Dubte amb la trona

Més qüestions.
nininini
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 10:28 am

Dubte amb la trona

EntradaAutor: nininini » dj. oct. 14, 2010 9:09 pm

Hola, aviadet necessitarem la trona i tinc els meus dubtes. Us explico, tenim una Stokke, però ara tots els coneguts ens parlen d'altres trones reclinables i més tovetes i a tots els estiren i fan migdiadeta allà estirats. I a més tenen "bandeja". I només en diuen que meravelles... Total, que encara estem a temps de canviar-la i ara no sé que fer. M'ajudeu?
Moltes gràcies noies!
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: Dubte amb la trona

EntradaAutor: soclamarga » dj. oct. 14, 2010 9:39 pm

Ostres, fa uns dies que estava pensant en obrir un post idèntic a aquest! Nosaltres no tenim cap trona encara, però d'aquí a no res haurem de començar amb l'alimentació complementària... i amb lo indecisa que sóc encara no sé quina trona comprarem!!

La d'stoke no m'agrada gaire perquè encara que n'he sentit meravelles de tothom que l'ha tingut, la veig massa rígida, amb poc respatller per l'esquena... no sé, m'agraden més les típiques, però que no ocupin massa. Quan estava embarassada n'havia vist una que m'havia agradat, que es la Zuma, d'Inglesina, però la vam anar a veure amb ma germana (que té 2 nens) i em va trobar alguns inconvenients... que no sé, em van fer dubtar (el teixit semblava que hi tenia "costures" on s'hi amaguen trossets de menjar que cauen, el respatller també semblava un pèl baixet, i no recordo què més).

Ara em volia mirar la Bloom, i a l'imaginarium tenen la "Loop highchair WHT" i també la volia anar a veure. I fa temps en vaig veure una que plegava bastant petit i no sé si era la de PegPerego (però recordo que era molt cara).

En fi, a veure, mares experimentades, què ens recomeneu?!!
esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

EntradaAutor: esquitx » dj. oct. 14, 2010 10:17 pm

Nosaltres tenim la de la Concord, plegada és hiper petita (crec que la més petita del mercat) i desplegada ocupa relativament poc espai. No es reclina el respatller però penso que no és necessàri perquè quan són més petits el que va bé per donar-los menjar és l'hamaca i res de fer-hi migdiades, que no estan pensades per això!!! A partir dels 6 mesos que ja s'aguanten asseguts es poden posar a una trona i no cal que es reclini. I molt, molt acolxada tampoc la recomano perquè llavors s'apalanquen massa i no estan per menjar.
Per nosaltres que no tingui bandeja és un inconvenient perquè tenim un nen una mica gambarrot i si l'asseus sense bandeja fa volar les estovalles i tot el que troba per la taula i amb la bandeja evitem que faci bestieses. quan sigui més grandet i ho entengui ja li ensanyarem que no es pot fer i llavors li treurem la bandeja.
De totes maneres, si fos ara, només hauria comprat la de viatge, tenim també la de la Concord (la janés fa la amteixa en versió més bareteta) i un cop instal.lada és molt estable i segura i hauriem fet el mateix fet. Només que quan marxem l'hauriem de treure però és un momentet!!
Totes dues les recomano el 100%!!
petitaemma
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » dj. oct. 14, 2010 10:42 pm

Nosaltres tenim la Polly Magic de Chicco. Diuen que primer fa de ganduleta, lo dolent és que no és gronxa, després de trona i després la pots ficar a la taula.
Com a ganduleta, inconvenient, aquest, que no es gronxa, llavors els hi costa una mica de quedar-s'hi, incorpora arc d'activitats, a elles ara, els hi agrada molt!
Com a trona a nosaltres ens va bé, perquè les baixem a l'altura del sofà i els hi donem des d'allà i mentre dinem les tornem a pujar i les fiquem al cantó de la taula, com a comensals, jeje, i així ens miren i riuen o dormen, clar, jeje.
També és reclinable, ara bé, tampoc sóc partidària que dormin allà, només una becaineta, com han dit no és la seva funció.
També, he de dir que ocupa bastant lloc, crec que es pot plegar, però jo encara no ho he aconseguit, vale que no he tingut temps de posar-m'hi, jeje.
Té per apojar els peus, en 3 posicions, perquè se suposa que dura fins que menjen amb nosaltres a taula.
El seient té funda com de plàstic, fàcil de rentar si ho vomiten o embruten, lo dolent és que els hi dóna calor. Porta un reductor de tela mullidet, però fa que rellisquin, nosaltres els hi vam treure per això, ja que encara són petites i quedaven anxovades amb això.
Preu, crec que 175€.
A nosaltres ens les van regalar els amics, jo les vaig ficar a la llista pensant que ningú les compraria, si no les haguessin comprat, hauria agafat o la d'Ikea o una barateta!
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Fuzztoon
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. oct. 15, 2010 6:36 am

Hola, nosaltres tenim la I-dea de Cam i n'estem molt contents. Tot i que l'Emma te dos mesos, aguanta ja l'esquena i si a vegades està neguitoa mentres menjem, la posem allà 5 minuts i s'ho passa pipa! A nosaltres ens va agradar molt perquè és de viatje, ocupa molt poc espai, i te el respatller molt alt. La safata és extrible, la funda també i pot anar a la rentadora. El preu uns 75 €. Et deixo la pàgina del fabricant per si la vols veure.
http://www.camspa.it/#/es/products/cat=001/prod=723
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. oct. 15, 2010 8:00 am

Hola!
Nosaltres tenim la Polly Magic de Chicco i només puc dir que meravelles. Nosaltres, sí que l'hem utilitzat des del naixement com a hamaqueta, doncs aquesta era una de les funcions que ens va fer decidir-nos per ella. Tenim 2 gossets a casa i d'entrada, no volíem una hamaca convencional.
Aquesta trona té 3 posicions de respaller i també d'alçada, així que ens ha anat molt bé, perquè de petit el podiem tenir baixet, però no a terra. Les migdiades sempre les ha fet al bressol, però alguna becaineta sí que es feia i molt bé.
A partir dels 4 mesos, la vam començar a fer servir com a trona i també molt bé. És toveta, es neteja fàcilment i la safata és generosa. Es plega fàcilment i no ocupa gaire espai. En quasi 10 mesos que té el petit, ja l'hem amortitzat i això que encara ens ha de donar ús.
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dv. oct. 15, 2010 8:18 am

doncs jo crec que millor la reclinable, nosaltres tenim la jane i li hem tret molt profit. despres vam comprar una imitacio stokke per 40 euros i hi va seure uns dies, pero ella prefereix seure en una cadira de genolls...
la jane molt amortitzada (dsd 3 mesos fins 1,5 anys-2), i la "stokke" setmanes!!!
nessy
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nessy » dv. oct. 15, 2010 10:24 am

Vale, ara arribo jo i solto la trona més "cutre" del mercat: la del IKEA. >.-<: >.-<:

No es reclina, no està acolxada, no és una amaca , vaja, no té res del que heu comentat, però sabeu què? Amb el nano ens ha anat de conya durant ben bé 3 anys (ara que que en té 3 i mig, a part de que no hi cap, diu que ja és gran, així que seu en una cadaira normal amb nosaltres.

La veritat és que inicialment la vsm comprar per casa la iaia pq hi anavem puntualment i no ocupava gaire espai, però el cert es que ens la vam quedar a casa desde el començament.

Al principi, com li va una mica ample, posavem una toballola al seu voltant, però en seguidad li va agafar el "tranquillo".

Sé que no és gaire xuli-guai, però pel que estem esperan farem servir la mateixa.

Tonets.
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dv. oct. 15, 2010 1:16 pm

Nosaltres tenim l'emotion de Jane, ja no sé ni si la fabriquen perquè la vam comprar per la gran que ja té quasi 8 anys i el petit porta dos anys i mig aprofitant-la. De tots els trastos que hem comprat per els nens és sense dubte el que millor ens ha sortit i el que hem amortitzat més de ben lluny, penseu que els dos l'han fet servir dos cops al dia o més des dels pocs mesos fins els 4 anys i encara no té ni una peça trencada o que no funcioni.

Si l'hem pogut utitlitzar tant de temps és perquè és molt versàtil o sigui que jo recomano les aquest tipus de trones, com la Polly Chicco que han dit algunes companyes. Es regula en vàries alçades, o sigui que igual te la pots posar a l'alçada del sofà, de la tauleta del menjador, de la taula de la cuina... també es regula en vàries posicions: des d'una pràcticament tota estirada fins una molt incorporada. Nosaltres no l'hem fet servir per què fessin allà la migdiada però si venien cansats de la guarde o el cole i en havent dinat es quedaven groguis, amb una palanca que hi ha a la part posterior els estirava i era ben bé com l'hamaqueta on posen els nadons a dormir. Té rodes amb frenos a les 4 potes i safata extraible o sigui que quan la fiques en una taula gran queda com si estigués assegut en una cadira normal però a l'alçada que li va bé, l'estructura és de plàstic fàcil de netejar i el coixí es renta en un moment. Per plegar-la és molt fàcil i no ocupa ni mig pam d'ample o sigui que darrera una porta ni es not i si a sobre la baixes a l'alçada d'abaix de tot, és que no hi ha trona!!

Jo la recomano de totes totes :ok: :ok:
Imatge

Imatge
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dv. oct. 15, 2010 1:27 pm

nessy ha escrit:Vale, ara arribo jo i solto la trona més "cutre" del mercat: la del IKEA. >.-<: >.-<:

No es reclina, no està acolxada, no és una amaca , vaja, no té res del que heu comentat, però sabeu què? Amb el nano ens ha anat de conya durant ben bé 3 anys (ara que que en té 3 i mig, a part de que no hi cap, diu que ja és gran, així que seu en una cadaira normal amb nosaltres.

La veritat és que inicialment la vsm comprar per casa la iaia pq hi anavem puntualment i no ocupava gaire espai, però el cert es que ens la vam quedar a casa desde el començament.

Al principi, com li va una mica ample, posavem una toballola al seu voltant, però en seguidad li va agafar el "tranquillo".

Sé que no és gaire xuli-guai, però pel que estem esperan farem servir la mateixa.

Tonets.

Hi estic d'acord.
Que consti que a casa tenim la stokke, però ara que ja no hi cabia amb el cinturó i l'hem jagut de treure, hem de vigilar constantment que no caigui.
La de l'ikea es la que hi ha a casa els meus pares i a la llar d'infants i oli en un llum, de lo milloret i pràctic que he vist i pel que val és una verdadera ganga. Estic pensant en comprar una i arraconar temporalment la stokke fins que ja sigui més grandeta i no li doni per posar-se dreta ni voler saltar... :-D
La Lia ja és tota una princesa!
nuralb
:: lleona
:: lleona
Entrades: 990
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes

EntradaAutor: nuralb » dv. oct. 15, 2010 3:26 pm

nessy ha escrit:Vale, ara arribo jo i solto la trona més "cutre" del mercat: la del IKEA. >.-<: >.-<:

No es reclina, no està acolxada, no és una hamaca , vaja, no té res del que heu comentat, però sabeu què? Amb el nano ens ha anat de conya durant ben bé 3 anys (ara que que en té 3 i mig, a part de que no hi cap, diu que ja és gran, així que seu en una cadaira normal amb nosaltres.

Tonets.

jo estic amb la nessy!!! a nosaltres ens van regalar una de Jane, super xula, q es podia estirar, posar joguines,...etc,....doncs la nena va dir q m'hi fiquès jo si volia!! i sabeu a quina si volia??a la del Ikea q estava a casa dels yayos!! Així que l'altre la vem vendre, pq estava nova i vam comprar un altre trona del Ikea. Al principi li posavem un protector q compres a part, perque estiguès mès tobet i ella encantada de la vida!! La Clàudia té 33 mesos i encara la fa servir,.....
Per ella la trona és per dinar i per estirar-se li encanta la Hamaqueta, la BabyJörn,..q encara la fa servir per veure els dibuixos,...
Imatge
Imatge
Ginger
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

EntradaAutor: Ginger » dv. oct. 15, 2010 4:54 pm

Jo amb la Polly Magic he anat sempre MB!! :ok: Té moltes possibilitats i posicions.
Imatge

Imatge
gemins74
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 11:26 am

EntradaAutor: gemins74 » dv. oct. 15, 2010 8:02 pm

Hola!

Una altre que també té la Polly Magic de Chicco. Sense dubte, un dels millors regals que ens vam fer. L'única "pega" que podria dir, és que oberta, es força grossa, i com tenim un mejador petit, sempre està una mica al mig, però per tema funcionalitat va perfecte!
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dv. oct. 15, 2010 8:31 pm

Ei ahir precisament volia obrir un post preguntant per les trones de l'Ikea.

Nessy, em saps dir el nom aquell suec de la trona Ikea????

Gracies!!!!!!!
Tisketa
Entrades: 42
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 9:48 pm
Ubicació: Manresa i Barcelona

EntradaAutor: Tisketa » dv. oct. 15, 2010 9:27 pm

A mi m'en han deixat una de la marca Olmitos (el corte inglés). Es reclina, té dues safates, un "tope" per a que no s'escoli la nena i és plega molt fàcil i té diferents alçades- va genial per donar-li el menjar assegura al sofà. Va perfecte, tot i que el reclinable no el faig servir per res de res. Pensa que si fas LM fins els 6 m, dubto que el bb vulgui menjar estirat...
Tinc una amiga que està súpercontenta amb la del Ikea, i de fet, era la que anávem a comprar...

Ah, un consell, que la funda sigui de plàstic!! o es passarà més temps dins la rentadora que a la trona!!

Tisketa
Nilinuka
:: conillet
:: conillet
Entrades: 387
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 10:43 am

EntradaAutor: Nilinuka » ds. oct. 16, 2010 9:33 pm

Tonets.

Jo també recomano 100% la de l'Ikea. Al meu nen li va perfecte, la fem servir des dels 6 mesos i ara ja té quasi 3 anys! És molt pràctic, pesa poc i la pots traslladar on et vagi millor fàcilment i es neteja en un moment.
De fet en tenim 3, una a casa i les altres a casa dels avis.
Tinc una amiga que se'n va comprar una de les cares i al final l'ha deixada a casa dels avis i s'ha comprat la de l'Ikea. Diu que és molt més pràctica.
Evidentment no es reclina però jo crec que la trona és per seure i menjar, no per dormir. Per dormir ja tenen el llit o l'hamaqueta.
A més, és per fer-la servir quan ja s'aguantin ben asseguts, abans li donava el menjar a l'hamaca de la Babyjorn.
Imatge

Imatge
minerva.77
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

EntradaAutor: minerva.77 » ds. oct. 16, 2010 9:47 pm

Jo tinc una trona de segona mà, me la va donar la meva germana , la van utilitzar els meus nebots, i com que estaba quasi no va, la tinc jo ara amb la nena. Es una Chicco, pero no es la Poly. Té tres posicions de reclinació i la safata amb peces de joguina tipus puzzle. La veritat es que ens va de conya, ocupa poc espai plegada i la Minerva fa migdiadetes a vegades després de dinar o al matí. Tinc fundes d´aquestes de colors, i sempre tenim posada una a la trona i les anem canviant per rentar-les.
Jo al principi també vaig mirar moltes trones, la Stokke, la Bloom... i al final vam tirar per lo pràctic i vam fer servir aquesta, i estic encantada.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dl. oct. 18, 2010 12:08 pm

Hola noies, per no obrir un altre post:
jo tinc la sTOKKE, alguna que la tingui em sap dir algun truquillu per treure i posar el nen???és que està molt gorditu i no hi ha manera d'entaforar-lo allà dins!!!!!!!!!!!!!! :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
nessy
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nessy » dl. oct. 18, 2010 12:15 pm

roser a. ha escrit:Ei ahir precisament volia obrir un post preguntant per les trones de l'Ikea.

Nessy, em saps dir el nom aquell suec de la trona Ikea????

Gracies!!!!!!!

Hola guapa, la trona és el model ANTILOP (11.95) amb la safata (3.99) i el coixinet de soport (inflable, si es que el vols) BARNSLING (5.08).

De tota manera, si entres a la pag. d'IKEA, a bebés, trones, les hi trobaràs.

Una altra avantatge, que com tampoc es gaire cara, no fa res "llençar-la" o donar-la quan ja no et val ( de fet, les nostres segueixen com noves).

Tonets
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. oct. 18, 2010 5:34 pm

Hola noies,
Nosaltres volem comprar la trona d'Ikea per casa dels avis. A casa dels altres avis tenim una Jané (d'aquestes que després es transformen en taula i cadira) que em va deixar una amiga i ens va molt bé, però és grandota i ocupa espai, i a casa dels altres avis és més petita i crec que la d'Ikea ens anirà molt bé. No sé si per l'Arnau caldrà que compri el coixí, què en penseu? Farà 10 mesos, però és primet.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::