GRAFIQUERES DE NOVEMBRE i buenorros= positius garantitzats!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mara17
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: GRAFIQUERES DE NOVEMBRE i buenorros= positius garantitzats!

EntradaAutor: Mara17 » dt. nov. 02, 2010 10:29 am

Uooooooooooooooooo! Eveeeeeee! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

M'encanta el post!

Per cert, em pots posar a Kit Kat? Desaré el termòmetre un temps! :love:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Mow
:: girafa
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

EntradaAutor: Mow » dt. nov. 02, 2010 10:41 am

Tintin, no et deixem estar trista! :-()-) Per aixecar-t'he no cauen tots, només els que no van a la carrera! :content: Va ánims dona, veuràs com demà tens un altre humor, totes podem tenir un dia dolent però que no duri massa, eh! O et faré pam pam, com diu l'Eve! :love:

Maraaaaaaaaaaaaaaaa, com va nena! T'he anyorat!!! :content:
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dt. nov. 02, 2010 11:01 am

Mow ha escrit:Maraaaaaaaaaaaaaaaa, com va nena! T'he anyorat!!! :content:

I jooooooo!

Tintin, d'aquí la meva frase "un bon moc marca la diferència". A veure, els ..::·· corren pel líquid seminal, que és el que cau. Si hi ha bon moc s'hi enganxen i el que cau és el líquid per on es mouen, però no els ..::·· . A veure, potser en cauen alguns, però no tots (ni molt menys).
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Glinda
:: zebra
Entrades: 1391
Membre des de: dl. set. 06, 2010 2:23 pm

EntradaAutor: Glinda » dt. nov. 02, 2010 11:31 am

Bon dia grafikeres!

Veig que anem fent eh! :love:

Madrona, em guardo la teva frase de sort pel mes que ve. Jo d'aquí a uns 10 dies començo a ser buscadora oficial. Aquest mes he fet gràfica per saber més o menys com es comporta el meu cos, però no he buscat! Ara que m'encanta que t'hagis fixat que estaria en època de desesperació si em toques! em guardo la teva frase eh! tot i que espero que a final de mes o principis del pròxim em tornis a donar sort!

un petó guapes!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/30f973
Imatge

Pacte de ladies,Mara, Rela i Glinda

08/01/11 TE+
25/01 1a eco: veiem el saquet
08/02 2a eco: sento i veig el cor. Quasi fas 2cm bunyolet!
09/03 eco 12 s.- 59,7mm
27/04 morfoNENA!
02/08 3a eco 2'190kg i 42cm
13/09 Ja ets amb nosaltres!
Jurdi
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dt. nov. 02, 2010 2:20 pm

Bona tarda noies!!!!
Fa un any que jo tambè estava amb la mateixa situació que vosaltres,TO,temperatura...... i si aquest va ser el meu mes,concretament el dia 12 de novembre vaig veure el meu positiu desprès de 11 cicles buscant i ara tinc el petit Oriol que demà farà 4 mesos.

Aixi es que no us canseu mai de buscar que aviat tindreu una recompensa.

Com deiem a la meva època amb les meves companyes grafiqueres (moltes gràcies per tot noies):

HO ACONSEGUIREU !!!!
Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dt. nov. 02, 2010 2:58 pm

Tintin, nena, que abans he llegit en megadiagonal! Ara he vist el panorama! Va, tu no defalleixis, eh? Res de tenir la sensació que perdem cap tren, eh? Després d'un cicle n'hi ha un altre, i després un altre. Res de pensar que amb la regla se'ns en van totes les oportunitats... n'hi ha més!

Un petonàs, guapíssima! Sé com et sents, però també sé que pots sentir-te diferent!

Ànims!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Mow

EntradaAutor: Mow » dt. nov. 02, 2010 3:01 pm

Gràcies per el missatge Jurdi, nosaltres també ho aconsseguirem!
11 mesos...jo vaig per el 9è...i sense decaure!! >.-<:

Imatge
Eve
Entrades: 1105
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:55 am

EntradaAutor: Eve » dt. nov. 02, 2010 4:15 pm

Bona tarda guapíssimes!!!! :content: :content: com van les meves reines???

He arribat una mica abans i acabo de dinar i directe a l'ordinador!!! l'Evo em comença a mirar de reull i disimuladament xafardeja el que faig...jo ja li dic! estic de jefa grafiquera i haig de cuidar el post! pobret! no sé que coi s'imagina que faig! homes!!!
Sil30! gràcies guapa! :-()-) Ara mateix et poso a desespero! vinga que ja falta menys!!!
Madrona! :-()-) a tu també et poso a desespero, vinga guapis!que som a prop dels primers positius!! :ok: Gràcies per lo del curs Madrona! és un rotllo patatero però s'ha de fer perquè sino no entendré ni papa quan ens canviem de biblioteca!!! en fi! :ok:
Neuseta, la Mow (hola guapi i gràcies!!! :-()-) ) t'ho ha explicat fenomenal, tu ves poc a poc i llegeix bé el primer post, qualsevol problema que tinguis en crear-te la pàgina al FF ens ho dius! :ok:
Mow i Rela aquest llibre del secret diuen que està molt bé! jo no l'he pogut llegir perquè sempre està prestat!! :content: I estic molt d'acord amb el que dieu eh??? no ens ho hem de prendre com una obligació perquè sino no té gràcia! ànims guapis que segur que ens arriba abans del que pensem! i mentrestant disfrutem! :love: :love:
tintin carinyo! jo crec que no has de patir perquè els deures els tens ben fets segur! si el TO et va sortir positiu el diumenge i ho vau fer dissabte i diumenge està perfecte! a més a més tal i com diu la Mow, els ..::·· viuen a dins fins a 72 hores em va dir la gine així que..ja saps!!! i pel fet d'aixecar-te o no...mira, tothom et dirà quelcom diferent però la meva millor amiga va tardar 3 anys a tenir la seva 2ona filla i mira que feia grafiques, tempes TO i era superregular, doncs no hi havia manera tu! un dia d'aquells aquí te pillo aquí te mato i que havia de tornar corrents a la feina (o sigui res de cames amunt) al cap de 9 mesos pam! z2:-) ja sé que sona tòpic però és la realitat!! :-()-)
Mara ha dit Uooooooooooooooooo! Eveeeeeee! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

M'encanta el post!

Per cert, em pots posar a Kit Kat? Desaré el termòmetre un temps! :love:

Hola Mara! gràcies guapi!!! :-()-) i merci per l'ajuda! :ok: I cap problema ! ara et poso a kitkat!

Glinda! :content: a veure si seràs el meu primer positiu!! >.-<:
Jurdina! moltes gràcies guapa per donar-nos ànims! espero apuntar un munt de positius ben aviat!!
Bé, actualitzo els canvis! bona tarda! :content: :content:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a
Imatge
1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)
Mow

EntradaAutor: Mow » dt. nov. 02, 2010 4:22 pm

Eve, ja estás entre nosaltres! Digue-li a l'Evo Owen que passi per aquí a llegir-nos que el saludarem! :content: , jajaja

Saps, jo l'altre dia ho parlava amb l'amiga que m'ha regalat "El secret"...tinc tota la sensació que el meu cas será de manual, és a dir, relaxació i apa...panxa! Quan em tocará? Ni idea, per aixó he pres la decisió d'agafar-m'ho amb moltíssima calma sinó pararé boja, que jo sòc de les que ho han de tenir tot controlat i milimetrat!

Així que el curs un rotllo, bueno...ja tornes a ser per aquí! :love:

Imatge
brunadenit
Entrades: 1361
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm

EntradaAutor: brunadenit » dt. nov. 02, 2010 4:30 pm

Hola boniques!
Entro per desitjar-vos molta sort! I per dir-vos que us llegeixo sovint encara que comenti poc. Eve si vols apuntar-me apunta'm a sexy week, però em prendré la tempe quan em peti i marcaré el que em doni la gana, hehehe! Començo a ser veterana! Ara mateix tinc moltíssima feina. He començat el semstre a la UOC (hi faig un màster) estic adequant per llogar un pis que tenim, ... i després dels disgustos d'altres mesos he decidit prendre-m'ho amb calma, sense obligacions.
Molta sort a totes les novembrereeeeees!
Petons
brunadenit
Entrades: 1361
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm

EntradaAutor: brunadenit » dt. nov. 02, 2010 4:35 pm

Per cert Eve, a la primera pàgina, al costat dels noms hi posem els DPO o CDs de cadascuna, però és manual! Ara mateix està una mica desfassat!
Petonets!
Eve
Entrades: 1105
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:55 am

EntradaAutor: Eve » dt. nov. 02, 2010 5:45 pm

Brunadenit ha escrit Per cert Eve, a la primera pàgina, al costat dels noms hi posem els DPO o CDs de cadascuna, però és manual! Ara mateix està una mica desfassat!
Petonets!

Hola Brunadenit! :content: , en sóc conscient i entre avui i demà miraré de posar-ho tot al dia...és que jo també tinc molta feina entre el treball, els cursets i el post! :ok:
Ara mateix et poso a sexy week! :love:
Alexia!! :content: :content:
Bon vespre a totes!! :-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a
Imatge
1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)
neuseta30
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dl. oct. 11, 2010 5:40 pm

EntradaAutor: neuseta30 » dt. nov. 02, 2010 5:59 pm

nenes, m acabo de registrar per les grafiques pero es en angles. em dona dues opccions el calendari amb la temperatura i el calendari d ovulacio. que faig?
Imatge[url=http://glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php]

ImatgeImatgeImatgeImatge
sil30
Entrades: 1041
Membre des de: dt. maig 25, 2010 12:05 pm

EntradaAutor: sil30 » dt. nov. 02, 2010 6:00 pm

Bona tarda grafiqueres!!

