Lectures durant l'espera...

Salut, dubtes i preparatius.
Aleida
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 6:22 pm

Lectures durant l'espera...

EntradaAutor: Aleida » dl. nov. 15, 2010 8:14 pm

M'han recomanat dos llibres d'un mateix autor que ja m'he comprat:

"Bésame mucho" (com educar amb amor tot evitant l'agressivitat o la distància)
"Un relgao sobre toda la vida" (virtuts de la lactància materna)

algú em dona la seva opinió abans que ho comenci a llegir?

Alguna recomanació més de lectures?

gràcies!

PD: m'han dit que el "Què es pot esperar quan s'està esperant" és un tostó i que no val gaire la pena...
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Lectures durant l'espera...

EntradaAutor: neuetes » dl. nov. 15, 2010 8:28 pm

Aleida ha escrit:PD: m'han dit que el "Què es pot esperar quan s'està esperant" és un tostó i que no val gaire la pena...

Discrepo enèrgicament. "Que es pot esperar..." és un llibre de consulta valiuosísim, jo vaig aprendre molt i em va tranquilitzar molt més.
LLuna22
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 5:54 pm

EntradaAutor: LLuna22 » dl. nov. 15, 2010 8:32 pm

" Un regal per tota la vida " és un llibre excel.lent per la lactància, a llegir abans,
i mentre fas LM.
" Omple'm de petons" està bé, però és bastant obvi, almenys o va ser per mi.
Totalment d'acord amb la Neuetes, "Què es pot esperar" és el millor llibre de capçalera.
Odolly
:: poltre
:: poltre
Entrades: 699
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 12:38 pm

EntradaAutor: Odolly » dl. nov. 15, 2010 8:51 pm

jo et recomano "criatura i companyia" és en un to d'humor, jo vaig riure força i està força bé per distreure't.
Els que tu has comentat no els he llegit! així que no et puc ajudar!!!

Felicitats per l'embaràs i disfruta de les lectures!!
Imatge
Imatge
Imatge
Aleida
Entrades: 181
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 6:22 pm

EntradaAutor: Aleida » dl. nov. 15, 2010 8:54 pm

Gràcies!
Imatge
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dl. nov. 15, 2010 8:54 pm

neuetes ha escrit:
Aleida ha escrit:PD: m'han dit que el "Què es pot esperar quan s'està esperant" és un tostó i que no val gaire la pena...

Discrepo enèrgicament. "Que es pot esperar..." és un llibre de consulta valiuosísim, jo vaig aprendre molt i em va tranquilitzar molt més.

Dic exactament el mateix q la neuetes! El tenia al menjador i l'anava llegint a ratos els capitols que més m'interessaven, i la veritat em va resoldre molts dubtes i em va fer perdre moltes pors sobre l'embaras i el part. A mes a mes va be perque t'el pots anar llegint a trossos, no és d'aquells llibres que has de seguir el fil de l'ultim lloc on l'has deixat que aixo m'emprenya molt pq ja no et recordes de res,

Jo SI que el recomano 100%

El de Carlos gonzalez "un regalo para toda la vida" et recomano q t'el compris si a la hora de la veritat fas LMaterna, perque va basicament de aixo, Si fas bibes de LA el pots llegir pero no et servira de res pq és una guia de lactacio materna (bé es calr q et servira per aprendre mes coses pero vull dir q serveix més si tens dubtes de LM)
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
helan
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

EntradaAutor: helan » dl. nov. 15, 2010 9:02 pm

"Qué pots esperar..." a mi em va ajudar durant l'embaràs. Et va explicant mes ames el que va passant, els problemes, les novetats...

"Bésame mucho" a mi em va ajudar a entendre més als nens com a persones, però no em va agradar... trobava que ell estava molt enfadat amb el món de com tractaven el nens, normal, però en tinc un regust amarg.

Aquests són els que he llegit dels que has comentat.

Altres llibres, a mi m'agrada "Tu hijo" del dr.Spock, edició moderna i revisada (l'original está desfaçat). És un bon llibre de consulta de coses que els hi poden passar al nens i nados, com banyar-los, l'alimentació, educació bàsica i les fases que van passant. No és una bíblia perquè cada nen és un món, però a mi em serveix.

Bueno, felicitats i molta sort!! (Tema parts t'interessa?)
conilleta
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 9:30 pm

EntradaAutor: conilleta » dl. nov. 15, 2010 9:15 pm

A mi m'han deixat "un regalo para toda la vida", a veure si el començo!
Imatge
Charliemi
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

EntradaAutor: Charliemi » dl. nov. 15, 2010 9:18 pm

Jo també he de sortir en defensa del "Qué es pot esperar .... " això sí, per a mi no es un llibre amé per llegir per passar l'estona, sino més bé un llibre de consulta per anar mirant segons t'interessi i cada setmana els canvis d'aquella setmana... Jo l'altre dia mateix tenia moltissim mal de cap i al no poder prendre res va ser al llibre on vaig trober-hi consells més naturals i així amb tot.
Però si el que vols es una lectura amena per passar l'estona jo es que directament m'agafaria una novel.la...
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dl. nov. 15, 2010 10:05 pm

Doncs jo et recomano que et llegeixis aquests 2 d'en Carlos González. A mi, a diferència del que heu dit per aquí, em van obrir els ulls i ajudar moltíssim a agafar-m'ho tot mooolt tranquil·lament i escoltant tot el que em "deia" el meu nen...
Es pot dir que aquest home (juntament amb el nostre nen) em va canviar la filosofia de vida, i estic molt contenta d'haver descobert les seves lectures, i d'haver anat a alguna xerrada seva. Per molt obvi que sembli tot el que diu, ajuda molt que algú et digui que tot això tan mal vist últimament, és el més natural i millor que pots fer pel teu fill.
Veuràs com t'agradaran! I sí, si fas LA potser no et serviran de res, per això és millor que te'ls llegeixis ja des d'ara, així potser ja no caldrà que facis LA...
Imatge
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dt. nov. 16, 2010 8:09 am

A part de qualsevol llibre del Carlos González (i article, entrevista...) afegeixo "El Poder de las Caricias" del pediatra Adolfo Gómez Papí. Jo el vaig llegir fa poc i el trobo adequat pel final de l'embaràs.

Un llibre que no he llegit però m'agradaria fer-ho en el pròxim embaràs és "Embarazo Seguro" de la Beatrij Smulders (tambe n'hi ha un de "preguntas y respuestas" sobre l'embaràs, sempre que vaig a l'Abacus estic temptada!).

Sobre el part a mi em va agradar llegir "Parto Seguro" per entendre una mica més tot el que passa i les raons del part natural.

Els llibres de la Rosa Jové també em van agradar molt, però tampoc "cal" llegir-los abans.

Ara vull llegir "Amar sin miedo a malcriar" de la Yolanda González.
MIRJAN
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MIRJAN » dt. nov. 16, 2010 8:52 am

A mi em falta llegir el d'Un regal per tota la Vida, i em sembla que avui l'aniré a comprar. Em fa molta gràcia llegir-lo.
Omple'm de petons del Gonzalez, em va agradar molt, i Què es pot esperar mentre... també em va anar molt bé al primer embaràs per fer consultes i entendre coses que em passaven. Al segon embaràs evidentment ja no tant PERÒ alguna cosa consultes perquè no te'n recordes o et passen coses que no t'havien passat en el primer, etc... Crec que tots tres llibres son molt recomanables.

TAmbé recomano DORMIR SENSE LLÀGRIMES de la Rosa Jové, per entendre al teu fill quan neixi i estiguis preparada per potser "no dormir"!
Imatge

Imatge
devo
Entrades: 1964
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 1:27 pm

EntradaAutor: devo » dt. nov. 16, 2010 9:34 am

emanens ha escrit:El de Carlos gonzalez "un regalo para toda la vida" et recomano q t'el compris si a la hora de la veritat fas LMaterna, perque va basicament de aixo, Si fas bibes de LA el pots llegir pero no et servira de res pq és una guia de lactacio materna (bé es calr q et servira per aprendre mes coses pero vull dir q serveix més si tens dubtes de LM)

Doncs jo discrepo :-D . Aquest crec que és important llegir-lo abans de tenir la criatura, sempre i quan vulguis fer LM, o almenys probar-ho. Que vulguis o puguis continuar o no amb la LM es decideix als primers dies, i va molt bé saber com funciona i què et pots trobar abans no t'hi trobis.
Imatge Imatge Imatge
pucpuc
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dt. nov. 16, 2010 9:36 am

Els dos llibres que has triat d'en Carlos gonzalez estan molt be (per mes endevant et recomano el de "mi niño no me come" del mateix autor)
El llibre que es pot esperar quan s'esta esperant ,va be per aclarir dubtes es mes tecnic (hi ha coses que son molt americanes i aqui no es poden aplicar , pero la resta et treu dubtes, es com un manual)

Amb clau d'humor i per llegir amb el marit et recomano el llibre del lluis gabalda (cantant dels pets) ESTIC EMPRENYAT, rius força
pucpuc
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dt. nov. 16, 2010 9:37 am

per cert totalment d'acord amb devo, si no m'hagues llegit el llibre de lactancia d'en Carlos Gonzalez, abans i durant la lactancia no hauria arribat als 17 mesos de LM com estic ara.
island
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dg. maig 31, 2009 9:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

EntradaAutor: island » dt. nov. 16, 2010 9:50 am

Coincideixo: "Un regalo para toda la vida", del Carlos Gonzàlez, és un llibre imprescindible per llegir abans de tenir la criatura. no és un llibre on lloa les bondats de la LM, si no que explica com funciona la lactància materna. Pensa que entorn aquest tema, hi ha molt desconeixement, molts tòpics i falsos mites. I costa trobar aquesta informació i el suport necessari, fins i tot en l'entorn mèdic, on encara hi ha un gran desconeixement i manca de preparació en molts casos. Tant de bò jo l'hagués llegit ABANS de tenir el Max i no durant la primera setmana de postpart! amb tot, gràcies a aquest llibre i a informar-me sobre LM, ja portem 19 feliços mesos de teti...!

A mi "bésame mucho" sí que em va agradar. No dóna mètodes ni fórmules. Però t'explica per què el nens fan el que fan i són com són, i et treu tots els prejudicis que en molts casos es tenen entorn una criança natural. Crec que és molts positiu llegir-lo. I que després cadascú trobi el que millor funciona a la seva família. Però prioritzant sempre, l'amor, el respecte, la carícia, el contacte..amb el nen. A mi m'ha fet veure les coses del tot diferents a com les veia.

que tinguis molta sort i, sobretot, siguin molt feliç en la teva etapa de mare!!! :ok:
Ja veuràs com no fan falta llibres per pujar un nen,però està molt bé informar-se de segons quins temes (com la LM, sbretot) i estar oberts a reflexions i punts de vista diferents sobre la crianá. Sobretot, perquè tu lliurement puguis criar el teu fill de lamanera que vulguism i no et deixis condicionar pel que sembles normes estrictes i fent cas al sentit comú, com pregona el Gonzàlez.
Esther_77
Entrades: 1053
Membre des de: dj. gen. 31, 2008 10:39 pm

EntradaAutor: Esther_77 » dt. nov. 16, 2010 10:12 am

Hola reina, mira, jo estic llegint "Serem pares" de l'Elisenda Roca i esta molt be,m'agrada bastant.
També estic llegint, que esperar quan s'esta esperant i com ha dit alguna companya, se m'esta fent una mica toston, hi ha molts temes que m'els passo......es com un manual, pero l'acabaré, jejejejej.
Imatge
22/09/2010.....POSITIU!!!!!
26/01/2011...... ES UNA NENA!!!!

30/05/2011.......CADUQUEM!
02/06/2011.......Ha nascut l'Abril !!!!!!!
I si voleu fer una ullada a la meva web de receptes......http://www.estherpunti.com
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dt. nov. 16, 2010 10:20 am

pucpuc ha escrit:
Amb clau d'humor i per llegir amb el marit et recomano el llibre del lluis gabalda (cantant dels pets) ESTIC EMPRENYAT, rius força

Ai que bo!!! No és "Estic emprenyat" és "ESTIC PRENYAT" :-D :-D :-D :-D :-D

El de la Lorraine Ladish "Estic embarassada" també és força divertit.
yana.0
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 11:44 am
Ubicació: baix montseny

EntradaAutor: yana.0 » dt. nov. 16, 2010 1:19 pm

Julyet ha escrit:A part de qualsevol llibre del Carlos González (i article, entrevista...) afegeixo "El Poder de las Caricias" del pediatra Adolfo Gómez Papí. Jo el vaig llegir fa poc i el trobo adequat pel final de l'embaràs.

Un llibre que no he llegit però m'agradaria fer-ho en el pròxim embaràs és "Embarazo Seguro" de la Beatrij Smulders (tambe n'hi ha un de "preguntas y respuestas" sobre l'embaràs, sempre que vaig a l'Abacus estic temptada!).

Sobre el part a mi em va agradar llegir "Parto Seguro" per entendre una mica més tot el que passa i les raons del part natural.

Els llibres de la Rosa Jové també em van agradar molt, però tampoc "cal" llegir-los abans.

Ara vull llegir "Amar sin miedo a malcriar" de la Yolanda González.

Jo en el meu primer embaras em vaig llegir "Embarazo seguro" i "Parto seguro", els dos em van agradar força i els recomano, em van obrir els ulls a bastantes coses que desconeixia.
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dt. nov. 16, 2010 5:20 pm

Com gairebé totes et recomano Un regalo para toda la vida, si decideixes que faràs Lactància Materna. Et farà agafar confiança en tu mateixa.

Per riure't una mica de tot plegat et recomano "Criatura i companyia" d'en Carles Capdevila!
Imatge
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::