Mòbil / Carrusel per bressol

Més qüestions.
Duna8
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dc. juny 02, 2010 8:04 pm

Mòbil / Carrusel per bressol

EntradaAutor: Duna8 » dc. nov. 24, 2010 5:01 pm

bona tarde marones i futures mamis

volia preguntar-vos si teniu mòbil pel bressol (això que penjen ninos i molts tenen musiqueta i es mouen)

la pediatra ens va dir que són molt recomenables fins als 6 mesos perquè comencen a fer coordinació ull-mà, veuen coloraines i a més estàn distrets

el que tenim clar és que no el volem amb pil·les perquè ja tinc uns quants ninos musicals que ens han regalat i xuclen pil·les de mala manera

si en coneixeu algún bó, que us agradi o que feu servir i esteu contentes s'agraeix el consell

així com dir quins no us han agradat gens i recomenu NO comprar

merci bufones :love:
Alina
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dg. ago. 29, 2010 9:18 pm

Re: Mòbil / Carrusel per bressol

EntradaAutor: Alina » dc. nov. 24, 2010 7:08 pm

Hola Duna8
Jo estava convençuda que a la nostra petita Emma li agradaria un mòbil i que es distreuria molt. La qüestió és que ens l'havien de regalar uns amics però no trobàvem mai el moment de veuren's i un dia ja estava farta i vaig anar a comprar-li jo. Quin èxit!!! Ojalà ho hagués fet abans! Li vaig comprar un mòbil de Fisher-Price que té 4 ninotets ( balena,cocodril,lleó i os), música i llum. La llàstima és que porta piles però no gasta excessivament. La música és clàssica i molt suau i inclús té 2 volums i el llum és molt tènue. Ens va anar molt bé perquè el podiem posar a la minicuna i després el varem canviar a la cuna de la seva habitació. A l'Emma li apassiona . Al principi quan li posàvem reia com una ximpleta però ara l'ajuda a dormir la migdiada. Li vàrem comprar quan tenia dos mesos i ara ja en té set i encara el fem servir cada dia. Ens va sortir caret, sobre uns 75-80€, però estan més que amortitzats!!! Amb el meu home sempre comentem quina bona compra vàrem fer!!!
Per cert el mòbil que ens vàren regalar, amb unes fades, no recordo la marca, té una música súper estrident i té llumets però no es veuen.
Be, després del rotllo, espero haver-te ajudat una miqueta.
Salutacions
Mandala
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. feb. 21, 2010 2:58 pm
Ubicació: Cardedeu

EntradaAutor: Mandala » dc. nov. 24, 2010 7:21 pm

A nosaltres també ens va anar genial el mòbil i l'hi anava molt bé per dormir. Bé, en aquest sentit mai hem tingut cap problema...
Com diu l'Alina has d'anar en compte amb la música que té, ja que hi ha de molt estridents... El nostre té diferents melodies (música clàssica, sons de la natura, etc...) però va amb piles, tot i que no gasta molt. Si t'interessa et puc dir quin model és.
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dc. nov. 24, 2010 7:38 pm

Duna, nosaltres tenim un de similar al que explica l'Alina, però són 3 ossets. De moment ens funciona a estonetes, suposo que perquè la bitxi encara és petita, però la veritat que de vegades amb la musiqueta s'entreté una mica. També va a piles però duren força i la música es combina amb sorolls de natura i té dos nivells de música (i no agobia, que tenim un intercomunicador que també té música i cada vegada que li posa el meu company, m'entren ganes de tallar-me les orelles!!!) i llumeta. Jo penso que aviat li agradarà més perquè cada vegada més mira coses les coses que es mouen.
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
Duna8

EntradaAutor: Duna8 » dc. nov. 24, 2010 8:42 pm

gràcies a totes x contestar :love:

aquest dels ossets q dieu l'he vist i és una cucada però no he sentit les músiques, el q passa és q 75 euros ho veia caríssim però si dieu q és el normal doncs mirarem

podeu posar.me els models x anar buscant ofertes

merciii
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dc. nov. 24, 2010 10:05 pm

Duna8 ha escrit:gràcies a totes x contestar :love:

aquest dels ossets q dieu l'he vist i és una cucada però no he sentit les músiques, el q passa és q 75 euros ho veia caríssim però si dieu q és el normal doncs mirarem

podeu posar.me els models x anar buscant ofertes

merciii

La música és tranquil·la de nanes, però mol suportable, i sí, és caret. T'haig de dir que té dues alçades i es veu força robust. I les llumetes són de papallones :***: Jo estic contenta, i això que no el vaig escollir, va anar el meu company i em va dir que era el barato, uf!!!!

Imatge

Imatge
Duna8

EntradaAutor: Duna8 » dj. nov. 25, 2010 7:17 am

ostres, era dels baratos....quina por XD

el tema llumetes al sostre, per desgràcia, no em serveix de res. Ja tinc un nino q fa musiquetes i sorolls de la natura i projecta llumeta al sostre amb dibuixets, doncs no es veu bé perquè tenim uns sostres super alts :ufs:

per cert, bon dia :P
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dj. nov. 25, 2010 2:10 pm

Bon dia Duna!! Nosaltres també tenim el sostre super alt i es veuen les llumetes a la paret i a les fosques una miqueta al sostre, però a la paret genial!! Fins i tot m'hi quedo jo embovada. Si vol, et faig un petit vídeo i t'ho envio amb la musiqueta per privi perquè ho vegis.

Imatge

Imatge
Mandala

EntradaAutor: Mandala » dj. nov. 25, 2010 5:34 pm

Bona tarda!
He estat buscant per internet pq no sabia quin és el model que tenim… La veritat és que estèticament no m’agradava massa però el vaig veure molt complet i no massa car (crec que va costar 40 euros a una botiga drim). La nostra petita té 15 mesos i encara l’hi encanta. De fet quan la posem a dormir ella sola se l’encén i es posa en la seva “posició de dormir” i no triga més de 10 min. La veritat que té una música molt dolça. Et passo l’enllaç per si s’interessa:
http://www.vtech.es/index.php?art=74&th=380
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dj. nov. 25, 2010 7:23 pm

Està super bé de preu, Mandala!!!

Imatge

Imatge
Duna8

EntradaAutor: Duna8 » dj. nov. 25, 2010 8:01 pm

ostres mandala, la mama patito aquesta l'havia vist tb a diferents llocs i no mirava ni el preu pensant q seria molt cara, 40€?? està super bé :ok:

Silvia, dona, s'agraeix molt el tema del vide però em fa cosa per tu, és una molèstia. jo ja hi confio si dieu q les musiquetes estàn molt bé

per ara estàn a la llista:

osets-fada
mama patito

quién da más señoras?? :P
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dj. nov. 25, 2010 8:05 pm

mama-patito per preu!!! JAJAJJAJA!!!

Imatge

Imatge
Duna8

EntradaAutor: Duna8 » dj. nov. 25, 2010 8:17 pm

si me l'he de comprar jo suposo q si però com q estem pendents d'un regal encara potser cau XD

una altra coseta noies, la forma d'agafar-ho, creieu q tots 2 els puc posar tant al bressol de baranes com al moisés??
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dj. nov. 25, 2010 8:34 pm

El dels osets no. Nosaltres li posem a un puff al costat del moisès perquè no es pot enganxar al moisès. També li poso al sofà si la tinc jo o està al maxicosi. Al bressol no hi ha problema perquè s'enganxa a la barana.

Imatge

Imatge
Duna8

EntradaAutor: Duna8 » dv. nov. 26, 2010 3:07 pm

bé, al final en la passejadeta d'avui hem passat x davant d'un Drim i hem entrat a xafardejar i estava la mami pato, m'ha mare ha dit "vinga, q li regalo jo pel seu 2n cumplemes" q és dilluns, i dit i fet, ja el té a casa i muntat

ostres, 4 piles de les gruixudes, i el tema bombeta q estic una mica confosa, q he de comprar...bé, no he obert aquella part per mirar però si m'orienteu

ahh i tot un èxit, ha disfrutat cantitat, al seu post poso foto :love:

merci boniques pels consells
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dv. nov. 26, 2010 3:21 pm

YUJU!!!!! Avui l'Aroa també ha estat molt entretinguda amb el seu mòbil, fins i tot li ha tallat el plor >.-<:
Ai, sí no recordava que porten piles de les bones.
Disfruteu molt!!!!

Imatge

Imatge
Mandala

EntradaAutor: Mandala » dv. nov. 26, 2010 7:22 pm

silviapml ha escrit:Està super bé de preu, Mandala!!!

Hola silviapml!

Doncs la veritat és que sí. Vam anar a triar-lo i només ens van ensenyar dos models. Ja ni m’enrecordo de quin era l’altre model però el vaig veure caríssim. La dependenta, que és coneguda, ens va dir que no valia la pena gastar-se tants diners i que aquest tenia molta sortida perque estava molt bé de preu i era molt complet.
Mandala

EntradaAutor: Mandala » dv. nov. 26, 2010 7:31 pm

Duna8 ha escrit:bé, al final en la passejadeta d'avui hem passat x davant d'un Drim i hem entrat a xafardejar i estava la mami pato, m'ha mare ha dit "vinga, q li regalo jo pel seu 2n cumplemes" q és dilluns, i dit i fet, ja el té a casa i muntat

ostres, 4 piles de les gruixudes, i el tema bombeta q estic una mica confosa, q he de comprar...bé, no he obert aquella part per mirar però si m'orienteu

ahh i tot un èxit, ha disfrutat cantitat, al seu post poso foto :love:

merci boniques pels consells

Bona tarda Duna8!
Veig que arribo tard i que ja l’has comprat. Espero que us hagi agradat :-)
Del tema bombeta no sé a què et refereixes perque ja venia inclosa i fent-lo servir varies vegades al dia (la petita se l’encèn i se l’apaga quan vol) encara no l’hem hagut de canviar... I contestant la pregunta del moisès, no s’ajusta bé i queda molt inestable. Bé, jo no m’arriscaria...

Llàstima que no pugi veure les fotos, però segur que està guapíssima :-D
Si necessites res més, ja saps! Un petó!
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dv. nov. 26, 2010 9:57 pm

Mandala ha escrit:
silviapml ha escrit:Està super bé de preu, Mandala!!!

Hola silviapml!

Doncs la veritat és que sí. Vam anar a triar-lo i només ens van ensenyar dos models. Ja ni m’enrecordo de quin era l’altre model però el vaig veure caríssim. La dependenta, que és coneguda, ens va dir que no valia la pena gastar-se tants diners i que aquest tenia molta sortida perque estava molt bé de preu i era molt complet.

Bona nit Mandala!
Què bé que us assessoressin. El meu company va comprar aquest al Corte Inglés amb una tarja-regal que ens van donar i va agafar el que estava d'oferta (però el CI ja se sap, de barato té poc). De totes maneres, jo n'estic contenta perquè sembla que a l'Aroa li agrada. Però, noia, el que tenen la majoria de les coses de nadons és que són caríssimes! Si haig de comprar-li alguna cosa a la bitxi que li vagi bé li compro, però no vegis com m'ho penso i miro!!

Imatge

Imatge
Duna8

EntradaAutor: Duna8 » dv. nov. 26, 2010 10:28 pm

noies, q no havia vist les llumetes del cap de la mama pata :P
Mandala, si, la bombeta ja bé, i es veuen les estrelletes al sostre, no molt nitides xq són molt alts però no estàn gens malament, el q passa és q no crec q ella les vegi encara, no??

l'únic q em "molesta" és q entre cançó i cançó parli la tia, això me la desvela XD

Silvia, jo faig com tu, donar-li voltes i voltes a les coses abans de comprar-les, aquestes 2 últimes setmanes ja has vist q ha estat x tirallets i x carrusel, hem d'aprofitar ara q tenim informació x tot arreu, abans no era així. Per ara totes dues coses m'han deixat satisfeta, ara em falta l'escalfabibis q, en principi, me'l regalen, però és com tot, si triguen més me l'acabaré comprant jo, total q penso q agafaré el de Avent igual q el tirallets i així no fallaré

Silvia, si has de comprar alguna cosa gran x la nena et puc passar l'adreça d'una botiga outlet on nosaltres vàrem comprar la trona x la nena, està molt bé, no és una super rebaixa però si són 50€ menys són 50€ tu :P

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::