Eve, ves tranquila amb el post, entra quan poguis i tinguis temps. El primer és el primer :ok:

Mow, quina casualitat que et regalessin “El secret”!! Això és un senyal, quin bon rollo. Segur que t’anirà molt bé tal i com ets tu. Aquest llibre és per persones optimistes i amb ganes d’aconseguir tot allò que volen!! A complir els teus desitjos!! >.-<:

Rela, a vosaltres també us han regalat el llibre?!! Ja dic jo que això és un mega-senyal, els vostres somnis es faran realitat!! Per cert, no t’estressis. És cert que quan es programen els deures no és el mateix, nosaltres hi ha dies que també ens estressem, però tot sigui per caçar l’ovulito!! Això sí, intentem gaudir del moment: espelmes, aromes, massatge, dutxa conjunta, ... mmmmm!! Noia, aviat et marcarà la teva ovulació, ja veuràs que bé!! ;-)

Ai, Madrona, em sembla que això del desespero serà molt llarg i difícil aquest cop. Com ho hem fet tot tant bé, o per lo menos ho hem intentat amb el FF i els TO, et dona la sensació que tens més possibilitats. A veure que tal ho portaré, perquè reconec que aquest mes estic una mica nerviosa, ufff!! I tu com estàs? :content:

Neuseta, si et llegeixes tota la info de la primera pàgina ja veuràs com ho tindràs més clar. Després si tens dubtes tu pregunta el que vulguis, jo encara n’estic aprenent, però aquí tenim unes quantes expertes que sempre ens estan ajudant. De debò que t’anirà molt bé per saber quan ovules, i més ara que estàs tant desorientada. Hem de conèixer el nostre cos. :-)

Tintin, dona no diguis això!! Una iaia, diu. Noia qualsevol diaria que tens 60 tacos. Vinga que ja saps que estàs en molt bona edat per ser mare i que no tot és simplifica en els dies que dona el TO positiu, que tot és possible. A demés ja has llegit el que han dit que els espermatosous estan fins a 72 hores dins el cos (carai, jo em pensava que eren 24!!) i els deures estan ben fets. I si no és aquest mes el proper, que no passa res bonica, que això és una aventura i nosaltres lluitadores :ok:

Mara bonica, com estàs!! Ja et trobavem a faltar!! Com ha anat el pont :love:

Jurdi, moltes gràcies pels ànims!! Com ens agrada veure com ex-grafiqueres han aconseguit el seu somni!! >.-<:

Brunadenit, motla sort en la teva setmana sexy :-()-)

A totes les demés :love: :-()-)
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

ImatgeImatge
neuseta30

EntradaAutor: neuseta30 » dt. nov. 02, 2010 6:02 pm

sil30 ha escrit:Bona tarda grafiqueres!!

Eve, ves tranquila amb el post, entra quan poguis i tinguis temps. El primer és el primer :ok:

Mow, quina casualitat que et regalessin “El secret”!! Això és un senyal, quin bon rollo. Segur que t’anirà molt bé tal i com ets tu. Aquest llibre és per persones optimistes i amb ganes d’aconseguir tot allò que volen!! A complir els teus desitjos!! >.-<:

Rela, a vosaltres també us han regalat el llibre?!! Ja dic jo que això és un mega-senyal, els vostres somnis es faran realitat!! Per cert, no t’estressis. És cert que quan es programen els deures no és el mateix, nosaltres hi ha dies que també ens estressem, però tot sigui per caçar l’ovulito!! Això sí, intentem gaudir del moment: espelmes, aromes, massatge, dutxa conjunta, ... mmmmm!! Noia, aviat et marcarà la teva ovulació, ja veuràs que bé!! ;-)

Ai, Madrona, em sembla que això del desespero serà molt llarg i difícil aquest cop. Com ho hem fet tot tant bé, o per lo menos ho hem intentat amb el FF i els TO, et dona la sensació que tens més possibilitats. A veure que tal ho portaré, perquè reconec que aquest mes estic una mica nerviosa, ufff!! I tu com estàs? :content:

Neuseta, si et llegeixes tota la info de la primera pàgina ja veuràs com ho tindràs més clar. Després si tens dubtes tu pregunta el que vulguis, jo encara n’estic aprenent, però aquí tenim unes quantes expertes que sempre ens estan ajudant. De debò que t’anirà molt bé per saber quan ovules, i més ara que estàs tant desorientada. Hem de conèixer el nostre cos. :-)

Tintin, dona no diguis això!! Una iaia, diu. Noia qualsevol diaria que tens 60 tacos. Vinga que ja saps que estàs en molt bona edat per ser mare i que no tot és simplifica en els dies que dona el TO positiu, que tot és possible. A demés ja has llegit el que han dit que els espermatosous estan fins a 72 hores dins el cos (carai, jo em pensava que eren 24!!) i els deures estan ben fets. I si no és aquest mes el proper, que no passa res bonica, que això és una aventura i nosaltres lluitadores :ok:

Mara bonica, com estàs!! Ja et trobavem a faltar!! Com ha anat el pont :love:

Jurdi, moltes gràcies pels ànims!! Com ens agrada veure com ex-grafiqueres han aconseguit el seu somni!! >.-<:

Brunadenit, motla sort en la teva setmana sexy :-()-)

A totes les demés :love: :-()-)

hola sil wapa, start of week que he de posar?

ImatgeImatgeImatgeImatge
sil30
Entrades: 1041
Membre des de: dt. maig 25, 2010 12:05 pm

EntradaAutor: sil30 » dt. nov. 02, 2010 6:31 pm

Ostres, Neuseta, jo sóc molt novata i aquest és la primera gràfica que faig. No recorno molt bé, però em sembla que has d'indicar en quin dia de la setmana vols que et comenci la setmana, Monday si vols que sigui dilluns.
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

ImatgeImatge
luva
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

EntradaAutor: luva » dt. nov. 02, 2010 6:47 pm

Hello my friends!

Ei jo estic esperant a que ma germana em deixi el llibre del "Secret! Sembla una mica com una secta això :r) La meva cunyada m'ha deixat "Pide y se te dará" De moment el tinc sobre la tauleta de nit, no estic del tot segura que m'agradi, però si em serveix per canviar la visío de vegades pessimista que tinc, està clar que me'l llegiré!

Mow, Rela, jo de moment no he arribat a de posar-me a buscar l'ovulito per obligació, crec que magoviaria i de moment fem quan ens ve de gust, potser ens costarà més temps però no haurà estat forçada la situació. Em sentiria incapaç d' obligar-me quan estic petada... En definitiva que ens ha de venir de gust i així deixem fora les pressions. Això si sempre, després de... penso, potse avui ha estat el dia... però de moment res de res :-((

Tintin he rigut molt amb tu,no de tu eh? m'he imaginat al pobre tintino escurat i ara ha d'estar innactiu, no si això és lei de murphy. Pensa que si heu encertat teniu més possibilitat de que sigui :cnena: I no ho donis tot per perdut abans de temps!
Ah i sobre l' edat, la meva germana va tenir el primer als 38 i ja està en busca del segon, ja veus que no tens perquè tenir problemes. Anima't! I que el tintino es millori!

Madrona t'has mirat la meva gràfica i vaig començar el dia 12 perque em van convencer algunes compis grafiqueres, ja que com no sé quan ovulo, podria ser una bona forma de saber-ho. L'última regla me la van haver de provocar perque en 2 mesos no m'havia vingut, així que no havia ovulat i no sé si el meu cos ho pensava fer o no. Ara em prenc tempes i oli d' onagra i a veure que tal, de totes formes vaig al metge el 22 de novembre a veure que em diuen.

Jurdi gràcies per fer-nos veure la realitat i que tot i que trigui sempre arriba. Com a tu esperem que es compleixi el nostre somni!

Eve exercint de jefa eh? Tu no t'atabalis si no pots entrar! Piano, piano que també has de tenir temps de fer deures!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
neuseta30

EntradaAutor: neuseta30 » dt. nov. 02, 2010 7:02 pm

sil30 ha escrit:Ostres, Neuseta, jo sóc molt novata i aquest és la primera gràfica que faig. No recorno molt bé, però em sembla que has d'indicar en quin dia de la setmana vols que et comenci la setmana, Monday si vols que sigui dilluns.

uf nena, aixo hu veig molt complicat, em sembla que m esperare dema a que em digui la gine quan ovulo, aixo m ho pot dir ella no?

ImatgeImatgeImatgeImatge
rela
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dt. nov. 02, 2010 7:06 pm

Hello!!
t'ho pot dir si el dia que vas just et fa una eco i veu que estàs ovulant.. sino, no ho pot veure.. pots fer també TO..
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
neuseta30

EntradaAutor: neuseta30 » dt. nov. 02, 2010 7:08 pm

rela ha escrit:Hello!!
t'ho pot dir si el dia que vas just et fa una eco i veu que estàs ovulant.. sino, no ho pot veure.. pots fer també TO..

ah gracies, es que tot just m acaba de marxar la warry. suposo que dema em fara una revisio.

ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::