Endometriosis
Re: Endometriosis
Us penjo un parell de vídeos. En fi, no faré cap comentari dels de la taula...
mmm... estic a la feina i no puc escoltar els videos
A casa m'ho miro, pero per qui surt em sembla que jo tampoc faré cap comentari
Com van els ànims Mara?
Com van els ànims Mara?

És espectacular, aquest senyor, i la que l'acompanya també...
Els ànims molt bé, Su.
Ja he parlat amb el cirurgià. Diu que és el protocol de l'hospital públic, que és el que fan SEMPRE, com a mínim en aquest: operació, menopausa i visita a l'any. Li he demanat si hi ha més opcions diu que sí. La setmana que ve tinc visita amb ell per parlar-ne (ja m'imagino per on aniran els trets, però m'és igual). El que em va tranquil·litzar és que em va dir que aquest cicle no el perdés, que si decidia punxar-me que ho fes amb la regla, que no passava res si ho feia ara a meitat de mes, però que no em venia d'aquí i que era llàstima perdre el cicle.
També he engegat el tema de l'acupuntura. La setmana que ve m'aniré a informar de tot.
Ja veus que sóc cabuda cabuda!
Els ànims molt bé, Su.
Ja he parlat amb el cirurgià. Diu que és el protocol de l'hospital públic, que és el que fan SEMPRE, com a mínim en aquest: operació, menopausa i visita a l'any. Li he demanat si hi ha més opcions diu que sí. La setmana que ve tinc visita amb ell per parlar-ne (ja m'imagino per on aniran els trets, però m'és igual). El que em va tranquil·litzar és que em va dir que aquest cicle no el perdés, que si decidia punxar-me que ho fes amb la regla, que no passava res si ho feia ara a meitat de mes, però que no em venia d'aquí i que era llàstima perdre el cicle.
També he engegat el tema de l'acupuntura. La setmana que ve m'aniré a informar de tot.

a mi em va dir el ginecoleg que tenía un ovari pegat a l'uter pero que no tenia importancia, aixó es endometriosis?
Alguna li han dit pot causar avortaments?
Alguna li han dit pot causar avortaments?
Rakebcn, no és endometriosi. L'endometriosi passa quan l'endometri creix en llocs on no toca (ovaris, pelvis, còlon, etc.) i es fan els quistos de xocolata, que en diuen (són de sang) o adherències.
bé.. aquests dies he quedat "clavada" altre cop de la zona pèlvica, sense mes ni menys una nit em van començar els dolors i porto dos dies sense "casi" poguer-me moure. He intentat pensar que no torna a ser l'endo de la punyeta.. però molt em sembla que si!
Vaig anar al metge i ja m'ha fet el paper per una eco urgent.. segons ell aquest dolor es d'ovaris ( jo em pensava que potser seria apendicitis...) i així estic revivint una de les pitjors èpoques.. i jo que em pensava que aquest fantasma ja havia desaparegut!!!!
Bé.. a veure quan em donen hora per fer la eco i sortir de dubtes.....
A més ara, que estem en busca del segon i no arriba, i entre el desespero i aquest mal ... vaja! que s'ha ajuntat tot...
Mara... com estas?? i aquests ànims??? espero que aprofitiiiiiis nmolt molt molt aquest cicle eh!!!
rakebcn.. la mara ja t'ho ha explicat.. el que expliques no es endo ...
Bé.. a veure quan em donen hora per fer la eco i sortir de dubtes.....
A més ara, que estem en busca del segon i no arriba, i entre el desespero i aquest mal ... vaja! que s'ha ajuntat tot...
Mara... com estas?? i aquests ànims??? espero que aprofitiiiiiis nmolt molt molt aquest cicle eh!!!
rakebcn.. la mara ja t'ho ha explicat.. el que expliques no es endo ...
Mara17 ha escrit:També he engegat el tema de l'acupuntura. La setmana que ve m'aniré a informar de tot.
Amb l'acupuntura hi ha persones que s'emporten veritables sorpreses. Confío en que et funcioni, Mara!
Ets tossuda com una mula si i ben fet que fas!

Ostres, Su! Quina p_tada!!!
Et diria que no avancessis esdeveniments, però els maleïts dolors d'endo són molt recognoscibles quan els has tingut abans... Tot i que no se sap mai, vés a saber. Ja em diràs com t'ha anat l'eco. Encara t'han de donar l'hora o ja la tens? Bé, de moment ja saps què toca, adaptar una mica l'alimentació a veure si baixa la inflamació. Aiii, quina merda, tu. Molts ànims, Su. És tan desesperant aquesta malaltia de la punyeta...
Jo vaig bé, aviat parlaré amb dos metges més per decidir què faig (menopàusica no m'hi vull tornar, a aquestes alçades, això m'ho haurien d'haver dit abans d'operar-me i potser m'hi hauria mentalitzat, però ara mateix, no m'hi veig amb cor).
Gràcies, Mow! Ets un sol.
Et diria que no avancessis esdeveniments, però els maleïts dolors d'endo són molt recognoscibles quan els has tingut abans... Tot i que no se sap mai, vés a saber. Ja em diràs com t'ha anat l'eco. Encara t'han de donar l'hora o ja la tens? Bé, de moment ja saps què toca, adaptar una mica l'alimentació a veure si baixa la inflamació. Aiii, quina merda, tu. Molts ànims, Su. És tan desesperant aquesta malaltia de la punyeta...
Jo vaig bé, aviat parlaré amb dos metges més per decidir què faig (menopàusica no m'hi vull tornar, a aquestes alçades, això m'ho haurien d'haver dit abans d'operar-me i potser m'hi hauria mentalitzat, però ara mateix, no m'hi veig amb cor).
Gràcies, Mow! Ets un sol.
si Mara si.. es una p_tada!
Encara no sé l'hora.. ja sabem com s'ho agafen per la SS el tema urgent... vés a saber quan me la donen... m'han de trucar.
Necesitava parlar amb algú que hagi passat per això.. estic emprenyada, trista, ja no és el dolor fisic.. que mira, passa ( encara que no em prenc res, encara alleto a la peque i prefereixo no dopar-me gaire.. ), però només faig que pensar: -- i si ho torna a ser?? i si he de tornar a passar per tot allò?? bé.. ja m'entens... quan penses que ho tens coll avall.. reflota tot...
Res noia.. que avui estic tocada i enfonsada... espero que d'aquí a uns dies pugui dir que no ha estat res...
I si.. hauré de tornar a menjar correcte... això passa per fer abusos i no escoltar el cos!
Gràcies per ser aqui reina...
Encara no sé l'hora.. ja sabem com s'ho agafen per la SS el tema urgent... vés a saber quan me la donen... m'han de trucar.
Necesitava parlar amb algú que hagi passat per això.. estic emprenyada, trista, ja no és el dolor fisic.. que mira, passa ( encara que no em prenc res, encara alleto a la peque i prefereixo no dopar-me gaire.. ), però només faig que pensar: -- i si ho torna a ser?? i si he de tornar a passar per tot allò?? bé.. ja m'entens... quan penses que ho tens coll avall.. reflota tot...
Res noia.. que avui estic tocada i enfonsada... espero que d'aquí a uns dies pugui dir que no ha estat res...
I si.. hauré de tornar a menjar correcte... això passa per fer abusos i no escoltar el cos!
Gràcies per ser aqui reina...
Su, noia, vés a urgències si veus que t'ho han d'allargar molt i digues que et cargoles de dolor. A veure si t'hi poden fer res. Com a mínim et trauràs una mica el neguit de la incertesa. Aquesta malaltia la prenen pel pito del sereno. Ells ho veuen tot molt fàcil: anticonceptives, operació, menopausa i avall que fa baixada. No sé per què ens queixem, eh? Perquè mira que és fàcil d'arreglar.
De totes maneres, pensa que potser t'hi veuen un quist, però potser no, i tampoc vol dir res, perquè les adherències no es veuen a simple vista, o sigui que estem venudes. Per tant, davant de la possibilitat que no et puguin dir res de cert (que això en segons quines patologies és el pa de cada dia), menja bé, i mira de fer una mica el que vas fer l'altre cop.
Sóc aquí pel que calgui, ja ho saps!
De totes maneres, pensa que potser t'hi veuen un quist, però potser no, i tampoc vol dir res, perquè les adherències no es veuen a simple vista, o sigui que estem venudes. Per tant, davant de la possibilitat que no et puguin dir res de cert (que això en segons quines patologies és el pa de cada dia), menja bé, i mira de fer una mica el que vas fer l'altre cop.
Sóc aquí pel que calgui, ja ho saps!
Mara17 ha escrit: Aquesta malaltia la prenen pel pito del sereno. Ells ho veuen tot molt fàcil: anticonceptives, operació, menopausa i avall que fa baixada. No sé per què ens queixem, eh? Perquè mira que és fàcil d'arreglar.
Si és que som unes inconformistes home... amb lo fàcil que és possar-hi solució oi??? i mentre no operen, et prens 3 voltarens al dia i així no emprenyes a urgències!
Res.. val més agafar-s'ho rient...que plorar ja ho em fet, eh??? casum....
I això d'anar a urgències... no ho sé fer, no em surt! he d'estar mooolt desesperada per presentar-me al metge. A més, amb les experiències que hi tinc, tampoc cal que m'esperi perquè em diguin que ja em passarà.. com dius, moltes vegades no veuen res...
vinga.. no et dono més la vara.... que quan vull soc una pesada pesada!

De pesada res, eh?
Jo us he clavat uns bon rotllos, a vosaltres, i bé que m'heu "escoltat". O sigui que queixa't, plora o crida tant com vulguis!!! És el gran què d'aquests fòrums, poder desfogar-se, demanar ajuda, consell, comprensió...
Bé, això d'anar a urgències és més que res per accelerar el procés. Jo no ho vaig fer, però. Ho vaig pensar mil vegades, i al final no ho feia mai. O sigui que sóc bona donant consells, també!!!
En canvi, a mi el teu consell em va obrir un món!
Jo us he clavat uns bon rotllos, a vosaltres, i bé que m'heu "escoltat". O sigui que queixa't, plora o crida tant com vulguis!!! És el gran què d'aquests fòrums, poder desfogar-se, demanar ajuda, consell, comprensió...
Bé, això d'anar a urgències és més que res per accelerar el procés. Jo no ho vaig fer, però. Ho vaig pensar mil vegades, i al final no ho feia mai. O sigui que sóc bona donant consells, també!!!
En canvi, a mi el teu consell em va obrir un món!Re: Endometriosis
Hola noies!
Jo ho vaig provar tot i... quan estava desesperada, la pròpia ginecòloga em va dir si volia fer un darrer intent abans de passar a provocar la menopausa. Li vaig dir que sí, i em va combinar naturopatia amb fàrmacs i... va funcionar i estic embarassada!!!
Molts ànims a totes!!!
Jo ho vaig provar tot i... quan estava desesperada, la pròpia ginecòloga em va dir si volia fer un darrer intent abans de passar a provocar la menopausa. Li vaig dir que sí, i em va combinar naturopatia amb fàrmacs i... va funcionar i estic embarassada!!!
Molts ànims a totes!!!
Nivaira, tu ja anaves encaminada a menopausa? Quants mesos? Quin era el pla?
I això de la naturopatia? Què vas fer?
Quantes preguntes!
I això de la naturopatia? Què vas fer?
Quantes preguntes!

Si que tenim sort d'aquest fòrums per poder-se desfogar una mica eh!! Els del meu voltat ja es preocupen, i molt, però el sentiment de frustració ( o impotència, o ràbia.. diga-li com vulguis) que tenim costa entendre si no ho has viscut... almenys aquí podem "explotar" lliurament!
Ara estic més tranquila... és que aquest matí m'ha agafat una plorera que pá què.. com que no he dormit gaire estic una mica flasca....
nivaira... ja pot estar explicant tot això eh!!! amb pèl i senyals...
I res.. ara toca demanar hora a la meva "bruixeta" , la osteòpata que em va ajudar tant, i esperar a fer controls.. però fins aleshores aprofitarem la sexy week que vindrà aviiiiat ( si el dolor em deixa clar!
)

Ara estic més tranquila... és que aquest matí m'ha agafat una plorera que pá què.. com que no he dormit gaire estic una mica flasca....
nivaira... ja pot estar explicant tot això eh!!! amb pèl i senyals...
I res.. ara toca demanar hora a la meva "bruixeta" , la osteòpata que em va ajudar tant, i esperar a fer controls.. però fins aleshores aprofitarem la sexy week que vindrà aviiiiat ( si el dolor em deixa clar!

Su, jo també sóc de deixar-ho anar tot de cop i llavors em vaig calmant. Me n'alegro que estiguis més asserenada. És que sí que crea impotència, sí, i una ràbia de c............! Jo estic molt contenta de la meva decisió (de moment). Poder triar per a mi és important, i necessito tenir opcions. No sóc metge, evidentment, però el meu cos és meu. Necessito que m'aconsellin, que em recomanin, però a mi les decisions unilaterals no m'agraden.
Per això faràs molt bé de recórrer a la teva "bruixeta", com dius, perquè si et va ajudar llavors ho tornarà a fer ara. I més que res perquè ja saps per on van els trets, ja tens el problema identificat i saps com pots atacar-lo.
Per això faràs molt bé de recórrer a la teva "bruixeta", com dius, perquè si et va ajudar llavors ho tornarà a fer ara. I més que res perquè ja saps per on van els trets, ja tens el problema identificat i saps com pots atacar-lo.
Bé, el meu cirurgià ell no és partidari de provocar la menopausa, així que no ho penso fer. Ni ell ni un altre metge del centre mèdic on visita. Em van dir que ho intentés pels mètodes tradicionals, perquè no tenia cap garantia que induint la menopausa em millorés res. Em va dir que és el que fan SEMPRE a l'hospital, però que ell ho troba radical, sobretot pels efectes secundaris que provoca a segons quines dones, i que, en alguns casos, continuen després del tractament.
Així doncs, estic molt contenta!
Su? Com vas?
Així doncs, estic molt contenta!
Su? Com vas?
Ostres Mara.. molt bé pel teu ginecòleg! i molt bé per la teva intuïció ( o la teva tossuderia!
)
M'alegra que busquis comparis i et refiis de tu! Segur que molt aviat ens dones més bones noticies guapa!
Si.. els simptomes de provocar una meno son molt complexes ( en el meu cas no vaig notar res de res.. però sé d'altres que tela marinera...
)
Però et trobes bé oi ???
Jo estic millor... ànims recuperats! Tinc sort de la meva patufa que et fa somriure tant si vols com si no vols
El dia 27 tinc hora amb el gine per eco.. a veure que em diuen. De moment, ja he deixat la llet de vaca ( que és el principal aliment que a mi em fa mal... )
I com ja t'he dit cops... gràcies per ser per aqui....
)M'alegra que busquis comparis i et refiis de tu! Segur que molt aviat ens dones més bones noticies guapa!
Si.. els simptomes de provocar una meno son molt complexes ( en el meu cas no vaig notar res de res.. però sé d'altres que tela marinera...
Però et trobes bé oi ???
Jo estic millor... ànims recuperats! Tinc sort de la meva patufa que et fa somriure tant si vols com si no vols
El dia 27 tinc hora amb el gine per eco.. a veure que em diuen. De moment, ja he deixat la llet de vaca ( que és el principal aliment que a mi em fa mal... )

su392 ha escrit:Ostres Mara.. molt bé pel teu ginecòleg! i molt bé per la teva intuïció ( o la teva tossuderia!)
M'alegra que busquis comparis i et refiis de tu! Segur que molt aviat ens dones més bones noticies guapa!
Si.. els simptomes de provocar una meno son molt complexes ( en el meu cas no vaig notar res de res.. però sé d'altres que tela marinera...)
Però et trobes bé oi ???
La mar de bé!!! Increïblement bé, la veritat! Només hi ha uns dies que em toca la pera (ovulació i regla), però ja està!!! O sigui, com una pila de dones que no tenen endometriosi.
su392 ha escrit:Jo estic millor... ànims recuperats! Tinc sort de la meva patufa que et fa somriure tant si vols com si no vols![]()
Ui, només faltaria. M'alegro que estiguis millor. I que ja tinguis hora, també. I que la teva baldufa et faci somriure.
Jo, de llet de vaca, no en penso tornar a beure ni a fer-la servir per cuinar més. Em feia mal abans de l'endometriosi i tot. Uns mals de panxa... així que, és l'excusa que em faltava per acabar-la de desterrar!Re: Endometriosis
Hola guapes
Mara vas fer molt ben fet de repensar-t'ho i demanar una segona opinió, ara que estàs acabada d'operar s'ha d'aprofitar !! T'han dit alguna cosa de l'acupuntura ? Moltíssima sort !
Su estic com tu... he tornat a tenir un cicle infernal
dilluns tinc hora amb un gine nou a veure què me'n diu. Paciència i disfruta de la petitona 
Mara vas fer molt ben fet de repensar-t'ho i demanar una segona opinió, ara que estàs acabada d'operar s'ha d'aprofitar !! T'han dit alguna cosa de l'acupuntura ? Moltíssima sort !
Su estic com tu... he tornat a tenir un cicle infernal

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |