Buscar o no buscar, aquesta és la qüestió!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Buscar o no buscar, aquesta és la qüestió!

EntradaAutor: catalanna » dj. oct. 21, 2010 10:41 pm

Hola noies!
fa temps que us llegeixo però he escrit poques vegades, ja que com que no sóc mare moltes vegades penso que la meva opinió és poc rellevant..
ara però, tinc ganes d'explicar-vos la meva situació per veure què us sembla..
La cosa està en que tinc moltes ganes de quedar-me embarassada, però en tinc dubtes degut a la meva situació personal. En aquests moments la meva parella no té feina (però confio que en tindrà aviat) i jo tinc un contracte que acaba el setembre de l'any vinent, tot i que en principi, ja porto més d'un any a l'empresa i me l'haurien de fer indefinit quan se m'acabi. La idea primera era posar-nos a buscar el primer :-()) quan la meva parella tingués feina, però el dubte és... si em presento amb una panxa a la feina em faran el contracte indefinit? És més, no voldria portar el bebito a la guarderia just als 4 mesos, i per tant m'agradaria agafar una mitja jornada o fins i tot una excedència... ho veieu factible???
Buff, és que tenim tantes ganes de posar-nos-hi!!!!
En fi, agraïria les vostres opinions!!
Gràcies per avançat!!!!!! :***:
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: Buscar o no buscar, aquesta és la qüestió!

EntradaAutor: soclamarga » dj. oct. 21, 2010 11:21 pm

Hola!!

Jo no hi entenc massa, però el dret a la reducció de jornada no te'l pot treure ningú (diria!).

Pel tema de la teva feina... suposo que depen del tipus de feina, del tipus d'empresa, i del tipus de "contracte" que tinguis. Si estàs embarassada no et poden fer fora de la feina, el que no tinc tant clar és el que comentes, que un cop se t'acabés el contracte actual ells serien lliures de decidir si fer-te indefinida o no renovar-te més... Podries intentar "averiguar" quina és "la política d'empresa", preguntar a comanys de feina si saben de casos similars que hi hagi pogut haver... no ho sé. A l'empresa on treballo jo van contractar a una noia que ja estava embarassada! Tot depèn de les necessitats i del "tarannà" dels que contracten. Ah, i ara no és massa bon moment però, si sapiguéssis que a l'empresa no et contractarien, doncs tens fins al setembre que ve per buscar-te una altra feina! ;)

Per altra banda, si haguéssim d'esperar el millor moment per quedar-nos embarassades no arribaria mai! Si no és per la feina, és pels diners, i sinó pel pis, i sinó per una situació familiar, i sinó.... sempre hi pot haver impediments! Si ara en teniu ganes, ENDAVANT! jeje

Bé molta sort facis el que facis!! Confio en que allà on treballes no et posaran pals a les rodes! I que la teva parella trobarà feina ben aviat!!
sivi
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: sivi » dv. oct. 22, 2010 8:40 am

Hola catalanna, a mi hem va passar que hem vaig quedar embarassada (no el buscavem) i l'empresa es va enterar que estava embarassada avanç de renovar-me el contracte i no ho varen fer al·legant que no podria realitzar la meva feina gaire temps mes. Com que era renovació de contracte poden no renovar-te'l, un cop tens contracte no et poden fer res.
Imatge

Imatge
nataespessa
:: puça
Entrades: 40
Membre des de: dl. març 22, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: nataespessa » dv. oct. 22, 2010 9:08 am

Hola catalanna! Si en teniu ganes, aneu-lo a buscar! :ok: Potser estaràs esperant a que el setembre que vé et fagin contracte indefinit i et renoven per un altre any... i llavors? tornar a esperar un any a veure que? :ufs: La teva parella ara no té feina, però potser la setmana que ve en té, o d'aqui 2 mesos! A part, siguem realistes, si has llegit el forum, veuràs que hi ha moltes noies que per motius diferents tarden a quedar-se embarassades... jo no ho dubtaria més, aneu a buscar-lo independentment dels factors que puguin millorar a les vostres vides, sobretot la feina, si un dels dos en té...ja és prou important!

Mira, nosaltres vem començar a buscar el nostre segon fill molt il·lusionats i al segon més de buscar-lo, la meva parella es va quedar a l'atur :ufs: , vem estar 2 nits parlant de si tiravem endavant la busqueda o ho deixavem per més endavant, fins que trovés feina, i a la tercera nit vem dir: que coi! ens fà molta il·lusió, jo tenia i tinc feina i ell ja en trovaria! I així va ser al mes següent ell va trovar feina, i ens vem quedar embarassats >.-<: >.-<:

Amb això vull dir que, com ja t'ha dit una companya mai trovaràs el moment ideal de quedar-te embarassada, i si mai teniu el moment ideal, a la setmana següent et pot canviar la vida, sobretot per el tema de les feines, avui en dia, em sembla que per desgràcia ningú té una feina de per vida, per molt que en el contracte hi hagi la paraula indefinido. :ufs:

Ànims!
Mow
:: girafa
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

EntradaAutor: Mow » dv. oct. 22, 2010 9:17 am

Hola i benvinguda!

Jo puc dir-t'he que, entre una cosa i l'altre, nosaltres ens ho em penssat molt bo i que jo ja fa dos anys que tinc l'instint depert (de fet crec que mai l'he tingut adormit :love: ). Quan va arribar el moment, jo que vinc d'una familia molt fèrtil, em vaig penssar que de seguida arribaría la meva panxona i mira tu...porto 8 intents de moment. A vegades li dic al Mowo que no se perquè em pres tantes precaucions :love: clar que ja sabem que el factor psicològic entra molt en joc en la búsqueda d'un embràs.

Per tant, la meva opinió personal és que si tots dos hi esteu d'acord i ho desitgeu, endavant. Els nens no se si arriben o no amb un pà sota el braç però surtireu endavant, aixó segur.

Sigui com sigui, et desitjo tota la sort del món i que el teu home ben aviat torni a tenir feina :-()-)
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
soleilua
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dv. oct. 22, 2010 9:44 am

holaaa!! bueno, em semba que diré el mateix que les noies que ja t'han contestat,però bueno... crec que si ho voleu ara, ho desitgeu, ho haurieu de fer, no esperis millors situacions, perquè sempre hihaurà alguna cosa que us farà irar enrera... mira, jo sempre havia pensat que per quedar-me embarassada ho "programaria" per no estar de baixa durant els mesos d'agost, setembre i octubre, que són els que hi ha més feina on treballo, calculant que tres o quatre mesos l'any no ho podiem intentar per aquest motiu.. al final m'he donat compte que és un gran error, ja que l'empresa fa el que vol i la feina que tenim tots perque ens donin lo nostre (aquesta setmana mateix he tingut problemes perquè no em volien donar tots els dies de vacances que em tocaven...), així que a partir de febrer, quan ens posem a buscar no ho deixarem ni un sol mes, i si cau que haig d'estar de baixa per els mesos que hi ha més feina... mala sort tu! :ok:

després de tot el rollo, dir-te que endavant! i que molts ànims! que segur que el teu home troba feina aviat!
naiara
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dc. maig 19, 2010 10:52 am
Ubicació: TARRAGONA

EntradaAutor: naiara » dv. oct. 22, 2010 10:41 am

Hola! Bueno jo tampoc et puc ajudar gaire pero si realment teniu ganes doncs
endavant!! i mes endavant doncs ja es veura el k passa...... t'entenc pero avegades
s'ha de pensar en el present, les coses canvien tant de setmana en setmana....
Anims!!
Merche83
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

EntradaAutor: Merche83 » dv. oct. 22, 2010 11:09 am

Hola maca
et dic el mateix que t'han dit les foreres, si us ve de gust... adelante!
si busques el moment perfecte (economicament) mai ho trobaras, no sigui que et toqui la loteria, perque sempre pots estar pensant en que potser millor esperar a que et facin un altre contracte, a q el teu marit trobi feina, o a fer alguna obra al pis, a treure't hipoteca...sempre hi haurà algu, pero al final has de ficar-te per davant de tot això i dir ara es el meu moment i que sigui lo que deu vulgui.

segur que el teu marit troba feina aviat, a més a més pensa que como a mínim teniu 9 messos per endevant (això sense comptar el que pots trigar a quedar-ti) i en 9 messos poden passar moltisimes coses, potser tu cambies de feina pq t'arriba una oferta més interessant sense buscarla.... mai se sap!
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
catalanna

EntradaAutor: catalanna » ds. oct. 23, 2010 9:57 am

Hola noies!! Moltes gràcies a totes per la gran quantitat de respostes!
M'ha sorprès veure que totes esteu d'acord.. de fet el meu cor també hi està d'acord amb vosaltres, és el meu cap el que em fa dubtar una mica!! Entenc el que dieu i estic molt d'acord amb vosaltres, però també tinc dubtes. Està clar que tenir feina avui no significa tenir feina demà, però em neguiteja el fet de pensar que potser tindré una criatureta i no li podré donar tot allò que es mereix.... de fet, no sóc (ni jo ni el catalanno) persones de gaires luxes, ni crec que un bebé hagi de tenir tot el més nou i més car del mercat, però només pensar en que li hauré de buscar una escola bressol i l'hauré de triar pel preu enlloc de segons si m'agrada o no m'horroritza.
Des que vaig escriure l'entrada he estat pensant i crec que buscaré el terme mig. És veritat que no puc esperar a signar el contracte indefinit per començar a buscar, ja que vés a saber on serem tots el setembre que ve, però si que esperaré a que el catalanno trobi feina, ni que sigui un contracte de pocs mesos. Més que res, crec que això em donarà una mica de tranquil-litat psicològica, no vull passar-me l'embaràs patint per una cosa tan estúpida com els maleïts calés!!! Se senten tantes històries de la crisi i gent que no té què menjar….. que crec que la meva responsabilitat com a mare (futura!) és prendre un mínim de precaucions, no creieu? I després endavant, que com dieu potser em costa un any quedar-m’hi i por aquel entonces ja m’ha tocat la loteria!!!
Moltes gràcies pel suport, m’està anant molt bé per ajudar-me a reflexionar i a prendre decisions!!!
naiara
Entrades: 424
Membre des de: dc. maig 19, 2010 10:52 am
Ubicació: TARRAGONA

EntradaAutor: naiara » dl. oct. 25, 2010 10:04 am

Wapa molts anims!!!!!!!!
catalanna

EntradaAutor: catalanna » dl. oct. 25, 2010 10:05 pm

Gràcies!!!!!!!! :content:
07Mayo10
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: ds. juny 05, 2010 11:35 am

EntradaAutor: 07Mayo10 » dv. nov. 26, 2010 10:11 pm

Jo us animaria a buscar! la situació es complicadeta...xro si esteu animats..endavant!
Jo tinc moltes ganes d ser mare...xro el meu marit vol esperar a estar millor a la feina... pero ja hem parlat i hem decidit que per a l estiu de l any vinent començarem a buscar!
Imatge

Imatge
Akira
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

EntradaAutor: Akira » ds. nov. 27, 2010 3:21 pm

Hola!!!

El tema crisis és complicat! i el tema feines actualment també!! però pensa una cosa...la gent treballadora sempre se'n acaba ensortint! si no és en aquesta feina serà en una altra! però tirareu endavant! jo soc molt poruga i em fa por quedar-me embarassada, tot just ara estem en fasi de si o no!! o sigui que no soc gaire bona consellera...però si tu ho tens clar...la resta sortirà sol! segur!! anims!!!
ImatgeImatgeImatgeImatge

23 d'agost de 2011
07Mayo10

EntradaAutor: 07Mayo10 » ds. des. 11, 2010 9:25 pm

Hola!
La veritat es que jo ho tinc molt clar...el k mes por te es el meu marit!jajajaja! així k ja veurem quan començarem a buscar!buff jo kuan veig tnts babys x carrers.... aixxx jajaja!
Imatge

Imatge
miranda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 568
Membre des de: dv. des. 11, 2009 5:18 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: miranda » dg. des. 12, 2010 4:27 am

Estic d'acord amb la resta de compis del SP, pensa que mai es el moment ideal per tenir un bebe, perquè sempre hi han peros, així que si quan la teva parella tingui feina començes la recerca, serà una bona decisió sempre que tu ho tinguis clar! :ok:

Petonets!
Imatge

A la recerca des de l'Octubre 2010
27/04/2012: TE Positiu!
cherry
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. feb. 21, 2010 3:02 pm

EntradaAutor: cherry » dg. des. 12, 2010 7:10 am

Jo vaig estar a punt de deixar la búsqueda un temps perquè la meva companya de feina s'ha quedat embarassada i si jo em quedo prenyi aviat coincidiríem les dues de baixa. Després de consultar-ho amb les foreres del SP vaig decidir seguir amb la meva vida tal i com jo l'havia planejat, per tant, el meu consell és que facis el què et demana el cor i si en tens ganes endavant!!! :ok:
Decideixis el què decideixis, molta sort amb tot!!! :love:
Imatge
Imatge
keira
Entrades: 17
Membre des de: dc. des. 01, 2010 4:01 pm

EntradaAutor: keira » dl. des. 13, 2010 10:35 am

hola! estic completament dacord amb tote les noies!!! mai trobem el moemnto adecuat x anar x un bb... jo particularment estic fent un master i mesperare cap al setembre de 2011 q es quan lacabo... pero tens rao en part q fa por pendre aqesta decisió tant complicada q saps q et canviará la vida... jo a la feina x exemple no magrada gens i no cambio de feina xq se a a aquesta empresa estic indefinida.. i podré agarrmae la mitja jornada x cuidar del peke.. pero wenu a mi encara em qeda molt x començar ni q sihui la recerca :ok:
Cris20
:: poltre
:: poltre
Entrades: 697
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:30 am

EntradaAutor: Cris20 » dl. des. 13, 2010 12:05 pm

Hola catalanna!
Doncs (per canviar xxo.0.o ) estic d'accord amb totes les noies...Si teniu ganes, endavant!
El que et puc aconsellar és fer "numeros" per quedar-te tranquila. Potser veuras que hi han cosetes que tindras que "sacrificar" i que aquestes cosetes us semblaran detalls comparat a les ganes q teniu de ser pares...
Nosaltres encara no estem :-()) , ni tan sols em començat la recerca...però pensem posar-nos i aviat i com jo soc molt nerviosa i "previsora" hem fet numeros per que em tranquilisés...més q rés pq a la meva familia i a la familia del meu marit hi han bessons i hi han possibilitats q ens toqui...llavors he preferit assgurar-me q era possible.
De totes maneres, mai pots preveure tot el q passarà, si tindras feina o no, si et trobaras bé o no ... pensa q el temps i l'amor q pots donar-l'hi al teu :-)(-: no es compran amb diners...
El més important és que la decisió que prengueu us porti motissima felicitat :-()-)
Imatge
1IA-, 2IA-, 3IA-, ... 4IA+!
Imatge
keira
Entrades: 17
Membre des de: dc. des. 01, 2010 4:01 pm

EntradaAutor: keira » dt. des. 14, 2010 8:46 am

oh! q bonic tot el q has dit cri20!! jo estci aguantant a la feina actual pel tema de baixa x maternitat i reduccio de jornada, q al ser una empresa gran t'ho donen, xo sino ja hagues marxat!! xq es una feina q em fa ser molt infeliç, la meva parella diu q marxi xo jo li dic q quan estigui embarassada podré aprofitar la baixa x maternitat i despres la reduccio de jornada... ames trovar ara feina...!! :ufs:
07Mayo10

EntradaAutor: 07Mayo10 » dt. març 08, 2011 7:47 pm

Com aneu noies?? algu més s'ha animat a buscar? nsltres si va bé ens posarem a buscar a partir del maig!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::