JOGUINES FETES A CASA

Més qüestions.
Derya
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 9:10 am

JOGUINES FETES A CASA

EntradaAutor: Derya » dc. nov. 10, 2010 10:42 am

Hola a tothom!! M'agradaria recollir idees de joguines fetes amb materials casolans igual (o més) divertides per als nostres petits...
Poso l'exemple de tuppers de més gros a més petit per anar encaixant, un potet amb cigrons a dins per anar-los treïent i tornar-los a posar a dins... Ampolles d'aigua amb aigua i purpurina (ben tancada)... unes bitlles amb ampolles i una pilota...

Teniu més idees??
Algun instrument casolà?? com ara una capsa de galetes metàl.lica com a timbal??

Gràcies !!!
Imatge
NURI
:: cèrvol
Entrades: 517
Membre des de: dt. maig 20, 2008 9:43 am
Contacta:

Re: JOGUINES FETES A CASA

EntradaAutor: NURI » dc. nov. 10, 2010 11:14 am

es molt interasant el post, un parell ideas bueno que no som meves pero son genials per la meva filla de 4 anys un circuit de caniques que esta el bloc del socpetit a general buscal a els hi va encatar i unes alces que estem fem ai no ser si esdiuen aixi, et poso un foto que he trobat per internet,
el joc del vasquet amb un iogurt un fil i un tap de suro, el tres en ratlla amb lo de possar els ous d'aquets mes grosos de granja saps, i 6 tamps de suro,
esta molt be utilizar el material de rebuix per aquestes coses, a mes els nens els agrada fabricaro i jugari despres,
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge Notes:
esquitx
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

EntradaAutor: esquitx » dc. nov. 10, 2010 12:37 pm

El meu té 10 mesos i t'explico el que més li agrada:
- tapes de pots de vidre. Els tipics dels pots d'espàrrecs, olives, etc. qualsevol conserva. En té de diferents mides i colors i li encanta fer-los picar entre ells, fer-los caure per escoltar el soroll, sempre en porta algun a sobre.
- Cabdells de llana (que sigui de nens i no deixi pèl): els toca, estira els fils.
- Ampolles i garrages d'aigua: algunes les deixo buides i d'altres amb una mica d'aigua i alguna cosa de colors a dins: papers de salofana, pedretes... el que tinguis a mà.
- Saquets de diferents d'arròs o llegums: s'agafen unes mitges o mitjons bastant tupits (jo n'hi poso 2), només utilitzarem el peu, s'omple d'arròs, cigrons, etc i es lliga.
- Els cartrons del paper de WC, de cuina, paper de plata, etc els encanta per picar i si són més grans en poden fer figures i llavors pintarles, forrar-les, enganxar papers.

Si penso en algún més us ho dic.
Ginger
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

EntradaAutor: Ginger » dc. nov. 10, 2010 2:52 pm

Molt bona idea, aquest post! >.-<:
Ara no tinc temps... ja tornaré a entrar-hi!
Imatge

Imatge
iuia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

EntradaAutor: iuia » dc. nov. 10, 2010 11:35 pm

Doncs sí, quina bona idea.
A veure si algú més hi aporta bones idees. Jo no tinc massa inventiva.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
Fuzztoon
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Fuzztoon » dj. nov. 11, 2010 4:35 am

Una companya de feina ens va demanar una vegada que li portessim els tubs de cartró del paper de vàter i de cuina i amb ells van fer un castell impresinant. després el van pintar i genial. U penjo fotos d'internet perquè m'entengueu.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Pupuleta
:: poltre
:: poltre
Entrades: 689
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 1:22 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: Pupuleta » dj. nov. 11, 2010 6:20 am

en Biel es el rei del mambo amb la capsa de galetes metàlica (daneses) i un palillo de menjar dels xinus per tocar el tambor.
Té 2 maneres de tocarlo:
-sense la tapai així l'agafa i va caminant com si fos un cercavila
-li posos sobre una cadira de les seves i també hi poso alguna tapa metàlica al costat, el sento al taburet al davant i fa veure que toca la bateria!!!
Imatge

Imatge
Derya

EntradaAutor: Derya » dj. nov. 11, 2010 8:17 am

Hola a tothom!!!
M'encanta que us hagi agradat el post!! A veure si s'hi continüa afegint gent i el fem crèixer!!

Se m'ha ocorregut aquest matí mentre preparava l'esmorzar... Però segur que algú altre també ho ha pensat... jejeje Un pot de neskuik o kolakao fent-li un foradet al tap per poder-hi introduir joguines... Com aquests joguets que tenen els fotats amb formes per posar-hi el corresponent triangle, cuadrat o rodona... No sé si m'explico...

D'instruments de m'ha ocorregut una capsa típica de sabates i fer-hi un forat al centre i col.locar d'un extrem a l'altre cuatre o cinc cordes (de llana¿?¿?) per fer-ho servir com una espècie de guitarra... ^_^ molt típic, veritat??

També he estat pensant, i veig que algu de vosaltres ho comenta, amb els rotllos de paper de wc fer nines i jugar en un castell/casa feta també de cartró...

M'han agradat molt les vostres idees!!
Continuem participant!!
Imatge
onavis
Entrades: 60
Membre des de: dc. març 31, 2010 4:33 pm

EntradaAutor: onavis » dj. nov. 11, 2010 3:28 pm

Molt bona idea!

Pupuleta, he posat en pràctica lo de les galetes daneses i ja s'hi ha estat una bona estona picant! M'agrada!

Jo com a idees dic:

- Agafar un àlbum d'aquells típics que s'han de posar les fotos dins d'una mena de saquets, i enlloc de col.locar-hi fotos, ficar-hi imatges que retallem de revistes i que els hi agradin. Es poden anavar renovant quan se'n cansi i afegir-ne de noves!

- La meva filla juga molt amb un joc de dosificadors pel biberó que em van regalar i, com que no em fan falta i són de diferents colors, juga a apilar-los.

- Tinc un munt de cintes VHS que no en faig res i ella s'entreté molt apilant-les i posant-les dins de caixes.

- Fer sonalls a partir d'una guardiola metàlica amb cigrons dins, un porta-xumets amb alguna cosa que faci soroll a dins,

- Per quan siguin més grans, hi ha molts jocs que venen que nosaltres podem copiar i fer a casa. Per exemple fer un taulell amb cartolina on s'hi dibuixen els números o les lletres i després fer nosaltres les lletres o números amb cartolines més petites per a que vagi ficant cada un on toca.

De moment se m'acudeixen aquestes.

Onavis
http://aprenentasermare.blogspot.com/
Derya

EntradaAutor: Derya » dv. nov. 12, 2010 10:32 am

Remenant per el fòrum, he trobat un post titulat MANUALITATS on aconsellen algunes pàgines molt interessants on també hi ha joguines casolanes.
Els penjo aquí també per si algú li pot interessar... (l'adreça del post)

viewtopic.php?f=51&t=19197

Noies també he trobat una altra adreça molt interessant... feu-hi un cop d'ull!!

http://www.unicef.org/colombia/pdf/juguetes.pdf

Un més!! És xulissim!! El típic joc de pescar peixicus!!

http://maxylola.wordpress.com/2009/09/3 ... -de-peces/
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::