On trobar recanvi de la gerra de la Babycook
On trobar recanvi de la gerra de la Babycook
Tinc la gerra de la babycook feta un nyap i molt trencada i esquerdada, com que la faig servir el doble! M'agradaria saber si algú n'ha comprat alguna de recanvi. A on l'heu aconseguida? Què us ha costat?
- mariayfran
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
- Ubicació: Creixell (Tarragona)
Re: On trobar recanvi de la gerra de la Babycook
Hola,
Jo vaig demanar la cassoleta que va dintre la gerra, si truques per telefon ells et diuen el preu del recanvi que necessites, i si t'interessa et prenen les dades i t'ho envien sense cap despesa d'enviament, contra reemborsament.
Les oficines estan a Barcelona, al carrer Independencia, 384-386 Entlo.2ª
i el telefon es el 93 446 13 29.
També pots fer tota l'operació per mail, et contesten molt ràpid. L'adreça es : beabaspain@beaba.com
Sort!
Jo vaig demanar la cassoleta que va dintre la gerra, si truques per telefon ells et diuen el preu del recanvi que necessites, i si t'interessa et prenen les dades i t'ho envien sense cap despesa d'enviament, contra reemborsament.
Les oficines estan a Barcelona, al carrer Independencia, 384-386 Entlo.2ª
i el telefon es el 93 446 13 29.
També pots fer tota l'operació per mail, et contesten molt ràpid. L'adreça es : beabaspain@beaba.com
Sort!
Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!

Jo la vaig comprar a una botiga de puericultura del meu poble, que ja me la van donar al moment i tot. A mi em va costar uns 17 €, crec, i ei, la tapa va apart, eh? Si no la necessites no cal que la compris, jo només vaig comprar la gerra. Ho dic perquè no es passessin de llestos i te la volguessin encolomar...
Es veu que de la Babycook pots comprar TOTES les peces que vulguis per separat. Jo vaig flipar perquè a la botiga tenien la "cuchilla" suelta, l'arandela per subjectar-la, la tapa de la gerra, la de la caldera... O sigui que pots comprar la peça que et falta i punt.
Es veu que de la Babycook pots comprar TOTES les peces que vulguis per separat. Jo vaig flipar perquè a la botiga tenien la "cuchilla" suelta, l'arandela per subjectar-la, la tapa de la gerra, la de la caldera... O sigui que pots comprar la peça que et falta i punt.
Moltes gràcies per les vostres respotes, noies. Em són molt útils.
Per cert, nunus, en aquesta botiga del teu poble on vas comprar la gerra, em dius que també tenien altres accassoris de la Babycook? En stock? Sense haver de demanar-ho prèviament? D'on ets?
Per cert, nunus, en aquesta botiga del teu poble on vas comprar la gerra, em dius que també tenien altres accassoris de la Babycook? En stock? Sense haver de demanar-ho prèviament? D'on ets?
iuia ha escrit:nunus, en aquesta botiga del teu poble on vas comprar la gerra, em dius que també tenien altres accassoris de la Babycook? En stock? Sense haver de demanar-ho prèviament? D'on ets?
Sí, sí, en tenia alguns, que la noia me'ls va ensenyar. Jo només necessitava la gerra, i també tenia la tapa, la cassoleta de dins... i em va explicar això, que es poden comprar totes les peces de la Babycook per separat.
Ostres, i m'estranya que a les altres us ho haguessin de demanar, perquè jo visc a Cervera, que no és precisament el centre de l'univers, que aquí sí que s'ha de demanar tot...

nunus jo sóc d'Igualada. M'imagino doncs que no tindré cap problema per trobar-ho. Sinó m'escapo a Cervera que no em queda tan lluny jeje.
Iuia, jo la vaig canviar ja fa 1 any, a la botiga de puericultura la tenien i no la van haver d'encarregar ni res, no recordo el preu però crec que van ser 12 o 13 euros.

viewtopic.php?f=35&t=4959

viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.
Moltes gràcies nurma. Miraré a veure si ho trobo pq la cosa ja és urgent!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |