HOSPITAL DE MATARO. MATERNITAT

Salut, dubtes i preparatius.
neuseta30
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dl. oct. 11, 2010 5:40 pm

HOSPITAL DE MATARO. MATERNITAT

EntradaAutor: neuseta30 » dj. nov. 11, 2010 7:03 pm

hola noies, soc una buscadora, us explico la meva situacio, resulta que jo avans anava a la gine per mutua, era la mutua de la empresa i clar fa una setmana m he kedat al atur i m han donat de baixa a la mutua i ara em toca anar per la ss. jo quan em kedi embarassada el vull tenir al hospital de mataro perke em keda aprop de casa, pero vull saber les vostres opinions.

moltes gracies a totes¡¡¡¡¡¡
Imatge[url=http://glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php]

ImatgeImatgeImatgeImatge
Carbiadaya
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: HOSPITAL DE MATARO. MATERNITAT

EntradaAutor: Carbiadaya » dj. nov. 11, 2010 8:45 pm

Hola wapi,jo només et dic que he sentit tot tipus d'opinions de l'hospital de Mataró,bones i dolentes!!!Jo no et puc parlar en primera persona,jo sincerament em vaig apuntar a la mútua perqué no volia parir aquí a Mataró,però això és molt personal.

Aveure si n'hi han mamis que et pugin donar la seva opinió de primera mà! :ok:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuseta30

EntradaAutor: neuseta30 » dj. nov. 11, 2010 8:47 pm

Carbiadaya ha escrit:Hola wapi,jo només et dic que he sentit tot tipus d'opinions de l'hospital de Mataró,bones i dolentes!!!Jo no et puc parlar en primera persona,jo sincerament em vaig apuntar a la mútua perqué no volia parir aquí a Mataró,però això és molt personal.

Aveure si n'hi han mamis que et pugin donar la seva opinió de primera mà! :ok:

moltes gracies carbidaya, pero jo crec que aixo sera com a tot arreu no? es que clar com h e kedat al atur dons m han donat de baixa de la mutua, pero vaig tenir una mala experiencia amb la corachan y es de la mutua, lo que son les coses.

ImatgeImatgeImatgeImatge
irene2006
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 12:08 pm

EntradaAutor: irene2006 » dj. nov. 11, 2010 9:24 pm

Hola
Doncs n´he sentit opinions bones, pero jo la que conec més d´aprop és la de una amiga meva, i va tenir un part horrible.
Per no enrrollar-me massa, va ser un part llarguíssim, de més de 48h dilatant. Les primeres 24h la van deixar "aparcada" en un box, dilatant lentament i patint sense epidural ni res, i després de les 24h, es van dignar en intentar accelerar aquell part etern i horrible, posant-li ja oxitocina i la bendita epidural. Va ser part natural pero amb forceps tambè, i per ella va ser tot plegat moooolt desagradable. :ufs:
Com serà la cosa, que després de aquella experiència,va decidir que no pensava tenir més fills, no pensava tornar a parir mai més, i de fet es va fer la lligadura de trompes quan el seu fill tenia 1 any i poquet.
Encara que aquest cas que conec d´aprop és una mica "heavy", tambè he sentit gent que li va anar bé el part,...
Penso que si tens sort en tenir un part bó i ràpid, és igual a on vagis a parir, perquè tot t´anirà bè, el problema és quan tot no va tan bé ni tan ràpid i no estas ben atesa,...
ImatgeImatge
bipa
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

EntradaAutor: bipa » dj. nov. 11, 2010 9:27 pm

Jo hi vaig parir i la veritat que en vaig quedar molt contenta ! vaig tenir sort que les llevadores que em van tocar eren molt maques i em van cuidar molt... tot i que volia un part natural i em va faltar que m'animessin una mica més i al final vaig acabar tenint un part "normal", amb epidural, sala de parts,... però va ser força ràpid. Jo per l`únic que potser estaria disposada a pagar és per poder estar sola a l'habitació tot i que les de Mataró comparades amb les d'altres hospitals estan molt bé (a la Vall d'Hebron hi havia 4 parteres o més per habitació!). Com ja heu dit deu anar a opinions i experiències.. jo sempre que hi he anat m'hi he sentit molt ben tractada.
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
neuseta30

EntradaAutor: neuseta30 » dv. nov. 12, 2010 5:47 am

moltes gracies per les opinions vostrs noies, la veritat es que si ha de surtir be o malament et pot passar a qualsevol lloc sigui al hospital de mataro o a un hospital privat. sense anar mes lluny jo he tingut una mala experiencia a la coratxan vaig ser molt mal atesa per un gine de urgencies.

ImatgeImatgeImatgeImatge
Txellins
Entrades: 1854
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 8:13 am
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Txellins » dv. nov. 12, 2010 8:58 am

Jo hi he parit dues vegades i també n'estic molt contenta.
Tot i tenir uns parts llargs i com en dirien en llenguatge colquial... de la burra, em vaig sentir molt acompanyada i ben atesa. Tant a la sala de parts, com a planta!
Amb la Lactància materna (si és la teva opció), us sentireu molt recolzats i t'ajudaran al màxim!
Imatge

Imatge

Imatge
neuseta30

EntradaAutor: neuseta30 » dv. nov. 12, 2010 3:33 pm

Txellins ha escrit:Jo hi he parit dues vegades i també n'estic molt contenta.
Tot i tenir uns parts llargs i com en dirien en llenguatge colquial... de la burra, em vaig sentir molt acompanyada i ben atesa. Tant a la sala de parts, com a planta!
Amb la Lactància materna (si és la teva opció), us sentireu molt recolzats i t'ajudaran al màxim!

moltes gracies wapa. es que jo tambe n he sentit de tots colors sobre l hospital de mataro per aixo he obert akst post, per saber mes opinions.

ImatgeImatgeImatgeImatge
ciregirl
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2655
Membre des de: dl. juny 15, 2009 10:40 pm

EntradaAutor: ciregirl » ds. nov. 13, 2010 9:34 am

Hola noia!
Jo en principi no hi tindré al meu fill, però he de dir-te que hi han parit 3 conegudes meves i les tres han quedat encantades. Suposo que, com a tot arreu, dependrà de qui t'atengui, però les meves cosines han repetit experiència i tot així que van quedar molt ocntentes.
neuseta30

EntradaAutor: neuseta30 » ds. nov. 13, 2010 7:05 pm

ciregirl ha escrit:Hola noia!
Jo en principi no hi tindré al meu fill, però he de dir-te que hi han parit 3 conegudes meves i les tres han quedat encantades. Suposo que, com a tot arreu, dependrà de qui t'atengui, però les meves cosines han repetit experiència i tot així que van quedar molt ocntentes.

hola wapaaaaa. dons moltes gracies per la informacio. com va el dissabte?

ImatgeImatgeImatgeImatge
barrufeta rondinaire
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dv. març 04, 2011 7:38 pm

EntradaAutor: barrufeta rondinaire » dc. gen. 04, 2012 10:08 am

Jo en vaig quedar molt contenta. El part va anar molt bé i l'acompanyament que em van fer molt bo!!!! Sens dubte jo hi tornaria una altre vegada!!!!! Molt atents en tot el procés!!!
ptitgat
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

EntradaAutor: ptitgat » dl. gen. 09, 2012 2:54 pm

Hola

jo també en vaig quedar molt contenta, el part va anar perfecte, em van tractar molt bé abans i després (m'hi vaig haver de quedar més dies perquè es va complicar el post-part): però tan el tracte amb mi com amb la nena perfecte, i això que va ser en cap de setmana i vaig patir canvis de torn :) Però repetiré...
CaputxetaVermella
Entrades: 261
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 3:35 pm

EntradaAutor: CaputxetaVermella » dv. gen. 27, 2012 1:58 pm

El meu part al setembre serà per la SS i suposo que serà a l'hospital de Mataró, de manera que també buscava opinions... Sobre tot perquè vull que sigui un part natural no medicalitzat (hi tenen sales especials allà).

Aquí tens algunes experiències, la majoria bones i alguna de dolenta, de dones que han parit allà (són de part natural):

http://www.maremeva.net/index.php/historias-de-parto

En aquest altre forum hi han opinions molt negatives de parts dels "normals" de dones que hi van de seguida que comencen les contraccions:

http://foro.enfemenino.com/forum/matern ... ataro.html

Jo crec que de cada hospital que miro hi solen haver a internet més opinions dolentes que bones: normalment la gent es queixa quan les coses van malament i no solen felicitar quan les coses van bé, som així. Les experiències també tenen molt a veure amb la sort que tinguis, amb les infermeres o llevadores o metges que trobis que et toquin que estiguin de guardia...

Personalment la meva idea és aguantar a casa tot el temps que pugui i que a l'hospital, si tot va bé, m'hagin d'ajudar el mínim. Estar allà només per si de cas, com si diguessim, i si pot ser que no hagin de fer quasi res.

Espero haver sigut d'alguna ajuda.
Imatge
CaputxetaVermella

EntradaAutor: CaputxetaVermella » dv. gen. 27, 2012 2:10 pm

Ah, me'n oblidava. Pel que es veu els hospitals et poden ensenyar les instal·lacions i donar- te informació i estadístiques de parts allà si les demanes. Jo suposo que més endevant (només estic de 6 setmanes) hi aniré i ja posaré la informació aqui si a algú li interessa.

També pots fer el que es diu un pla de part i entregar- lo a l'hospital per informar de quins procediments voldries i quins no en el moment que estiguis de part.

Més informació i els documents a:

http://www.elpartoesnuestro.es/index.ph ... Itemid=103

Ara crec que si està tot!

I sort si encara ets buscadora!

..::·· :love:
Imatge
ptitgat
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

EntradaAutor: ptitgat » dl. gen. 30, 2012 12:55 pm

Caputxeta

justa hir sortia a la tele (no recordo quin canal) que un hospital de Madrid feia visites guiades a les sales de maternitat etc. Ho explicaven com a gran novetat i jo haig de dir que a mi em van fer una visita a l'hospital de Mataró. Poc abans del part (cap a la setmana 30-35) et truquen perquè hi vagis a fer una visita, tal com tenen parlat amb la teva llevadora (la meva era de SS). T'ho expliquen tot i a mi em va agradar.

També haig de dir, com he comentat abans, que el meu part va anar molt bé i el tracte perfecte. Això sí, us recomano que no pugeu de seguida a l'hospital, això ho diuen a moltes classes de pre-part: si tens contraccions (jo no vaig trencar aigues) espera a que siguin "seguides" perquè sinó passaràs hores a l'hospital sense poder fer res i passant-ho malament. per molt extrany que sembli jo vaig començar a tenir contraccions a la nit i fins la matinava vaig aguantar a casa: entre una i l'altra tenia temps de tornar-me a adormir, imagina el temps que passava! Això sí, quan vam veure que eren seguides va ser quan vam pujar. Si t'agafen de dia segur que pots encara fer alguna cosa entre una contracció i una altra, recollir el que necessites i els "segons" de dolor passar-los amb unes fregues. Evitaràs estar sense fer res a l'hospital esperant un moment que es fa etern...

És el meu consell vaja...
CaputxetaVermella

EntradaAutor: CaputxetaVermella » dc. feb. 01, 2012 4:59 pm

Tens tota la raó, ptitgat. Totes les bones experiències que he llegit és perquè van ja dilatades de 8 com a mínim. És la meva intenció.

De fet també m'havia plantejat tenir- lo a casa amb una doula i/o llevadora però sempre fa por que hi hagi qualsevol complicació, i quan estas a l'hospital saps que la sala de cures intensives o metges neonats estan allà al costat mateix...

Bé, encara tenim temps per pensar- ho però m'agrada el que dius que et fan visita guiada. Llàstima que no tinguin banyera, perquè crec que sóc una mica peix i estaria molt còmoda parint a l'aigua.
Imatge
Autumn
Entrades: 218
Membre des de: dc. gen. 19, 2011 11:00 am

EntradaAutor: Autumn » dv. abr. 13, 2012 1:20 pm

Hola,
us volia donar la meva experiència en part a Hospital de Mataró. Realment per mi un 10, pero vaig tenir la sort que em va tocar una llevadora molt maca.
Vaig anar a la nit i estava dilatada de 3 i em van donar una habitacio perque passes la nit, em va agradar perque vem estar molt be a la habitacio i tranquils perque a casa segurament m'hagués posat nerviosa per no saber quan havia de tornar a anar al hospital.
lendemà al mati vaig baixar ja a baix i em van dir que ja estava dilatada de 6.
Jo anava oberta a tot, volia aguantar una mica perque tampoc em feia gracia la epidural pero tenia clar que si em feia mal la volia. I la llevadora em va animar i ajudar molt i explicar tot el que podiem fer si no volia epidural, vem estar a una habitacio super comodes, amb pilota, esterilla calenta pels ronyons, dutxa aigua calenta, corretges inhalambriques per poder caminar o fer el que volgués, escoltant musiqueta amb el mobil i ella anava entrant de tant en tant per veure com anava tot.
Al final el part va anar perfecte, part natural i aixo que jo no anava concienciada i estic super contenta. Pell amb pell a la que va sortir, vem esperar a que el cordo deixes de bategar i el meu home el va tallar i vem estar 2 hores amb la nena fent pell amb pell fins que vem pujar a habitacio.
Pero ja dic.. segur que si m'agués tocat una altra llevadora tot hagués anat diferent. Per aixo penso com vosaltres que més que el lloc és l'equip humà o la persona que et toqui.
Llavors a planta tot molt be, i em van ajudar molt tambe amb la lactancia materna. Aixi que si tingués un altre fill jo repetiria hospital de Mataró.
Imatge

Imatge

Imatge
CaputxetaVermella

EntradaAutor: CaputxetaVermella » dj. gen. 17, 2013 1:07 pm

Ahir vaig començar les classes pre- part i vaig preguntar a la llevadora que les fa per aquestes sessions d'acollida o informatives a l'hospital i per la meva sorpresa i desesperació em va dir que ja no tenen aquest protocol de part natural (les retallades?) i que tampoc hi ha cadires de part, però si monitors inalàmbrics, un protocol intern de medicalitzar el mínim i sales de dilatació. És una mica sorprenent i xocant perquè jo havia llegit inclús per aquí alguna noia que havia parit a una cadira de parts allà...

Estic desorientada i molt preocupada perquè ja estic de quasi 30 setmanes i això em trastoca tots els plans. Algú sap algo del tema? Algú que hagi parit allà recentment?
Imatge
soc
Entrades: 10
Membre des de: dg. set. 30, 2012 10:46 am

EntradaAutor: soc » ds. gen. 19, 2013 9:00 pm

Hola Caputxeta Vermella,

Jo estic de 37 setmanes i tindré el meu petitó a l'Hospital de Mataró. Per el que m'han comentat no fan la visita guiada a l'hospital, però el protocol de part natural per ara el continuen tenint, igual que la donació del cordó umbilical.

Molta sort!!!
CaputxetaVermella

EntradaAutor: CaputxetaVermella » dl. gen. 28, 2013 1:29 pm

Ja estic més tranquila, noies!

Vaig plantejar el tema a la meva llevadora i em va comentar algo semblant al que dius, soc. De fet no han tret les visites guiades (a mi ja m'han fet el paper de derivació i m'han de trucar per dir- me dia i hora de la visita) el que han tret son les visites específiques a les que volen part natural, però fan visita amb totes i si tens alguna pregunta específica li pots fer de totes maneres a la llevadora que farà la visita.

També em va dir que quan arribes et posen una via i que això no és negociable, però tota la resta del protocol ho segueixen fent. Si tot va com ha d'anar (recordem que no hem d'idealitzar en excès el part, les coses no sempre van com hem somniat) t'atendran llevadores, en un entorn amb llum baixa i habitació individual per dilatar amb pilota i dutxa, el monitoreig serà intermitent perquè puguis moure't, faran només els tactes imprescindibles, preguntaran i informaran abans de qualsevol intervenció, pots parir en la posició que et resulti més còmoda, no et dirigiran els pujos, fan el pell amb pell i inicien la lactancia materna al mateix instant sense endur- se al bebé del teu costat, no tallen el cordó fins que deixa de bategar i et deixen amb el bebé i el teu home sols per estar junts en intimitat.

O sigui que ja estic tranquila i que tot sigui el millor possible tenint en compte que em respectaran al màxim si ho demano. :ok:
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::