Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: rela » dv. oct. 22, 2010 7:54 pm

ui.. de Noas al meu cole n'hi a un munt!!! :ok: :ok:
smile! ;)


★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Avatar de l’usuari
Aleida
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 6:22 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Aleida » dv. oct. 22, 2010 8:37 pm

això és el que em preocupa, que no sigui una moda... he estat mirant les estadístiques d'alguns noms i són clarament noms efímers, de moda i que van per èpoques...

Apa que com sigui un nen no en tinc ni idea... m'agrada Marcel, però la família del meu marit el pronunciaría "marsé". El meu nebot es diu Oriol i li diuen "urió" :-:)
Imatge
Avatar de l’usuari
Tintin
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 4:11 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Tintin » dv. oct. 22, 2010 8:50 pm

Aleida ha escrit:això és el que em preocupa, que no sigui una moda... he estat mirant les estadístiques d'alguns noms i són clarament noms efímers, de moda i que van per èpoques...

Apa que com sigui un nen no en tinc ni idea... m'agrada Marcel, però la família del meu marit el pronunciaría "marsé". El meu nebot es diu Oriol i li diuen "urió" :-:)



On pots mirar les estadístiques? m'agradaria poder mirar-ho. Gràcies. :-()-)
Avatar de l’usuari
Aleida
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 6:22 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Aleida » ds. oct. 23, 2010 6:27 am

en el mateix link que he penjat, tria el nom que vulguis i pots veure les esadístiques, per àrees, comarques, anys... del total dels noms igual. Fins i tot ho pots exportar a excel, està molt bé.

si tens dubtes digue-m'ho.
Imatge
Avatar de l’usuari
*Mafalda*
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:15 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: *Mafalda* » dg. oct. 24, 2010 10:34 am

Nosaltres ja tenim les noms decidits per nen i nena.
:cnen: Álex
:cnena: Daniela
Sé que no són pocs comuns, però són les que més ens agraden. :ok:
Imatge
04/09/2010 Positivo!!
13/09/2010 1ª Eco 1,8mm
07/10/2010 2ª Eco 28mm Te escuchamos el corazón!!
22/12/2010 Es una niña!!!
18/01/2011 Test de O'Sullivan Ok!!
17/02/2011 Vacuna Rh-
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: soleilua » dg. oct. 24, 2010 10:41 am

ostres m'he posat en aquest link i se m'ha passat mitja hora volant!!!!

Els meus perferits estàn a els posicions:

ALEXANDRA - 141 (posat 113 vegades al 2009)
DANIELA - 50 (posat 355 vegades al 2009)
UMA - 599 (posat 13 vegades al 2009)
ARLET - 200 (posat 67 vegades al 2009)

UNAI - 62 (posat 270 vegades al 2009)
GAEL - 194 (posat 70 vegades al 2009)
GUIU - 357 (posat 30 vegades al 2009)
GUIM - 369 (posat 28 vegades al 2009)
ILAI - s/n (posat menys de 4 vegades al 2009)


De moment els meus preferits són els que estan en vermell, i els preferits del soleiluo els que estan en blau
Avatar de l’usuari
Aleida
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 6:22 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Aleida » dg. oct. 24, 2010 10:59 am

El meu marit i jo ho tindrem cru, no ens posem d'acord. Jo vull noms que li donin personalitat i que siguin poc comuns però no diferents pel fet de ser diferents. Per nena a mí m'agraden tres (igual em repeteixo però us els poso a veure què n'opineu):


Noa: el problema que li veig és que comença amb No, una mica negatiu. I tinc por que sigui dels noms que es posen de moda. Al 2009, de 1.100 noms era el vintivuitè més posat.

Teresa: a mí m'encanta, el trobo elegant i sonor, però el meu marit diu que és d'àvia (ves per on ara hi ha molts noms que estan de moda i també sonen d'àvia però després t'hi acostumes!) i que li diran Tere. No té per què, es qüestió d'ensenyar la nena que no deixi que li diguin així. Al 2009 només se n'hi van inscriure 19.

Mar: maco, però aquest és més comú.

Laia: ens agrada als dos, però n'hi ha masses¡ i jo vull que a la nena li diguin pel nom, no pel cognom.


De nens:
Max/Maxim (com Maxim de Winter, del llibre/pel·lícula Rebeca). No li agrada.
Marcel: no li agrada, li recorda a unMarcelo que li queia malament :-:)
Hèctor: aquest ja li agrada més, tot i que sona una mica fort per nen.

Els noms estrangers m'encanten però ho trobo massa exagerat. Em penso que acabaré buscant noms bíblics per agafar idees. z2:-)
Imatge
anoa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 470
Membre des de: dg. oct. 17, 2010 4:21 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: anoa » dg. oct. 24, 2010 11:57 am

Nosaltres ho tenim en standby però de tant en tant ens posem a pensar en els noms. A mi només em surten de nen, no se si és perquè tinc el pressentiment de què serà un nen o què, però amb els noms de nena em costa molt més.

De nen m'agraden:

NIL (aquest és el meu favorit)

GAEL (també m'agrada molt, de fet jo volia Gabriel, però el meu company diu que nanai)

ARAN (aquest val per nen i nena, crec que és l'únic de nena que m'agrada)

De nena:

Laia (tot i que és molt comú és dels que més m'agraden)
Aina (= que laia)

Ja veurem, com queda tan temps potser entre mitges se'ns acudeix alguna altra cosa!
Positives! Bombolla,Gegar,Madrona,Mama2010,MartaVila,NidiaGi,Ninetapetita,Nivaira,Pimpam,Brownie i Anoa!

Imatge
Avatar de l’usuari
Vera
:: gosset
:: gosset
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 4:32 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Vera » dg. oct. 24, 2010 1:20 pm

Hola!

Passo a deixar-vos un nom k jo encara no havia sentit mai. Una companya de feina ha adoptat una nena i li ha posat EIRA, espero k us agradi, jo el vaig trobar poc comú i maco :ok:
Imatge
05/09/2011 Neix l'Arnau!
anoa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 470
Membre des de: dg. oct. 17, 2010 4:21 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: anoa » dg. oct. 24, 2010 1:40 pm

Quin vici la pàgina de l'Idescat! no paro de fer consultes i mirar a veure la freqüència, porto ja el cap bog amb tants noms. Si no ho tens molt clar (que és el que em passa a mi) és bastant complicat allò de posar el nom.
Positives! Bombolla,Gegar,Madrona,Mama2010,MartaVila,NidiaGi,Ninetapetita,Nivaira,Pimpam,Brownie i Anoa!

Imatge
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Danu » dt. oct. 26, 2010 12:30 pm

Osti tu! Un nom que m'ha agradat sempre, Helena, ara es podria dir que és poc comú... Està al lloc 153! Mentres que Abril està al lloc 43...
Avatar de l’usuari
shila
:: conillet
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dg. maig 04, 2008 8:35 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: shila » dt. oct. 26, 2010 7:54 pm

Hola noies,

ANOA, el nom de Nil també és el meu preferit per nen. Però Gael, que no l'havia sentit mai, m'agrada molt també. És català?

Siau!!
Imatge
ahierro2
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1521
Membre des de: dl. maig 26, 2008 7:01 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: ahierro2 » dt. oct. 26, 2010 8:38 pm

Jo conec un nen que es diu Gael i ahir una noia embarassada em va dir q li posarien Inuk!
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: soleilua » dc. oct. 27, 2010 3:54 pm

Gael és d'orígen anglès... però trobo que en català té una sonoritat molt maca
anoa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 470
Membre des de: dg. oct. 17, 2010 4:21 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: anoa » dc. oct. 27, 2010 4:01 pm

Shila no se l'origen de Gael, però mirant per internet he trobat aquest enllaç http://www.sld.cu/sitios/bibliodigital/temas.php?idv=24182 que explica una mica l'història. A mi, com diu soleilua em sona molt bé en català tot i no ser un nom català.
Positives! Bombolla,Gegar,Madrona,Mama2010,MartaVila,NidiaGi,Ninetapetita,Nivaira,Pimpam,Brownie i Anoa!

Imatge
Avatar de l’usuari
naiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dc. maig 19, 2010 10:52 am
Ubicació: TARRAGONA

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: naiara » dj. oct. 28, 2010 10:34 am

Ostres kina de noms que no havia escoltat a la vida....
ahierro2
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1521
Membre des de: dl. maig 26, 2008 7:01 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: ahierro2 » dj. oct. 28, 2010 11:20 am

Un més a la llista, una noia del post de mamis de setembre que acaba de començar a escriure ara li ha posat a la seva nena Tíndari. Diu que es una verge negra que es va trobar (com la de montserrat)
Avatar de l’usuari
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: rela » dj. oct. 28, 2010 3:18 pm

Ostres, aquest nom em recorda a una nena que hi ha al meu cole que es diu Tamyris
smile! ;)


★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: lila » dt. nov. 02, 2010 9:01 am

L'altre dia a un programa de tv3 va sortir un que li havia posat a la seva filla ÍTACA, el vaig trobar maco...

A mi Gael també m'agrada molt... a veure si amb el tercer (el dia que ens hi posem i ens aconseguim quedar...) en surt un NEN... si tinguessim una altra nena tots dos tenim força clar que es diria ARAN... ja veurem...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: FloR » dv. nov. 05, 2010 10:01 pm

Jo conec una noia que el seu nen es diu Soren!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::