clinica del PILAR
Re: clinica del PILAR
Bones, jo tb tindré a la meva nena a la clínica del Pilar.
Hi ha un parell de coses que penso són molt importants.
Primer és parlar amb el gine i la matrona sobre com vols les coses.
És a dir. No vull estar tot el procrés de dilatació estirada i lligada amb el monitoratge a no ser que sigui molt necessari. i respecte al naixement. Vull el contacte pell amb pell des de el primer moment per facilitar la Lm. En això ens posarem molt dus. Jo crec que hi ha coses que no pots controlar però coses com tenir a la nena amb tu des del neixement no t'ho poden negar.
llegia els vostres comentaris i m'he quedat parada. Ensenyar a la criatura i sense poder abraçar-la se l'enporten?? Increible. Jo això no els hi deixo fer ni de conya.
parlaré amb tots dos amb bones paraules i explicaré el meu punt de vista que conidero molt lògic i raonable.
Hi ha un parell de coses que penso són molt importants.
Primer és parlar amb el gine i la matrona sobre com vols les coses.
És a dir. No vull estar tot el procrés de dilatació estirada i lligada amb el monitoratge a no ser que sigui molt necessari. i respecte al naixement. Vull el contacte pell amb pell des de el primer moment per facilitar la Lm. En això ens posarem molt dus. Jo crec que hi ha coses que no pots controlar però coses com tenir a la nena amb tu des del neixement no t'ho poden negar.
llegia els vostres comentaris i m'he quedat parada. Ensenyar a la criatura i sense poder abraçar-la se l'enporten?? Increible. Jo això no els hi deixo fer ni de conya.
parlaré amb tots dos amb bones paraules i explicaré el meu punt de vista que conidero molt lògic i raonable.
Maya1974, yo tuve mi niña en el Pilar en mayo de este año y nada más nacer me la pusieron en mi pecho, piel con piel. Después de un ratito la comadrona me preguntó que me parecía si me la cogía para lavarla, cambiarla y todos los cuidados que deben hacerle al recién nacido, pero fué allí mismo y le dijo a mi marido que fuera con ella que así lo vería todo. Le fue explicando e incluso le dijo al papi que le diera su dedo a la niña para que se lo cogiera. fué muy bonito. Pero no depende de la Clínica del Pilar si no del gine y la comadrona de que te lo dejen o se lo lleven. Tú habla con ellos. Una vez en planta, la primera noche se ofrecen a llevarse al bebe unas horitas a la nursry si los papis quieren pero el resto siempre contigo. El trato es correcto, yo de lo que me quejo es más apoyo en la LM. Un abrazo.
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
xayso estoy totalmente de acuerdo con lo que dices, yo hice lo mismo y como tu dices no es tanto el personal de la clínica sino tu ginecólogo y tu comadrona; y luego con la nursery dejarles clarito lo que quieres.
el tema de la LM creo que falta apoyo en esta clínica pero en muchas otras igual.
el tema de la LM creo que falta apoyo en esta clínica pero en muchas otras igual.
xayso muchas gracias.
Ostres, me n'alegro molt que hagi canviat la Clínica ja que a mi al 2007 no em van deixar ni tocar la nena, se la van endur cap a la Nursery dient que ja te la portarem i van passar ben bé 6 hores, més o menys eh?
D'aqui a un mes la meva germana ha de parir al Pilar i te molt clar que exigirà el pell amb pell. S'ha de parlar amb el ginecòleg i la llevadora, per suposat.
Jo he tingut la segona aquest juny a la DExeus i vam fer el pell amb pell des del primer moment. Quin canvi respecte del primer part. Quan hi penso em fa una peneta... tonta de mi! clar, no en tenia ni ideia!
D'aqui a un mes la meva germana ha de parir al Pilar i te molt clar que exigirà el pell amb pell. S'ha de parlar amb el ginecòleg i la llevadora, per suposat.
Jo he tingut la segona aquest juny a la DExeus i vam fer el pell amb pell des del primer moment. Quin canvi respecte del primer part. Quan hi penso em fa una peneta... tonta de mi! clar, no en tenia ni ideia!
- Naylacris
- Contacta:
Yo creo tambien que hace mucho ser primeriza o no, porque yo cuando tuve a mi primera hija no sabia nada de nada, y ahora en el Pilar con mi segunda peque, lo sabia todo y hice piel con piel desde el primer momento y solo se la llevaban para el control del peso y como mucho media hora.
Ho explicaré a la meva germana! Estarà contenta perquè ella vol fer el pell amb pell
- Naylacris
- Contacta:
Yo lo hice ya en la sala de partos, solo me la cogieron para hacerle el agbar y luego ya me la volvieron a dar.
Naylacris, con qué comadrona diste a luz en la Clínica del Pilar? A mi me falta poquito y tendré a mi nena ahí. Voy con el Dr. Portella y de comadrona me tocará Isabel o Carmen. Con Isabel hablé y me dijeron que se llevarían a la nena un par de horas o así para pruebas. Tú que comadrona tuviste?
Gracias por contar tu experiencia. Nos es de mucha ayuda a todas las que vamos a dar a luz ahí, porque así ya sabemos más o menos que esperarnos.
Gracias por contar tu experiencia. Nos es de mucha ayuda a todas las que vamos a dar a luz ahí, porque así ya sabemos más o menos que esperarnos.
- Naylacris
- Contacta:
A mi no me llevaba el equipo médico de allí, mi gine y mi comadrona son externas,o sea atienden los partos allí pero no visitan allí, lo siento.
Pero yo creo que si hablas con tu gine y con tu comadrona no tendrás problema de verdad.
Pero yo creo que si hablas con tu gine y con tu comadrona no tendrás problema de verdad.
Jo em portaré la pilota de fitness per poder dil.latar més facilment. spero que no em mirin amb mala cara!!
- Naylacris
- Contacta:
A mi me dijeron en la visita informativa que hice que no se podian llevar pelotas, pero cuando fue a parir lo que hice fue sin la pelota los mismos movimientos que hacia con la pelota pero sin la pelota, no sé si me explico y me fue genial para acabar de dilatar y para que la peque se encajara y acabara de bajar.
Pues yo le pregunté a mi gine y me dijo que tenian pelotas, mmmm..sabeis lo que haré? llamaré la semana que viene a mi comadrona y se lo preguntaré.
No te pueden negar llevarla.
No te pueden negar llevarla.

- Naylacris
- Contacta:
A nosotros la chica que nos hizo la visita a el Pilar nos dijo que nada de pelotas, no sé.
Que raro, Naylacris, nosotros cuando fuimos a la visita nos dijeron que no tienen pelotas, pero que si teníamos la podíamos llevar sin problema. Te hizo el tour una chica alta rubia, creo que Cristina? A la comadrona también le había preguntado y me dijo que sí. Yo volvería a preguntar por si acaso...
- Naylacris
- Contacta:
Si fue es chica, pero no tenia ni idea de la mitad de las cosas,le pregunté muchas cosas y me decia que no sabia, que tendria que preguntarlo, como cuando dijo que separaban al bebe de la madre nada más nacer entre 4 y 5 horas, jajajaja, le dijo que ni de coña, y me dijo que era el protocolo ¿protocolo? y donde está el contacto piel con piel? y la LM en la primera hora de nacimiento?
A mi hija no se la llevaron nada más nacer, subio conmigo a la habitación y cuando el pediatra estuvo apunto para hacerle la revisión entonces se la llevaron y no tardarán más de media hora, les exigí que para una revisión pediátrica no necesitaban mucho más tiempo y así fue.
A mi hija no se la llevaron nada más nacer, subio conmigo a la habitación y cuando el pediatra estuvo apunto para hacerle la revisión entonces se la llevaron y no tardarán más de media hora, les exigí que para una revisión pediátrica no necesitaban mucho más tiempo y así fue.
Ya os contaré mi experiencia porque quizás el miércoles me hacen cesarea. La niña no se encaja y quizás voy y me quedo.
Yo estoy agobiada por el tema lactancia pues quiero darle el pecho. La cosa es que me han dicho que no ayudan mucho con eso.
Alguna me lo puede aclarar?
Yo estoy agobiada por el tema lactancia pues quiero darle el pecho. La cosa es que me han dicho que no ayudan mucho con eso.
Alguna me lo puede aclarar?
Hola!
Jo vaig parir al Pilar aquest juny i havia llegit opinions de tot tipus (sobretot més aviat dolentes, i estava una mica amoinada). Al final l'experiència va ser molt bona. Suposo que dependrà molt del que cadascuna espera del part. En el meu cas confiava en el meu ginecòleg, i crec que això és molt important. La matrona que em va atendre (Isabel) em va agradar molt. No vaig voler enema i no me'l va posar, no em va limitar quina postura m'era més còmode per les contraccions, va contestar les meves preguntes...Durant el part no em vaig lliurar de l'episio pq el nen venia amb una mà al cap (va ser un part distòcic). Tot just nèixer li van fer l'apgar i me'l van posar a sobre. Després el van netejar i el vaig pujar amb mi a l'habitació. Se'l van endur 20 minuts per l'exploració pediàtrica i després ja el vaig tenir amb mi. La primera nit em van oferir que es quedés a la nursery unes horetes i jo vaig accedir amb la condició que no li donessin cap biberó pq volia fer LM. Em van portar el nen abans del que m'havien dit pq plorava i em van dir que me'l posés al pit, i així ho vaig fer (això si, ja portava el xumet a la boca). Hem pogut fer LM tot aquest temps (i seguirem!). Jo vaig estar una mica fluixeta els dos primers dies i les infermeres van ser molt cordials i em van ajudar a incorporar-me, anar al lavabo, etc. (potser n'hi havia de més seques, però com a tot arreu).
Espero que hagi servit d'ajuda a les que us toca parir allà!
Jo vaig parir al Pilar aquest juny i havia llegit opinions de tot tipus (sobretot més aviat dolentes, i estava una mica amoinada). Al final l'experiència va ser molt bona. Suposo que dependrà molt del que cadascuna espera del part. En el meu cas confiava en el meu ginecòleg, i crec que això és molt important. La matrona que em va atendre (Isabel) em va agradar molt. No vaig voler enema i no me'l va posar, no em va limitar quina postura m'era més còmode per les contraccions, va contestar les meves preguntes...Durant el part no em vaig lliurar de l'episio pq el nen venia amb una mà al cap (va ser un part distòcic). Tot just nèixer li van fer l'apgar i me'l van posar a sobre. Després el van netejar i el vaig pujar amb mi a l'habitació. Se'l van endur 20 minuts per l'exploració pediàtrica i després ja el vaig tenir amb mi. La primera nit em van oferir que es quedés a la nursery unes horetes i jo vaig accedir amb la condició que no li donessin cap biberó pq volia fer LM. Em van portar el nen abans del que m'havien dit pq plorava i em van dir que me'l posés al pit, i així ho vaig fer (això si, ja portava el xumet a la boca). Hem pogut fer LM tot aquest temps (i seguirem!). Jo vaig estar una mica fluixeta els dos primers dies i les infermeres van ser molt cordials i em van ajudar a incorporar-me, anar al lavabo, etc. (potser n'hi havia de més seques, però com a tot arreu).
Espero que hagi servit d'ajuda a les que us toca parir allà!
Hola,
La meva germana va tenir la seva nena abans d'ahir al Pilar, i demà li donen l'alta. Només us vull dir que està contentissima amb l'atenció del personal i que tot li ha anat molt bé.
La meva germana va tenir la seva nena abans d'ahir al Pilar, i demà li donen l'alta. Només us vull dir que està contentissima amb l'atenció del personal i que tot li ha anat molt bé.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |