Parir a Tarragona: Joan XXIII o Sta Tecla?
Parir a Tarragona: Joan XXIII o Sta Tecla?
Hola,
sóc de Tarragona i tinc la possibilitat de parir a Joan XXIII o a Sta. Tecla (per mútua). Les que heu tingut els vostres fills a un d'aquestse dos hospitals, em podríeu explicar la vostra experiència?
Moltes gràcies!
sóc de Tarragona i tinc la possibilitat de parir a Joan XXIII o a Sta. Tecla (per mútua). Les que heu tingut els vostres fills a un d'aquestse dos hospitals, em podríeu explicar la vostra experiència?
Moltes gràcies!
Buscant des de maig del 2007
6 mesos d'Omifin sense resultats
Positiu al març de 2008, que no va tirar endavant
Començo RA al setembre 2008
3 IAs sense èxit
27 febrer, punció 1º FIV. 18 òvuls madurs
28 febrer, 8 fecundats
2 març, transfer 2 òvuls. 4 congelats
13 març: BETA +++
6 mesos d'Omifin sense resultats
Positiu al març de 2008, que no va tirar endavant
Començo RA al setembre 2008
3 IAs sense èxit
27 febrer, punció 1º FIV. 18 òvuls madurs
28 febrer, 8 fecundats
2 març, transfer 2 òvuls. 4 congelats
13 març: BETA +++
- pietrafilla
- :: girafa

- Entrades: 2423
- Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
- Ubicació: Anoia
Re: Parir a Tarragona: Joan XXIII o Sta Tecla?
Hola!!
D'aquests dos hospitals no et puc dir res. Però de l'hospital del Vendrell, mooooooolt bé, hi ha un equip d'obstetricia molt bo.
Les llevadores tenen un paper molt important, ja que gairebé són elles que t'acompanyen a aquest procés, si és que no hi ha cap problema que calgui el gine.
A més a més, respecten molt el tema del part natural, tenen molt recursos i habitacions acondicionades per proporcionar intimitat, comoditat i que aquell dia sigui molt especial.
D'aquests dos hospitals no et puc dir res. Però de l'hospital del Vendrell, mooooooolt bé, hi ha un equip d'obstetricia molt bo.
Les llevadores tenen un paper molt important, ja que gairebé són elles que t'acompanyen a aquest procés, si és que no hi ha cap problema que calgui el gine.
A més a més, respecten molt el tema del part natural, tenen molt recursos i habitacions acondicionades per proporcionar intimitat, comoditat i que aquell dia sigui molt especial.

La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.

El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
Hola 1976!!!
Quan de temps sense saber de tu, jo tampoc sóc un exemple que no escric gaire...
espero que tot et vagi OK.
Sta. Tecla és un hospital petit i segueixen bastant la metodologia de l'hospital del Vendrell, de fet, són de la mateixa xarxa sanitària.
En qüestió de pediatria Joan XXIII és molt millor, de fet penso que si hi ha algun problema amb el nadó et derivarien allà. Ara al moment del part no tinc ni idea dels protocols que segueixen.
No t'ajudo gaire, no?? tot dependrà del part que tu vulguis tenir.... i..... si vas per mútua a Sta. Tecla suposo que tindràs una habitació per tu sola.
Ah! tinc una amiga que li toca ara a l'agost i el tindrà a la Monegal... pot ser una altra opció??
Quan de temps sense saber de tu, jo tampoc sóc un exemple que no escric gaire...
espero que tot et vagi OK.Sta. Tecla és un hospital petit i segueixen bastant la metodologia de l'hospital del Vendrell, de fet, són de la mateixa xarxa sanitària.
En qüestió de pediatria Joan XXIII és molt millor, de fet penso que si hi ha algun problema amb el nadó et derivarien allà. Ara al moment del part no tinc ni idea dels protocols que segueixen.
No t'ajudo gaire, no?? tot dependrà del part que tu vulguis tenir.... i..... si vas per mútua a Sta. Tecla suposo que tindràs una habitació per tu sola.
Ah! tinc una amiga que li toca ara a l'agost i el tindrà a la Monegal... pot ser una altra opció??
La Monegal no té gaire bona premsa oi???
Jo en principi el tindré a Joan XXIII, així que si algú pot explicar la seva experiència, anirà de conya!
Jo en principi el tindré a Joan XXIII, així que si algú pot explicar la seva experiència, anirà de conya!
Bones!!!
Doncs jo estic igual amb el dilema del Joan XXIII o Santa Tecla, i encara no he trobat ningú que em pugui resoldre el dubte.
Aquesta setmana vaig tenir un ensurt: vaig caure per les escales, vaig anar a les urgències de Sana Tecla que no hi havíem anat mai i en vaig quedar encantada: rapidesa, amabilitat....
Clar que estava feta jo un sac de nervis i van estar tots molt pendents de mi.
Del Joan XXIII he sentit com a molt positiu l'equip de neo-nats que tenen: em sembla que el 25 d'agost a les 8 de la tarda hi fan una reunió-xerrada sobre tenir el nen a aquest hospital. Crec que hi anirem a veure què diuen.
Pel que fa a la Monegal, jo n'he sentit coses mooooooooooooolt dolentes!!!!!!!!!!!!!!!!! Teníem un amic que hi treballava com a metge en pràctiques i ens n'explicava horroooooooooooooooooorss!!! Però suposo que no es pot generalitzar.....
Al Vendrell ho hem descartat, ens han dit coses molt positives però preferim estar a Tarragona.
Doncs jo estic igual amb el dilema del Joan XXIII o Santa Tecla, i encara no he trobat ningú que em pugui resoldre el dubte.
Aquesta setmana vaig tenir un ensurt: vaig caure per les escales, vaig anar a les urgències de Sana Tecla que no hi havíem anat mai i en vaig quedar encantada: rapidesa, amabilitat....
Clar que estava feta jo un sac de nervis i van estar tots molt pendents de mi.
Del Joan XXIII he sentit com a molt positiu l'equip de neo-nats que tenen: em sembla que el 25 d'agost a les 8 de la tarda hi fan una reunió-xerrada sobre tenir el nen a aquest hospital. Crec que hi anirem a veure què diuen.
Pel que fa a la Monegal, jo n'he sentit coses mooooooooooooolt dolentes!!!!!!!!!!!!!!!!! Teníem un amic que hi treballava com a metge en pràctiques i ens n'explicava horroooooooooooooooooorss!!! Però suposo que no es pot generalitzar.....
Al Vendrell ho hem descartat, ens han dit coses molt positives però preferim estar a Tarragona.
bones...
doncs jo el tindré a la monegal definitivament, però després d dubtar molt, però és q el meu gine de la mútua només assisteix parts allí..
irerka has sentit molts mals comentaris?? sobre quin tema, gines o llevadores??
doncs jo el tindré a la monegal definitivament, però després d dubtar molt, però és q el meu gine de la mútua només assisteix parts allí..
irerka has sentit molts mals comentaris?? sobre quin tema, gines o llevadores??
Mimijordi, he sentit comentaris en general.... falta d'atenció als pacients i alguns ensurts....
Pel que fa als ginecòlegs o llevadores no he sentit res dolent, aquest amic meu estava a medicina general.
Conec una noia que ha tingut la nena a la Monegal fa un parell de mesos i li va anar molt bé (li van fer una cessària programada i en va quedar contenta). Així que queda't tranquila, suposo que tots els hospitals tenen les seves "batalletes".
Pel que fa als ginecòlegs o llevadores no he sentit res dolent, aquest amic meu estava a medicina general.
Conec una noia que ha tingut la nena a la Monegal fa un parell de mesos i li va anar molt bé (li van fer una cessària programada i en va quedar contenta). Així que queda't tranquila, suposo que tots els hospitals tenen les seves "batalletes".
hola,
és q el q penso q de comentaris bons i dolents n'hi ha de tots els hospitals, tb depen de l'experiència de cadascú...jo no vull pensar-hi més sinó em poso dels nervis, espero q tot vagi super bé!!
Jo de Santa Tecla he sentit tb coses bones i Joan XXIII tb i pel q fa a pediatria Joan XXIII té bon equip!
és q el q penso q de comentaris bons i dolents n'hi ha de tots els hospitals, tb depen de l'experiència de cadascú...jo no vull pensar-hi més sinó em poso dels nervis, espero q tot vagi super bé!!
Jo de Santa Tecla he sentit tb coses bones i Joan XXIII tb i pel q fa a pediatria Joan XXIII té bon equip!
Hola noies!!
La meva nena naixerà a Joan XXIII, hi ha algú q tingui alguna experiencia de fa poc??
La meva nena naixerà a Joan XXIII, hi ha algú q tingui alguna experiencia de fa poc??
Hola noies!!!
Doncs jo tambe parire a la monegal, perque el meu ginecoleg en carlos vallve aten alla,
tinc dos nebots i tots dos han nascut alla i cap problema tot genial!!
Penso que cada part es diferent....jo tinc amigues que a santa tecla han esperat entre 24-30 hores
per acabant fent cesaria....son moltes hores de patiment.....
Aixo si els millors metges per nadons estan a joan XXIII, tinc dos amigues que tenen embaras de risc
perque son diabetiques i les han passat directes a joan XXIII.
Doncs jo tambe parire a la monegal, perque el meu ginecoleg en carlos vallve aten alla,
tinc dos nebots i tots dos han nascut alla i cap problema tot genial!!
Penso que cada part es diferent....jo tinc amigues que a santa tecla han esperat entre 24-30 hores
per acabant fent cesaria....son moltes hores de patiment.....
Aixo si els millors metges per nadons estan a joan XXIII, tinc dos amigues que tenen embaras de risc
perque son diabetiques i les han passat directes a joan XXIII.
Noies, pujo una mica el post...
Estic embarassada i a finals de juliol naixerà el nostre cigronet/a i naixerà a Santa Tecla. M'agradaria saber què tal és l'hospital respecte el pell a pell, si no tallen el cordó fins que deixa de bategar, tema llevadores i donar el pit... Pel que fa als ginecòlegs, em porta l'equip del Dr. Sentís i n'estic molt contenta però pel que fa a l'hospital en sí, conec poca cosa!
A veure si alguna de vosaltres em pot ajudar!
Gràcies guapes!!!
Estic embarassada i a finals de juliol naixerà el nostre cigronet/a i naixerà a Santa Tecla. M'agradaria saber què tal és l'hospital respecte el pell a pell, si no tallen el cordó fins que deixa de bategar, tema llevadores i donar el pit... Pel que fa als ginecòlegs, em porta l'equip del Dr. Sentís i n'estic molt contenta però pel que fa a l'hospital en sí, conec poca cosa!
A veure si alguna de vosaltres em pot ajudar!
Gràcies guapes!!!
- Sandrarosell
- Entrades: 2
- Membre des de: dc. març 07, 2012 9:40 am
Bon dia, una mica tard a respondre algunes preguntes, però vull contestar a "eutherpe".
El meu fill, el Jofre, va nèixer a Sta. Tecla però em portaba l'equip mèdic del Dr. Santís. Un 10!!! No tinc paraules per explicar el bé que em van tractar...durant el temps d'embarás i si tenia algun dubte trucaba i en cada moment sabien de quan estaba, que tenia, un 10...Vaig tindre un part de 3 hores, i això que era el primer. Em va atendre el Ramon Velasco i la Sonia....A l'hospital, la infermera i la llevadora que van estar amb mi tota l'estona també es van portar genial amb mi i a l'habitació vaig estar sola pero ho vaig haber de dir pq primer tenia 2 llits pero no hi habia ningú però desprès hi van possar una noia que estaba dilantant, i a mi em sabia greu pq jo tenia l'habitació plena de gent per veure al meu fill, i vaig trucar a la mutua i al moment em van ficar sola.
A l'hospital em van tractar molt bé i el part va ser genial. Totes les meves amigues han anat al doctor Sentís i igual...estan totes encantades!!!!!
Moltes felicitats!!!!!!
El meu fill, el Jofre, va nèixer a Sta. Tecla però em portaba l'equip mèdic del Dr. Santís. Un 10!!! No tinc paraules per explicar el bé que em van tractar...durant el temps d'embarás i si tenia algun dubte trucaba i en cada moment sabien de quan estaba, que tenia, un 10...Vaig tindre un part de 3 hores, i això que era el primer. Em va atendre el Ramon Velasco i la Sonia....A l'hospital, la infermera i la llevadora que van estar amb mi tota l'estona també es van portar genial amb mi i a l'habitació vaig estar sola pero ho vaig haber de dir pq primer tenia 2 llits pero no hi habia ningú però desprès hi van possar una noia que estaba dilantant, i a mi em sabia greu pq jo tenia l'habitació plena de gent per veure al meu fill, i vaig trucar a la mutua i al moment em van ficar sola.
A l'hospital em van tractar molt bé i el part va ser genial. Totes les meves amigues han anat al doctor Sentís i igual...estan totes encantades!!!!!
Moltes felicitats!!!!!!
Sandrarosell ha escrit:Bon dia, una mica tard a respondre algunes preguntes, però vull contestar a "eutherpe".
Moltes felicitats!!!!!!
Gràcies per la teva opinió guapa!! La veritat és que només de l'embaràs estic super contenta, de veritat!! M'ha atés el Sentís gran, el Velasco i el Sentís jove i estic super contenta amb els tres... a veure qui em toca a la propera visita. La veritat és que tothom que conec que els ha tingut al part en diu bones paraules així que cada cop estic més contenta d'haver-los triat

Iep!!!
se que fa temps d'aquest post, però volia més info...
jo al setembre tinc la data del part i el tindré a santa tecla per la SS.
Com va tot plegat'
si la cosa va bé només t'atenen les llevadores o sempre hi ha algun ginecòleg? i quins són?
no se si per anar per la SS tin possibilitat de fer algun canvi cap a Joan XXIII o El Vendrell, que es el que tinc més a pror, però em toca a santa tecla. Tots els mesu cosins i els meus nebots han nascut a santa Tecla, però volia més info sispi.
Gràcies
Com va tot plegat'
si la cosa va bé només t'atenen les llevadores o sempre hi ha algun ginecòleg? i quins són?
no se si per anar per la SS tin possibilitat de fer algun canvi cap a Joan XXIII o El Vendrell, que es el que tinc més a pror, però em toca a santa tecla. Tots els mesu cosins i els meus nebots han nascut a santa Tecla, però volia més info sispi.
Gràcies

Hola! Doncs mira fa un parell de setmanes k una amiga meva va ser mare a santa tecla i un 10!! En tot!! Li va anar genial i molt contenta amb tot!! Del vendrell tambe m'en han parlat molt be.
Per cert a santa tecla a partir del 4 de març la planta de maternitat pasa de la 2a a la 3a on hi hauran 13 habitacions individuals! Aixi k les k heu de parir alla molt millor!!
MOltes gràcies Naiara!!
si tots els meus nebots i cosins han nascut allà, pero bueno,sempre hi ha algú que diu coses negatives....
per cert, com es això del lilipie???
gràcies!!!

si tots els meus nebots i cosins han nascut allà, pero bueno,sempre hi ha algú que diu coses negatives....
per cert, com es això del lilipie???
gràcies!!!

Bones!
Jo vaig parit a joan xxiii. N'estic molt contenta però he de dir que quan vaig arribar a urgêncies tenia contraccions i em van fer pujar a peu!!
I de la sala de dilatació al paritori també!
Però les llevadores molt agradables i donant molt supot a l'hora del part.
Els dos dies d'ingrés molt atents i resolent qualsevol dubte.
Jo ho recomano!
A més vaig tenir la sort de que em toqués habitació individual!!
Jo vaig parit a joan xxiii. N'estic molt contenta però he de dir que quan vaig arribar a urgêncies tenia contraccions i em van fer pujar a peu!!
I de la sala de dilatació al paritori també!
Però les llevadores molt agradables i donant molt supot a l'hora del part.
Els dos dies d'ingrés molt atents i resolent qualsevol dubte.
Jo ho recomano!
A més vaig tenir la sort de que em toqués habitació individual!!
carolmemo ha escrit:Iep!!!
Com va tot plegat'
Gràcies
Jo vaig parir a Santa Tecla el 9 d'agost i molt molt bé! En el meu cas, em va atendre l'equip de ginecòlegs al que jo vaig per privat que atén allí també, però en principi, si vas per SS i tot va bé, t'atenen les comadrones. Sempre hi haurà ginecòlegs allí, però si no necessites algun tipus d'ajuda (fòrceps, cessària, etc) pariràs amb les comadrones. Són un sol totes! El meu part va ser llarg i vaig tenir contacte amb varies i són dolces, carinyoses, estan molt per tu... També és veritat que quan jo vaig parir només erem dues noies però molt molt bé! Un 10!
I després a planta les infermeres molt bé... jo vaig estar més dies perque em van haver de fer una transfussió de sang (vaig perdre molta sang al part però res greu
) i van ser maquíssimes i em van ajudar moltíssim tant comadrones com infermeres amb la pujada de la llet i mirant que la Gal·la s'enganxés bé al pit!En fi, que jo estic contentíssima i quan en tingui un altre, hi tornaré sense dubtar-ho!

Uhoooo que bo!!! La teva Gal-la ha nascut el mateix dia que jo, jijijijiji...quina lleona,tindràs!!!!
Sí, espero que no necessiti més,ajuda que de,les,llevadores.
Gràcies maques!!! ;)
Sí, espero que no necessiti més,ajuda que de,les,llevadores.
Gràcies maques!!! ;)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |