Cotxets
Re: Cotxets
cuqueta ha escrit:Hola guapes!! passo a donar-vos la meva opinió, nosaltres tenim el Bugaboo Cameleon i és una meravella, sí que és una miqueta més car però el nostre nen té 23 mesos i encara l'utilitzem, no ens ha fet falta el típic McLaren als 5 mesos perquè és molt cómode pel nen i fàcil de montar i portar per nosaltres, ara ens estem plantejant d'anar a pel germanet i el què farem (si ens quedem) serà comprar la capota i fundes de la cadireta en un altre color i sera com si estrenèssim cotxet nou. Si esteu indecisses us recomano que el tingueu en compte, de veritat que s'amportitza un munt i el més important és moooolt cómode pel nen, el cuco molt ample, el Marc i va anar fins als 6 mesos i la cadireta es reclina totalment aixecant els peus quan dorm, en fi, que n'estem contentíssims, a part el servei tècnic un 10, sen's va trencar una peça del manillar (per mal ús per part nostra) i ens la van reposar sencera i sense cost![]()
Espero que us serveixi la meva experiència
Jo també tinc el Bugaboo Camaleon i és fantàstic per anar pel carrer, pujar voreres, carrers xungos, etc... però si vas molt en cotxe i tens un cotxe petit és una mica engorro. Quan la Laia era petita jo tenia un Polo, i clar, posava el xassis al maleter i el cuco al seient de darrera, i la nena davant al Maxicosi. Quan tenia 9 mesos, ens vam comprar una cadireta de passeig, i primer l'agafàvem només si anàvem amb cotxe però vam acabar guardant el Bugaboo. Ara, amb el nen que tenim en camí, espero amortitzar una miqueta més el Bugaboo, que està nou, però sé que tard o d'hora caurà un Maclaren (amb la Laia tenim una Cybex Onix i està per l'arrastre, grinyola de tot arreu i ara que la nena pesa més és bastant feixuga... també he de dir que li hem donat mooolt trote i ha fet molts quilòmetres).
Per a les que busqueu cotxet, us aconsello que penseu primer si als 7 o 8 mesos acabareu comprant una cadireta de passeig: primer per no gastar-vos 1000 euros en el cotxet, i després perquè enlloc que us facin regals inútils perquè ja no sabeu què demanar tingueu en compte la cadireta de passeig. Què es veu més pel carrer? Maclarens, sens dubte.
Per a qui va justet de calers, tingueu en compte que hi ha molta oferta de cotxets de segona mà de gent que els fa servir menys de 6 mesos i els queden nous, i per preus molt més reduïts es troben cotxets molt bons.
I de cara als Maclaren, si us fixeu pel carrer, els que tenen els laterals clarets (blau cel, rosa, verd clar...) acaben bastant "guarrillos", així que jo trobo més soferts els models aquests que tenen com uns cercles o unes pomes a l'estampat.
Amb aquest rollo, espero haver-vos ajudat!
L'adressa es: c/ secretari moret nº10 de Sant Joan les fonts. el telefon 972292154.
Si mal no recordo el trencant està al costat de la concesionaria de cotxes de'n Roca, es una nau industrial de color marró clar al final d'aquest carrer i el lloc es diu ROS-FER. Està bastant aprop del camp de futbol del Sant Joan.
Allà hi trovareu tot el que necessiteu per als nens, tot tipus de cotxets (mes baratos, mes cars, cadires de passeig...i no només de la Jané)si tens un moment ves a fer-hi una ullada, pots comprar tot el que necessitis, No es una botiga, no et pensis trovar-ho tot net i ben col·locat, i tens moltes coses per mirar i remenar si vols.
Mandarina, jo tinc clar que no vull una cadireta de passeig, ja que tot i esser mes lleugeres, les trovo molt de nyigui-nyogui. Les meves germanes les han fet servir (macclaren i BBY) i la veritat que en poc temps estan fetes caldo.
Si mal no recordo el trencant està al costat de la concesionaria de cotxes de'n Roca, es una nau industrial de color marró clar al final d'aquest carrer i el lloc es diu ROS-FER. Està bastant aprop del camp de futbol del Sant Joan.
Allà hi trovareu tot el que necessiteu per als nens, tot tipus de cotxets (mes baratos, mes cars, cadires de passeig...i no només de la Jané)si tens un moment ves a fer-hi una ullada, pots comprar tot el que necessitis, No es una botiga, no et pensis trovar-ho tot net i ben col·locat, i tens moltes coses per mirar i remenar si vols.
Mandarina, jo tinc clar que no vull una cadireta de passeig, ja que tot i esser mes lleugeres, les trovo molt de nyigui-nyogui. Les meves germanes les han fet servir (macclaren i BBY) i la veritat que en poc temps estan fetes caldo.
- Txem
- :: granota

- Entrades: 229
- Membre des de: dg. jul. 06, 2008 6:34 pm
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
- Contacta:
Duneta ha escrit:Nosaltres hem triat el Jané rider matrix, en color vermell
Es molt xulo, es el mateix que hem triat nosaltres!!! A mi hem va encantar la manera de plegar-se que té i que sembla que no pesa en exces i a part això que puguis desmuntar la roda per guardarlo.
Nosaltres ens hem decidit també pel Jane Rider matrix... dissabte el vam comprar al corte inglés i el dia 7 d'octubre ens el porten a casa... el color és en lila a ralletes verdes.
Sivi,
Nosaltres estem entre el solo i el cross (matrix reverse). Tu que veig que també t’has mirat aquests dos: Les úniques diferències remarcable que has trobat són els dos quilos de diferència i la mida de les rodes, que en el cross són menos i més grans?. És que estem en dubte, perquè en el prenatal estan de promoció, però el cross no el tenen, només tenen el solo(parlem sempre del matrix eh!(cuco-porta bebés)). Si em pots dir alguna cosa més d’aquests dos models t’ho agrairia, per acabar-nos de decidir.
Ja he anotat també la direcció de Sant Joan les fonts. Ets un sol.
Nosaltres estem entre el solo i el cross (matrix reverse). Tu que veig que també t’has mirat aquests dos: Les úniques diferències remarcable que has trobat són els dos quilos de diferència i la mida de les rodes, que en el cross són menos i més grans?. És que estem en dubte, perquè en el prenatal estan de promoció, però el cross no el tenen, només tenen el solo(parlem sempre del matrix eh!(cuco-porta bebés)). Si em pots dir alguna cosa més d’aquests dos models t’ho agrairia, per acabar-nos de decidir.
Ja he anotat també la direcció de Sant Joan les fonts. Ets un sol.

Ostres Delfina, estem igual que tu, tenim un gran dubte entre aquests dos models! a mi per pes potser em tira més el solo perquè pesa una mica menys i l'hauré de carregar molt jo sola al cotxe, però és que m'he enamorat del color lila del cross...dius que al Prenatal els tenen en promoció? t'han donat preus? Jo tinc els d'una botiga de Mataró i em sortirien el solo 520 i el cross 600...
Si no m’equivoco, em sembla que amb el descompte del 25% sortia per uns 440€, que està molt bé
. A granollers vaig veure el cross per 640. No sé si algú pot afegir nés diferencies remarcables.
. A granollers vaig veure el cross per 640. No sé si algú pot afegir nés diferencies remarcables.Re: Cotxets
Bona tarda!!!
una alte que s'uneis al club Jané!!! d'aquí una setmana tenim la eco de les 20 setmanes i si tot va bé ja agafarem el cotxet que serà el Jané Rider Matrix! el color està encara per decidir, si es nen probablement sigui el color negre... si es nena potser agafem el colo lila tot i que el vermell també m'agrada molt!
una alte que s'uneis al club Jané!!! d'aquí una setmana tenim la eco de les 20 setmanes i si tot va bé ja agafarem el cotxet que serà el Jané Rider Matrix! el color està encara per decidir, si es nen probablement sigui el color negre... si es nena potser agafem el colo lila tot i que el vermell també m'agrada molt!
- Carbiadaya
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
- Ubicació: Mataró
Hola a tothom, nosaltres ens varem decidir pel matrix cross reverse, bàsicament per que queda plegat tipus paraigua i l'altre crec que queda quadrat, i en moltes guarderies els que queden quadrats no els volen perque ocupen molt d'espai, a part que ocupen molt mes maleter de cotxe.
Pel que fa a rodes el que nosaltres hem triat te les mateixes rodes que l'altre crec.
I pel pes, no ve pas de dos kilos quan ja en carregues mes de nen amb cuco i bossa amb trastos.
A sant Joan les fonts el matrix cros reverse de color lila amb ratlletes m'ha costat 575 euros amb bossa i capuxa de pluja.
Pel que fa a rodes el que nosaltres hem triat te les mateixes rodes que l'altre crec.
I pel pes, no ve pas de dos kilos quan ja en carregues mes de nen amb cuco i bossa amb trastos.
A sant Joan les fonts el matrix cros reverse de color lila amb ratlletes m'ha costat 575 euros amb bossa i capuxa de pluja.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Carbiadaya ha escrit:Alba en vermell és molt xulo també!!!
Nosé que farem,ens agraden els dos,jejejjjejej
aixó em passa a mi! es que el vermell amb el ninu es molt maco també!! aix quin dilema!!!! quan ho reservareu vosaltres? heu anat a mirar ja habitacions?
sivi ha escrit:Hola a tothom, nosaltres ens varem decidir pel matrix cross reverse, bàsicament per que queda plegat tipus paraigua i l'altre crec que queda quadrat, i en moltes guarderies els que queden quadrats no els volen perque ocupen molt d'espai, a part que ocupen molt mes maleter de cotxe.
la cadireta d'aquest com es? es que jo vaig veure la cadireta del solo i del rider i res a veure!
Nosaltres, després de donar mil voltes entre el Rider de Jané i el Quinny, ens hem decidit pel Quinny, ja que una cosina del MiMo treballa per la casa i ens ha sortit molt be de preu amb molts molts extres. (plastic per la pluja, saquet, base isofix...)
Pero jo n'estic enamorada del Rider de Jané
Pero jo n'estic enamorada del Rider de Jané

La cadireta també esta molt bé, s'estira completament i es pot posar la criatura mirant els pares o mirant al carrer.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
gràcies Sivi! ja se quina es!!!! es que jo em vaig enamorar de la cadireta del rider

- Carbiadaya

Ohhhhhhhhhhhhhhhhh Alba cada dia m'agrada més el rider!!!
Nena doncs ho mirarem suposo que cap la setmana que bé!!!
Tema habitació també,pero creec que agafarem la convertible a Martinez!
Nena doncs ho mirarem suposo que cap la setmana que bé!!!
Tema habitació també,pero creec que agafarem la convertible a Martinez!
com et surt de preu a Martinez???
jo es que es l'unic cotxet que he mirat! ens encanta!
jo es que es l'unic cotxet que he mirat! ens encanta!
- Carbiadaya

Alba el cotxet no he preguntat preus a Martinez,només de la convertible que em surt per 800e!
- Carbiadaya

No he mirat gaires,però la del Martinez és una passada!!
Ens agrada en balnc amb unes petites betes i suposo que la conbinarem amb verd!!!
Ens agrada en balnc amb unes petites betes i suposo que la conbinarem amb verd!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

jejejjjejej