li fa fastic tocar el menjar
li fa fastic tocar el menjar
hola! Soc nova al forum!!! El vaig descubrir a traves de la radio i trobo k està molt b
Mireu soc mare d'un nen de 10 mesos. Mai hem tingut cap problema amb el menjar...les transicions de pit a bibi,despres a papilles...tot s'ho menja!!! Les papilles de fruita també se les menja i ja menja trossets de pa, galetes i coses duretes. Les agafa ja ell sol amb la maneta i cap a dins!!! Però li fa fàstic tocar la fruita!!! He probat a tallar-li trocets de platan (que l'hi agrada molt...sempre i quan l'aguantis tu!!!), pera, pruna, i no hi ha manera que els vulgui agafar!! els toca i els tira!!!
ÉS normal això. Es que vaig mirar per internet i les coses k possava em van espantar una mica!!! I voila saber si agun dels vostres fills tb els hi ha passat.....és que simplement és escrupulos!!!
Mireu soc mare d'un nen de 10 mesos. Mai hem tingut cap problema amb el menjar...les transicions de pit a bibi,despres a papilles...tot s'ho menja!!! Les papilles de fruita també se les menja i ja menja trossets de pa, galetes i coses duretes. Les agafa ja ell sol amb la maneta i cap a dins!!! Però li fa fàstic tocar la fruita!!! He probat a tallar-li trocets de platan (que l'hi agrada molt...sempre i quan l'aguantis tu!!!), pera, pruna, i no hi ha manera que els vulgui agafar!! els toca i els tira!!!
ÉS normal això. Es que vaig mirar per internet i les coses k possava em van espantar una mica!!! I voila saber si agun dels vostres fills tb els hi ha passat.....és que simplement és escrupulos!!!
Re: li fa fastic tocar el menjar
El meu petit també ho fa, li fa angúnia les coses molles. No li dono gaire importància. També li fa angúnia tocar els cabells dels altres, i els pèls. De vegades li eixugo una mica el tall de pera amb un paper de cuina i li dono. I s'ho menja, encara després es mulli...
I què vas llegir a internet que t'espantés???
I què vas llegir a internet que t'espantés???
Bon dia..
doncs a la Queralt també li fa fàstic tocar la fruita... i de petita.. tot el que fós menjar.
Ara ja no, menja amb les mans fins i tot, pero la fruita si que li fa cosa.. jo ho trobo totalment normal, es enganxifós, moll .....
Jo també vull saber que vas trobar que t'espantés taaant...
doncs a la Queralt també li fa fàstic tocar la fruita... i de petita.. tot el que fós menjar.
Ara ja no, menja amb les mans fins i tot, pero la fruita si que li fa cosa.. jo ho trobo totalment normal, es enganxifós, moll .....
Jo també vull saber que vas trobar que t'espantés taaant...

Holes,
Merci...no se si explicar el que vaig trobar x si us espanteu tb!!!
Deia que els nens amb algun trastorn de tipus psiquic a vegades tenen fobia a tocar determinades textures i coses aixi....i com que soc poruga, i primerenca en aixo de ser mama doncs ja em vaig posar dels nervis.
Gracies per contestar!!! veig que només deu ser un tiquis-miquis el senyoret!!!
Merci...no se si explicar el que vaig trobar x si us espanteu tb!!!
Deia que els nens amb algun trastorn de tipus psiquic a vegades tenen fobia a tocar determinades textures i coses aixi....i com que soc poruga, i primerenca en aixo de ser mama doncs ja em vaig posar dels nervis.
Gracies per contestar!!! veig que només deu ser un tiquis-miquis el senyoret!!!
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Ui, però lo de les fòbies suposo que ja és a partir d'una edat no?
La meva l'any passat tenia terror a les coses de color verd fosc i si la posavem damunt la gespa es posava histèrica... ara veu un tros amb gespa i apa, a revolcar-s'hi.
Sempre s'ha d'esperar per que potser és alguna cosa passatgera.
La meva l'any passat tenia terror a les coses de color verd fosc i si la posavem damunt la gespa es posava histèrica... ara veu un tros amb gespa i apa, a revolcar-s'hi.
Sempre s'ha d'esperar per que potser és alguna cosa passatgera.
La Lia ja és tota una princesa!
Tranquila dona, i benvinguda!!
El meu germà petit tenia molta angunia a la sorra (les primeres vegades a la platja van ser un drama) però després, les ganes de jugar van poder més que l'angunia!

El meu germà petit tenia molta angunia a la sorra (les primeres vegades a la platja van ser un drama) però després, les ganes de jugar van poder més que l'angunia!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |