Sabatetes per nena, on compreu?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
annia
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

Sabatetes per nena, on compreu?

EntradaAutor: annia » dt. oct. 19, 2010 8:02 pm

Hola noies,

Doncs estic buscant sabatetes per la Carla, i no se que passa aquesta temporada però no trobo caps que m'agradin.

De sabateries he mirat la querolets i la Nuanju (que n'hi ha varies a Barcelona), però cap em convens...

Em podeu dir alguna botiga més a Barcelona que tinguin bastanta cosa?

Ah, i d'altra banda...vosaltres que els hi poseu per la guarderia o escola?.

D'una banda vull comprar-li unes tipus merceditas més per vestir, i unes altres per l'escola (ara fa p2).

A veure si alguna m'inspira...

Gràcies
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Sabatetes per nena, on compreu?

EntradaAutor: MIRJAN » dt. oct. 19, 2010 8:19 pm

A mi em passa el mateix. Trobo les sabates horribles aquesta temporada! l'altre dia en volia comprar i vaig mirar dues botigues a Sants (Barcelona) i al final no vaig comprar res!
Jo per l'escola (P3) li poso quasi cada dia bambes. M'agradaria compar-li algo més de vestir però no he vist res...
M'interessa també! botigues més modernetes, amb varietat de sabates!!
Imatge

Imatge
vacomva
:: poltre
Entrades: 637
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 8:14 am
Ubicació: Clot, Barcelona

EntradaAutor: vacomva » dt. oct. 19, 2010 8:23 pm

Nosaltres cada temporada li comprem unes munich (a la botiga de l'illa diagonal, o aprivalia si hi ha alguna venda), i alguna coseta més; a l'estiu cauen unes crocs segur i alguna sandalia de mudar (aquest any les vaig comprar al querolets), i a l'hivern, botes altres (l'any passat les vaig trobar a l'outlet del prenatal, però aquest any encara no m'hi he acostat).
Al casas petits també acostumen a tenir bastanta coseta xula....

El que passa és que sembla que totes les cases es posin d'acord per fer el mateix tipus de sabata segons la temporada, i si no has trobat res, potser que aquesta temporada no tinguis sort.... a mi em va passar l'hivern passat que tot el que veia tenia coses brillants, i jo no en volia....

A veure si tens sort!!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Lele
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 512
Membre des de: dg. maig 17, 2009 11:32 am

EntradaAutor: Lele » dt. oct. 19, 2010 8:54 pm

Doncs, el meu és més petit, però jo li he comprat ja dos parells a aquesta web. Les sabates són molt bones i la sola força tova.

www.seekairun.eu
eli75
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » dt. oct. 19, 2010 9:53 pm

jo vaig sovint a Ander's, tenen moltes botigues, les sabates són de qualitat i tenen diferents preus.
És una sabateria per a nens de les de tota la vida. http://www.anders.cat/

Sants 129
Pi i Molist, 17
Creu Coberta, 52
Muntaner 248

Collblanc 27 (L'Hospitalet)

Francesc Layret 6 (Badalona)
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dc. oct. 20, 2010 7:52 am

Ostres, a mi també m'ha costat molt aquest hivern trobar-li sabates a la meva nena gran (2 anys i mig), totes són molt fosques i a tot arreu tenen coses semblants. Fins ara, sempre trobava alguna cosa que m'agradava a la Chicco, que trobo que tenen molt bon calçat, però aquest any no he vist res que m'agradés

Després de molt i molt voltar tant pel barri com per centres comercials sense trobar res que m'agradés, vaig veure unes sabates que m'agradaven de la marca Primigi a una revista i em vaig proposar trobar-les. I les vaig trobar al "Petit Casanovas", avui les vaig a buscar perquè després de la odisea per trobar-les no tenien el seu número i les han hagut d'encarregar.

Són aquestes:
http://www.primigi.it/products.php?pr=8 ... 0&gender=2

També vaig trobar unes més de vestir senzilletes de la marca "Gorila", que tenen molta cosa d'estiu que li van anar molt bé a la nena i no sabia que també tenien coses d'hivern... la veritat és que també li van molt i molt bé.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Anitta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dc. oct. 28, 2009 3:26 pm

EntradaAutor: Anitta » dc. oct. 20, 2010 9:41 am

Aprofitant l'avinantesa, algú coneix sabates xules amb la puntera protegida per goma? és que el meu nen les pela totes....
Imatge
Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. oct. 20, 2010 9:43 am

La meva nena és més petitona, però li hem comprat unes bambetes GEOX i unes sabatetes tipus merceditas de la casa PABLOSKY, jo les he comprat a una sabateria de Rubí... a Barcelona, he vist una sabateria al c. canuda (davant del Decathlon) q és de nens i tenen sempre molta cosa, però no sé si serà una cadena de sabateries o no...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dc. oct. 20, 2010 10:15 am

Doncs jo aquest estiu vaig aprofitar i a andorra vaig comprar unes Puma de color negre amb lluentons que tan li serveixen per vestir com per anar amb chandal i el bo es que per dins tenen la mateixa forma que les Pablosky amb el pont etc.
I em van costar 30 euros o sigui que millor impossible! (normalment em gasto entre 40 i 50 euros!)
La Lia ja és tota una princesa!
vacomva
Entrades: 637
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 8:14 am
Ubicació: Clot, Barcelona

EntradaAutor: vacomva » dc. oct. 20, 2010 1:17 pm

Itac@, aquesta que dius de davant del decathlon és una querolets
Imatge
Imatge
Imatge
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dc. oct. 20, 2010 2:14 pm

ahhhhhhh... ja m'ho pensava, però no estava del tot segura... així res
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
annia

EntradaAutor: annia » dc. oct. 20, 2010 11:58 pm

lila ha escrit:Ostres, a mi també m'ha costat molt aquest hivern trobar-li sabates a la meva nena gran (2 anys i mig), totes són molt fosques i a tot arreu tenen coses semblants. Fins ara, sempre trobava alguna cosa que m'agradava a la Chicco, que trobo que tenen molt bon calçat, però aquest any no he vist res que m'agradés

Després de molt i molt voltar tant pel barri com per centres comercials sense trobar res que m'agradés, vaig veure unes sabates que m'agradaven de la marca Primigi a una revista i em vaig proposar trobar-les. I les vaig trobar al "Petit Casanovas", avui les vaig a buscar perquè després de la odisea per trobar-les no tenien el seu número i les han hagut d'encarregar.

Són aquestes:
http://www.primigi.it/products.php?pr=8 ... 0&gender=2

També vaig trobar unes més de vestir senzilletes de la marca "Gorila", que tenen molta cosa d'estiu que li van anar molt bé a la nena i no sabia que també tenien coses d'hivern... la veritat és que també li van molt i molt bé.

Lila, que xules!!. algo així busco jo. Em sento tan identificada...jo estic passant per l'odisea de buscar. Porto dies recorrent-me botigues i centres comercials i no trobo res!, i precisament perque, igual que tu, les trobo totes molt fosques...esque no se que passa aquest any que totes les sabates de nenes les fan negres!!, i jo que habitualment la porto amb colors roses, fuccies...buff
Mira si coincidim amb coses, que jo també li vaig comprar unes gorila la primavera passada i li han anat super be!, però ara nomès les trobo en negre!. Tu les has vist amb altres colors??

El que si li he comprat són unes pablosky més de vestir , tipus merceditas, i per trobar el color rosa, les han de portar de Madrid!!.

Farta de buscar unes per l'escola (les vull esportives, però que quedessin be tan amb pantaló com amb leggins o faldilletes texanes), m'he rendit. No se si comprar-li unes bambes. No m'agrada vestir-la amb bambes però n'he vist unes de la marca lulu que són més finetes.

Be, ara veient les que has comprat tu, m'agraden, però també són fosquetes, no?
annia

EntradaAutor: annia » dj. oct. 21, 2010 12:02 am

MIRJAN ha escrit:A mi em passa el mateix. Trobo les sabates horribles aquesta temporada! l'altre dia en volia comprar i vaig mirar dues botigues a Sants (Barcelona) i al final no vaig comprar res!
Jo per l'escola (P3) li poso quasi cada dia bambes. M'agradaria compar-li algo més de vestir però no he vist res...
M'interessa també! botigues més modernetes, amb varietat de sabates!!

sí noia, són horribles i massa fosques
annia

EntradaAutor: annia » dj. oct. 21, 2010 12:07 am

Gràcies a totes les que m'heu contestat, aquests dies em dedicaré a mirar pels llocs que m'heu dit, a veure si trobo algo.

Per cert noies, com veieu comprar-li unes bambes...mira que no m'agraden les bambes...però veig que a l'escola moltes nenes en porten, i és de les poques sabates que he trobat en colors clars. N'he vist unes de la lulu, que no estan malament...però són d'aquelles que fan llumetes (suposo q per l'escola no seria problema?)
annia

EntradaAutor: annia » dj. oct. 21, 2010 12:13 am

De sabates de vestir, per anar amb vestidets, li vull agafar aquestes de la pablosky
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
annia l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 21, 2010 10:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
annia

EntradaAutor: annia » dj. oct. 21, 2010 12:14 am

Itac@ ha escrit:La meva nena és més petitona, però li hem comprat unes bambetes GEOX i unes sabatetes tipus merceditas de la casa PABLOSKY, jo les he comprat a una sabateria de Rubí... a Barcelona, he vist una sabateria al c. canuda (davant del Decathlon) q és de nens i tenen sempre molta cosa, però no sé si serà una cadena de sabateries o no...

Itaca, de bambetes geox n'has vist alguna que no sigui negra a lila fort?
annia

EntradaAutor: annia » dj. oct. 21, 2010 12:20 am

Les bambes que us dic de la lulu, són aquestes...amb xandal van be, però amb leggins...no se jo.
No se si comprar-li? us agraden?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
annia

EntradaAutor: annia » dj. oct. 21, 2010 12:48 am

Potser millor algo així?, potser és més fineta que la lulu, no?
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dj. oct. 21, 2010 9:37 am

De fet les GEOX q li he comprat són negres, però és q em van encantar quan les vaig veure... porten com uns brillantets en plan fashion! :-D
No em vaig fixar si hi havien en altres colors...

Mira't aquesta web q he trobat... potser trobes alguna cosa q et faci el pes...

http://www.gonvi.com/?n=g
ImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
annia

EntradaAutor: annia » dj. oct. 21, 2010 10:57 pm

Itac@ ha escrit:De fet les GEOX q li he comprat són negres, però és q em van encantar quan les vaig veure... porten com uns brillantets en plan fashion! :-D
No em vaig fixar si hi havien en altres colors...

Mira't aquesta web q he trobat... potser trobes alguna cosa q et faci el pes...

http://www.gonvi.com/?n=g

Gràcies itaca, segur que són molt xules, a mi també m'agraden els brillantets.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::