Positius AGOST
- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
FELICITATS EMMA!!!!!!!!!
Ara cuidat molt i a disfrutar del teu

Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]GRÀIES UN ALTRE COP A TOTES!!!!!!! US DEITJO LO MILLOR A TOTES I CADASCUNA DE VOSALTRES!!!!!!!! sOU GENIALS!!!!!
Yolanda, em trobo força bé!!! De moment amb els mateixos simptomes que tenia abans de la falta: pits inflats, més grans i tersos (amb menys mal), em noto plena de seguida i despertant-me molt per la nit!!!! Això si, els pantalons em molesten molt quan estic asseguda i haig de descordar-me'ls! Jo sempre he tingut panxolina (sóc prima però amb panxa) i la tinc una mica més infladeta (com per retenció de líquid). Lo bo d'aquest estiu és que almenys no patiré de tenir panxa..... posaré l'excusa de l'embaràs. Ja, ja, ja, ja!!!!!!
>.-<ok>.-<:

Yolanda, em trobo força bé!!! De moment amb els mateixos simptomes que tenia abans de la falta: pits inflats, més grans i tersos (amb menys mal), em noto plena de seguida i despertant-me molt per la nit!!!! Això si, els pantalons em molesten molt quan estic asseguda i haig de descordar-me'ls! Jo sempre he tingut panxolina (sóc prima però amb panxa) i la tinc una mica més infladeta (com per retenció de líquid). Lo bo d'aquest estiu és que almenys no patiré de tenir panxa..... posaré l'excusa de l'embaràs. Ja, ja, ja, ja!!!!!!
>.-<ok>.-<:

Hola Emma,
De quan estas tu?? ja has demanat hora al gine??
Jo ja la he demanat i la tinc pel 16-08 q llarg....
A mi me passa com a tu, els pits inflats, la panxa igual q a tu i q tb deu ser pel mateix, pero a mes a mes tinc ganes com de vomitar cada nit... quina me.... sort q de dia no en tinc gens q sino...
A mi el que em fa molt i molt de pal es haver-ho de dir a la feina, esperare el maxim q pugui no se.
De quan estas tu?? ja has demanat hora al gine??
Jo ja la he demanat i la tinc pel 16-08 q llarg....
A mi me passa com a tu, els pits inflats, la panxa igual q a tu i q tb deu ser pel mateix, pero a mes a mes tinc ganes com de vomitar cada nit... quina me.... sort q de dia no en tinc gens q sino...
A mi el que em fa molt i molt de pal es haver-ho de dir a la feina, esperare el maxim q pugui no se.
M'acabo de fer el ticker i estic de 4 setmanes i un dia, que guai! Sempre es calcula a partir del 1er dia de l'última regla.
Trucaré al gine avui, però el meu està de vacances! Pregunataré quan tinc que anar! Treballa amb el seu pare, així que potser em donen visita pel pare. Ja veurem!!!!!!!
Nena, enhorabona també a tu!!!!! a que et sent super feliç????
Trucaré al gine avui, però el meu està de vacances! Pregunataré quan tinc que anar! Treballa amb el seu pare, així que potser em donen visita pel pare. Ja veurem!!!!!!!
Nena, enhorabona també a tu!!!!! a que et sent super feliç????
Si, estic super contenta
I estem super il.lusionats
, a veure q serà, si son dos??? no sé vull saber coses....
Doncs jo tb dec estar q tu de 5 setmanes i un dia suposo, jo tb quan arribi a casa em canviaré el ticker.
A veure si tot esta bé, per això tinc tantes ganes d'anar al gine, per veure com va tot. A mi em va dir q fins q estas d'unes 7 no es veu res, no sé si es veritat
, és el que em van dir al trucar.
També he demanat hora al de la capçalera per anar tb per la SS, pero no tinc hora fins el 21-08 am el de capçalera....
q tard!!!!!!
I estem super il.lusionats
, a veure q serà, si son dos??? no sé vull saber coses....
Doncs jo tb dec estar q tu de 5 setmanes i un dia suposo, jo tb quan arribi a casa em canviaré el ticker.
A veure si tot esta bé, per això tinc tantes ganes d'anar al gine, per veure com va tot. A mi em va dir q fins q estas d'unes 7 no es veu res, no sé si es veritat
, és el que em van dir al trucar.
També he demanat hora al de la capçalera per anar tb per la SS, pero no tinc hora fins el 21-08 am el de capçalera....
q tard!!!!!!-
VisitantVi
rt
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 02, 2025 2:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
VisitantVi
suposo que ha esta un lapsus.. si no la tindriem saltant d'alegria per aqui no? jeje
A mi no sabria dir-te quan em toca la prova... desde que busquem he tingut cicles de 26 dies i de 32, i avui es el dia 28... demà al matí me'n faré una va, que el cap de setmana seré fora!
Ja em sentireu cridar si surt positiu! jejeje
I tu què? era ara també oi? no et tinc massa controlada perque no tens ticker!
A mi no sabria dir-te quan em toca la prova... desde que busquem he tingut cicles de 26 dies i de 32, i avui es el dia 28... demà al matí me'n faré una va, que el cap de setmana seré fora!
Ja em sentireu cridar si surt positiu! jejeje
I tu què? era ara també oi? no et tinc massa controlada perque no tens ticker!
bon dia noies!
divendres!!!
bones vacances a totes les que marxeu!!!
gargoleta gargoleta què t'ha dit el test????
jo no tinc ticker perquè "formalment" no he començat a buscar... tot i que no hem fet res per no quedar-nos-hi
però tant com va costar l'altre, m'ho prenc amb caaaaaaaaaaaaaalma
però sí, m'hauria de venir un dia d'aquests (sóc súper irregular, també...
molta sort a toooooooooooootes!!!

divendres!!!
bones vacances a totes les que marxeu!!!
gargoleta gargoleta què t'ha dit el test????
jo no tinc ticker perquè "formalment" no he començat a buscar... tot i que no hem fet res per no quedar-nos-hi
però tant com va costar l'altre, m'ho prenc amb caaaaaaaaaaaaaalma
però sí, m'hauria de venir un dia d'aquests (sóc súper irregular, també...
molta sort a toooooooooooootes!!!

-
VisitantVi
-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 52 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |