nestle sinlac

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

nestle sinlac

EntradaAutor: raquel79 » dt. nov. 16, 2010 12:55 pm

Hola, noies!!
des de fa unes setmanes la pediatra em va dir que li podia donar a l'Emma farinetes de cereals. Nosaltres fem LM, i em va dir que li donés unes que havien sortit noves de la Nestle, que es fan amb aigua (Nestle Sinlac) que són d'arrós i garrofa i per nens al.lèrgics a la lactosa. Em va sorprendre, perquè la meva nena no és al.lèrgica a la lactosa, que sapiguem, perquè com us dic, només pren la meva llet.
La qüestió és que trobar aquestes farinetes és super complicat i les he d'encomanar fins i tot a la farmàcia...
Algú li dóna aquestes farinetes al seu bebe??? No seria millor prendre'n de fetes amb llet?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
raquel79

Re: nestle sinlac

EntradaAutor: raquel79 » dt. nov. 16, 2010 12:57 pm

us passo el link... és la papilla que surt al final de tot...
http://www.nestlebaby.es/nestle-nan/pap ... /index.htm
yana.0
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 11:44 am
Ubicació: baix montseny

EntradaAutor: yana.0 » dt. nov. 16, 2010 2:25 pm

Jo a tinc un fill de 15 mesos que fins ara només prenia llet hidrolitzada i ara hem passat a la sense lactosa. Les farinetes que fem servir son les de la marca Sanutri, ja que segons el digestoleg és la única que et garantitza que no contenen res de llet, ni tant sols traces. Les que dius de Nestle ni les he vist mai ni me n'havia parlat cap pediatra. Son molt noves?

De totes maneres, no se quin deu ser el motiu per a que et donin farinetes "especials" si no ha tingut cap problema amb la lactosa, en el nostre cas no vam començar amb les llets i farinetes especials fins que no es va demostrar que tenia problemes amb la llet.
Imatge
Imatge
nurieta2010
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 97
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 7:55 pm

EntradaAutor: nurieta2010 » dt. nov. 16, 2010 4:13 pm

yana.0 ha escrit:Jo a tinc un fill de 15 mesos que fins ara només prenia llet hidrolitzada i ara hem passat a la sense lactosa. Les farinetes que fem servir son les de la marca Sanutri, ja que segons el digestoleg és la única que et garantitza que no contenen res de llet, ni tant sols traces. Les que dius de Nestle ni les he vist mai ni me n'havia parlat cap pediatra. Son molt noves?

De totes maneres, no se quin deu ser el motiu per a que et donin farinetes "especials" si no ha tingut cap problema amb la lactosa, en el nostre cas no vam començar amb les llets i farinetes especials fins que no es va demostrar que tenia problemes amb la llet.

Noies!
Jo crec que amb la Nestlé SinLac he triomfat.
Però una pregunteta Yana.0: Si fas les Sanutri amb què les prepares, amb aigua, llet teva, o quina llet artificial????
Imatge
Imatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. nov. 17, 2010 8:59 am

yana.0 ha escrit:Jo a tinc un fill de 15 mesos que fins ara només prenia llet hidrolitzada i ara hem passat a la sense lactosa. Les farinetes que fem servir son les de la marca Sanutri, ja que segons el digestoleg és la única que et garantitza que no contenen res de llet, ni tant sols traces. Les que dius de Nestle ni les he vist mai ni me n'havia parlat cap pediatra. Son molt noves?

doncs sí, yana, es veu que són molt noves... per això estic una mica mosca, perquè no sé si me les ha volgut col.locar la pediatra com a novetat, no sé... però tot plegat em sembla bastant estrany...
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. nov. 17, 2010 8:59 am

nurieta, t'ha anat bé???? ostres me n'alegro moltíssim!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
yana.0
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 11:44 am
Ubicació: baix montseny

EntradaAutor: yana.0 » dv. des. 10, 2010 4:36 pm

ostres, perdona que hagi tardat tant en contestar, he estat uns dies força liada i se m'havia passat.

jo les farinetes els hi preparo amb llet hidrolitzada, normalment de la marca nutriben, encara que alguna vegada fem servir blemil. Ultimament estem provant llet sense lactosa però no li acaba d'anar bé, tornem a estar amb la pell atòpica.

ja buscaré les de nestle sinlac i les provarem a veure que tal li van. m'alegro de que a tu t'hagin anat bé.
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::