desespero.
No tinc més temps. Petons oscmar i tots les que us ha vingut la regla i molts ànims a les sexy week! MUA!
rela ha escrit:Mara, jo penso que serien una molt bona amfitriona de grafiqueres.. en serio.. tens experiència i ets la canya!!!!![]()
![]()
![]()
Hahahaha! Tinc experiència a fer-me les meves gràfiques, però a portar el post... quina por, no? Encara us posaria a ovular quan no toca!!! Hahahahaha! Quina feinada, eh? Ja ens veig ovulant tot el mes... així sí que farem feina!!!
Oscmar
MARA FOR PRESIDENT DEL MES D'OCTUBRE!!!
MARA FOR PRESIDENT DEL MES D'OCTUBRE!!!
Ja ho veig, Phosqui... tu vols ovular tot el mes, eh???

Hola a totes!!! Tinc un altre dubte...
La prova d'embaràs s'ha de fer una setmana després de que t'hagi d'haver vingut la regla o quan??? A mi m'han dit que una setmana després però per si de cas, us ho pregunto a veure què opineu!
Moltes felicitats a totes les que ja ho esteu! I la resta mooooooooooooooooooooooolts ànims i molta energia positiva que de ben segur que caureu també!
Petons!
La prova d'embaràs s'ha de fer una setmana després de que t'hagi d'haver vingut la regla o quan??? A mi m'han dit que una setmana després però per si de cas, us ho pregunto a veure què opineu!
Moltes felicitats a totes les que ja ho esteu! I la resta mooooooooooooooooooooooolts ànims i molta energia positiva que de ben segur que caureu també!
Petons!

Bona tarda reienes!!!
QUe bé, que bé!!! quina superratxa que portem!!!! moltíssimes felicitats Alez!!!! oooohhhhhh!!! quins superpositius guapes! me n'alegro molt eh? ara a gaudir-ne mot, i a celebrar-ho molt també eh? Leta i ALez!!!!
Oscmar guapi em sap greu que vagis cap al novembre però ja veuràs com segur que serà el teu mes i com bé dius si tens bessonada millor!!
MOlts petons a totes!!!
A mi la tempe em va baixant així que suposo que aviat ovularé...això espero com a mínim...
Ona4 benvinguda! jo no hi entenc gaire però la prova diuen qeu dona un resultat més fiable després dels die que t'havia de venir la regla, fer-ho abans pot fer que et trobis amb un fals negatiu...però no sóc cap experta eh?
Mara guapi!!! si si mara jefa de les gràfiques d'octubre!!!
va que segur que si que ens apuntes la mar de bé!
MOw, Brunadenit, Rela, Phosqui i les que em deixo
QUe bé, que bé!!! quina superratxa que portem!!!! moltíssimes felicitats Alez!!!! oooohhhhhh!!! quins superpositius guapes! me n'alegro molt eh? ara a gaudir-ne mot, i a celebrar-ho molt també eh? Leta i ALez!!!!
Oscmar guapi em sap greu que vagis cap al novembre però ja veuràs com segur que serà el teu mes i com bé dius si tens bessonada millor!!
MOlts petons a totes!!!
A mi la tempe em va baixant així que suposo que aviat ovularé...això espero com a mínim...
Ona4 benvinguda! jo no hi entenc gaire però la prova diuen qeu dona un resultat més fiable després dels die que t'havia de venir la regla, fer-ho abans pot fer que et trobis amb un fals negatiu...però no sóc cap experta eh?
Mara guapi!!! si si mara jefa de les gràfiques d'octubre!!!
va que segur que si que ens apuntes la mar de bé!
MOw, Brunadenit, Rela, Phosqui i les que em deixo

http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Noies gracies a totes pels ànims, ja em vaig trobant millor, amb dolorets, bueno no DOLORS de regla però és el que toca. Ja estic més resignada, segur que demà estaré encara millor.
Anims a totes les que esteu en el desespero vinga va noies molta molta sort a totes.
Anims a totes les que esteu en el desespero vinga va noies molta molta sort a totes.
Bona tarda grafiqueres!!!!!!!
ja som dijous
Alez: moltes felicitats
ara a disfrutar-ho al màxim
Mara: seràs una bona jefa d'octubre, segur que sortiran positius com bolets i tindràs molta feina a apuntar panxetes
i si tens dubtes entre totes t'ajudarem
Oscmar: em sap greu la visita de la impresentable ... però tu tranquil·la que si tu no tens cap problema segur que et serà molt més fàcil amb la IA amb medicació, segur que les probabilitats de bessons
augmentaran molt
Nosaltres també desitgem que en vinguin dos, després de tant de temps feina feta de cop
Leta: li podries agraïr al teu amic que no t'invités al casament (un sms irònic), la vostra celebració va tenir més èxit
ara ja sou 3
Phosqui, Eve, Ram, Brunadenit, Giullete, Oscmar, Mow, Alexia,.... ens trobem a l'octubre
Com que anem de cap a la tardor i les horetes de sol van de baixa, m'ha vingut al cap una cançó de Sopa "Cau el sol"
ja som dijous
Alez: moltes felicitats
ara a disfrutar-ho al màxim Mara: seràs una bona jefa d'octubre, segur que sortiran positius com bolets i tindràs molta feina a apuntar panxetes
i si tens dubtes entre totes t'ajudarem
Oscmar: em sap greu la visita de la impresentable ... però tu tranquil·la que si tu no tens cap problema segur que et serà molt més fàcil amb la IA amb medicació, segur que les probabilitats de bessons
augmentaran molt
Leta: li podries agraïr al teu amic que no t'invités al casament (un sms irònic), la vostra celebració va tenir més èxit
ara ja sou 3
Phosqui, Eve, Ram, Brunadenit, Giullete, Oscmar, Mow, Alexia,.... ens trobem a l'octubre
Com que anem de cap a la tardor i les horetes de sol van de baixa, m'ha vingut al cap una cançó de Sopa "Cau el sol"
Vaaaaaaja, us ho he posat fàcil, eh? Davant de l'aclamació popular, i amb el poc temps que tinc, faré el que pugui i ara obro EL SÚPER POST D'OCTUBRE!!!
Paciència, que he vist que hi ha tot d'arxius i mandangues...
Paciència, que he vist que hi ha tot d'arxius i mandangues...

ara he entrar a veure si l'havies obert...

smile! ;)
Ole ole!!!! Mara superjefa d'octubre!!! gràcies guapi! ja veuràs que bé que ho fas!!

http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Collooooooooó, sí que l'he obert, si... quin fart de penjar fotos i arxius!!!

- brunadenit
- :: zebra

- Entrades: 1361
- Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm
Hahaha! Mara! Que explícita! Va que desesperaré al teu post! Gràcies guapa per portar-lo!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |