EXPERIÈNCIES PART NATURAL

Experiències i pors del moment més desitjat.

mireiacp
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 12:54 pm

EXPERIÈNCIES PART NATURAL

EntradaAutor: mireiacp » dl. nov. 15, 2010 12:39 pm

Hola mames!

Sóc una mare "primeriza" que necessita la vostra ajuda! últimament m'estic interessant pel part natural, però em fa molta por i m'agradaria que les mares que ho heu fet així m'expliquessiu la vostra experiència!
M'han explicat que parir dreta va molt bé... no ho sé!

Gràcies!
Imatge
Imatge
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

Re: EXPERIÈNCIES PART NATURAL

EntradaAutor: silviapml » dl. nov. 15, 2010 12:47 pm

Hola miereia,
Jo vaig donar a llum el 6 d'octubre. Anava amb la ment oberta sobre el part. la meva primera opció era part natural, però no em volia tancar cap porta perquè mai havia parit i no sabia com m'hi enfrontaria ni com seria tot plegat. Jo et recomano que t'informis de toootes les opcions (des de part natural fins a inducció amb cesària), vagis amb la que més et crida, però estiguis preparada per a qualsevol cosa.
Per si t'interessa, et passo l'enllaç de la meva experiència: http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18573&hilit=aroa+silvia&start=20#p1023158
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dl. nov. 15, 2010 1:33 pm

Hola!

subscric totalment el que diu la silviapml!!

Ningú quan ha de parir per primer cop sap si podrà aguantar el mal, la situació, el cansament... però per anar-hi sense por el millor és estar informat de tot i no tancar-se a res, com t'ha dit!

Si vols llegir la meva "crònica de part", està aquí: http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=12&t=18332

Jo, repetiria part natural sense pensar-m'ho! Suposant que anés tan bé com el primer, clar, q això no sap mai!!

Molta sort!
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dl. nov. 15, 2010 1:45 pm

És cert el q diuen les SPones... vés amb la ment oberta i preparada per qualsevol cosa. Cada part i cada dona és un món...

Jo tenia claríssim q volia un part totalment medicalitzat i sense "dolor", i em va tocar parir sense epidural, i reconec q mentalment no estava preparada per allò... em vaig sentir totalment descolocada mentre estava parint i no entenia aquell mal tan bèstia si jo havia de parir sense "dolor"! Però les coses van com van, i s'ha d'estar preparat per tot...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Alina
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dg. ago. 29, 2010 9:18 pm

EntradaAutor: Alina » dl. nov. 15, 2010 2:56 pm

No podria estar més d'acord amb el que t'han dit les noies. En el meu cas tenia programada una cessàrea perque la nena estava en posicio podàlica i em vaig acabar posant de part amb unes contraccions tremendes...per acabar amb la cessàrea. No saps mai com aniran les coses però jo et recomano sobretot anar molt oberta de ment i intentar estar tranquila davant de les situacions que en aquell moment vagin sorgint ja que si confies en l'equip que et porta saps que faran el millor en cada moment per tal que tot surti be. Sobretot, tal com t'han dit, informa't molt be i no et tanquis a cap opció.
rampoina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dj. abr. 30, 2009 5:45 pm

EntradaAutor: rampoina » dl. nov. 15, 2010 3:56 pm

Jo sempre havia penast que el meu part seria amb epidural i mira al final va ser natural.
A les 12 de la nit amb dolors em vaig anar preparant molt tranquila per casa, apuntant cada quant les tenia, planxar, sobre la pilora, descansant....( tot el contrari que havia pensat) i a les 5 vaig trencar aigües a casa després em vaig dutxar i varem anar cap hospital, arribava a les 8 del matí dilatada de 8 i a les 9:45 tenia la meva angruna <:-< en braços, molt dolorós si i grans esforços però al cap de 5 minuts ja no recordava el mal i la recuperació un 10!! Firmaria ara mateix un part igual per tothom!

el més important crec és que tinguis clar que per molt que planeixis pot passar de tot i estar relaxada i tranquila ajuda molt.

sort guapa :ok:
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dl. nov. 15, 2010 4:01 pm

estic amb la rampoina; pots fer plans, però al final no saps mai què pot passar.

Imatge

Imatge
LídiaG
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 4:14 pm

EntradaAutor: LídiaG » dl. nov. 15, 2010 6:33 pm

silviapml ha escrit:Hola miereia,
Jo vaig donar a llum el 6 d'octubre. Anava amb la ment oberta sobre el part. la meva primera opció era part natural, però no em volia tancar cap porta perquè mai havia parit i no sabia com m'hi enfrontaria ni com seria tot plegat. Jo et recomano que t'informis de toootes les opcions (des de part natural fins a inducció amb cesària), vagis amb la que més et crida, però estiguis preparada per a qualsevol cosa.
Per si t'interessa, et passo l'enllaç de la meva experiència: http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18573&hilit=aroa+silvia&start=20#p1023158

Ostres, ho llegia i semblava que ho hagués escrit jo, no puc estar-hi més d'acord!!!!!! Pel que fa al dolor i a la por que et pugui fer et recomano el llibre "PARTO SEGURO" (i també la continuació "POST PARTO SEGURO") perquè és CLAU poder ENTENDRE el mal i tenir les eines psicològiques per aguantar-lo i superar-lo. Tot i així, el més important és preparar-te psicològicament per a qualsevol cosa, com diu la sivliapml, des d'imaginar-te parir dreta fins a inducció amb cesàrea...
Jo també he escrit la meva experiència, trobaràs l'enllaç a la meva signatura.

MOLTES FELICITATS i MOLTA SORT! :-()-) :-()-) :-()-)
Eva_
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

EntradaAutor: Eva_ » dl. nov. 15, 2010 9:06 pm

Hola Mireiacp!
totalment d'acord amb totes, el més important és portar la ment oberta i no decepcionar-te si no va com t'havies imaginat.
Jo he tingut dos parts naturals, són les experiències més intenses tant físicament com emocional-ment que m'ha passat a la vida. Ho repetiria amb els ulls tancats, tot i que fa mal, molt de mal, el cap està preparat per gestionar-lo de la millor manera.
Per mi, la meitat del part és al cap, l'altre vé sol si tu estàs mentalitzada. Llegeix molt i escolta el teu cos.
Molta sort, ja ens explicaràs!!
:love:
Imatge
Imatge
mireiacp
Entrades: 1067
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 12:54 pm

EntradaAutor: mireiacp » dt. nov. 16, 2010 1:51 pm

Moltes gràcies maques per les vostres explicacions! Després em llegiré tranquil·lament les vostres cròniques de part!!!
Imatge
Imatge
damma85
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

EntradaAutor: damma85 » dt. des. 14, 2010 11:12 pm

Hola!

Enhorabona per la teva desició. No crec que el part natural sigui una nova moda, com m'ha arribat a dir algú, és una decisió molt conscient d'una mare que vol el millor pel seu fill i te la suficient fortalesa emocional com per intentar aconseguir-ho.
Per mi, aconseguir un part natural no és una qüestió de fortalesa física sino mental i emocional.
Si vols passa't per la crònica del meu fill Aran viewtopic.php?f=71&t=17647
Per qualsevol dubte ja saps on soc :ok: !
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dc. des. 15, 2010 10:37 am

damma85 ha escrit:No crec que el part natural sigui una nova moda

Ostres, noia, quina gent més bruta!! Una cosa és que aprofitis que hi ha la tecnologia i els avenços científics per a evitar segons què, però una altra cosa és dir que això és una moda. Menjar per la boca i anar al lavabo també ho deuen ser... BUF!!

Imatge

Imatge
damma85
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

EntradaAutor: damma85 » dc. des. 15, 2010 12:28 pm

Doncs si silviapml, hi ha gent per tot!!!
Quan estava prenyi vaig descobrir que hi han molts enteradillos per tot arreu neujor:-) ...
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dc. des. 15, 2010 1:13 pm

Tens raó, molt enteradillos que opinen quan estàs embarassada i no entrem en els que opinen sobre com has d'educar el teu fill. UF!!! Com es nota que parlar és gratis!

Imatge

Imatge
nivaira
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nivaira » dl. gen. 17, 2011 7:05 pm

Em sumo a anar oberta de ment i a que, sobretot, et respectin.

Us recomano molt aquest documental: http://www.rtve.es/?go=111b735a516af85c ... 848faecefd
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::