*-* Volem ser mares i ja hem passat dels 30...
*-* Volem ser mares i ja hem passat dels 30...
Doncs això...
he pensat obrir aquests post per totes aquelles socpetitones que o ens hem plantat als 30 i volem ser mares.. per compartir experiències i intentar resoldre dubtes.. per tenir un espai...
bé.. jo els passo, estic a punt de fer els 33...
això sí, totes sou benvingudes!!
i recordem... ESTEM FETES UNES ADOLESCENTS!!

he pensat obrir aquests post per totes aquelles socpetitones que o ens hem plantat als 30 i volem ser mares.. per compartir experiències i intentar resoldre dubtes.. per tenir un espai...
bé.. jo els passo, estic a punt de fer els 33...
això sí, totes sou benvingudes!!
i recordem... ESTEM FETES UNES ADOLESCENTS!!

smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Re: Volem ser mares i ja hem passat dels 30...
Molt encertat el post, Rela! Jo en tinc 30 i onze i els meus alumnes em pregunten que per on em moc els dissabtes a la nit! 

Re: *-* Volem ser mares i ja hem passat dels 30...
eiiiii molt bo aquest post, que les de 30 encara som joves i ens mantenim be i volem ser mamiiiiiiiiiiiiiiis¡¡¡¡¡¡
sii!! estem fetes unes xavales!!
que bó neu lo de que et pregunten on vas de festa!!

que bó neu lo de que et pregunten on vas de festa!!

smile! ;)
rela wapaaaa, que tal? com va el cap de setmana? nosaltrs trankilet, a caseta i com es la sexy week. jejejejjejeje

- gretagalgo
- :: zebra

- Entrades: 1639
- Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm
Amb 38 anys acabats de cumplir, ha nascut la meva petita Ingrid, aixo si portava 5 anys buscant, soc molt feliç pero m´hagues agradat no trigar tant, pero ha valgut la pena
gretagalgo ha escrit:Amb 38 anys acabats de cumplir, ha nascut la meva petita Ingrid, aixo si portava 5 anys buscant, soc molt feliç pero m´hagues agradat no trigar tant, pero ha valgut la pena
ostres Greta.. el teu és el cas on totes podem veure que s'acaba aconseguint...
moltes felicitats per la teva nena!!!

smile! ;)
gretagalgo ha escrit:Amb 38 anys acabats de cumplir, ha nascut la meva petita Ingrid, aixo si portava 5 anys buscant, soc molt feliç pero m´hagues agradat no trigar tant, pero ha valgut la pena
moltes felicitats wapaaaaa¡¡¡¡
Jo vaig tenir la primera amb 34 i ara al juny la segona amb 37! i em sento moooolt jove! ja ja ja. Realment molts cops me n'han posat 10 menys!! s'haurien de posar ulleres però en fi, no està malament que et vegin jove també.
Avui veia fotos de la meva mare amb la meva germana i jo amb 14 mesos de diferència i la meva mare em deia, "aquí jo devia tenir 26 anys" i nosaltres 1 i 2!!!! Però són altres temps! ara és molt difícil ser mare als 25! Jo crec que és ideal a partir dels 30.
Ah, i de les meves amigues, totes entre 35 i 37, cap és mare i totes ho volen ser!!
Ànims a les que voleu ser mares i teniu més de trenta! trenta onze també! je je. Jo no descarto el tercer i també seria als trenta deu o als trenta onze!
Avui veia fotos de la meva mare amb la meva germana i jo amb 14 mesos de diferència i la meva mare em deia, "aquí jo devia tenir 26 anys" i nosaltres 1 i 2!!!! Però són altres temps! ara és molt difícil ser mare als 25! Jo crec que és ideal a partir dels 30.
Ah, i de les meves amigues, totes entre 35 i 37, cap és mare i totes ho volen ser!!
Ànims a les que voleu ser mares i teniu més de trenta! trenta onze també! je je. Jo no descarto el tercer i també seria als trenta deu o als trenta onze!
Mira que n'ets de ràpida, Releta!
Collita del 78, 29 anys desde en fa tres, és a dir...32! I feta una xavalina. Amb l'instint despert desde ja fa bastant però entre una cosa i l'altre ens hi hem posat fa 9 mesos.
Els ànims els tinc, ara sí...de capa cap amunt! Sòc jove, som joves i avui en dia és majoritariament que les parelles tenen fills a partir dels 30
Viurem fins als 90 anys, més o menys
, tindrem temps de sobres per conèixer els nostres bésnets!!
Collita del 78, 29 anys desde en fa tres, és a dir...32! I feta una xavalina. Amb l'instint despert desde ja fa bastant però entre una cosa i l'altre ens hi hem posat fa 9 mesos.
Els ànims els tinc, ara sí...de capa cap amunt! Sòc jove, som joves i avui en dia és majoritariament que les parelles tenen fills a partir dels 30
Viurem fins als 90 anys, més o menys
, tindrem temps de sobres per conèixer els nostres bésnets!!- vallpresona
- :: tortuga

- Entrades: 330
- Membre des de: dc. març 24, 2010 11:36 am
- Ubicació: Alt Empordà
Anims a totes!!! Jo em vaig quedar embarassada als 38 i en Marc va nèixer quan ja en tenía 39!!!!!
Crec que el que realment importa és tenir-ho molt clar!!!
Moltíssima sort a totes!!!
Crec que el que realment importa és tenir-ho molt clar!!!
Moltíssima sort a totes!!!
A dia d' avui és normal passar dels 30 anys i ser mares per primera vegada
Jo en vaig quedar embarassada amb 32, a punt de fer 33. Acabo de fer els 34 i la meva petita 6 mesos. Molta sort a totes les que esteu buscant!
Ostres noies m'encanta aquest post!!
Doncs jo tinc 35 i aquest mes en faré 36!! si tot va bé.
I els meus alumnes també em pregunten que per on surto de marxa!!
L'altre dia en una entrevista amb una mare d'un alumne em va dir "no em parlis de vostè que només tinc 36" i després va afegir "clar com deus rondar pels 32". Vaig pensar bé... perquè aquesta dona jo li hagués posat uns 45 perquè no em creia que tenia 36, però després vaig flipar perquè el seu fill té 17!! i clar...vaig pensar joooo tenim la mateixa edat i ella ja té un de 17, un de 11 i un de 8 uffff i jo ni he començat!!
Doncs jo tinc 35 i aquest mes en faré 36!! si tot va bé.
I els meus alumnes també em pregunten que per on surto de marxa!!
L'altre dia en una entrevista amb una mare d'un alumne em va dir "no em parlis de vostè que només tinc 36" i després va afegir "clar com deus rondar pels 32". Vaig pensar bé... perquè aquesta dona jo li hagués posat uns 45 perquè no em creia que tenia 36, però després vaig flipar perquè el seu fill té 17!! i clar...vaig pensar joooo tenim la mateixa edat i ella ja té un de 17, un de 11 i un de 8 uffff i jo ni he començat!!
Doncs jo vaig tenir la meva primera filla als 35 i la segona als 38. Ara ja en tinc 40 i elles estan a punt de fer 5 i 2 anys. Avui en dia tenir fills passats els 30 no és cap problema! Això sí crec que és important ser optimista i no desesperar. Vaig trigar quasi dos anys en quedar-me embarassada de la meva primera filla perquè estava una mica obsessionada amb la meva edat. En canvi, per la segona estava molt més relaxada i en sis mesos 
Molta sort a totes!

Molta sort a totes!
- ninetapetita

- Entrades: 1398
- Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am
Rela! ets la bomba! molt encertat aquest post! m'apunto. Mow, aquí una altra de la collita del 78, una de les millors
(no us enfadeu la resta, eh?
)
Vaig ser mare per primera vegada amb 28 anys, a punt de fer-ne 29. I ara que passo dels 32, VULL SER MARE UN ALTRE COP!!
Molta força a totes les que estem en el bon camí de ser-ho, i moltes felicitats a les que ho heu aconseguit!!!
(no us enfadeu la resta, eh? Vaig ser mare per primera vegada amb 28 anys, a punt de fer-ne 29. I ara que passo dels 32, VULL SER MARE UN ALTRE COP!!
Molta força a totes les que estem en el bon camí de ser-ho, i moltes felicitats a les que ho heu aconseguit!!!

uola!!
una altre amb 32 castanyes!
eiii que som joves encara eh?

una altre amb 32 castanyes!
eiii que som joves encara eh?

Molt bona idea el post de "las trentanyeres"!!!!!
Jo em vaig posar a fer feina als 33 i l'Emma va neixer quan ja en tenia 34. Ara està a l'ordre del dia plantejarse la maternitat a aquesta edat per tant...a disfrutar-ho i molts ànims que quan arriba es meravellos!!!!!
Jo em vaig posar a fer feina als 33 i l'Emma va neixer quan ja en tenia 34. Ara està a l'ordre del dia plantejarse la maternitat a aquesta edat per tant...a disfrutar-ho i molts ànims que quan arriba es meravellos!!!!!
- crisàlide

- Entrades: 1350
- Membre des de: dv. oct. 22, 2010 2:00 pm
- Ubicació: Barcelona-Sant Andreu
- Contacta:
Gràcies Rela per obrir aquest post... de fet, circulant pel SP aquests dies justament estava pensant que em sentia gran, veia noies de "vintis" ja amb nens, o embarassades i pensava "nena, vas tard...". Jo en tinc 34 i el crisalido en fa 32 la setmana vinent així que la feina ha estat meva per convènce'l per posar-nos a intentar-ho de cara a l'estiu (és u que té, tenir un home més jove...)
En fi, petons per a totes i ànimus que estem estupendes!!
En fi, petons per a totes i ànimus que estem estupendes!!

Comencem la cerca al juliol del 2011.... Aviam quan ve el cigru
My Ovulation Chart
BessonadaPacte de panxulina: Sephora
, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

My Ovulation Chart
BessonadaPacte de panxulina: Sephora
, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

Hola!! jo tinc els 30 acabats de fer, fa sis anys que surto amb el meu marit i si hagués pogut hauria sigut mare ja fa 10 nanys jajaja sempre n'he tingut moltes ganes jejeje però fins ara no ha arribat el moment, fa 6 mesos que busquem i que sigui quan hagi de ser.
I si som joves!!!!, som la tercera parella que ens hi posem del grup, a veure si no triguem i es porten poquet perque una ja té 6 mesos i l'altra ja està embarassada!
I si som joves!!!!, som la tercera parella que ens hi posem del grup, a veure si no triguem i es porten poquet perque una ja té 6 mesos i l'altra ja està embarassada!
jo hem vaig quedar amb 33 i el vaig tenir amb trenta quatre! el segon ja veurem amb quants anys...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 57 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie