quin nom voleu posar el vostre futur fill/a

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
muflona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dc. ago. 01, 2007 11:07 pm

Però és que és un nom bonic, Anna!!!!!!!!!!!! :r)
Jo trobo una cosa: que tant Pau com Pol són noms molt bonics, de fet a mi m'encanten tots dos (però per incompatibilitat amb cognoms, nasti de plasti), però que tothom, quan diem noms que ens agraden, diem "Pau i Pol" com si fossin un pac... no trobeu??? (m'incloc, eh!)
muflona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dc. ago. 01, 2007 11:08 pm

:pandi:
muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 24, 2008 12:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dj. ago. 02, 2007 8:33 am

A nosotros nos gusta de niña me gusta mucho Carla y a Jaume de niño le gusta Jan, a mi no me acaba de convencer pero le dicho ya que si es niño que escoja el y si es niña escojo yo, creo que lo tenemos bastante claro, aunque luego quizás pues cambiemos.
Besitos

<:-<

<img src="http://lilypie.com/pic/070730/35lU.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/0C7vp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dt. ago. 07, 2007 7:09 am

nos
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 02, 2025 2:06 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dt. ago. 07, 2007 9:54 am

A mi también me gusta Ana como mi abuela.
Besitos

<:-<

<img src="http://lilypie.com/pic/070730/35lU.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/0C7vp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Avatar de l’usuari
Ayrs
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dt. ago. 07, 2007 10:19 am

Si tenim un nen es diurà Manuel como el meu avi, i si es nena, Mercè com la mare i la iaia del meu home.

Potser hi ha noms més bonics, però son noms que considero molt nobles i dignes per les persones que el van portar, i a més son noms que no es posen molt ara als nens, i tot i que ara son bastant comuns (sbtt Manuel que es dels que tenen més homes a tota Espanya), a la nova generació no ho seran tant.
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dt. ago. 07, 2007 10:44 am

Si la verdad es que hay muchas modas en esto de los nombres.
Besitos

<:-<

<img src="http://lilypie.com/pic/070730/35lU.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/0C7vp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Avatar de l’usuari
Oscmar
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 5:32 pm
Contacta:

EntradaAutor: Oscmar » dt. ago. 07, 2007 1:16 pm

Nosotros si es niña se llamará o Paula o Laura, pero si es niño no lo sabemos. A mi marido le gusta Edgar pero a mi no me convence.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
keka
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dt. ago. 07, 2007 7:42 am

EntradaAutor: keka » dt. ago. 07, 2007 1:51 pm

a mi si es niña me gustaria llamarla nayara pero él quiere llamarla maria y si es niño quiere llamarlo leo pero a mi no me gusta, asi q....lo tenemos un poco dificil...jajaja¡¡¡
Avatar de l’usuari
aina
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dv. feb. 16, 2007 1:27 pm

EntradaAutor: aina » dt. ago. 07, 2007 2:22 pm

doncs nosaltres no ens posem d'acord :-D :-D :-D

de nena... ens agrada
meritxell
maria
júlia
núria
aina
mar


i de nen només li agrada josep i joan... :-:)
<img src="http://bd.lilypie.com/wUaUp2.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0">
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dt. ago. 07, 2007 4:34 pm

baix.
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 02, 2025 2:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dt. ago. 07, 2007 4:47 pm

Ostres ara em veure negre per actualitzar la llista!!! Ho intentaré ...

He de mirar si n'hi ha de repetits!
Imatge
Avatar de l’usuari
GEMMARE
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1881
Membre des de: dt. jul. 10, 2007 3:33 pm

EntradaAutor: GEMMARE » dt. ago. 07, 2007 5:00 pm

Hola, a nosaltres ens va costar moltíssim decidir el nom del nostre fill (ho varem fer una setmana abans de sortir de comptes, i perquè no quedava més remei) De nena ens agradava Xana perquè és un nom de fada i Violeta perquè és un nom de flor. De nen era més xungo (portavem un nen), a mi m'agradava Arnau, com el Comte (la meu mare és de Ripoll) i al pare li agradava Isaac, com Newton i Asimov (ell és un amant de la ciència).

Finalment vam arrivar a una entesa i li vam posar Artur com el Rei Artur i com l'estel Artur. A més és un nom no gaire posat.
><img src="http://b2.lilypie.com/b5r7p2.png" alt="Lilypie Segundo Ticker" border="0"></
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dt. ago. 07, 2007 5:00 pm

A mi de nena m'encanta Júlia de tota la vida, sempre he pensat que si tenia una nena m'agradaria aquest nom. De nen m'agraden molt Sergi i Marc.

Hi ha una llista rànking???
Avatar de l’usuari
Andy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dt. ago. 07, 2007 5:04 pm

Bueno noies crec que he actualitzar amb els noms nous ... Si veieu que en falta algun m'ho recordeu!

Per qui no ho sapiga, tots els noms que es van posant estan amb una llista a la pàgina 8.
Imatge
Nikka80
:: dinosaure
Entrades: 5356
Membre des de: dg. juny 18, 2006 2:28 pm

EntradaAutor: Nikka80 » dt. ago. 07, 2007 6:50 pm

nosotros de niño nos gusta Joel, y de niña Daniela, y a mi marido le gusta Nerea, pero asi se llama ya la hija de mi prima.....
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ayrs
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dt. ago. 07, 2007 10:50 pm

laucob ha escrit:
Ayrs ha escrit:Si tenim un nen es diurà Manuel como el meu avi, i si es nena, Mercè com la mare i la iaia del meu home.

Potser hi ha noms més bonics, però son noms que considero molt nobles i dignes per les persones que el van portar, i a més son noms que no es posen molt ara als nens, i tot i que ara son bastant comuns (sbtt Manuel que es dels que tenen més homes a tota Espanya), a la nova generació no ho seran tant.


el meu nevot es diu manel com el meu pare i com que va arribar en el moment que va arribar li van voler posar el nom del seu futur padri el que mai ha sabut que era padri.

la meva germana te aquesta pena pobra hem fa sentir molt i molt malament quan es ve a baix.


:-()-) Una abraçada, m'ha emocionat aquesta coincidencia.

Per cert, a la llista de noms de nena falta Mercè :ok:
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dv. ago. 10, 2007 11:05 am

Es que el tema del nombre es difícil vamos eso creo yo que es para toda la vida :-D :-D
Besitos

<:-<

<img src="http://lilypie.com/pic/070730/35lU.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/0C7vp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dv. ago. 10, 2007 3:03 pm

jo.
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 02, 2025 2:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » ds. ago. 11, 2007 9:13 am

Cada pareja pone el nombre que quiere, eso está claro, y más aún si les hace ilusión por un familiar, mi suegro también se llama Manuel.
Besitos

<:-<

<img src="http://lilypie.com/pic/070730/35lU.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/0C7vp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">

www.nuvis.org/jaumeicristina2007

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::