dexeus o quiron
dexeus o quiron
Hola, soc nova per aqui i volia preguntar sobre quin hospital us han parlat millor si sobre la dexeus o sobre la quiron?
Encara no estic embarassada pero ja m' he començat a prendre el gestadyn plus dha i hem falten 7 pastilles per acabar la primera caixa.
El problema esque avans de quedar-me embarassada m' agradaria saber quin dels dos hospitals té millors referències. Jo sempre m' he visitat a la quiron pero no se si potser la dexeus es millor i té millors prestacions..
Algú té fotos de les seves habitacions??? m' agradaria veure com son..
Quin follon es això d' escollir!!!!!!!!!!
Encara no estic embarassada pero ja m' he començat a prendre el gestadyn plus dha i hem falten 7 pastilles per acabar la primera caixa.
El problema esque avans de quedar-me embarassada m' agradaria saber quin dels dos hospitals té millors referències. Jo sempre m' he visitat a la quiron pero no se si potser la dexeus es millor i té millors prestacions..
Algú té fotos de les seves habitacions??? m' agradaria veure com son..
Quin follon es això d' escollir!!!!!!!!!!
Re: dexeus o quiron
Hola goyti, benvinguda
Jo vaig tenir a l'Adrià a la Dexeus i molt bé.Si mai en tinc un altre, quasi segur que repetiré.
De les habitacions no en tinc fotografies
però et puc dir que són una passada de còmodes.Pensa que és molt nou l'edifici. De totes maneres, el que sí que em va fer sentir bé va ser sobretot l'atenció rebuda per l'equip de lactància, molt agradables i súper disposades a ajudar-te. Per mi, el millor.
Jo vaig tenir a l'Adrià a la Dexeus i molt bé.Si mai en tinc un altre, quasi segur que repetiré.
De les habitacions no en tinc fotografies
però et puc dir que són una passada de còmodes.Pensa que és molt nou l'edifici. De totes maneres, el que sí que em va fer sentir bé va ser sobretot l'atenció rebuda per l'equip de lactància, molt agradables i súper disposades a ajudar-te. Per mi, el millor.Re: dexeus o quiron
Hola Goyti,
Jo no crec que et pugui ajudar massa, però aquest finde passat vaig estar a la Quiron visitant un amic que ha tingut el seu peke allà i les habitacions doncs molt bé, és un Hospital molt nou, i jo vaig estar al sofallit per l'acompanyant jugant amb el bebito i semblava prou comode!
L'experiencia dels meus amics amb l'Hospital ha estat molt positiva i han tingut el nen en tot moment amb ells. Això ho se pk ho vaig preguntar, ja que al passar per davant del niu vaig trobar raru no veure bebitos....
Per prestacions no crec que es portin massa, al ser privades habitació per tú sola amb sofà-llit per acompanyant + wc ho tindras tan en l'una com en l'altre. Jo crec que em decantaria més pel gine o equip de gines que t'inspiri més confiança. Bueno és el meu punt de vista.
Sort!
Jo no crec que et pugui ajudar massa, però aquest finde passat vaig estar a la Quiron visitant un amic que ha tingut el seu peke allà i les habitacions doncs molt bé, és un Hospital molt nou, i jo vaig estar al sofallit per l'acompanyant jugant amb el bebito i semblava prou comode!
L'experiencia dels meus amics amb l'Hospital ha estat molt positiva i han tingut el nen en tot moment amb ells. Això ho se pk ho vaig preguntar, ja que al passar per davant del niu vaig trobar raru no veure bebitos....
Per prestacions no crec que es portin massa, al ser privades habitació per tú sola amb sofà-llit per acompanyant + wc ho tindras tan en l'una com en l'altre. Jo crec que em decantaria més pel gine o equip de gines que t'inspiri més confiança. Bueno és el meu punt de vista.
Sort!
05/09/2011 Neix l'Arnau!
Jo vaig tenir la meva filla a la Quiron i et recomano que vagis a la Dexeus. Tinc una amiga que va tenir el seu fill a la Dexeus i està molt contenta, jo, en canvi, no ho estic gens de la Quiron.
i això que et va passar????
Bé, en el part no em van posar bé l'epidural i no em va funcionar (i portava hores amb occitocina amb el mal de les contraccions que suposa). Però bé, això passa i quan ha nascut la nena t'oblides.
El pitjor va ser el personal de planta els dies posteriors. La nena no s'agafava al pit i ningú em feia cas, deien que estaven desbordats perquè hi havien hagut molts naixements. Quan algú venia, cada vegada era una infermera diferent, entre elles es contradeien, cada cop et deien algo diferent. En fi, molt mala atenció.
Com a habitació, menjar... si que està bé però el personal no (almenys el que jo em vaig trobar).
El pitjor va ser el personal de planta els dies posteriors. La nena no s'agafava al pit i ningú em feia cas, deien que estaven desbordats perquè hi havien hagut molts naixements. Quan algú venia, cada vegada era una infermera diferent, entre elles es contradeien, cada cop et deien algo diferent. En fi, molt mala atenció.
Com a habitació, menjar... si que està bé però el personal no (almenys el que jo em vaig trobar).
La verdad es q de la Quiron he escuchado muy buenas referencias del equipo médico, claro q son tantas las foreras del post de las Quironeras q es normal q la caguen con alguien, la verdad es que es un poco jodido eso de elegir el medico a ciegas y está bien eso de pedir referencias, yo tb estoy entre esas dos clinicas, pero la verdad a mi me pasa q veo q hay tanta gente en la Wuirón q no se si la masificación baja la calidad de los servicios. de las clinicas no te uedo hablar nada mas q de la irón q es la unica q he ido de visita y la verdad es q parecía estar bien, yo solamente he estado ingresada en la Teknon, no por parto, sino por operación y la verdad es q el equipo de enfermeras deja bastante q desear de todas las q llegaron a assar por allí solo una la encntré algo maja, eran bastante secas y nada amables, yo se q su trabajo tiene q ser pesado, pero tb es el mío y no soy tan desagradable!!
GENER 2011: bioquímic 5+3
GENER 2012 Neix la nostra bruixeta, la BERTA.
MARÇ 2015: legrat 8 setmanes, "Huevo huero"
MAIG 2015: bioquímic 6 setmanes
GENER 2012 Neix la nostra bruixeta, la BERTA.
MARÇ 2015: legrat 8 setmanes, "Huevo huero"
MAIG 2015: bioquímic 6 setmanes
Hola goyti!
Imagino que pel que fa a instal·lacions, tots dos hospitals deuran ser similars, perquè tots dos són molt nous.
Jo vaig tenir el meu fill a la Dexeus i quan en tingui un altre repetiré segur. El dia del part -que va ser molt senzill- tothom em va ajudar molt i van ser molt amables i discrets. La major part del temps vam estar sols el meu home i jo a la sala de dilatació, que -si tot va bé- acaba sent la sala de parts. Quan va haver nascut el Guillem, ens van deixar a tots tres sols ben bé una hora allà mateix, i després vam pujar tots junts a l'habitació, jo encara amb el nen "brut" i tapadet amb un llençol als braços.
I després, totalment d'acord amb la Laure respecte al tema de les infermeres de lactància; un 10 per totes!!! De debò, em van ajudar moltíssim i em van animar molt.
Imagino que pel que fa a instal·lacions, tots dos hospitals deuran ser similars, perquè tots dos són molt nous.
Jo vaig tenir el meu fill a la Dexeus i quan en tingui un altre repetiré segur. El dia del part -que va ser molt senzill- tothom em va ajudar molt i van ser molt amables i discrets. La major part del temps vam estar sols el meu home i jo a la sala de dilatació, que -si tot va bé- acaba sent la sala de parts. Quan va haver nascut el Guillem, ens van deixar a tots tres sols ben bé una hora allà mateix, i després vam pujar tots junts a l'habitació, jo encara amb el nen "brut" i tapadet amb un llençol als braços.
I després, totalment d'acord amb la Laure respecte al tema de les infermeres de lactància; un 10 per totes!!! De debò, em van ajudar moltíssim i em van animar molt.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |