On trobar recanvi de la gerra de la Babycook

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
iuia
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

On trobar recanvi de la gerra de la Babycook

EntradaAutor: iuia » dv. oct. 22, 2010 1:57 pm

Tinc la gerra de la babycook feta un nyap i molt trencada i esquerdada, com que la faig servir el doble! M'agradaria saber si algú n'ha comprat alguna de recanvi. A on l'heu aconseguida? Què us ha costat?
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
mariayfran
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
Ubicació: Creixell (Tarragona)

Re: On trobar recanvi de la gerra de la Babycook

EntradaAutor: mariayfran » dv. oct. 22, 2010 4:22 pm

Hola,

Jo vaig demanar la cassoleta que va dintre la gerra, si truques per telefon ells et diuen el preu del recanvi que necessites, i si t'interessa et prenen les dades i t'ho envien sense cap despesa d'enviament, contra reemborsament.

Les oficines estan a Barcelona, al carrer Independencia, 384-386 Entlo.2ª
i el telefon es el 93 446 13 29.

També pots fer tota l'operació per mail, et contesten molt ràpid. L'adreça es : beabaspain@beaba.com

Sort! :ok:
Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
>.-<:
nunus
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » dv. oct. 22, 2010 9:15 pm

Jo la vaig comprar a una botiga de puericultura del meu poble, que ja me la van donar al moment i tot. A mi em va costar uns 17 €, crec, i ei, la tapa va apart, eh? Si no la necessites no cal que la compris, jo només vaig comprar la gerra. Ho dic perquè no es passessin de llestos i te la volguessin encolomar...
Es veu que de la Babycook pots comprar TOTES les peces que vulguis per separat. Jo vaig flipar perquè a la botiga tenien la "cuchilla" suelta, l'arandela per subjectar-la, la tapa de la gerra, la de la caldera... O sigui que pots comprar la peça que et falta i punt. :ok:
iuia

EntradaAutor: iuia » dv. oct. 22, 2010 10:17 pm

Moltes gràcies per les vostres respotes, noies. Em són molt útils.
Per cert, nunus, en aquesta botiga del teu poble on vas comprar la gerra, em dius que també tenien altres accassoris de la Babycook? En stock? Sense haver de demanar-ho prèviament? D'on ets?
ImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
nunus
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » ds. oct. 23, 2010 3:48 pm

iuia ha escrit:nunus, en aquesta botiga del teu poble on vas comprar la gerra, em dius que també tenien altres accassoris de la Babycook? En stock? Sense haver de demanar-ho prèviament? D'on ets?

Sí, sí, en tenia alguns, que la noia me'ls va ensenyar. Jo només necessitava la gerra, i també tenia la tapa, la cassoleta de dins... i em va explicar això, que es poden comprar totes les peces de la Babycook per separat.
Ostres, i m'estranya que a les altres us ho haguessin de demanar, perquè jo visc a Cervera, que no és precisament el centre de l'univers, que aquí sí que s'ha de demanar tot... ;-)
iuia

EntradaAutor: iuia » dg. oct. 24, 2010 7:50 pm

nunus jo sóc d'Igualada. M'imagino doncs que no tindré cap problema per trobar-ho. Sinó m'escapo a Cervera que no em queda tan lluny jeje.
ImatgeImatge

nurma
Entrades: 1953
Membre des de: dv. juny 15, 2007 10:13 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: nurma » dg. oct. 24, 2010 9:40 pm

Iuia, jo la vaig canviar ja fa 1 any, a la botiga de puericultura la tenien i no la van haver d'encarregar ni res, no recordo el preu però crec que van ser 12 o 13 euros.
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=35&t=4959
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.
iuia

EntradaAutor: iuia » dt. oct. 26, 2010 8:23 am

Moltes gràcies nurma. Miraré a veure si ho trobo pq la cosa ja és urgent!!
ImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::