Quan va trigar a caure el melic?
Quan va trigar a caure el melic?
El meu nen té 20 dies i encara no li ha caigut el melic. Sembla que no li falta massa, però no acaba de caure.
Quan us va trigar a vosaltres?
Quan us va trigar a vosaltres?
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Quan va trigar a caure el melic?
Ho acabo de comptar i a la Txell li caure als 23 dies... qualsevol dia d'aquest, te'l trobaràs "suelto" 
La meva ostenta el rècord del meu pediatra: 2 mesos i una setmana!!!!!!
Dit així sembla broma però és la pura veritat. El meu pediatra em tranquil·litzava dient-me que el tenia molt gruixut i li costava de cicatritzar. Al final li va caure un dia que li canviava el bolquer.
Mentre no estigui infectat, estiguis tranquil.la.
Dit així sembla broma però és la pura veritat. El meu pediatra em tranquil·litzava dient-me que el tenia molt gruixut i li costava de cicatritzar. Al final li va caure un dia que li canviava el bolquer.
Mentre no estigui infectat, estiguis tranquil.la.
Al meu li va caure als 5 dies!!!!!!!!! Va neixer un divendres i dijous ja l'estavem banyant!!!!!!!! Aixo es com tot........ UN MON!!!!!!! Cadascu te el seu ritme i no vol dir que sigui ni pitjor ni millor!!!!!!!

Ostres neuetes, al meu li va trigar uns 25 dies a caure, i se'm va fer etern!! Però el pediatra també deia el mateix: si no hi ha infecció, no passa res! Ja caurà!!
La nena 4 dies, el nen 16 dies, cada menut és un món !!
No t'amoïnis al final sempre cau!!
No t'amoïnis al final sempre cau!!
Hola!!!
A l'Ona també li va trigar bastant, 23 dies. També se'm va fer llarg, però és el que t'han dit fins ara, mentre no s'infecti, cap problema. A nosaltres tb ens deien q era pq el tenia molt gruixut.
A l'Ona també li va trigar bastant, 23 dies. També se'm va fer llarg, però és el que t'han dit fins ara, mentre no s'infecti, cap problema. A nosaltres tb ens deien q era pq el tenia molt gruixut.

Heura estigues tranquil.la el meu nen te 18 dies i encara te la pinza.....tinc moltes ganes de que li caigui pq li fa una mica de buit el bolquer i se li surt el pipi.....es un drama tot el dia rentant sabanes, pijames, etc....
Ens va dir la pediatra de la SS q no li posesim gasa rodeant el melic, sino q li netejesim be amb alcohol de 70 i una gasa, pero q li deixesim res tapant excepte el bolquer pq posar/li gasa al voltant es un focus de virus i al estar tot el dia moll no cicatrtza rapid.....i algo de rao tindran pq porta desde ahir sense gasa rodeant i el te mes sequet i mes desenganxat.
Un peto
Ens va dir la pediatra de la SS q no li posesim gasa rodeant el melic, sino q li netejesim be amb alcohol de 70 i una gasa, pero q li deixesim res tapant excepte el bolquer pq posar/li gasa al voltant es un focus de virus i al estar tot el dia moll no cicatrtza rapid.....i algo de rao tindran pq porta desde ahir sense gasa rodeant i el te mes sequet i mes desenganxat.
Un peto
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Amb la meva nena gran li va caure als 10 dies i al petit al cap d'un mes!! Me la vaig trobar per allà suelta 

Pau només el va tenir 4 dies. Però no li va caure, li va arrencar la salvatge d'infermera d'urgències del CAP

A la Martina li va caure just el dia abans de fer el mes, el problema és que li ha quedat un petit granuloma que esperem que també es vagi assecant, si no li hauran de cremar, pobrissona.
A la Marina li va caure als 14 dies! i en tenia unes ganes, em feia molta cosa!! sort del meu home que era l'encarregat del melic, je,je
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
La meva el tenia molt gruixut i va trigar un mes també. Això sí, li ha quedat un melic molt "mono"!
11 dies però no el vam banyar fins 3 dies despres pq no el tenia del tot sec
A els besson els va caure els 5 dies ai els 10, i al petit al mes i mig!!!
La meva nena als 24 dies!!!!!!
Q bé ens ho vam passar!!! http://www.guianupcial.tv/video=866
El post de l'Emma viewtopic.php?f=71&t=17865&start=140

A la fi, avui ja li ha caigut el melic, ja en tenia ganes!! Ha trigat 24 dies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |