QUANTES HORES SEGUIDES DORMEN ELS VOSTRES BEBES?

Els hàbits de dormir.
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

QUANTES HORES SEGUIDES DORMEN ELS VOSTRES BEBES?

EntradaAutor: raquel79 » dt. oct. 19, 2010 5:55 pm

Hola a totes les mares, i una salució especial i plena de carinyo a totes les companyes que van ser mamis aquest juny... ara feia temps que no entrava al socpetit i estic una mica desconectada!!

Us explico: sóc mare de l'emma, que dilluns vinent farà 4 mesos. Li dono pit, només llet materna, i tot perfecte excepte a la nit... No aconseguim que l'emma dormi més de tres hores seguides i us asseguro que és bastant esgotador... ara per ara em dona igual, però al novembre torno a la feina i em preocupa bastant no poder descansar mínimament. A part, a totes les revistes i llibres que he llegit es diu que els nadons a partir dels 3 mesos comencen a dormir 4 i 5 hores seguides... llavors no sé... potser que la nena tingui gana i per això és desperti?

per sort, quan es desperta la poso al pit, menja i es torna a dormir... però és un pal, us ho asseguro... a vosaltres us passa igual? quan us van començar a dormir més hores seguides a la nit els vostres bebes de pit???

ufff... us asseguro que estic bastant desesperada...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
soclamarga
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: QUANTES HORES SEGUIDES DORMEN ELS VOSTRES BEBES?

EntradaAutor: soclamarga » dt. oct. 19, 2010 6:57 pm

Hola raquel79!

Jo també sóc mare del Juny! Però amb això de les nits he tingut més sort... A mi des de ben petit, potser des que tenia 1 mes i poc, em dormia 5 hores seguides, li donava el pit, s'adormia i després en dormia 2 o 3 més. Llavors va passar a dormir-ne 6 de seguides des de les 12 de la nit o així. Algun dia ha dormit 9 hores (això pocs cops), i ara en dorm unes 7 o 8, o sigui que es lleva a les 5, però llavors sí que es desperta cada hora i mitja o així.... i llavors és quan penso en les mares que com tu no podeu dormir durant tota la nit, perquè cansa mooolt això de dormir intermitentment!! de fet quan són les 8 i pico ja no torna a dormir... I durant el dia no dorm pràcticament. No sé com s'ho fa, però quan arriba el vespre "nota" que és de nit i que s'ha de dormir, i "agafa la directa" que diem nosaltres... No vam fer res especial perquè dormís. Això va segons els nens.

No pateixis que no és que es quedi amb gana, perquè suposo que si fos així s'enfadaria quan acabés de mamar perquè en voldria més!! Tot i així, just fa pocs dies que la meva germana em va comentar que no sempre que es desperten a la nit vol dir que necessitin mamar. De vegades pots "entretenir" el nen/a amb una altra cosa (ella deia donar-li un got d'aigua per exemple perquè no s'acostumés a mamar cada cop, però si fem lactància materna exclusiva... això de l'aigua no hi pinta massa de moment). No ho sé... Encara que et dic tot això, jo quan es desperta sí que li dono el pit eh jeje

En fi, molts ànims, que algun dia s'acabarà això de no dormir a les nits!! I a veure si algú et pot ajudar més que jo... tot i que em sembla que fins que l'Emma no vulgui dormir més seguit... poca cosa s'hi podrà fer.
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MIRJAN » dt. oct. 19, 2010 8:15 pm

Hola,
jo també sóc mare del juny. La meva nena fa de tot, normalment des del mes i mig dorm les nits seguides, però si està costipada, que és molt sovint és desperta també cada 3 hores. Tot depèn, a anat canviant. Ara mateix està dormint unes 8/9 hores però la setmana que ve igual no.
També t'he de dir que en tinc una altra de 3 anys i que aquesta no ha dormit mai la nit seguida fins fa poc, i no dormir la nit seguida vull dir que es despertava de 3 a 10 vegades cada nit, fins fa molt molt poc!!!
El que et vull dir és que és super normal el que fa la teva nena, que el més normal és que no dormin seguit, el més habitual és el que fa ella, i que no hi ha un manual que digui a partir de tal mes dormen tant, no, cada nen és diferent i segueix el seu ritme.
Nosaltres hem viscut nits molt dures, però és el que toca, només que passi el temps i madurin amb la son.
Ànims, i moooolta paciència!
Imatge

Imatge
vacomva
:: poltre
:: poltre
Entrades: 637
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 8:14 am
Ubicació: Clot, Barcelona

EntradaAutor: vacomva » dt. oct. 19, 2010 8:31 pm

Hola Raquel

Aqui una altra mare de juny que es desperta cada treshores: a les 12, a les 3, a les 6 i a les 8 per
portar la gran a l'escola..... certament esgotador.
No crec que et serveixi de consol, però la meva situació és molt similar a la teva, excepte que jo torno a treballar al gener,i espero que ja dormi una miiiica més seguit.
Nosaltres també fem LM exclusiva, i el Boris crec que es desperta de gana. És clar que és un bebé amb unes mecessitatsnutricionals elevades, peruqe té 4 meos i dos dies i pesa més de 9 kg.... és clar que per la nit també té gana. Es desperta, menja i s'adorm.

Esperem que no duri gaire més.....

La meva gran va dormir le snits senceres des dels 4 mesos. Potser quan introduiu els cereals està més tipa a la nit i aguanta més, però no sempre es compleix...

Bona sort i sobretot, felicitats per la teva petita emma.
Imatge
Imatge
Imatge
LaLau
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. març 22, 2010 2:20 pm

EntradaAutor: LaLau » dt. oct. 19, 2010 8:46 pm

Doncs no voldria ser aixafaguitarres, però la meva té 9 mesos i es desperta super sovint per mamar. I dubto que sigui que es queda amb gana, avui per sopar s'ha fotut un catxo plat d'arròs bullit amb pollastre, després ha fet teta i segur que d'aki un parell d'horetes es despertarà... La veritat és que no conec cap cas d'un nen/a de pit que dormi tota la nit seguida, i és que la teta és molt més que aliment per ells.
Petons!
Imatge
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. oct. 19, 2010 8:52 pm

Jo tampoc vull xafar la guitarra a ningú però... la meva s'ha despertat cada nit (i no per gana) fins que va complir els dos anys passats... això va més aviat per edats i per nens. Els patrons de son no acaben de madurar fins als tres anys, hi ha nens que dormen més bé com d'altres que no. Però amb nens tant petits com els vostres el que els desperta és la necessitat de menjar.

Doncs res, paciència i no us desanimeu.
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. oct. 19, 2010 9:26 pm

Hola guapa!!!
Crec que és perfectament normal que et dormi 3 hores seguides a les nits, i més prenent pit!. Si que és cert que hi ha nens de pit que dormen més, però bé, pensa que amb el pit no només reclama menjar sinó contacte etc. Ah! i no pateixis per la gana perquè llavors sí que ploraria i es queixaria.
I per si et serveix de consol, el Bernat últimament es desperta cada hora i mitja o dues per mamar o-o:) Cap als dos mesos va començar a allargar la primera toma i dormia unes 4 hores però ara estem així... ho sigui que paciència i ja passarà!!!
Ah! i jo crec que les mares tenim un do especial per resistir a la son i al cansament, perquè sinó no sé com ens ho fem després de despertar-nos tantes vegades a la nit! :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dc. oct. 20, 2010 7:24 am

La meva petita ara, amb dos mesos, tampoc no allarga més de 4 hores, i sé que en qualsevol moment això pot canviar i pot ser que es desperti més sovint (alhora que també penso -i somnio- que potser el canvi el fa cap a dormir més...)

Però no em queixo gens: la meva gran fins els 5 o 6 mesos no va dormir mai més de 45 minuts seguits, ni de nit ni de dia! I la nit sencera no la va arribar a dormir fins passat l'any... i ara amb dos anys i mig encara hi ha dues o tres nits a la setmana que es desperta almenys un cop i que no s'adorm fins una hora després...

Quan hi ets, és desesperant però mirat amb perspectiva no hi podem fer massa més... el seu son ha d'anar madurant i cada nen és un món (ara, em fa una enveja "sana" quan sento que a algú el seu nadó li dorm no sé quantes hores seguides!!!, que més val no saber-ho...)
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Anitta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dc. oct. 28, 2009 3:26 pm

EntradaAutor: Anitta » dc. oct. 20, 2010 8:32 am

Hola Raquel, aquest és un missatge esperançador per a tu (o almenys aixo espero). La meva nena té 7 mesos. Als 4 també es despertava cada 3 hores, i als 5 i als 6, pero a partir de llavors, amb la introducció de cereals al sopar tot va canviar. Ara dorm unes 8 hores seguides, un canvi brutal....i gratificant! anims que tot passa!!! :ok:
Imatge
Imatge
PINXA
:: girafa
Entrades: 2022
Membre des de: dj. abr. 10, 2008 5:46 pm

EntradaAutor: PINXA » dc. oct. 20, 2010 8:39 am

Raquel has provat de fer collit? Per mi va ser la solució, quan la nena tenia gana em despertava per enxufar-li la teta i quan en tenia prou, ja s'adormia soleta, jo ni me n'enterava, a vegades em despertava i me la trobava enchufadeta!!!! :love: :love: :love:
També es despertava cada 3 hores o així, i va durar uns 5 o 6 mesos, despres ja veuras que poc a poc anira fent una tongada d'hores de 10 a 3, 4 de la matinada.
Ànims a totes!
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dc. oct. 20, 2010 8:42 am

Hola Raquel. Felicitats!!

Mira… el meu missatge vol ser consolador…….. per allò que sempre n’hi ha que estan pitjor que tu…..

El meu fill, de bebè, es despertava cada 1h, 1-5h, 2h……. depenent del dia. Desprès va començar amb les 2h.
Prop de l’any, a primera hora de la nit va començar a fer 4h (de 22 a 2 de la nit)… i això en el millor dels casos.

Ara té 18 mesos i encara es desperta de 3 a 4 i desprès a les 6.... i amb una mica de sort es torna a dormir fins a les 8..... però amb una mica de sort.....

Doncs aquestes han estat les nostres nits des de fa 18 mesos!!!!

Ànims reina... que tot arribarà. zz:-) zz:-)
Elbereth
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

EntradaAutor: Elbereth » dc. oct. 20, 2010 8:42 am

Els meus peques van començar a dormir de 22:00 a 07:00 en el moment que vaig pasar del moises a la cuna! Aquella mateixa nit, despres d'un mega bibe de 180 ml! Just acabaven de fer 4 mesos! Molta sort!
LídiaG
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 4:14 pm

EntradaAutor: LídiaG » dc. oct. 20, 2010 8:52 am

Hola Raquel!!! Quina ilu veure't pel SP! :-()-)

L'Ariadna feia igual i de mica en mica entre els 4 i els 5 mesos (avui en fa 5!! :love: ) ha començat a dormir molt més, primer 4 o 5 hores, després 6, després 8 i ara portem una mitjana de 9...!!!!!!!!!!!!!!!! Si m'ho haguessin dit fa un mes NO m'ho hagués cregut. Nosaltres hem fet (i continuem fent) pit i dormir a demanda, totalment.

No facis massa cas dels llibres, en el sentit de prendre't els números al peu de la lletra... mig mes amunt, mig mes avall... et recomano molt, per entendre la son dels nadons, si no el tens ja, que igual sí i estic aquí 'enrotllant-me', 'DORMIR SENSE LLÀGRIMES' de la Rosa Jové, ajuda a ENTENDRE pq dormen així. En principi si fa pit i torna a dormir no és que 's'hagi quedat amb gana' sinó que, quan són tan petits, necessiten menjar més sovint per no fer hipoglucèmies... això i que no tenen totes les fases del son i a mesura que les van adquirint es van despertant entre fase i fase (als adults també ens passa però no ens adonem d'aquests 'despertars'). Bé, això és un mega mini resumillo!!!!!!!!!!!

Un petonàs per tu i per l'Emma!!!!!!!!! :love: :love: :love: :love:
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. oct. 20, 2010 9:27 am

Cada nen és un món...
Nosaltres hem tingut molta sort amb la nostra petitona, pq des dels 3-4 mesos q va començar a dormir les nits senceres (des de les 12 o abans fins les 7 del matí). Ara encara dorm més, des de les 10 fins les 8.... però sé noies del meu mes, q en 14 mesos han dormir ben poques nits seguides... ànims!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Salander
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dj. jul. 23, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: Salander » dc. oct. 20, 2010 5:57 pm

La meva resposta no sé si et servirà gaire però... la veritat és que no ho sé ?-) Dormim junts, quan noto que remena més del compte li poso el pit a l'abast, ell es serveix i així anem fent. No et sabria dir quantes vegades es desperta ni a quines hores.

A mi el que m'ha anat bé és llegir el llibre de la Rosa Jové, fer collit i no mirar el rellotge (perquè si el miro segur que em comença a donar voltes el cap i ja no puc dormir :-:) )
Imatge
Imatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. oct. 20, 2010 6:04 pm

Anitta ha escrit:Hola Raquel, aquest és un missatge esperançador per a tu (o almenys aixo espero). La meva nena té 7 mesos. Als 4 també es despertava cada 3 hores, i als 5 i als 6, pero a partir de llavors, amb la introducció de cereals al sopar tot va canviar. Ara dorm unes 8 hores seguides, un canvi brutal....i gratificant! anims que tot passa!!! :ok:

Merci a totes per les vostres respostes... estic animada veient que no sóc la única "pringá" jejeje...

anitta, aquest és el meu consol, que quan introduiexi fruita i cereals allargui la son... ugfffff
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. oct. 20, 2010 6:07 pm

PINXA ha escrit:Raquel has provat de fer collit? Per mi va ser la solució, quan la nena tenia gana em despertava per enxufar-li la teta i quan en tenia prou, ja s'adormia soleta, jo ni me n'enterava, a vegades em despertava i me la trobava enchufadeta!!!! :love: :love: :love:
També es despertava cada 3 hores o així, i va durar uns 5 o 6 mesos, despres ja veuras que poc a poc anira fent una tongada d'hores de 10 a 3, 4 de la matinada.
Ànims a totes!

pinxa, això és el que fem: tenim el llitet al costat del nostre llit... però el moises aviat se li farà petit i caldràposar-la a la seva habitació...
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. oct. 20, 2010 6:09 pm

LídiaG ha escrit:Hola Raquel!!! Quina ilu veure't pel SP! :-()-)

L'Ariadna feia igual i de mica en mica entre els 4 i els 5 mesos (avui en fa 5!! :love: ) ha començat a dormir molt més, primer 4 o 5 hores, després 6, després 8 i ara portem una mitjana de 9...!!!!!!!!!!!!!!!! Si m'ho haguessin dit fa un mes NO m'ho hagués cregut. Nosaltres hem fet (i continuem fent) pit i dormir a demanda, totalment.

No facis massa cas dels llibres, en el sentit de prendre't els números al peu de la lletra... mig mes amunt, mig mes avall... et recomano molt, per entendre la son dels nadons, si no el tens ja, que igual sí i estic aquí 'enrotllant-me', 'DORMIR SENSE LLÀGRIMES' de la Rosa Jové, ajuda a ENTENDRE pq dormen així. En principi si fa pit i torna a dormir no és que 's'hagi quedat amb gana' sinó que, quan són tan petits, necessiten menjar més sovint per no fer hipoglucèmies... això i que no tenen totes les fases del son i a mesura que les van adquirint es van despertant entre fase i fase (als adults també ens passa però no ens adonem d'aquests 'despertars'). Bé, això és un mega mini resumillo!!!!!!!!!!!

Un petonàs per tu i per l'Emma!!!!!!!!! :love: :love: :love: :love:

lidia, merci per les teves paraules... m'has animat molt! tant de bo a l'emma li passi igual que a la teva ariadna!
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. oct. 20, 2010 6:13 pm

Una cosa més, noies... jo cada vegada que es desperta li enxufo el pit, perquè si provo de donar-li el xumet, es posa més nerviosa i li costa més dormir-se... ho faig bé? potser que a vegades es desperti però sense tenir gana i la estigui acostumant al pit... ufff... quants dubtes... :ok:
soclamarga
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dc. oct. 20, 2010 11:32 pm

Hola de nou!
Tot i que en l'altre comentari que et vaig fer et deia que m'havien comentat de provar de "distreure" al bebè per si no es despertava per gana durant la nit, suposo que això és quan són més grandets, però ara que només van amb pit... Jo algun cop que es desperta gemegant i no fa gaire estona des de l'última presa, provo de donar-li la mà a veure si es calma, o fer-li "massatgets" suaus a la panxa,... però només em va funcionar un cop jeje O sigui que en realitat sempre que es desperta li dono el pit, perquè d'altra banda el xumet no el vol pas (ni de dia ni de nit), o sigui que la manera """"fàcil""" de fer que torni a dormir, és donant-li el pit... i deu ser perquè el necessita, no??

Jo crec que ho estem fent bé :-:)

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::