Part en festiu o vacances???

Experiències i pors del moment més desitjat.

feeling
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Part en festiu o vacances???

EntradaAutor: feeling » ds. nov. 20, 2010 12:29 pm

Hola,
Hay quien me ha dicho que como salgo de cuentas el jueves santo seguramente me lo provoquen antes por el tema vacaciones.
¿Me quieren decir que por caer en festivo voy a tener que programar el adelanto del parto para que el médico pueda hacer vacaciones??? ¿Alguna de vosotras lo había escuchado??
Vamos, me niego rotundamente a que me adelanten el parto por las vacaciones! Estoy alucinando!!! Si mi médico no está que me atienda otro, pero que el niño salga cuando el quiera no cuando le vaya bien a nadie.
Claro, que mi doctora no me ha dicho nada del tema, me lo han comentado algunos familiares y compañeras del trabajo.
Salu2
DENÍS
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Part en festiu o vacances???

EntradaAutor: neuetes » ds. nov. 20, 2010 12:57 pm

Que vas per mútua? Perquè a la SS això no passa, si et posses de part al cap de setmana o vacances (agost, setmana santa, ponts, nadal,...), doncs vas a urgències i t'atén l'equip que està de guardia.
La meva cunyada li va passar això que comentes, sortia de comptes just la setmana santa i el senyor gine (anava per mútua) marxava de vacances i li va programar el part. Sort que quatre dies abans de la data es va posar de part espontàniament que sinó ja tenia part programat o potser fins i tot cesària.

Parla amb el teu ginecòleg i expresa-li el que vols. I a la gent del carrer o familiars no els hi facis cas. :ok:
petitaemma
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » ds. nov. 20, 2010 2:01 pm

Jo conec una noia que amb la 2ª nena li tocava per Nadal i el gine li va programar part per abans i ella va dir que no hi anirira, es va ficar de part el 24 de desembre, jeje, la van atendre igual i no va tenir cap problema. Per cert, per la SS
La qüestió és si vols que t'atengui aquell ginecòleg en concret, doncs potser ho has de fer, però jo no ho vec necessari, no? com ve dieu, ja t'atendrà l'equip de guàrdia.
Jo vaig donar a llum el dimecres abans de dijous sant, peer cert, jeje, dimecres 23.25 i 23.55 i no vai tenir cap problema, havia un gran equip treballant i les meves sent prematures necessitaven molts cuidados i he de dir que un 10!
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Zayda
Entrades: 481
Membre des de: dc. des. 09, 2009 1:48 pm

EntradaAutor: Zayda » ds. nov. 20, 2010 2:17 pm

yo salto de cuentas el 31 de diciembre y en ningun momento me han dicho eso....si no está mi medico me atiende otro cualquiera....lo que no es normal es eso...que pasa que si te pones de parto a las 12 de la noche y el medico no está te hacen esperar aunk el niño este apretando no hacen nada....me parece super fuerte
Imatge
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » ds. nov. 20, 2010 2:22 pm

Jo vaig parir el 31 de desembre. Anava per mútua, i en cap moment se'm va suggerir una inducció (de fet estava de 38+5 quan vaig trencar aigües). Si se m'hagués fet, hagués canviat de ginecòleg ràpid...

Tenia tots els números que la meva fill nasqués en dia festiu (24, 25, 26, 31 de desembre, 1, 5, 6 de gener...), però efectivament, sempre hi haurà un dr. que t'atengui el part. De fet en alguna visita no m'havia atès el ginecòleg al que anava, sinó algú de l'equip.

Haig de dir que vaig notar un servei "escàs" tant el dia 31 com l'1 mentre estava a l'hospital (correcte, però escàs). Per exemple no em portaven aigua, les màquines del passadís estaven buides, em portaven els bolquers amb comptagotes (em van dir que no calia portar-ne, per això ja comptava que me'ls donarien), si demanava ajuda per alguna cosa trigava una mica en arribar... però bé, tampoc eren coses "de vida o mort", suposo que en dies així van més justos de personal i, lògicament, les urgències van primer.

Zayda, això de fer esperar ho fan a tots els hospitals que no respecten els ritmes de parts de les mares. A la meva germana li va passar fa 9 anys a Sant Joan de Déu (hi havia canvi de torn i el llevador li deia que encara no estava dil·latada, i quan va arribar la següent llevadora corre'm-hi!) i a una companya de feina fa 1 any a Quirón (on jo vaig parir). Sense epidural la van obligar a estar amb les cames enlaire i esperant al ginecòleg (que no era el seu, era el de guàrdia però estava atenent a un altre).
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

EntradaAutor: Charliemi » ds. nov. 20, 2010 3:24 pm

El meu ginecòleg el que fa son guardies amb la resta de l'equip amb qui colabora, el que pot passar si pareixo en cap de setmana o festiu es que no hi sigui ell sino un dels altres dos metges del seu equip, potser el teu gine tb s'ho combina amb algú...
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » ds. nov. 20, 2010 5:07 pm

Yo tuve a mi segunda hija Carla el dia de la diada de este año y quizás hasta mejor porque no habia mucho movimiento en la clínica y estuvimos super agusto sin ruidos sin gente, muy bien la verdad.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Zayda

EntradaAutor: Zayda » ds. nov. 20, 2010 7:24 pm

julyet yyo tb voy a la quiron
Imatge
ruti
Entrades: 2246
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 3:59 pm

EntradaAutor: ruti » ds. nov. 20, 2010 7:36 pm

Feeling, si vas per mútua es ben probable, però en el cas que t'hagin de programar part per alguna raó no si tot va bé i el teu part va segons dates previstes! t'ho dic amb coneixement de causa, pq tinc una amiga que treballa d'infermera en hospital privat i ella ho diu, abans dels ponts, abans de vacances de Nadal, etc. estan a tope de feina!
Imatge
musica
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » ds. nov. 20, 2010 8:00 pm

això dependrà més del metge que no pas de si vas per mútua o SS. Jo vaig per mútua i el meu gine ja m'havia dit que si em posava de part en cap de setmana o per la nit, ell no podria assistir-lo, però la veritat és que això no em preocupava, perquè confio molt en l'equip de l'hospital. Prefereixo això mil vegades abans que el programin!
Però conec gent a qui li han fet, (i dues vegades!) Part programat perquè la DPP era en vacances....i suposo que com que vas amb por, molta gent diu que d'acord....No hi ha dret en això! A la gine que jo anava abans passava això, i va ser un del motius que em canviés quan vaig començar a pensar en un embaràs...
Imatge

Imatge

:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » ds. nov. 20, 2010 8:55 pm

A mi em tocava a l'agost, a les vacances d'estiu del meu gine (mutua) i en cap moment em va dir res de programar-me el part, em va dir que segurament quan em posés de part ell no hi seria i que m'atendria algú del seu equip, que no patís que tots eren uns bons professionals...

I la veritat és que al final em van atendre 3 gines diferents durant el darrer mes d'embaràs i tots súper bé! I el part una altra que ni tan sols m'havia atés durant l'embaràs i també va anar perfecte, de fet, jo tenia una cesària anterior i vaig poder fer part vaginal, que estava convençuda que amb tant canvi de ginecòleg m'acabarien programant cesària i no!!! ;-)
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Julyet

EntradaAutor: Julyet » ds. nov. 20, 2010 11:54 pm

Zayda ha escrit:julyet yyo tb voy a la quiron

Doncs tens una data prevista pel part similar a la que tenia jo! Jo anava amb el Martín Espinosa i em va atendre el part la seva dona, la Romina Castagno.
Zayda

EntradaAutor: Zayda » dg. nov. 21, 2010 10:12 am

Julyet ha escrit:

Doncs tens una data prevista pel part similar a la que tenia jo! Jo anava amb el Martín Espinosa i em va atendre el part la seva dona, la Romina Castagno.

jo vaig amb el guilem cabero, ja m´imagino que aquells dies seràn mes caotics, perque hi haurà menys personal, pero be, haurem de tenir paciencia.......ja veurem cuan arribi el dia
pero aixo de que per conveniencia del metge m´ho programin a mi no em faria gens de gracia
Imatge
-Alba-
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: -Alba- » dg. nov. 21, 2010 10:19 am

Zayda ha escrit:
Julyet ha escrit:

jo vaig amb el guilem cabero, ja m´imagino que aquells dies seràn mes caotics, perque hi haurà menys personal, pero be, haurem de tenir paciencia.......ja veurem cuan arribi el dia
pero aixo de que per conveniencia del metge m´ho programin a mi no em faria gens de gracia

neni tu m'avises i li fem un visiteta al gine si et diu aixó.. jajajaja
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
Julyet

EntradaAutor: Julyet » dg. nov. 21, 2010 10:26 am

Zayda, no crec que te'l programin per aquest motiu, ja que justament aquest equip treballen així, si no hi ha un l'altre. I a l'hospital sempre hi ha un d'ells d'urgències, sigui qui sigui.

Una altra cosa és que molts ginecòlegs, per "precaució" facin més induccions del conte (bebé massa gran, massa petit, sortir de comptes, etc.).

I si et fan un diagnòstic que no veus clar, demana 2a opinió.
Anitta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dc. oct. 28, 2009 3:26 pm

EntradaAutor: Anitta » dg. nov. 21, 2010 10:44 am

em sembla fortíssim!!! :-((
Imatge
Imatge
feeling

EntradaAutor: feeling » dg. nov. 21, 2010 1:44 pm

Sí tengo que decir que mi doctora no me ha dicho nada, los comentarios me los han hecho compañeras del trabajo y familiares, pero que no me haría ninguna gracia adelantarlo pq sí. Me da igual que me atienda otro gine que esté de urgencias, pero que el niño nazca cuando tenga que nacer.
Lo preguntaré a ver que me dice mi dra.

Salu2
DENÍS
sivi
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: sivi » dg. nov. 21, 2010 4:59 pm

Jo vaig per mutua i el meu metge ja m'ha donat el numero de mòbil privat i m'ha dit que sigui el sia que sigui el truqui, encara que siguin les tres del matí.
Es la seva feina i per això cobra,no?
Només fa induccions si veu problemes a la criatura, t'has passat dels comptes o tens tu algun problema.
La meva germana (que va al mateix metge) li va dir si volia que li adelantes el part una setmana, perquè venia setmana santa i ella tenia la pressió alta, i ella encantada, perqué així va deixar la nena amb tranquilitat a casa els avis i sense patir si tenia o no tenia temps. Però va ser cosa dels dos, no un comentari del metge només.
Imatge

Imatge
Zayda

EntradaAutor: Zayda » dg. nov. 21, 2010 6:14 pm

a ni tothom em pregunta si m´ho avançaran pel tema de parri el 31 de dessembre.....(pel tema del 2500 €) em sembla tan frivol....que vingi quan vulgui...
Imatge
feeling

EntradaAutor: feeling » dg. nov. 28, 2010 3:43 pm

Zayda ha escrit:a ni tothom em pregunta si m´ho avançaran pel tema de parri el 31 de dessembre.....(pel tema del 2500 €) em sembla tan frivol....que vingi quan vulgui...

Seguro que hay quien va a pedir que se lo adelanten solo por pillar la pasta...
Sin comentarios...
DENÍS

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::