Canvi brusc i molta activitat a l'hora d'anar a dormir

Els hàbits de dormir.
nuneta
:: dofí
Entrades: 3867
Membre des de: dv. set. 26, 2008 1:17 pm

Canvi brusc i molta activitat a l'hora d'anar a dormir

EntradaAutor: nuneta » dv. nov. 05, 2010 10:37 am

M’adreço a vosaltres per veure si alguna mami s’ha vist en la mateixa situació q jo, i q em té una mica amoïnada :-:) ( potser també m’ha agafat en un moment on jo no estic al 100% i per això se’m fa una petita muntanya…)
Us explico. La meva nena tot just abans de començar amb el procés de les dentetes ja dormia entre 10 i 12 hores seguides, cap a les 9 o 9.30 ja dormia…tot perfecte. Fa 2 setmanes comença a estar molt neguitosa, es desperta a la nit, etc, i amb el chamodent i molta paciència ho superem ( como no!!). Per fi la denteta sembla q trenca i tornem a tenir les mateixes rutienes, nits bones, ella no tant neguitosa durant el dia, bé, com abans. Doncs fa un parell de dies o 3, q l’hora d’anar a dormir és…Fa una migdiada de 2.5 horetes o 3, depèn, i cap a les 5.30 es desperta. Doncs a les 9 es queda ko amb el bibe, i a les 10 es desperta, però impossible tornar-la adormir….2 hores de marxa fins q va caure. I el següent dia, com ja d’horaris no anàvem tant bé ( es desperta més tard i per tant, la migdiada la fa tb més tard), la vam deixar dormir fins les 6 i poc, per tal q dp del bibe es quedés desperta i a l’estoneta, s’adormis. Doncs l’estoneta va a arribar fins les 11.30…I potser sóc jo q em preocupo massa, o sóc molt quadriculada però teniem unes rutines boníssimes i ara fa aquestes coses… Dp la nit va molt bé, fa unes 8 horets seguides, fa bibe i torna a dormir, o sigui q aquest no és el problema, però aquest canvi tant brusc a l’hora d’anar a dormir….em té una mica descol.locada…Jo crec q no és res greu, potser pel seu procés evolutiu, q ara cada dia és una cosa nova…però m’agradaria saber si alguna de vosaltres s’ha trobat amb això, o si més no, em pot tranquil.litzar i dir-me q no durarà gaire :-D !!!

Gràcies!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Re: Canvi brusc i molta activitat a l'hora d'anar a dormir

EntradaAutor: magrana » dv. nov. 05, 2010 10:50 am

Nuneta, a mi em sembla que ets molt afortunada!!
La meva filla no ha dormit 8 hores seguides fins als dos anys i mig!

Jo em tranquil·litzaria i m'alegraria de tenir una nena que dorm tant i tan bé.
Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dv. nov. 05, 2010 11:11 am

hehe, és cert el q dius la magrana, som afortunades de tenir unes petitones q dormin tant per les nits!!!

A veure, jo no em preocuparia gaire... la meva nena, sempre ha estat de dormir-se sola... li donaven el bibe, la posàvem al llitet i al cap de poc ja zz:-) , però quan tenia 10 mesos o així, va fer un canvi... la posàvem a dormir i començava la "juerga". Hi havia dies q fins les 11.30 no s'adormia (anant a gronxar-la vàries vegades, i això de peque peque no ho havia fet mai). Ara fa un parell de mesos q ha tornat a la seva rutina... es torna a quedar ella soleta zz:-) .

Pensa q les dents és un seguit,... quan comencen no hi ha treva... potser estarà uns dies més tranquila, però de seguida n'hi haurà una altra empenyent per sortir... i quan estan amb els queixals, tela també...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
susaneta
:: tigre
:: tigre
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

EntradaAutor: susaneta » dv. nov. 05, 2010 11:40 am

Ohhh tranquila aixó pasa, jo encara no sé que es dormir tantas hores seguides, i Xavi ja te 14 mesos, quan no son les dents, son els mocs i sinó no vol dormir.... peró com a molt dorm 3 hores seguides... i aixó com a molt...

així que paciencia noia... :ok:
ImatgeImatgeImatge
nuneta

EntradaAutor: nuneta » dv. nov. 05, 2010 11:57 am

Moltíssimes gràcies a totes!!
Si, sé q sóc mooolt afortunada pq dorm molt bé i motl seguit, però nenes, és posar-la a dormir i es torna la nena de l'exorcista!!! últimament ho feiem a coll, amb la pipa posada i el doudou a la cara, i ara aixeca el cap, et tira la pipa...un show...I si la poses al llit a dormir, encara pitjor!!! Sé q no m'haig de preocupar, ho sé!!! però ho faig....no entenc aquesta activitat tant sobtada...comença a xerrar, a moure's molt...ufff, i ha coincidit q el meu home i jo hem estat xungos del estòmac i....voliem anar d'hora a dormir i res de res :-D :-D

Tb volia començar a canviar-li la rutina de dormir, m'explico. Fins ara ho feiem a coll, al menys relaxar-la ja q al llit, comença a donar tombs, es gira...de tot, i si la deixem relaxada li costa molt menys adormir-se. Però la senyora fa 8 kg i el meu braç i la meva esquena....pateixen. Però clar, si ara fa això, no crec q sigui el moment més adequat, oi???

Perdoneu nenes, però estoc d'un cagadubtes impressionant, amb les idees tant clares q he tingut sempre....i tinc una molt mal dia :ufs:
ImatgeImatge

Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dv. nov. 05, 2010 12:15 pm

Aquí ja no et puc ajudar gaire... més q res pq la meva nena mai ha necessitat els braços per adormir-se/tranquilitzar-se... sempre ha estat molt independent en això! :-D :-D

Quan més necessitava q la gronxés va ser precisament en l'època q t'he comentat... aleshores sí q l'agafava una estoneta, li cantava i apa ben relaxada a zz:-)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
gretagalgo
:: zebra
Entrades: 1639
Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm

EntradaAutor: gretagalgo » dv. nov. 05, 2010 2:12 pm

Sandra guapa t´estimo¡¡¡¡ Ets una mare fantastica buscant sol.lucions, jo no et puc ajudar pero penso que aixo deu ser alguna cosa puntual i tornarem a la normalitat d´abans,
Imatge

Imatge
glorieta
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dv. nov. 05, 2010 3:07 pm

No et preocupis, encara que hagi fet aquest canvi segeix dormint moltes hores i això és el més important. En Pol, durant uns mesos també s'adormia sol en poc minuts, pero quan va començar a moure's, vull dir, aixecar-se, posar-se dret ( a partir dels 7 mesos) doncs es va acabar la bona vida. Era possar-lo al llit i noi, ara faig la croqueta, ara m'assento, ara tiro la pipa, un no parar. Fins que amb mooolt paciencia hem aconseguit que s'adormi al bressol però amb nosaltres al costat. Tot son etapes i quan començen a moure's i a ser una mica autònoms tenen tal pujada que costa fer-los adormir. Aneu probant algun canvi a veure si li trobeu el punt, no sé, que faci la migdiada més d'hora, relaxar-la d'una altre manera,... ufff, es que son complicats, oi??
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
nuneta

EntradaAutor: nuneta » dv. nov. 05, 2010 3:46 pm

gretagalgo ha escrit:Sandra guapa t´estimo¡¡¡¡ Ets una mare fantastica buscant sol.lucions, jo no et puc ajudar pero penso que aixo deu ser alguna cosa puntual i tornarem a la normalitat d´abans,

Ets una bandarra de cuiiiiiiiiiidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaao i m'has fet plorar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-()-) :-()-)
ImatgeImatge

nuneta

EntradaAutor: nuneta » dv. nov. 05, 2010 3:49 pm

Glorieta, tb ho he pensat això!!!! Com diuen q quan hi hian processos evolutius, poden despertar-se per "assejar"...ho he pensat!!! Tot just abans de començar a dominar a croqueta, ja ho va fer lo de desvetllar-se a la nit. I ara...doncs no ho sé!!! PQ s'activa d'una manera i amb una xerrameca....ufffffffffffffffffff

Moltes gràcies, sé q són etapes ( o almenys ho espero!!) però sp q hi han canvis en un bebé amb unes rutines tant marcades, almenys jo, no puc evitar preocupar-me ni q sigui una micona. Sort q encara no treballo, al gener otro gallo cantará....
ImatgeImatge

keyech
Entrades: 5421
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 9:19 pm

EntradaAutor: keyech » ds. nov. 06, 2010 8:55 pm

Guapa!!!!!! Mira: a l'Arnau no l'he adormit mai gronxant-lo als braços però si que se m'adormia als braços després de donar-li l'últim bibe de la nit i llavors el deixava a la cuna. Així vam anar fent fins que l'Estivill em va dir que millor si després de fer el bibe, en comptes de tenir-lo ajegut als braços, el tenia assegut, li explicava un conte (també aniria millor pels refluxes de la panxa) i el deixava despert a la cuna per a que ell aprengués a dormir tot sol. I així ho he anat fent. Algun dia ha costat més que altres i l'únic que fa és jugar amb el dou-dou i parlar però tot sol s'acaba tranquilitzant i s'adorm. Com a molt, he hagut d'entrar a l'habitació a posar-li el xumet i de seguida s'ha tornat a adormir.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::