cadira cotxe Cybex Pallas
- Montse P
- :: papallona

- Entrades: 118
- Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:22 am
- Ubicació: La plana de Lleida
cadira cotxe Cybex Pallas
Hola
He de comprar dues cadires pel cotxe pels meus bessons, i enlloc de comprar del grup I (que seria les que tocaria), pensava en comprar cadires del grup I-II-III. N'he estat mirant algunes, com la Recaro Young Sport, o la Cybex pallas. Als estudis de seguretat de retenció infantil del RACC la Cybex Pallas surt bastant ben qualificada, i la Recaro no l'he sabut trobar, així que d'aquesta no en tinc referències. Algú en té alguna d'aquestes? Com us resulta? el nen va ben subjectat, o millor agafar un grup I i quan toqui ja mirarem els altres grups.
moltes gràcies
Montse
He de comprar dues cadires pel cotxe pels meus bessons, i enlloc de comprar del grup I (que seria les que tocaria), pensava en comprar cadires del grup I-II-III. N'he estat mirant algunes, com la Recaro Young Sport, o la Cybex pallas. Als estudis de seguretat de retenció infantil del RACC la Cybex Pallas surt bastant ben qualificada, i la Recaro no l'he sabut trobar, així que d'aquesta no en tinc referències. Algú en té alguna d'aquestes? Com us resulta? el nen va ben subjectat, o millor agafar un grup I i quan toqui ja mirarem els altres grups.
moltes gràcies
Montse
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Re: cadira cotxe Cybex Pallas
Jo tinc la Pallas, i n'estic contenta. La meva filla s'ha acostumat a "l'airbag" que porta incorporat i hi va molt bé. De la Recaro també n'he sentit a parlar molt bé però no en tinc experiència personal.

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Re: cadira cotxe Cybex Pallas
Nosaltres ens vam regalar la recaro i molt be, tot i que trobo que el nen hi va molt encaixat (ja se que es per seguretat) pero si passes alguna cosa, crec que ni s'enteraria!!!!!!!! Es comode, facil de netjar, i a mes, l'hem posat al seient del mig i veu per la finestra, va millor que en la que en teniem abans!!!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |