Sac Dormir

Els hàbits de dormir.
Montsitos
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dj. des. 18, 2008 3:34 pm

Sac Dormir

EntradaAutor: Montsitos » dl. set. 20, 2010 3:35 pm

Hola!
Suposo que haurà un tema obert sobre sacs de dormir, però no l'he trobat. A veure si em podeu ajudar des d'aquí ;-)

Hem de comprar un sac de dormir per al Pau i no tenim ni idea ni de materials, mides, amb mànigues, sense, etc..., ell és molt mogut i no està ni 5 segons tapat, quan hi està, a la que es dóna la volta es queda lligat amb els llençols i llavors és quan es desperta i s'emprenya (li costa molt poc).
Espero que això no pasi amb els sacs i que "els toleri", que tingui llibertat per moure's, perquè si no, no sé com anirà aquest hivern, m'hauré de quedar a dormir a la seva habitació per anar-lo tapant!

Moltes gràcies! :globus:
Imatge
maza
:: zebra
Entrades: 1794
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 12:43 pm

Re: Sac Dormir

EntradaAutor: maza » dl. set. 20, 2010 3:49 pm

M'interesa el tema! Em quedo per aquí a veure que et diuen perquè estic igual!!!
Imatge

Guia de càmpings per anar amb nens: http://www.campingambnens.cat/

Quadres personalitzats: http://masesmes.blogspot.com.es/p/baby-map.html
Mtuki
Entrades: 1189
Membre des de: dl. jul. 28, 2008 3:04 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Mtuki » dl. set. 20, 2010 4:37 pm

Hola,
La Mar dorm en sac des dels 6 mesos, perquè tampoc li agrada estar tapada.
Jo pensava el mateix, que potser amb el sac tampoc dormiria, perqué es liaria amb els peus.. i la veritat que el primer dia ja va dormir.
Ara ja va pel seu tercer sac i molt bé... bé, de fet ara no el porta, dorm amb pijama llarg fi i ja en té prou, però ja li en tinc un per quan comenci a refrescar.
Jo en tinc de dues marques, però crec que hi ha més... La Grobag és la més coneguda.
Hi ha de diferents gruixos depenent de la temperatura que fagi a l'habitació.
I en quan al material, jo intento que sigui cotó, o el menys sintètic possible, i que la cremallera li quedi al costat o abaix i no just sota el coll.
http://www.gro.co.uk/Grobag-Baby-Sleep-Bags.html
Et poso el link de grobag, i quan arribi a casa et miro el que ha fet servir tot l'hivern, que ha anat genial!
Espero haver ajudat!
Niu
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dl. set. 20, 2010 6:03 pm

A mi em va de conya. Fem servir babybag.
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dl. set. 20, 2010 6:47 pm

Montsitos les dues tenim dos belluguets!!! :-D :-D
L'hivern passat ja vem començar a utilitzar el saquets i la veritat és q molt bé! Penso q com es notava "lligada" no es movia tant i es quedava adormida ben ràpid. Quan va començar a fer bon temps, però q encara feia fresqueta li vaig posar un q vaig fer jo mateixa, més primet... ara veurem quan la hi tornem a posar, pq ara sí q no està quieta ni un segon!

Els q jo tinc no són de "marca" :-:)
Ítaca l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 20, 2010 7:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Castanyeta
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dl. set. 20, 2010 7:09 pm

Per als nens molt moguts, també podeu optar per un pijama-manta
Jo, però, prefereixo el sac, ja que el pijama-manta acostuma a ser de fibra artificial. Jo vaig comprar-ne un, de sac, a Kiabi, de vellut de cotó i superbé de preu.
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dl. set. 20, 2010 7:32 pm

Castanyeta, això del pijama-manta és el mateix q el llençol fantasma??
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
noviachuky
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dl. set. 20, 2010 9:05 pm

Itaca el pijama manta el pots trobar al carrefour per només 9 euros. Nosaltres en vam comprar un pero no el vam fer servir mai pq era massa calentó i el jan suava.

Nosaltres quan era més petit vam fer servir el sac de babybag i ara en tenim un altre de més primet d'una altra marca (no se quina) molt més economic i n'haig de comprar un per quan arrivi el fred. Recomano els sacs 100%, de fet el Jan va començar a adormir-se sol quan li vam posar el sac.

Petons
Imatge

Imatge
glorieta
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dl. set. 20, 2010 9:13 pm

En pol també dorm amb sac des de ben petit i ara ja he començat a mirar que hi ha per ara que ja és més gran. El que vam fer servir de petit era de la marca Kaloo, però no era massa gruixut, era com de tovallola. El vaig fer servir quan ja no feia tant tant fred i que ell es començaba a moure.

Mtuki, vaig a mirar el link que has posat a veure que tal!

Itac@, ja tenia un pijama-manta i li posaba per estar per casa. En comtes de tenir-lo vestit li posaba el body i el pijama-manta i anaba calentó i còmode, com quan de gran vas amb el pijama i la bata!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Àcura
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dg. març 02, 2008 6:43 pm

EntradaAutor: Àcura » dt. set. 21, 2010 7:01 am

Jo també estic mirant un saquet pel Marc per aquest hivern perquè no para quiet al bressol i està sempre destapat.
A les que ja en teniu el sac que és millor amb mànigues o sense mànigues?
Imatge ImatgeImatgeImatgeImatge
Montsitos

EntradaAutor: Montsitos » dt. set. 21, 2010 8:32 am

Ei noies! Gràcies per les vostres suggerències. Apunto marques i detalls. Els Grobag són molt xulos, suposo que a qualsevol botiga de nens n'hi haurà. Bé ja preguntaré!
Perquè es suposa que amb el sac ja no cal tapar-los no? I no se'ls hi gelen els bracets? Buff, espero que li vagi bé, perquè amb el poc dormidor que és i si no li agrada ho tinc més que clar! z2:-)
Imatge
vacomva
:: poltre
Entrades: 637
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 8:14 am
Ubicació: Clot, Barcelona

EntradaAutor: vacomva » dt. set. 21, 2010 8:42 am

Nosaltres n'hemtingut un munt, i ultimhora ja els compro a l'H&M, més baratets i igual de "resultons"
Imatge
Imatge
Imatge
Montsitos

EntradaAutor: Montsitos » dt. set. 21, 2010 8:47 am

I a l'H&M tmb en tenen de diferents gruixos segons la temperatura de l'habitació?
Imatge
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dt. set. 21, 2010 9:48 am

Hola,
L'Arnau ja va dormir en sac l'hivern passat i ara li tornaré a comprar perquè la veritat és que van de conya. El que tenim és de Kiabi, tenen models molt xulos i molt bé de preu. A on vivim, fa molt de fred a l'hivern, però amb la calefacció no cal que el sac sigui gruixut. Jo li posava un pijama (no dels més gruixuts) i el sac sense mànigues a sobre. Estava calentonet, però no suava.
iuia
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

EntradaAutor: iuia » dt. set. 28, 2010 6:20 pm

El meu dubte és que jo els meus dos fills que ara tenen un any dormen tota la nit destapats. L'any passat quan era hivern, no es movien gaire i no tenia aquest problema i a l'estiu més frescos. Però ara que ja comença el fred és quan em comença a preocupar més el tema.
Sé que hi ha pijames manta i sacs d'quests que poses el nen dins, sense mànigues. Però com que no sóc massa entesa en el tema si algú em vol donar la seva opinió? Es posen a dins al sac o pijama-manta amb quin tipus de roba? Body, pijama finet? Què va més bé o els abriga més?
No sé a veure si em podeu aclarir tots aquests dubtes que tinc.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
Takita

EntradaAutor: Takita » dc. set. 29, 2010 12:01 pm

Iuia, aquests dies l'Arnau dorm amb pijama primet i el sac i, quan faci més fred, li posaré el pijama gruixudet. Nosaltres, vam tenir suficient l'hivern passat i això que aquí fa una mica més de fred.
vacomva
Entrades: 637
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 8:14 am
Ubicació: Clot, Barcelona

EntradaAutor: vacomva » dc. set. 29, 2010 3:20 pm

A HM només tenen un gruix, però a nosaltres ens ha estat sempre suficient.
El que tenen és diferents acabats de fora: vellut o cotó.
Imatge
Imatge
Imatge
Takita

EntradaAutor: Takita » ds. oct. 02, 2010 9:26 am

Noies,
quan us referiu a pijama-manta, voleu dir els pijames tipus "vellut"? és que aquí fa molt fred a l'hivern i, l'any passat l'Arnau dormia amb un pijama d'aquests i un saquet (no massa gruixut) sense mànigues a sobre, però ara tinc el dubte de si el pijama-manta és un altra cosa...
iuia
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

EntradaAutor: iuia » ds. oct. 02, 2010 10:34 pm

Takita per pijama-manta s'enten aquests que són molt gruixuts i empalfats i normalement porten una cremallera per cordar-se, o almenys jo tots els que he vist són així. Són així els que et refereixes tu?
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
Takita

EntradaAutor: Takita » dl. oct. 04, 2010 11:31 am

Iuia, doncs no em referia a aquests; de fet, no recordo haver-los vist o no m'hi he fixat. Els que jo li poso a l'Arnau quan fa fred amb el saquet a sobre, són pijames com els de cotó, però de "vellut" per fora.
Dissabte vaig comprar a Kiabi un saquet com el que teníem de l'hivern passat, però de 6 a 24 mesos. Ens va sortir molt bé de preu; estava d'oferta i ens va costar 15 euros.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::