quin nom voleu posar el vostre futur fill/a
Però és que és un nom bonic, Anna!!!!!!!!!!!!
Jo trobo una cosa: que tant Pau com Pol són noms molt bonics, de fet a mi m'encanten tots dos (però per incompatibilitat amb cognoms, nasti de plasti), però que tothom, quan diem noms que ens agraden, diem "Pau i Pol" com si fossin un pac... no trobeu??? (m'incloc, eh!)
Jo trobo una cosa: que tant Pau com Pol són noms molt bonics, de fet a mi m'encanten tots dos (però per incompatibilitat amb cognoms, nasti de plasti), però que tothom, quan diem noms que ens agraden, diem "Pau i Pol" com si fossin un pac... no trobeu??? (m'incloc, eh!)

muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 24, 2008 12:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
A nosotros nos gusta de niña me gusta mucho Carla y a Jaume de niño le gusta Jan, a mi no me acaba de convencer pero le dicho ya que si es niño que escoja el y si es niña escojo yo, creo que lo tenemos bastante claro, aunque luego quizás pues cambiemos.
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/070730/35lU.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/0C7vp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/070730/35lU.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/0C7vp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
nos
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 02, 2025 2:06 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
A mi también me gusta Ana como mi abuela.
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/070730/35lU.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/0C7vp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/070730/35lU.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/0C7vp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Si tenim un nen es diurà Manuel como el meu avi, i si es nena, Mercè com la mare i la iaia del meu home.
Potser hi ha noms més bonics, però son noms que considero molt nobles i dignes per les persones que el van portar, i a més son noms que no es posen molt ara als nens, i tot i que ara son bastant comuns (sbtt Manuel que es dels que tenen més homes a tota Espanya), a la nova generació no ho seran tant.
Potser hi ha noms més bonics, però son noms que considero molt nobles i dignes per les persones que el van portar, i a més son noms que no es posen molt ara als nens, i tot i que ara son bastant comuns (sbtt Manuel que es dels que tenen més homes a tota Espanya), a la nova generació no ho seran tant.
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Si la verdad es que hay muchas modas en esto de los nombres.
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/070730/35lU.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/0C7vp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/070730/35lU.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/0C7vp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
baix.
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 02, 2025 2:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hola, a nosaltres ens va costar moltíssim decidir el nom del nostre fill (ho varem fer una setmana abans de sortir de comptes, i perquè no quedava més remei) De nena ens agradava Xana perquè és un nom de fada i Violeta perquè és un nom de flor. De nen era més xungo (portavem un nen), a mi m'agradava Arnau, com el Comte (la meu mare és de Ripoll) i al pare li agradava Isaac, com Newton i Asimov (ell és un amant de la ciència).
Finalment vam arrivar a una entesa i li vam posar Artur com el Rei Artur i com l'estel Artur. A més és un nom no gaire posat.
Finalment vam arrivar a una entesa i li vam posar Artur com el Rei Artur i com l'estel Artur. A més és un nom no gaire posat.
><img src="http://b2.lilypie.com/b5r7p2.png" alt="Lilypie Segundo Ticker" border="0"></
laucob ha escrit:Ayrs ha escrit:Si tenim un nen es diurà Manuel como el meu avi, i si es nena, Mercè com la mare i la iaia del meu home.
Potser hi ha noms més bonics, però son noms que considero molt nobles i dignes per les persones que el van portar, i a més son noms que no es posen molt ara als nens, i tot i que ara son bastant comuns (sbtt Manuel que es dels que tenen més homes a tota Espanya), a la nova generació no ho seran tant.
el meu nevot es diu manel com el meu pare i com que va arribar en el moment que va arribar li van voler posar el nom del seu futur padri el que mai ha sabut que era padri.
la meva germana te aquesta pena pobra hem fa sentir molt i molt malament quan es ve a baix.
Una abraçada, m'ha emocionat aquesta coincidencia.
Per cert, a la llista de noms de nena falta Mercè
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Es que el tema del nombre es difícil vamos eso creo yo que es para toda la vida
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/070730/35lU.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/0C7vp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/070730/35lU.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/0C7vp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
jo.
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 02, 2025 2:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Cada pareja pone el nombre que quiere, eso está claro, y más aún si les hace ilusión por un familiar, mi suegro también se llama Manuel.
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/070730/35lU.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/0C7vp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Besitos
<img src="http://lilypie.com/pic/070730/35lU.jpg" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Pic" width="54" height="80" border="0"><img src="http://tt.lilypie.com/0C7vp2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0" width="400" height="80">
www.nuvis.org/jaumeicristina2007
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


































