Sóc nova i m'he decidit a escriure!
Sóc nova i m'he decidit a escriure!
Hola a totes!
fa uns 4 mesos que vaig llegint el forum perque el meu marit i jo estem buscant un posting.php?mode=post&f=5# però fins avui no m'he decidit a escriure. la veritat es que no se perque no ho he fet abans, perque ja m'heu resolt molts dubtes que tenia.
us explico una mica la nostra història:
portem tres cicles busant, fa 4 mesos vaig deixar les anticonceptives i la veritat es que el primer més pensavem que haviem fet diana, però no, els psicosimptomes hem van enganyar. Jo sóc una mica irregular i clar, una setmana de retrás no sé mai que vol dir.
Bé, la qüestió es que el tercer cicle vaig ferme TO i vam fer bé els dueres, però no va haver-hi sort.
Ara estic al final de la warry, i molt il.lusionada per començar de nou.
Quin rotllo per ser el primer missatge, però tinc ganes de compartir la meva búsqueda amb vosaltres.
Sort a totes i espero que aviat aconseguim el somni de ser mares!
fa uns 4 mesos que vaig llegint el forum perque el meu marit i jo estem buscant un posting.php?mode=post&f=5# però fins avui no m'he decidit a escriure. la veritat es que no se perque no ho he fet abans, perque ja m'heu resolt molts dubtes que tenia.
portem tres cicles busant, fa 4 mesos vaig deixar les anticonceptives i la veritat es que el primer més pensavem que haviem fet diana, però no, els psicosimptomes hem van enganyar. Jo sóc una mica irregular i clar, una setmana de retrás no sé mai que vol dir.
Bé, la qüestió es que el tercer cicle vaig ferme TO i vam fer bé els dueres, però no va haver-hi sort.
Quin rotllo per ser el primer missatge, però tinc ganes de compartir la meva búsqueda amb vosaltres.
Re: Sóc nova i m'he decidit a escriure!
adrimama ha escrit:Hola a totes!
hola wapa, benvinguda, jo fa un mes que vaig deixar les pastis, i porto 9 dies de retard. m he fet dos TE i els dos m han surtit negatius.
ostres! doncs no sé, no es per desanimar-te però no vaig tenir un retard de 14 dies i al final xooooof, també he de dir que sóc irregular però mai ho havia estat tant!!
espero que tot et vagi bé, i el que hagi de ser, serà.
Anims!!!
Anims!!!
adrimama ha escrit:ostres! doncs no sé, no es per desanimar-te però no vaig tenir un retard de 14 dies i al final xooooof, també he de dir que sóc irregular però mai ho havia estat tant!!
Anims!!!
dons no se que sera noia, pero jo avans quan no prenia pastilles solia ser regular, fins i tot a vegades se m adelantaba dos o 3 dies, pero tant retard, mai.
Benvinguda Adrimama! Espero que hem aviat ens donis la bona notícia que estàs embarassada 

Benvinguda guapa!!!
Pasa't pel post de les trobadores d'octubre i pel de grafiteres

Pasa't pel post de les trobadores d'octubre i pel de grafiteres
Benvinguda maca!
De rotllo res...ens expliques i així et coneixem una mica, a tu i la teva història
Com ja et comenten si ets irregular segurament fer gràfiques t'anirà molt bé!
Un petonàs
De rotllo res...ens expliques i així et coneixem una mica, a tu i la teva història
Com ja et comenten si ets irregular segurament fer gràfiques t'anirà molt bé!
Un petonàs

benvinguda wapa, i que la busqueda sigui ben curteta!
22/09/2010.....POSITIU!!!!!
26/01/2011...... ES UNA NENA!!!!
30/05/2011.......CADUQUEM!
02/06/2011.......Ha nascut l'Abril !!!!!!!
I si voleu fer una ullada a la meva web de receptes......http://www.estherpunti.com
Hola a totes,
volia compartir amb vosaltres les meves experiències perquè necessito un copet de mà. Estic una mica engoixada ja que des del febrer estem intentant tenir un petit i no hi ha manera... He intentat tenir en compte la temperatura basal, el dia d'ovulació,... El meu home i jo no tenim cap problema aparent... sabeu si hi ha alguna manera de ser més fertil? Alguna ajuda mèdica? Moltes gràcies reines.
Espero els vostres comentaris
volia compartir amb vosaltres les meves experiències perquè necessito un copet de mà. Estic una mica engoixada ja que des del febrer estem intentant tenir un petit i no hi ha manera... He intentat tenir en compte la temperatura basal, el dia d'ovulació,... El meu home i jo no tenim cap problema aparent... sabeu si hi ha alguna manera de ser més fertil? Alguna ajuda mèdica? Moltes gràcies reines.
Espero els vostres comentaris
Doncs paciència!!
la gine em va dir que si en un any no ens quedavem ens farien proves i tal.
no t'amoinis, lo pitjor es obsessionar-se. naltros aquests serà el 4 cicle i estic molt positiva.
si porteu des del febrer, doncs res, seguir intentant i si anant al gine et quedes mes tranquila, demana visita i li expliques.
Anims i a seguir fent deures!
la gine em va dir que si en un any no ens quedavem ens farien proves i tal.
no t'amoinis, lo pitjor es obsessionar-se. naltros aquests serà el 4 cicle i estic molt positiva.
si porteu des del febrer, doncs res, seguir intentant i si anant al gine et quedes mes tranquila, demana visita i li expliques.
Anims i a seguir fent deures!
adrimama ha escrit:Hola a totes!
Hola, què tal? el meu home i jo també fa uns mesos que ho busquem, i hi ha estones que es un xic desesperant, sobre tot quan no tenim cap problema cap dels dos... portem des del febrer... bé, espero que tinguis molta sort.
Hola!!
Soniapg, no sé qui va penjar en un post, el Pla ECO que es una manera natural, 'd'ajudar en la concepció... No sé si fa efecte o no, però per mirar!!!!!
Jo he fet alguna coseta de les que diu....
Buscar en el post, Buscant un embaràs, a veure si et pot ajudar!!
petttonsss!!! i moltaa sort!!!
Soniapg, no sé qui va penjar en un post, el Pla ECO que es una manera natural, 'd'ajudar en la concepció... No sé si fa efecte o no, però per mirar!!!!!
Jo he fet alguna coseta de les que diu....
Buscar en el post, Buscant un embaràs, a veure si et pot ajudar!!
petttonsss!!! i moltaa sort!!!
Benvinguda!!! Molta sort!!!
- sandradani
- :: rateta

- Entrades: 158
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 9:41 am
Benvinguda! et seguirem al post!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |