UN ANY I ES DESPERTA PLORANT...

Els hàbits de dormir.
CarmeD
:: zebra
Entrades: 1987
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 6:02 pm

UN ANY I ES DESPERTA PLORANT...

EntradaAutor: CarmeD » ds. oct. 30, 2010 3:05 pm

Hola noies, tinc una pregunta a fer-vos,
els vostres fiets i fietes, com es desperten, la majoria de vegades? Xerrant? O plorant? Perquè en Ventura (ara té 1 any i dues setmanes) ha tingut una època llarga que es despertava xerrant (al cap de cinc o deu minuts passava a reclamar-nos, però sense plorar) i ara fa unes tres setmanes (o més o menys, que ja no sé valorar el temps) que es desperta quasi sempre plorant. Jo tenia entès (d'ell) que si es despertava plorant era perquè tenia més són. Però no ho tinc clar. Ah, i ara porta més de dues hores i mitja de migdiada. Tenint en compte que s'ha llevat a les 8:40h, des de les 21h... Doncs dorm molt! (És clar que la nit també ha estat estranya). I menja força menys del què feia.
He de dir que fa una setmaneta que camina i que li torna a costar adormir-se solet.
QUè creieu?
helan
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

Re: UN ANY I ES DESPERTA PLORANT...

EntradaAutor: helan » ds. oct. 30, 2010 3:33 pm

Jo tenia entés, potser m´equivoco, que encara pas que dónen els bebés per anar-se separant de la mare, una evolució, comporta un problema de son. En el nostre cas, es despertava més cops per donar-l´hi el pit, després es va tornar a regularitzar.
jorann
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2030
Membre des de: dg. maig 17, 2009 5:11 pm

EntradaAutor: jorann » ds. oct. 30, 2010 8:19 pm

Hola!!!

Carme: Al final has obert el post, eh?
A nosaltres ens passa el mateix. Des de fa unes setmanes que als matins tots dos es desperten plorant. No se pas que deu ser. És veritat que els canvis tambe´afecten la son. Deu ser això, esperem, i aviat tornaran a despertar-se de xarrera.
ImatgeImatge
Aquest és el nostre post: viewtopic.php?f=50&t=12754&start=80
CarmeD
Entrades: 1987
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 6:02 pm

EntradaAutor: CarmeD » ds. oct. 30, 2010 8:53 pm

Bé, veig que algunes octubreres esteu igual... És un consol!
També és cert que aquests dies li costa més agafar el son, en fi, com diuen... Paciència, no?
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » ds. oct. 30, 2010 9:06 pm

No sé si us servirà o no, però la meva nena cap els 11 mesos va fer un canvi a l'hora d'anar a dormir... sempre ha estat una nena q s'ha adormit sola, però aquest estiu es podia passar 1 hora i mitja fins q queia, plorant, cridant... havia de pujar vàries vegades a agafar-la, gronxar-la una miqueta i finalment s'adormia... jo pensava q era per calor, però potser coincedeix q en aquesta "edat" passen per alguna crissi de separació o algo... Ara ja fa una mes i mig o així q ha tornat a la seva rutina de sempre...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » ds. oct. 30, 2010 9:24 pm

Doncs la meva ja té més de dos anys i va passant per fases que es desperta plorant... és a dir, està unes setmanes despertant-se tranquil·la i llavors, sense saber per què, està uns dies o unes setmanes que es desperta "bramant"... potser sí que ara, pensant-hi, li passa des del voltant de l'any...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::