*-* Volem ser mares i ja hem passat dels 30...
Re: *-* Volem ser mares i ja hem passat dels 30...
Amca, xayso, vallpresona, pucpuc i mirjan..
segur que a totes les que ens posem passats la trentena, les vostres històries en donen ànims... suposo que com que el coco va per lliure és inevitable pensar que vas tard, que t'hauries d'haver posat abans.. però.. a mi el meu cos m'ho ha demanat ara (bé, ja fa uns mesoso.. jijij) i no abans..
El tant per cent d'`èxit a artir dels 30 és redueix, aicò és veritat.. però és possible i cada vegada més dones decidm ser mares a partir dels 30!!!
Ho aconseguirem...

segur que a totes les que ens posem passats la trentena, les vostres històries en donen ànims... suposo que com que el coco va per lliure és inevitable pensar que vas tard, que t'hauries d'haver posat abans.. però.. a mi el meu cos m'ho ha demanat ara (bé, ja fa uns mesoso.. jijij) i no abans..
El tant per cent d'`èxit a artir dels 30 és redueix, aicò és veritat.. però és possible i cada vegada més dones decidm ser mares a partir dels 30!!!
Ho aconseguirem...

smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Una altra de finals dels 70!
just n'acabo de fer 31 i, si tot va bé, el petit astronauta naixerà quan jo en tingui 31 i pico!

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Rela ets rapidíssima!!!
M'encanta el post!!! i jo ja n'he fet 37! per això m'anima veure que, tot i ser més gran que la majoria de vosaltres, també podré si tot va bé ser mare!!!
Les històries que vàries noies ja heu explicat m'animen a no perdre els ànims!!!
Petons!
M'encanta el post!!! i jo ja n'he fet 37! per això m'anima veure que, tot i ser més gran que la majoria de vosaltres, també podré si tot va bé ser mare!!!
Les històries que vàries noies ja heu explicat m'animen a no perdre els ànims!!!
Petons!
http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)

1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)
Hola!
Doncs jo el meu fill el vaig tenir amb 34 anys, perquè no va poguer ser abans per moltes circumstàncies,... i desde fa 2 anys no perdem la esperança de tornar a ser pares pero les circumstàncies econòmiques no ens acompanyan,... així que jo aquí amb 38 anys no perdo la esperança de encara poder ser mare de nou!!!
Un amiga meva amb 37 anys va tenir el primer i amb 41 ha tingut el segon!!! ole, ole,i ole!!!
Visca les mares anyoses!!!!

Doncs jo el meu fill el vaig tenir amb 34 anys, perquè no va poguer ser abans per moltes circumstàncies,... i desde fa 2 anys no perdem la esperança de tornar a ser pares pero les circumstàncies econòmiques no ens acompanyan,... així que jo aquí amb 38 anys no perdo la esperança de encara poder ser mare de nou!!!
Un amiga meva amb 37 anys va tenir el primer i amb 41 ha tingut el segon!!! ole, ole,i ole!!!
Visca les mares anyoses!!!!

Hola,noies!
Aquí una de la magnífica collita del 76
.Jo vaig tenir el Cesc amb 31 i el Quim l´he tingut amb 33.Així que ànims a totes,que estem fetes unes supernenes!!Això sí,si hagués pogut imaginar lo meravellós que és ser mare,us asseguro que m´hi hauria posat abans.
Aquí una de la magnífica collita del 76
.Jo vaig tenir el Cesc amb 31 i el Quim l´he tingut amb 33.Així que ànims a totes,que estem fetes unes supernenes!!Això sí,si hagués pogut imaginar lo meravellós que és ser mare,us asseguro que m´hi hauria posat abans.Re: *-* Volem ser mares i ja hem passat dels 30...
NOIES, ÀNIMS! jo el 1r el vaig tenir amb 29 i ara el segon el tindré amb 32, la meva cosina el tindrà amb 34 i una companya de feina el va tenir amb 37, així que A PER FEINA!

Hola noies! Doncs jo en tinc 33, els vaig fer al gener, així q si em quedo embarassada ja el tindria als 34, però l'important és tenir-lo!!!
Ja m'hauria agradat tenir-lo abans, però fins l'any passat no vam tenir el nostre niuet d'amor, abans estavem vivint amb el germà de la meva parella q s'havia separat, i a més havia de convèncer a la meva parella, q no ho va fer fins aquest abril, al.leluia. Així que les circumstàncies han anat així, i la societat en la que vivim i les poques ajudes de conciliació familiar, no hi ajuden... cosa q fa q t'ho replantegis avans de tirar-te a la piscina...
Però jo no desespero, la meva companya de feina va tenir el primer fill amb 37, i als 40 va tenir el segon. Suposo q quan tots el planetes convergeixen, llavors es tracta d'adaptar-t'hi tu....
Una abraçada!
Ja m'hauria agradat tenir-lo abans, però fins l'any passat no vam tenir el nostre niuet d'amor, abans estavem vivint amb el germà de la meva parella q s'havia separat, i a més havia de convèncer a la meva parella, q no ho va fer fins aquest abril, al.leluia. Així que les circumstàncies han anat així, i la societat en la que vivim i les poques ajudes de conciliació familiar, no hi ajuden... cosa q fa q t'ho replantegis avans de tirar-te a la piscina...
Però jo no desespero, la meva companya de feina va tenir el primer fill amb 37, i als 40 va tenir el segon. Suposo q quan tots el planetes convergeixen, llavors es tracta d'adaptar-t'hi tu....
Una abraçada!
Hola noies!!!
Molt bé aquest post! M'encanta!!!
Doncs bé, aquí una altra de la collita del 78! Em vaig quedar embarassada aquest febrer passat, en tenia 31 (no ho sabia que ho estava), al cap de pocs dies en vaig fer 32 (continuava sense saber-ho), de fet vàrem trigar uns dies a fer la prova pq no pensàvem que haguéssim fet diana
I ara ja passo de la dpp, estem esperant l'Arnau. I com moltes parelles, pensant que no ens hi quedaríem de seguida o que trigaríem bastant al Nadal passat ens vàrem dir, de cara l'any nou comencem a buscar i vingui quan vingui, i au! És per això que jo penso que la ment és molt poderosa, tenim amistats que els hi està costant molt i veient-los vàrem decidir que tard o d'hora seria benvingut, ànims noies! L'edat no ha de ser cap impediment, tot el contrari doncs som unes dones amb experiència i a la flor de la vida!!! Jo tmb penso que viurem mooooolts anys per conèixer els nostres néts i besnéts!!!
Petonets boniques!
Molt bé aquest post! M'encanta!!!
Doncs bé, aquí una altra de la collita del 78! Em vaig quedar embarassada aquest febrer passat, en tenia 31 (no ho sabia que ho estava), al cap de pocs dies en vaig fer 32 (continuava sense saber-ho), de fet vàrem trigar uns dies a fer la prova pq no pensàvem que haguéssim fet diana
I ara ja passo de la dpp, estem esperant l'Arnau. I com moltes parelles, pensant que no ens hi quedaríem de seguida o que trigaríem bastant al Nadal passat ens vàrem dir, de cara l'any nou comencem a buscar i vingui quan vingui, i au! És per això que jo penso que la ment és molt poderosa, tenim amistats que els hi està costant molt i veient-los vàrem decidir que tard o d'hora seria benvingut, ànims noies! L'edat no ha de ser cap impediment, tot el contrari doncs som unes dones amb experiència i a la flor de la vida!!! Jo tmb penso que viurem mooooolts anys per conèixer els nostres néts i besnéts!!!Petonets boniques!
Homeee, un post de dones viscudes i amb experiència que volen ser mares... M'hi apunto! Collita del 77.
De fet vaig començar amb 31 a buscar, però, coses del destí i de l'endometriosi, encara hi sóc... al peu del canó i amb l'artilleria a punt!

ep !!! jo sóc de la collita del 71, i ens hi vam posar als 36 i als 36 van néixer, perquè vam fer diana a la primera i a mes per partida doble !!! o sigui que els nens a punt de fer-ne 3 i jo 40, i si el meu maromo em deixés........anava pel tercer !!!
Avui en dia les coses han canviat i és normal que comencem més tard que avans, estudis, feina, trobar parella (jo la vaig trobar als 32, o sigui que tampoc podiem córrer gaire més, no??)
Vinga, ànims a totes les treiteanyeres que som les més jovenetes d´esperit !!
Avui en dia les coses han canviat i és normal que comencem més tard que avans, estudis, feina, trobar parella (jo la vaig trobar als 32, o sigui que tampoc podiem córrer gaire més, no??)
Vinga, ànims a totes les treiteanyeres que som les més jovenetes d´esperit !!
ei rela, molt guay aquest postnena!
Doncs jo en tinc 32 el mes vinent l'edat de crist, o sigui que si tot ba bé, seré mare primerenca amb 33, i ole!
Doncs jo en tinc 32 el mes vinent l'edat de crist, o sigui que si tot ba bé, seré mare primerenca amb 33, i ole!
22/09/2010.....POSITIU!!!!!
26/01/2011...... ES UNA NENA!!!!
30/05/2011.......CADUQUEM!
02/06/2011.......Ha nascut l'Abril !!!!!!!
I si voleu fer una ullada a la meva web de receptes......http://www.estherpunti.com
eii m' agrada aquest post Rela!!!som trentanyeres buenorres sexyies que t hi cagues...jejje
doncs jo em vaig quedar prenyi jo crec que pel meu cumple quan en dia 31 i si tot va bé seré mami amb 31!!!
i el bufiyo amb 30 serà papi

doncs jo em vaig quedar prenyi jo crec que pel meu cumple quan en dia 31 i si tot va bé seré mami amb 31!!!
i el bufiyo amb 30 serà papi

dons jo si em kedo embarassada avans de que acabi l any o princpis del any que be encara en tindre 30 pero depen quan el tingui ja haure fet els 31. de moment em sembla que akst mes no estem molt per la labor, no tenim gaires anims ja que jo m he kedat al atur i al meu marit el trovo algo estressat
Que gracia ninapetita.....dons jo m'apuntu estic igual que tu tinc 32 añetsssssss de res !! vaig quedar amb 28 el vaig tenir al 29 i are busquem la germaneta per en Pau..... a veure si be de una vegada jaaaaa !!!!

Hola treintanyeres buenorres!!!
seira.. no vegis quina punteria!! quina sort"!! i 2 de cop!!! no us animeu a buscar un altre?? jiajijijijijijiji
seira.. no vegis quina punteria!! quina sort"!! i 2 de cop!!! no us animeu a buscar un altre?? jiajijijijijijiji
smile! ;)
amca ha escrit:Doncs jo vaig tenir la meva primera filla als 35 i la segona als 38. Ara ja en tinc 40 i elles estan a punt de fer 5 i 2 anys. Avui en dia tenir fills passats els 30 no és cap problema! Això sí crec que és important ser optimista i no desesperar. Vaig trigar quasi dos anys en quedar-me embarassada de la meva primera filla perquè estava una mica obsessionada amb la meva edat. En canvi, per la segona estava molt més relaxada i en sis mesos
Molta sort a totes!
Vaja, enhorabona per les teves dues nenes...Així que la primera va arrivar al cap de dos anys i la segona de seguida. Sembla mentida, no ens n'adonem i hi ha casos en els quals nosaltres mateixes retardem el moment al tenir-ho tant present.
Espero, d'aquí a uns anys, ser jo qui escrigui algo semblant a lo que tu has posat. Gràcies per fer-ho, llegir casos com el teu animen moltíssim a les que estem buscant ja fa mesos

tens tota la raó Mow.. entre que en el meu cas, ens hem posat amb 32 i 34 i les barreres psicològiques, i a vegades físiques que hi ha.. doncs.. així estem.. vinga a
per aconseguir-ho!!

per aconseguir-ho!!

smile! ;)
L'edat ha de deixar de preocupar-nos i per mostre, uns quants botons de noies que han explicat els seus casos!

Jo sempre havia dit que m’agradaria ser mare abans dels 30 però a vegades la vida tria per tu i les circumstàncies han marcat quan havia de ser el moment. Em vaig quedar embarassada amb 31, a punt dels 32, i vaig ser mare amb 32. No em trobo gran però, clar, ma mare em va tenir a mi amb 24 i jo, que sempre he sabut que volia ser mare, quan vaig fer 24 vaig tenir una petita crisi.
I sobre això que passats els 30 costa més quedar-se embarassada… no sempre, no! Al segon intent em vaig quedar jo! Així que ànims!
I sobre això que passats els 30 costa més quedar-se embarassada… no sempre, no! Al segon intent em vaig quedar jo! Així que ànims!
nenes, si em deixeu m'infiltro un moment en aquest post, que com que la obert la Rela no me'l podia perdre!!! jejejej
Jo en tinc 29.
Esteu totes fantàstiques amb els trenta i... i ara per ara com heu dit els temps han canviat!!! Ma mare a la meva edat ja em paria a mi i sóc la última de 4!!!! Ma germana gran amb 38 també està buscant i està una mica atabalada per l'edat que té encara que intenti dissimular-ho, però tindrà panxu algun dia segur!!! jejeje
Apa, guapes que us vagi bé aquest post!!!
Jo en tinc 29.
Esteu totes fantàstiques amb els trenta i... i ara per ara com heu dit els temps han canviat!!! Ma mare a la meva edat ja em paria a mi i sóc la última de 4!!!! Ma germana gran amb 38 també està buscant i està una mica atabalada per l'edat que té encara que intenti dissimular-ho, però tindrà panxu algun dia segur!!! jejeje
Apa, guapes que us vagi bé aquest post!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 89 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |