La buscantabril (& co.) ho ha aconseguit!!!!!!!!!!
-
VisitantVi
La buscantabril (& co.) ho ha aconseguit!!!!!!!!!!
Poso el post aqui perque se n'enteri tot el foro, que la nostra buscantabril esta embarassadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

- MARTETA-29
- :: rateta

- Entrades: 158
- Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:26 pm
- Ubicació: LLEIDA
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
alaaaaaa q no havia vist aquest post!!! havia llegit que deieu.... "ja t'he felicitat a un altre post" i pensava "ves, ja arriba allò dels despistes, que no se pas on diuen" jejejejeejeje
guapissssssss que moltes gràcies!!!!!! que estic flipant!!!! que no m'ho puc creure!!!
ostres! i aixó del nick....tens raó!!! però ara em sap greu deixar de ser buscantabril no???
quines ganes de que sigui 10 de setembre i el metge m'ho confirmi, espero creurem-ho més llavors, és que miro i remiro el test però costa de creure eh????
molts petons precioses i moltissimes gràcies!!!!
guapissssssss que moltes gràcies!!!!!! que estic flipant!!!! que no m'ho puc creure!!!
ostres! i aixó del nick....tens raó!!! però ara em sap greu deixar de ser buscantabril no???
quines ganes de que sigui 10 de setembre i el metge m'ho confirmi, espero creurem-ho més llavors, és que miro i remiro el test però costa de creure eh????
molts petons precioses i moltissimes gràcies!!!!
Enhorabona!
Ostres, com me n'alegro maca!!! De tot cor felicitats! Ja t'ho vaig dir a tu i a totes les que buscàveu que el truco era passar de tot!! Enhorabona carinyo!! Ara a cuidar-te molt i a disfrutar!
un petonàs
un petonàs
-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |