Anar a jugar al parc

Més qüestions.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Anar a jugar al parc

EntradaAutor: Takita » dt. oct. 05, 2010 6:25 pm

Hola noies,
L'Arnau té 9 mesos i tot i que ha tingut contacte amb la gespa (s'ho passa pipa), encara no l'hem portat al parc (bé, l'hem portat, però no per jugar a la sorra, sinó passejant). Quan els vàreu portar vosaltres a jugar? De fet, a la llar d'infants, surt al pati i hi ha sorra.
MARUXA
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

Re: Anar a jugar al parc

EntradaAutor: MARUXA » dt. oct. 05, 2010 7:17 pm

Hola!
Jo el vaig deixar al terra al parc per primer cop als 10 mesos, però reconec que ho hauria pogut fer abans!! li encanta.
Encara que els primers dies per berenar, sorra! :content:
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
Takita

EntradaAutor: Takita » dt. oct. 05, 2010 7:23 pm

Gràcies, noies. Més que res ho preguntava per la sorra i també perquè sempre que passem veig que hi ha nens més grans i com que l'Arnau gateja a tota velocitat, que no es fiqués pel mig.
Suposo que és qüestió de posar-nos a un raconet, no? ens haurem de llançar i anar-hi.
Li porteu alguna joguina per jugar amb la sorra o encara no?
indai
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » dt. oct. 05, 2010 11:39 pm

El meu fill es posa la sorra a la boca, marranet...

El que li encanta són els gronxadors.
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Takita

EntradaAutor: Takita » dc. oct. 06, 2010 6:46 am

indai ha escrit:El meu fill es posa la sorra a la boca, marranet...

El que li encanta són els gronxadors.

Jajaja, ja veig que la sorra acabarà a la boca, oi? ell segur que s'ho passarà pipa i per a mi serà una mica estresant, perquè no li podré treure l'ull de sobre

Em fa ràbia que per aquí no he vist gaires parcs que tinguin gronxadors per petits (d'aquests que agafen l'esquena). Hauré d'investigar.
monseta
Entrades: 522
Membre des de: dc. set. 24, 2008 11:18 am

EntradaAutor: monseta » dc. oct. 06, 2010 9:18 am

M'interessa aquest tema!

Nosaltres desde que la Jana era ben petita que anem al parc, però a passejar i a veure arbres, que li encanten. La trec del cotxet i la passejo en braços o seiem al banc perquè vegi als altres nens com juguem.

Fins fa poc d'un mes, que ja comença a voler fer passets al terra i li hem comprat unes sabatetes per sortir al carrer (fins ara sempre ha anat descalça o amb mitjons) que la poso al terra o a sobre el banc, i algún cop puntual al gronxador de petits, però sempre pensant que encara era MOLT PETITA per això i el sorral fins l'any ni m'ho plantejava... :-:)

Mare meva, em sembla que m'estic tornant una d'aquestes mares super protectores :-D Bé, ho probarem, segur que ella s'ho passa pipa, però no patiu perquè es mengi la sorra??
Imatge

Imatge
MARUXA

EntradaAutor: MARUXA » dc. oct. 06, 2010 10:46 am

Hola,

Sí, sí, has d´estar tota l´estona a sobre, el meu, inebitablement ha menjat sorra més de un cop tot i que estava amb mil ulls! ni el David Coperfield, el tío és ràpid com un llamp "la mano es más rápida que la vista" jejeje!, però no passa res, és normal (li vaig preguntar al pediatra si havia de fer "alguna cosa" si menjava una mica de sorra i el tio quasi cau de la cadira del riure). Com he dit abans, l´hauria d´haver portat abans, jo també tenia molta "por" però li va agradar tant!
Al meu poble hi han parcs vallats per nens de 0 a 5 anys (suposo que a la teva àrea també) i bé, els grans corren i tal però, vaja les mames sempre estem a sobre dels petitons vull dir que no té per què passar res, de fet jo m´assec al terra també.

Joguines, jo sí que li vaig portar li agrada la galleda la pala i el rasclet, un clàssic, i gotets de plàstic de diferents midesque es puguin ficar uns dins dels altres, ah! i... un embut de plàstic, mira li encanta ficar-hi sorra...

Animat, val la pena, s´embruten molt però disfruten tant, i socialitzen nosaltres encara no anem a la guarde i el Roger ja té uns quants amiguets al parc.
Imatge
Takita

EntradaAutor: Takita » dc. oct. 06, 2010 11:19 am

Gràcies, Maruxa, m'has animat molt i avui que fa un dia preciòs potser hi anirem.

Monseta, ja veus que estem igual, els hem de portar! :-D
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dc. oct. 06, 2010 4:42 pm

Bona tarda.

Recordo la primera estada al parc:

Va ser aproximadament quan tenia 1 any (ens va agafar l'hivern i feia molt fred per fer-ho abans).

Era diumenge. Em vaig posar "roba de parc". Vam agafar la pala, el rascle... i tot l'instrumental.

Vam seure tots dos a la sorra i a jugar. Va flipar!!! ... i totes les mares que hi havia per allí també.... :-D :-D
Això sí.... tot a la boca: sorra, pedres burilles...... tot!!!!!
Al principi fa una mica de cosa... un stres per que no s'ho posi a la boca... et tires en plan kamikaze per evitar-ho........però amb el temps et relaxes... i penses en positiu: així s'inmunitzarà!! :r) :r)
Takita

EntradaAutor: Takita » dc. oct. 06, 2010 7:31 pm

Hola noies!
Aquesta tarda hem anat al parc i acabem de sortir de la banyera, amb això ja us ho dic tot, jajaja.
Això sí, que bé que ens ho hem passat! L'Arnau ha flipat molt i perseguia, gatejant, tots els nens i nenes que hi havia al sorral, jajaja. Inclús intentava pujar pel tobogan petit seguint una nena.

Entrerius, m'he sentit molt identificada amb el que has explicat, avui ha estat exactament el nostre cas, jajaja.

Doncs, res, demà hi tornarem! gràcies a totes.
monseta
Entrades: 522
Membre des de: dc. set. 24, 2008 11:18 am

EntradaAutor: monseta » dj. oct. 07, 2010 9:31 am

Qué xulo que us ho hagueu passat tant bé >.-<:

A veure si aquest cap de setmana fa bons temps i la Jana es troba millor (està pocheta amb tos i mocs, com tots suposo) i fem el mateix. Ja us explicarem!
Imatge

Imatge
MARUXA

EntradaAutor: MARUXA » dj. oct. 07, 2010 11:31 am

Me n´alegro molt que ho hagueu passat tan bé!! :ok:
Imatge