Què fer si no ovules??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sotalalluna
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dl. juny 14, 2010 7:49 am

Què fer si no ovules??

EntradaAutor: sotalalluna » dl. nov. 22, 2010 5:05 pm

Hola noies, doncs aquesta és la qüestió:
Què s'ha de fer si no ovules??

Porto una temporada buscant embaràs, i després d'uns mesos de desespero vaig decidir no entrar més al SP pensant que potser era això el que em feia pensar-hi constantment i no em deixava relaxar-me.
Paral.lelament vaig començar a fer TO i gràfiques, i cap dels 2 em marca ovulació. Les regles les tinc força regulars ( cada 28-30 dies), i noto tots els símptomes: claraweb, mal d'ovaris, pre menstruals, pits adolorits, imflamació de la panxa... tot

És evident que hi ha un problema,i no sé que haig de fer ara. Vaig al gine? a l'endocrí? M'han de fer proves o em faràn tractament?
A algú li ha passat?? què heu fet? què us han dit o fet??

Mil gràcies!!
Y un dia después de la tormenta, cuando menos piensas sale el sol...
jolie_vila
Entrades: 238
Membre des de: dj. set. 23, 2010 3:34 pm

Re: Què fer si no ovules??

EntradaAutor: jolie_vila » dl. nov. 22, 2010 5:34 pm

Hola guapa!! Com estàs?
Nosaltres fa 1 anys i mig que estem a la busqueda sense resultat tenin com tu les regles cada 26-28 dies, etc... aixi que vaig anar al meu gine i ell va ser el que ens va dir de fer proves pk no era normal, i quant el meu marit es va fer la prova... va sortir que té els bichos vagos i que per aixó no ens quedem :-()) , aixi que desde Juliol estem a mans de una clinica de Reproducció assistida. Aixi que el meu consell esk vaguis al teu gine i ell SEGUR et donarà una solució, ja veurà guapa!!

ÀNIMS!!
Imatge

20/01/11 - Comencem el tractament amb MOLTES GANES!!
04/02/11 - TRANSFER (2 embrions preciosos)
18/02/11 - Beta Negativa
12/04/11 - Tornem a la CARGA!! A per els congelats!! (Antibaby)
07/06/11 - TRANSFER (3 embrions PRECIOSOS)
21/06/11 - Beta Negativa
Tenim 2 embrions congelats
L'ESPERANÇA ÉS L'ÚLTIM QUE ES PERD!!
sylcar7
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dg. ago. 16, 2009 11:03 pm

EntradaAutor: sylcar7 » dl. nov. 22, 2010 5:42 pm

Hola noies, pero pot ser que no ovuleu i tingueu la regla? El fet d'ovular no implica regla necessariament?? I els testos d'ovulació no us marcaven gens la ratlleta? Per què nosaltres de moment estem de búsqueda desde el Juny i res de res, pero els TO marquen una mica la ratlla (no tant com la de control pero si la marquen).Ànimssss
Isy
:: gosset
Entrades: 487
Membre des de: dt. nov. 10, 2009 1:11 pm

EntradaAutor: Isy » dl. nov. 22, 2010 5:50 pm

Hola nenes!!

Sotalalluna, jo no tinc gaire experiencia pero crec que si estigues en el teu cas el que faria es anar al gine, li exposes el mateix que ens has exposat a nosaltres i segur que ell et condueix cap a on hagis d'anar, igual et fa proves o t'envia a l'endocri o simplement et dona una explicacio de perque les grafiques i els TO no et marquen ovulacio encara que pot ser que ovulis, no se, crec que ell es qui et pot treure de dubtes.

Molts anims :ok: segur que tot anira be i aviadet ens donaras una bona noticia.

Petons :-()-)
Imatge. Imatge
silviapml
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dl. nov. 22, 2010 6:00 pm

Estic amb l'Isy, ves al l'expert i que t'ho mirin. No tothom té els mateixos símptomes quan ovula, quan li ha de venir la regla o quan es queda embarassada. Jo només em mirava el fluxe quan estava provant i hi havia mesos que no em sortia "clara d'ou". També tinc cicles molt regulars però curts, de 26 dies i quan vam començar amb el primer tractament de fertilitat, vam descobrir que a més ovulava tard, cap al dia 18. Per això, millor que t'ho miri un expert, que et miri com tens l'endometri, els foliques i les hormones i et dirà exactament com estàs de tot i si cal anar a un endocrí o estàs com una flor!
Una cosa, tenir la regla no vol dir ovular necessàriament. El cos no és matemàtic i sense que hi hagi cap problema, un mes pots no ovular i tenir la regla, un altre mes pots haver ovulat dos cops i no saber-ho... Tot és hormonal i és molt complex amb moltes variables. Per això sempre millor anar a qui sap de què va la cosa.
Molts ànims!!!
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
sotalalluna

EntradaAutor: sotalalluna » dl. nov. 22, 2010 6:03 pm

Gràcies noies per les vostres respostes. La veritat és que estic molt perduda. Com no esperava trigar tant a quedar-m'hi, tot això em vé una mica gran.
I em fa por anar al gine i que em digui que fins que no passi un any no em fa proves, i em fa por no poder-me quedar embarassada, em fa por haver de fer tractaments cars, per que no els podré pagar i per tant no els podré fer. Tot és una muntanya!!

Moltes gràcies guapes!! :-()-) :-()-) :-()-)
Isy
Entrades: 487
Membre des de: dt. nov. 10, 2009 1:11 pm

EntradaAutor: Isy » dl. nov. 22, 2010 7:32 pm

sotalalluna ha escrit:Gràcies noies per les vostres respostes. La veritat és que estic molt perduda. Com no esperava trigar tant a quedar-m'hi, tot això em vé una mica gran.
I em fa por anar al gine i que em digui que fins que no passi un any no em fa proves, i em fa por no poder-me quedar embarassada, em fa por haver de fer tractaments cars, per que no els podré pagar i per tant no els podré fer. Tot és una muntanya!!

Moltes gràcies guapes!! :-()-) :-()-) :-()-)

Entenc perfectament que tinguis por a totes aquestes coses, jo tambe sempre tic por a tot, pero no ens podem angoixar per totes les possibilitats negatives que hi ha en aquest proces perque pot ser en la realitat no existeixen, m'explico fatal, pero el que vull dir es que igual si vas no et diuen que esperis un any per fer-te probes, segur que si el metge preveu que pot haver algun problema te les fa abans i si et diu que segueixis intentant-ho fins arrivar l'any es una bona notica, vol dir que creu que tot esta correcte, per altra banda quedar-te embarassada et quedaras, mes tard o mes d'hora al final arrivara i en quant als tractaments pot se que mai els necessitis i si els necessites doncs igual els pots fer per la SS, etc etc etc Amb el rotllo que t'he fotut nomes vull dir-te que anims que encara no saps res, encara no hi ha cap patologia demostrada per tant no t'angoixis (o intenta-ho al menys) si arriva a existir el problema, que no te perque doncs ja ens preocuparem o el que es millor, ja li trobarem la solucio que segur que la te :ok:

Ay! sembla que t'estigui fotent bronca!!! pero no eh!!! t'ho dic des del carinyo perque hem snto molt identificada amb tu i no podem patir per tot vale? a mes, jo sempre ho dic, el coneixement ens fa poderoses!!!!

Molts petons :-()-)
Imatge. Imatge
Mireia11
Entrades: 1226
Membre des de: dc. maig 12, 2010 9:02 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: Mireia11 » dl. nov. 22, 2010 8:00 pm

Ves al gine sense dubtar-ho. Explica-li el que et passa.
A mi m'ho van descobrir mitjançant una eco rutinaria.... jo tenia regles regulars de 30-31 dies, i sempre havia pensat que si es tenia la regla es que s'ovulava, pero no....
Si hi vas, et faran anilisis, eco i el seminograma al teu marit. I si només es l'ovulació et donaràn medicació per estimular-la.
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dl. nov. 22, 2010 8:08 pm

sotalalluna.. m'uneixo al que t'han dit les socpetitones..
sí que pot ser que no ovulis.. però això té solució!! don't worry!! hi ha tractaments senzills (pastilles) per ovular!! i controlar el cicle d'aquesta manera!! però evidentment has d'anar al gine i explicar-li.. saps q?? diga-li que fa 10 o 11 mesos que busqueu.. si ha de fer alguna mena de prova (analítiques hormonals teves, seminograma, etc.. ) més val sin prisa pero sin pausa, no? :love: :love:

però no t'angoixis.. que tot té solució!! :ok: :ok: :ok: :ok:
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
yana.0
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 323
Membre des de: dl. nov. 15, 2010 11:44 am
Ubicació: baix montseny

EntradaAutor: yana.0 » dl. nov. 22, 2010 8:58 pm

Tranquila Sotalluna, en el meu cas jo tenia les regles cada 60 - 90 díes i tampoc tenia clar si ovulava o no. Em vaig començar a pendre la temperatura i quan ja portavem gairebé un any intentant aconseguir un embaràs vaig anar al ginecòleg. Desseguida em va proposar fer-nos proves i em va comentar que en la majoria de casos prenent pastilles per afavorir l'ovulació es sol.luciona el tema.

En el meu cas no vam ni arribar a fer-nos les proves perque justament em vaig quedar embarassada mentre esperava que em vingues la regla per poderles fer.

Jo després del primer fill he començat a ovular amb regularitat cada 28 díes i de fet el segon embaràs va ser a la primera, i tinc més d'una coneguda a la que li ha passat el mateix.

Ànims i ja veuràs com segur que aconsegueixes quedar-t'hi, ara hi ha mil i una coses per ajudar-te a aconseguir-ho si ho necessites.
Imatge
Imatge
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

EntradaAutor: Lisa_Cat » dl. nov. 22, 2010 9:19 pm

Hola Sotalalluna,
No pateixis, que jo no ovulava i mira, tinc un bitxo de 3 mesos!!
En una eco rutinària em van trobar quistes als ovaris i a més a més, tenia els cicles molt irregulars (entre 25 i 45 dies), així que vaig estar uns 7 anys amb anticonceptius orals per regular una mica.
a l'hora de buscar l'embaràs, la gine em va fer prendre la temperatura uns cicles i vam veure que no ovulava jo sola.
el primer que va fer va ser receptar-me unes pastilles, Omifin, i mira, al cinquè mes de prendre-les em vaig quedar embarassada!
també t'he de dir que al no quedar-me al primer mes em menjava molt el coco, però la gine em va dir que hi ha molts altres tractaments abans d'arribar a la in vitro! que em relaxés i que ja aniriem veient sobre la marxa.
jo et recomanaria que busquis un/a gine de confiança i li comentis, però intenta no capficar-te! (ja sé que és més fàcil de dir que de fer...) ÀNIMS!!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
sotalalluna

EntradaAutor: sotalalluna » dt. nov. 23, 2010 7:54 am

Moltissimes gràcies a totes!! de debó!!! :love: :love:

Les meves ex-companyes de "trobadores", ja sabeu que m'ho prenc tot molt dramàticament, i us agraeixo que encara em doneu suport!! Bé, a totes!
M'engoixo moltissim per el tema,per que veig un dia i un altre i un altre que ni em puja la tempe, ni els TO em donen positiu, i em desespero. També perque el gine em va asseugurar que tot estava bé, i ara veig que no... :ufs:

Quan acabi aquest cicle, aniré al gine amb totes les dades per comentar-li, i amb un seminograma que s'ha de fer el meu home (el pobre ja no sap que fer per consolar-me).

Mil gràcies pels ànims un altre cop!!!
Mow
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

EntradaAutor: Mow » dt. nov. 23, 2010 8:08 am

Sotalalluna reina! :-()-) Jo no puc aportar més a tot el que t'han dit! Però com veus hi ha solució i d'altres noies en un cas semblant ara són mames així que no et desesperis.
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dt. nov. 23, 2010 6:58 pm

Sotalalluna, un dels principals anticonceptius que tenim les dones és la por. Molts ànims!!! I segur que quan t'hagis visitat amb el teu dr, les coses les veuràs més clares.
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
Heura
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 579
Membre des de: dt. juny 03, 2008 3:47 pm

EntradaAutor: Heura » dj. nov. 25, 2010 6:08 pm

sotalalluna. No t'ho pensis, ves al gine. Quan abans sàpigues què passa (si és que passa alguna cosa, que potser no) abans ho podràs solucionar. Jo en vaig passar de tots colors amb l'ovulació, mira't el meu blog si vols, potser t'ajuda. Allà hi explico totes les meves aventures i desventures
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El Blog --> http://cronicadunarecerca.blogspot.com/

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 76 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::