LLISTA DE COSES QUE CAL PORTAR A LA GUARDERIA
LLISTA DE COSES QUE CAL PORTAR A LA GUARDERIA
Hola noies,
el mes que ve l'Ènia comença la guarderia....em sap greu, però per una sèrie de coses al final no me la poden cuidar ma mare i els meus sogres tot el dia....així que apa, cap a la guarderia, que prou m'ha costat que l'agafin i pendre aquesta desició.....
algú em pot dir que he de portar???
moltes gràcies
el mes que ve l'Ènia comença la guarderia....em sap greu, però per una sèrie de coses al final no me la poden cuidar ma mare i els meus sogres tot el dia....així que apa, cap a la guarderia, que prou m'ha costat que l'agafin i pendre aquesta desició.....
algú em pot dir que he de portar???
moltes gràcies
Re: LLISTA DE COSES QUE CAL PORTAR A LA GUARDERIA
Hola MiShU!
No t'han dit res a l'escoleta? Segur que elles mateixes et donaran la llista.
I noia, fa peneta, la veritat, però ja veuràs com tot anirà bé.
El Guillem va començar a anar-hi amb gairebé 6 mesos i, per sort, contentíssim des del primer dia.
Ànims!
No t'han dit res a l'escoleta? Segur que elles mateixes et donaran la llista.
I noia, fa peneta, la veritat, però ja veuràs com tot anirà bé.
El Guillem va començar a anar-hi amb gairebé 6 mesos i, per sort, contentíssim des del primer dia.
Ànims!
Hola,
no t'han donat cap llista amb el que ha de portar??
El Roger quan va començar ens van donar la llista, i havia de portar una ampolla d'aigua que elles cada dia els netegen i omple pq vagin bebent..
el xumet o ninot si en necesita per dormir ( jo en aquest cas ara no es queda a dormir pq ve a casa..) , una bata del color que vulguis i com vulguis pero ha de dur el nom i l'anagrama de la classe on va..
Tmb vaig portar roba de recanvi, bolquers, cremeta , toallitas,..
crec que no em descuido res..
a siiiiiii una jaqueta per deixar al pati!!
i res mes..pero si ho demanes t'haurien de donar una llista..pero no crec que sigui molt diferent del que t'he dit..
sort , i que vagi molt b!!
no t'han donat cap llista amb el que ha de portar??
El Roger quan va començar ens van donar la llista, i havia de portar una ampolla d'aigua que elles cada dia els netegen i omple pq vagin bebent..
el xumet o ninot si en necesita per dormir ( jo en aquest cas ara no es queda a dormir pq ve a casa..) , una bata del color que vulguis i com vulguis pero ha de dur el nom i l'anagrama de la classe on va..
Tmb vaig portar roba de recanvi, bolquers, cremeta , toallitas,..
crec que no em descuido res..
a siiiiiii una jaqueta per deixar al pati!!
i res mes..pero si ho demanes t'haurien de donar una llista..pero no crec que sigui molt diferent del que t'he dit..
sort , i que vagi molt b!!
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
la llista te la donen a l'escola. Però en base és el que han dit, bossa amb roba de recanvi, pitet, xumet per quedar-se a l'escola, manteta o llençolet, aigua, bibe o tassa, bolquers, crema, tovalloletes, colònia si n'hi poses, pinta o raspall.
També fotocòpia de carnet vacunació, aquest any a mi m'han demanat fotocòpia de llibre de familia i un certificat del metge conforme no té cap malaltia.
i ara no recordo res mes...
També fotocòpia de carnet vacunació, aquest any a mi m'han demanat fotocòpia de llibre de familia i un certificat del metge conforme no té cap malaltia.
i ara no recordo res mes...
La Lia ja és tota una princesa!
Suposo que depen de cada centre, al nostre vam portar: pitet, cullera i bibe per l'aigua; un altre bibe per la llet amb cereals de mig matí; bolquers, tovalloletes, crema, una tovallola mitjana i un abric per quan surten al pati; una bata (com vulguéssim) i, com que fa allà la migdiada, llençols i el seu ninot de dormir.
moltes merxis noies!
suposu que divendres quan vagi a parlar amb la directora em donara la llista...era per fer=me una idea i comenÇa a recupliar cosetes
suposu que divendres quan vagi a parlar amb la directora em donara la llista...era per fer=me una idea i comenÇa a recupliar cosetes

Hola MiShU,
Suposo que ja t'han donat la llista de coses que has de portar... Es que això depèn de cada centre.
Suposo que ja t'han donat la llista de coses que has de portar... Es que això depèn de cada centre.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |